Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
288z dziś
5811z ostatnich 7 dni
23054z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa blend oraz płyt stropowych loggii

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa blend oraz płyt stropowych loggii

Data zamieszczenia: 2024-08-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,PODGÓRZE"
UL. PODEDWORZE 20
30-686 KRAKÓW
powiat: Kraków
Tel.: 12 312 13 12
spoldzielnia@podgorze.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: KRAKÓW
Wadium: 1 000,00 zł.
Nr telefonu: Tel.: 12 312 13 12
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do udziału w przetargu nieograniczonym na naprawę blend oraz płyt stropowych
loggii w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA - remont blend i naprawa płyt stropowych loggii w budynkach
mieszkalnych wielorodzinnych na osiedlu Wola Duchacka Wschód:
Białoruska 6 - naprawa blend
Białoruska 8 - naprawa płyt stropowych
Włoska 19 - naprawa płyt stropowych

Otwarcie ofert: ETAP I - CZĘŚĆ JAWNA
Odczytanie listy oferentów, otwarcie ofert i sprawdzenie ich kompletności nastąpi w dniu 12.09.2024r.
o godz. 1020 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Podgórze" przy Ul. Podedworze 20 w Krakowie

Składanie ofert:
10. SPOSÓB SKŁADANIA OFERT
a) ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w
stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert
b) oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni nie później niż do dnia: 12.09.2024r.
do godz. 1000
2c) oferent powinien umieścić ofertę w zamkniętej kopercie opisanej według poniższego wzoru
....................
nazwa i adres oferenta
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ,,PODGÓRZE"
30-686 KRAKÓW UL. PODEDWORZE 20
OFERTA W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
NA NAPRAWĘ BLEND I PŁYT STROPOWYCH LOGGII
Nie otwierać przed 12.09.2024r. godz. 10.20

Miejsce i termin realizacji:
4. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA - do 31 października 2024r.

Wymagania:
Oferent zobowiązany jest do wykonania obmiarów we własnym zakresie, przy udziale
przedstawiciela Zleceniodawcy w terminie uzgodnionym z Administracją Osiedla - tel. 12 312 13 51
Wyceny należy dokonać na podstawie załączonego opisu i zakresu prac, przeprowadzonej wizji
lokalnej oraz własnych obmiarów. W wycenie należy uwzględnić wszystkie roboty i materiały
niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, nawet jeśli nie zostały one
wymienione w zakresie prac.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia wykonania badań potwierdzających zgodność użytych
materiałów ze wskazanymi w SIWZ oraz ofertą. W razie stwierdzenia niezgodności całkowity koszt
badania pokrywa Wykonawca.
2. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ:
- cenę wykonania prac na podstawie załączonego opisu i zakresu robót oraz własnych obmiarów,
odrębnie dla każdego budynku,
- określenie materiałów przewidzianych do realizacji zamówienia
- okres gwarancji wraz z kartą gwarancyjną,
- wymagane atesty i certyfikaty na wbudowane materiały i urządzenia
- wykaz robót z ostatnich 3 lat wraz ze wskazaniem adresów zleceniodawców
3. DO OFERTY NALEŻY DOŁĄCZYĆ NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA.
a) dowód wpłaty wadium,
b) odpis z rejestru handlowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzający dopuszczenie
oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub inny dokument właściwy dla formy
organizacyjnej oferenta,
c) zaświadczenie o braku zaległości podatkowych,
d) zaświadczenie o braku zaległości w uiszczaniu opłat i składek ZUS,
e) oświadczenie oferenta, że w razie wybrania jego oferty, przy zawarciu umowy zobowiązuje się
przedłożyć kopię polisy ubezpieczeniowej OC z tytułu odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej
pozostającej w związku z przedmiotem prowadzonej działalności gospodarczej, a zarazem przedmiotem
zamówienia,
f) oświadczenie o pokryciu szkody w pełnej wysokości, w przypadku jeśli ubezpieczyciel nie pokryje
szkody w pełnej wysokości lub polisa nie obejmuje danego ryzyka,
g) oświadczenie, że sytuacja finansowa oferenta pozwala na realizację zamówienia bez udziału zaliczki,
h) oświadczenie, że oferent nie został skazany prawomocnym wyrokiem za popełnienie przestępstwa
przekupstwa lub innego przestępstwa w celu osiągnięcia korzyści majątkowej,
i) oświadczenie, że oferent zapoznał się z warunkami, przedmiotem i regulaminem przetargu,
przyjmuje je bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wygrania przetargu do zawarcia umowy w
terminie i na warunkach określonych w SIWZ,
j) oświadczenie o przeprowadzeniu wizji lokalnej,k) oświadczenie o wyrażeniu zgody na podzielenie oferty i przyjęcie do wykonania części przedmiotu
zamówienia wedle wyboru zamawiającego
l) wskazanie osoby posiadającej uprawnienia do nadzoru prac objętych zamówieniem,
ł) wskazanie osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy,
m) dane oferenta do korespondencji (adres, nr tel., email).
5.WARUNKI JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
O zamówienie mogą ubiegać się oferenci, prowadzący działalność w zakresie prac będących
przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż 3 lata.
Z ubiegania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
- oferentów, którzy złożyli fałszywe lub stwierdzające nieprawdę dokumenty lub nierzetelne
oświadczenia mające istotne znaczenie dla prowadzenia postępowania przetargowego,
- oferentów, którzy w ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania przetargowego wykonując
zamówienie nie wykonali je z nienależytą starannością
6. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
Oferent ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
Oferent, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania przetargowego.
Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta musi być napisana czytelnie w języku polskim (wskazany wydruk komputerowy) oraz podpisana
przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
Wszystkie strony oferty muszą być spięte w sposób zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości
oferty a każda strona oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem.
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez
osobę podpisującą ofertę.
Złożenie przez oferenta fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych
oświadczeń mających istotne znaczenia dla prowadzenia postępowania przetargowego spowoduje
odrzucenie oferty.
8. KRYTERIA OCENY OFERTY:
cena
- 95 pkt.
okres i warunki gwarancji -
5 pkt.
9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
a) oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł. Wadium winno być wniesione
do dnia 11.09.2024r. na konto Spółdzielni: PEKAO S.A. Oddział Kraków ul. Józefińska 18
89 1240 4722 1111 0000 4856 7916
b) oferta nie zabezpieczona wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania
c) wadium oferenta, którego oferta została wybrana zostanie przekształcona w formę zabezpieczenia
należytego wykonania przedmiotu umowy,
d) wadium oferenta, którego oferta nie została wybrana będzie przekazane bez odsetek na konto
oferenta w ciągu pięciu dni od daty rozstrzygnięcia przetargu,
e) wybrany oferent traci wadium jeżeli odmówi podpisania umowy w miejscu i w terminie wskazanym
przez Zamawiającego.
11. WYBÓR OFERTY
Zgodnie z obowiązującym regulaminem udzielania zamówień - ceny zawarte w ofertach nie są
odczytywane podczas otwarcia ofert ani podawane do wiadomości oferentów.
ETAP II - CZĘŚĆ NIEJAWNA
- szczegółowa analiza ofert dopuszczonych do dalszej części przetargu pod kątem kompletności,
zgodności ze SIWZ oraz proponowanych warunków realizacji przedmiotu przetargu
- porównanie ofert w oparciu o kryteria oceny
- przeprowadzenie negocjacji cenowych ze wszystkimi oferentami dopuszczonymi do II etapu przetargu
- porównanie ofert po przeprowadzonych negocjacjach i wybór Wykonawcy w oparciu o kryteria oceny
Wyniki przetargu zostaną ogłoszone do dnia 19.09.2024r. w formie informacji pisemnej na tablicy
ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz pocztą elektroniczną do uczestników postepowania
przetargowego.
Integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia stanowią
zakresy robót i umowa.

Uwagi:
12. KLAUZULE INFORMACYJNE RODO.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych), dalej ,,RODO", informuję, że:
1. Administratorem Danych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Podgórze", z siedzibą w Krakowie, ul. Podedworze
20, zwana dalej AD.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: iod@podgorze.krakow.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. B oraz art. 6 ust. 1
lit. F RODO w celu związanym z zapytaniem ofertowym (poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych) / w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione z tytułu przepisów prawa oraz podmioty
realizujące wsparcie techniczne lub organizacyjne dla Administratora na podstawie zawartych umów.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat .
6. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest niezbędne w celu zawarcia ewentualnej umowy;
7. Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
3? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych w związku ze szczególną
sytuacją.
8. Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
9. Żądania, oświadczenia i wszelką korespondencję dotyczącą danych osobowych należy przesłać w formie
pisemnej na podany adres Administratora danych lub e-mailowo na adres: spoldzielnia@podgorze.krakow.pl
10. Oferent zobowiązany jest do przekazania powyższych informacji także pozostałym osobom, których dane
znajdują się w przedłożonej ofercie.

Kontakt:
7.OSOBĄ UPRAWNIONĄ DO KONTAKU Z OFERENTAMI JEST :
Krzysztof Surówka
ul. Albańska 7
tel. 12 312 13 51

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.