podkarpackie (Leżajsk)
dolnośląskie (Złotoryja)
dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Dobczyce)
małopolskie (Olesno)
pomorskie (Gdańsk)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Naprawa blend oraz płyt stropowych loggii |
Data zamieszczenia: | 2024-08-29 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,PODGÓRZE" UL. PODEDWORZE 20 30-686 KRAKÓW powiat: Kraków Tel.: 12 312 13 12 spoldzielnia@podgorze.krakow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | KRAKÓW |
Wadium: | 1 000,00 zł. |
Nr telefonu: | Tel.: 12 312 13 12 |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na naprawę blend oraz płyt stropowych loggii w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych 1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - remont blend i naprawa płyt stropowych loggii w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych na osiedlu Wola Duchacka Wschód: Białoruska 6 - naprawa blend Białoruska 8 - naprawa płyt stropowych Włoska 19 - naprawa płyt stropowych Otwarcie ofert: ETAP I - CZĘŚĆ JAWNA Odczytanie listy oferentów, otwarcie ofert i sprawdzenie ich kompletności nastąpi w dniu 12.09.2024r. o godz. 1020 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Podgórze" przy Ul. Podedworze 20 w Krakowie Składanie ofert: 10. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT a) ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert b) oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni nie później niż do dnia: 12.09.2024r. do godz. 1000 2c) oferent powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie opisanej według poniższego wzoru .................... nazwa i adres oferenta SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,PODGÓRZE" 30-686 KRAKÓW UL. PODEDWORZE 20 OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA NAPRAWĘ BLEND I PŁYT STROPOWYCH LOGGII Nie otwierać przed 12.09.2024r. godz. 10.20 Miejsce i termin realizacji: 4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - do 31 października 2024r. Wymagania: Oferent zobowiązany jest do wykonania obmiarów we własnym zakresie, przy udziale przedstawiciela Zleceniodawcy w terminie uzgodnionym z Administracją Osiedla - tel. 12 312 13 51 Wyceny należy dokonać na podstawie załączonego opisu i zakresu prac, przeprowadzonej wizji lokalnej oraz własnych obmiarów. W wycenie należy uwzględnić wszystkie roboty i materiały niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nawet jeśli nie zostały one wymienione w zakresie prac. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania badań potwierdzających zgodność użytych materiałów ze wskazanymi w SIWZ oraz ofertą. W razie stwierdzenia niezgodności całkowity koszt badania pokrywa Wykonawca. 2. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ: - cenę wykonania prac na podstawie załączonego opisu i zakresu robót oraz własnych obmiarów, odrębnie dla każdego budynku, - określenie materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia - okres gwarancji wraz z kartą gwarancyjną, - wymagane atesty i certyfikaty na wbudowane materiały i urządzenia - wykaz robót z ostatnich 3 lat wraz ze wskazaniem adresów zleceniodawców 3. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. a) dowód wpłaty wadium, b) odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument właściwy dla formy organizacyjnej oferenta, c) zaświadczenie o braku zaległości podatkowych, d) zaświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek ZUS, e) oświadczenie oferenta, że w razie wybrania jego oferty, przy zawarciu umowy zobowiązuje się przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej OC z tytułu odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej pozostającej w związku z przedmiotem prowadzonej działalności gospodarczej, a zarazem przedmiotem zamówienia, f) oświadczenie o pokryciu szkody w pełnej wysokości, w przypadku jeśli ubezpieczyciel nie pokryje szkody w pełnej wysokości lub polisa nie obejmuje danego ryzyka, g) oświadczenie, że sytuacja finansowa oferenta pozwala na realizację zamówienia bez udziału zaliczki, h) oświadczenie, że oferent nie został skazany prawomocnym wyrokiem za popełnienie przestępstwa przekupstwa lub innego przestępstwa w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, i) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami, przedmiotem i regulaminem przetargu, przyjmuje je bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wygrania przetargu do zawarcia umowy w terminie i na warunkach określonych w SIWZ, j) oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej,k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na podzielenie oferty i przyjęcie do wykonania części przedmiotu zamówienia wedle wyboru zamawiającego l) wskazanie osoby posiadającej uprawnienia do nadzoru prac objętych zamówieniem, ł) wskazanie osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, m) dane oferenta do korespondencji (adres, nr tel., email). 5.WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, prowadzący działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż 3 lata. Z ubiegania o udzielenie zamówienia wyklucza się: - oferentów, którzy złożyli fałszywe lub stwierdzające nieprawdę dokumenty lub nierzetelne oświadczenia mające istotne znaczenie dla prowadzenia postępowania przetargowego, - oferentów, którzy w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania przetargowego wykonując zamówienie nie wykonali je z nienależytą starannością 6. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania przetargowego. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim (wskazany wydruk komputerowy) oraz podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy. Wszystkie strony oferty muszą być spięte w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty a każda strona oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę. Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenia dla prowadzenia postępowania przetargowego spowoduje odrzucenie oferty. 8. KRYTERIA OCENY OFERTY: cena - 95 pkt. okres i warunki gwarancji - 5 pkt. 9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM a) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł. Wadium winno być wniesione do dnia 11.09.2024r. na konto Spółdzielni: PEKAO S.A. Oddział Kraków ul. Józefińska 18 89 1240 4722 1111 0000 4856 7916 b) oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania c) wadium oferenta, którego oferta została wybrana zostanie przekształcona w formę zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, d) wadium oferenta, którego oferta nie została wybrana będzie przekazane bez odsetek na konto oferenta w ciągu pięciu dni od daty rozstrzygnięcia przetargu, e) wybrany oferent traci wadium jeżeli odmówi podpisania umowy w miejscu i w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 11. WYBÓR OFERTY Zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień - ceny zawarte w ofertach nie są odczytywane podczas otwarcia ofert ani podawane do wiadomości oferentów. ETAP II - CZĘŚĆ NIEJAWNA - szczegółowa analiza ofert dopuszczonych do dalszej części przetargu pod kątem kompletności, zgodności ze SIWZ oraz proponowanych warunków realizacji przedmiotu przetargu - porównanie ofert w oparciu o kryteria oceny - przeprowadzenie negocjacji cenowych ze wszystkimi oferentami dopuszczonymi do II etapu przetargu - porównanie ofert po przeprowadzonych negocjacjach i wybór Wykonawcy w oparciu o kryteria oceny Wyniki przetargu zostaną ogłoszone do dnia 19.09.2024r. w formie informacji pisemnej na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz pocztą elektroniczną do uczestników postepowania przetargowego. Integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią zakresy robót i umowa. Uwagi: 12. KLAUZULE INFORMACYJNE RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Danych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Podgórze", z siedzibą w Krakowie, ul. Podedworze 20, zwana dalej AD. 2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iod@podgorze.krakow.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1 lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) / w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat . 6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia ewentualnej umowy; 7. Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, 3? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną sytuacją. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. 9. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie pisemnej na podany adres Administratora danych lub e-mailowo na adres: spoldzielnia@podgorze.krakow.pl 10. Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym osobom, których dane znajdują się w przedłożonej ofercie. Kontakt: 7.OSOBĄ UPRAWNIONĄ DO KONTAKU Z OFERENTAMI JEST : Krzysztof Surówka ul. Albańska 7 tel. 12 312 13 51 |
© eurobudowa.pl 2004-2024