mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane związane z demontażem instalacji odciągowej i montażem instalacji wentylacji mechanicznej odciągowej |
Data zamieszczenia: | 2024-08-28 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
PONAR Wadowice S.A Wojska Polskiego 29 34-100 Wadowice powiat: wadowicki +48 698 682 401, +48 664 789 035, +48 606 698 572 piotr.rosikowski@ponar-wadowice.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/197204 |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Wadowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 698 682 401, +48 |
Termin składania ofert: | 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Roboty budowlane związane z demontażem instalacji odciągowej i montażem instalacji wentylacji mechanicznej odciągowej (hala). Powstaje w kontekście projektu FENG.03.01-IP.03-0087/23 - Termomodernizacja budynków spółki PONAR Wadowice S.A. (hala produkcyjna, hala magazynowa, budynek biurowosocjalny) w celu ograniczenia zużycia energii pierwotnej. Część 1 Roboty budowlane związane z demontażem instalacji odciągowej Przedmioty zamówienia Roboty budowlane Roboty budowlane Opis 1) Przedmiot zamówienia obejmuje następujące roboty budowlane: a) Projekt/wykonanie/montaż/uruchomienie centralnego system odciągowego, którego zadaniem będzie równoczesne pochłanianie zanieczyszczeń pyłowych, olejowych z wskazanych dziesięciu źródeł istniejącego parku maszynowego, zapewniający brak strat energii cieplnej i emisji zanieczyszczeń do powietrza - cały układ zainstalowany w obszarze hali. b) Zainstalowany system zapewniający poziom czynników szkodliwych w środowisku pracy: hałas < 0,2 NDN, pyły < 0,1 NDS, oleje mineralne < 0,1 NDS. c) Przedmiotowy system odciągów wyposażony w możliwość dostosowywania parametrów do aktualnie uruchomionych źródeł zanieczyszczeń celem minimalizacji zużycia energii (falownik lub równoważne). d) Maksymalna moc układu 10kW +/-10%. e) Przepływ powietrza na poziomie min. 9 000 m3/h - zapewnienie przy pełnym obciążeniu systemu (wszystkie 10 czerpni pracuje) przepływu powietrza dla każdego z 10 źródeł min. 700 m3/h. f) Przedmiotowy system odciągów wyposażony w układ do bieżącego monitorowania zużycia energii. g) Przedmiotowy system odciągów wyposażony w ręczny układ do monitorowania przepływu powietrza na poszczególnym źródle oraz całym układzie. h) Sygnalizacja zanieczyszczenia filtra. i) Łatwe czyszczenie układu filtrującego. j) Utrzymanie placu budowy (m.in. woda, energia elektryczna, dozorowanie budowy, usuwanie szkód), k) Po zakończeniu robót doprowadzenia terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych (tj. rusztowań), uporządkowania terenu zajętego na prowadzenie robót oraz wywóz gruzu po zdemontowaniu ściany istniejącej. l) Prace budowlane, instalacyjne i montażowe na potrzeby nowego układu w tym demontaż istniejącej instalacji (zagospodarowanie odpadów powstałych po demontażu po stronie Zamawiającego). m) Dokumentacja techniczno- projektowa, dokumentacja techniczno-ruchowa, uproszczony project, deklaracja zgodności, certyfikaty, itp. wymagane przepisami prawa. n) Gwarancja - minimum 24 m-ce od momentu przekazania urządzenia do użytkowania. o) Pozytywny odbiór przedmiotowego systemu możliwy po uprzednim potwierdzeniu powyższych wymagań - dodatkowo w zakresie BHP (tj. hałas, pyły, oleje) potwierdzone poprzez wykonanie badań w środowisku pracy czynników szkodliwych zleconych przez Zamawiającego. p) konstrukcja umożliwiająca demontaż i gospodarowanie pod koniec przydatności do użycia w celu maksymalizacji odzyskiwania zasobów. q) konstrukcja sprzyjająca trwałości, modernizacji i możliwości naprawy. r) Projekt, specyfikacja i zarządzanie placem budowy w celu zminimalizowania ilości odpadów z budowy i rozbiórki oraz w celu wykorzystania produktów lub materiałów budowlanych o dużej zawartości materiałów z recyclingu i ponownie wykorzystanych. Przed ostatecznym złożeniem oferty, zalecana jest wizja lokalna u Zamawiającego. 2) Miejsce demontażu i montażu przedstawiono na zdjęciu w Załączniku nr 3 do zapytania ofertowego. 3) Miejsce realizacji robót budowlanych: Zakład produkcyjny PONAR Wadowice S.A. w Wadowicach, Ul. Wojska Polskiego 29, 34-100 Wadowice. 4) Przedmiot zamówienia będzie zgodny z warunkami niniejszego zapytania ofertowego, jeśli będzie spełniał warunki przedstawione w powyższej specyfikacji technicznej w sposób zgodny lub równoważny (zakres równoważności dotyczy parametrów materiałów lub poszczególnych elementów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia). Przedmiot zamówienia nie może mieć parametrów gorszych niż przedstawione w zapytaniu ofertowym. Odpowiedzialność za wyjaśnienie zakresu równoważności zaproponowanych parametrów spoczywa na składającym ofertę. Okres gwarancji minimum 60 miesięcy CPV: 42500000-1, 42520000-7, 45000000-7, 45213251-7, 45331210-1 Dokument nr: 2024-6001-197204 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-09-13 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo małopolskie Powiat wadowicki Gmina Wadowice Miejscowość Wadowice Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym innym wykonawcą lub instytucją nadzorującą realizację projektu, w ramach którego realizowane jest Zamówienie, przy czym zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy, na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje, a zmiany nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 2) Z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć, uniemożliwiającymi prawidłową realizację przedmiotu umowy, konieczna stanie się modyfikacja terminów określonych w zapytaniu bądź umowie. 3) Dopuszcza się zmianę terminu wykonania umowy w przypadkach, gdy: a) wystąpiły warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych lub zjawiska związane z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne, pandemia, itp.) uniemożliwiające przeprowadzenie robót budowlanych, b) wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności lub z przyczyn wystąpienia przeszkód formalnoprawnych niezależnych od stron umowy, c) w przypadku innych przeszkód uniemożliwiających prowadzenie robót, za które nie odpowiada Wykonawca, d) powstały opóźnienia na wcześniejszych etapach realizacji projektu, e) powstały opóźnienia w wydaniu lub zmiany w decyzjach administracyjnych lub innych instytucji (decyzje władz publicznych, zmiany obowiązującego prawa, oczekiwanie na nieprzewidziane wcześniej a konieczne wyniki ekspertyz, wyroki sądowe, itp.), f) w przypadku wykonania przedmiotu umowy przed terminem umownym i pozyskania przez Zamawiającego środków na zapłatę wynagrodzenia Wykonawcy we wcześniejszym terminie, g) wystąpi potrzeba przeprowadzenia niezbędnych dodatkowych robót od wybranego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym. Wszelkie zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych wyżej okoliczności w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia skutkuje tym, iż termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu/zmianie o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty. Wszelkie opóźnienia/zmiany muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez Wykonawcę i Zamawiającego, na podstawie których strony ustalą nowe terminy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot spełniający łącznie wszystkie następujące warunki: 1) Czynne prowadzenie działalności gospodarczej (aktywny wpis w CEIDG lub KRS) oraz posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na wykonywaniu robót budowlanych - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty. 2) Wobec Oferenta nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty. 3) Brak powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym - weryfikacja na podstawie oświadczenia stanowiącego integralną część oferty. Typ Wiedza i doświadczenie Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Wymagane jest, aby Oferent posiadał udokumentowane doświadczenie (tj. co najmniej 3 zrealizowane inwestycje w ciągu ostatnich 3 lat) w zakresie wykonania robót budowlanych związanych z montażem i demontażem instalacji wentylacji. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnienie niniejszego warunku. Typ Potencjał techniczny Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada potencjał techniczny umożliwiający poprawną realizację zamówienia. Dodatkowo oferent musi dysponować odpowiednimi urządzeniami technicznymi niezbędnymi do realizacji zamówienia zgodnie z polityką środowiskową, np. urządzenia ograniczające zużycie paliwa, energii elektrycznej lub wytwarzanie odpadów czy maszyny wykorzystujące energię odnawialną, wykorzystanie do produkcji materiałów z recyklingu. Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania Zamówienia będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia potwierdzającego powyższe (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który posiada zasoby kadrowe umożliwiające poprawną realizację zamówienia. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia może ubiegać się wyłącznie podmiot, który znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowanej zapewniającej prawidłową realizację pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, w tym jego terminową realizację oraz nie znajduje się w stanie upadłości ani likwidacji, nie wszczęto wobec Oferenta postępowania upadłościowego czy likwidacyjnego. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Oferenta oświadczenia (Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-08-28 Data ostatniej zmiany 2024-08-28 13:28:58 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe NIE Opis 1) Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5. 2) Złożenie oferty w terminie. 3) Przygotowanie oferty zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt. 2. 4) Przedstawienie wszystkich wymaganych załączników do zapytania ofertowego. 5) Zakres oferowanego przedmiotu zamówienia jest zgodny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena zamówienia Łączna cena netto (bez VAT) za wykonanie zlecenia Waga: 70% Metodologia przyznania punktów: (cena oferty, na której wskazano najniższą cenę netto wśród ocenianych ofert / cena wskazana na ofercie badanej) x 70% Czy kryterium cenowe NIE Opis Gwarancja Wyrażona w miesiącach od dnia podpisania protokołu końcowego. Waga: 20% Liczba punktów (G) dla badanej oferty zostanie przyznana według następującej punktacji: 6 lat - 20 punktów 5 lat - 16 punktów 4 lata - 12 punktów 3 lata - 8 punktów 2 lata - 4 punkty Czy kryterium cenowe NIE Opis Termin realizacji Wyrażony w miesiącach Waga: 10% Metodologia przyznania punktów: Termin realizacji 1 miesiąc - 10 punktów Termin realizacji 2 miesiące - 8 punktów Termin realizacji 3 miesiące - 6 punktów Termin realizacji 4 miesiące - 4 punkty Kontakt: Osoby do kontaktu Piotr Rosikowski tel.: +48 698 682 401 e-mail: piotr.rosikowski@ponar-wadowice.pl Piotr Bernaś tel.: +48 664 789 035 e-mail: piotr.bernas@ponar-wadowice.pl Dariusz Wiśniewski tel.: +48 606 698 572 e-mail: dariusz.wisniewski@ponar-wadowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024