Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja budynku

Data zamieszczenia: 2024-08-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Wołowski
Pl. Piastowski 2
56-100 Wołów
powiat: wołowski
zamowienia@powiatwolowski.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/973771
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wołów
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej - PO RAZ TRZECI
(Roboty w zakresie instalacji elektrycznej, Roboty w zakresie instalacji sanitarnej)
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zadania: Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z przedmiarem robót,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem wykonawczym oraz wymaganiami Zamawiającego, tj.:
Część I - Roboty w zakresie instalacji elektrycznej:
1. Remont instalacji oświetlenia wewnętrznego z wymianą istniejących na stropowych opraw na nowe w technologii led
montowane stropowo.
2. Montaż systemu paneli fotowoltaicznych na dachu budynku, zasilających wewnętrzną elektryczną instalację budynkową.
UWAGA! Do odbioru robót wymagany jest operat kolaudacyjny (dokumentacja powykonawcza zawierająca certyfikaty dla
materiałów i urządzeń, protokoły prób szczelności i sprawdzenia sprawności instalacji systemu oddymiającej, hydrantowej i
gazowej). Należy go przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
1) przedmiary robót (pomocniczo) - załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) projekt - załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Miejsce wykonania robót:
Centrum Aktywności Senioralnej w Wołowie, Ul. Inwalidów Wojennych 26A, 56-100 Wołów.
Nazwa zadania: Modernizacja budynku Centrum Aktywności Senioralnej.
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i rozbiórkowych zgodnie z przedmiarem robót,
specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, projektem wykonawczym oraz wymaganiami Zamawiającego, tj.:
Część II - Roboty w zakresie instalacji sanitarnej: 1. Przeniesienie pomieszczenia kotłowni do nowej lokalizacji połączone ze zmianą źródła ciepła na jednofunkcyjny gazowy
kocioł wiszący zasilany gazem ziemnym.
2. Przebudowa instalacji CO polegająca na przemieszczeniach części grzejników związaną z nową aranżacją wnętrz.
UWAGA! Do odbioru robót wymagany jest operat kolaudacyjny (dokumentacja powykonawcza zawierająca certyfikaty dla
materiałów i urządzeń, protokoły prób szczelności i sprawdzenia sprawności instalacji systemu oddymiającej, hydrantowej i
gazowej). Należy go przekazać Zamawiającemu w 2 egzemplarzach.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki:
1) przedmiary robót (pomocniczo) - załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia,
3) projekt - załącznik nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4. Miejsce wykonania robót:
Centrum Aktywności Senioralnej w Wołowie, Ul. Inwalidów Wojennych 26A, 56-100 Wołów.

CPV: 45300000-0, 45311100-1,45311200-2,51112100-1, 45333000-0

Dokument nr: 2024/BZP 00475986, IR.272.20.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski. W celu skrócenia czasu
udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie
oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz in-formacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. W
sytuacjach awaryjnych z wyjątkiem składania ofert zamawiający dopuszcza komunikację elektroniczną poprzez e-mail:
zamowienia@powiatwolowski.pl. Szczegóły zostały zawarte w rozdziale 13 SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający będzie przekazywał
wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednic-twem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na
pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
"Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest kon-kretny wykonawca, będzie
przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
7) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiado-mień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
8) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.
w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla do-kumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz.
2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer mini-malnie wersja 10.0,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9) Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamiesz-czonym na stronie internetowej pod
linkiem w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem:
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view. Szczegóły dotyczące wymagań technicznych i
organizacyjnych zawarte zostały w rozdziale 13 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że:1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta
Wołowski, z siedzibą w: 56 - 100 Wołów, Pl. Piastowski 2, tel.: +48 71 380 59 01.2)Informujemy, że wyznaczyliśmy Inspektora
Ochrony Danych. Może Pani/Pan skontaktować się z nim poprzez wiadomość wysłaną na adres e-mail: iod@powiatwolowski.pl lub
listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Wołowie, 56 - 100 Wołów, Pl. Piastowski 2.3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
będą na podstawie:- art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa
Pzp'', w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.W przypadku złożenia najkorzystniejszej oferty
Administrator będzie przetwarzał dane osobowe w celu zawarcia i realizacji umowy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO), jak
również do dochodzenia potencjalnych roszczeń związanych z zawartą umową (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w celach
archiwalnych (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO); dodatkowo, przepisy prawa wymagają od administratora danych przetwarzania danych dla celów podatkowych i rachunkowych.4)Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą:- podmioty upoważnione na
podstawie przepisów prawa,- osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja niniejszego postępowania zgodnie z
art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,- podmioty wykonujące zadania zlecone przez Administratora, w szczególności: dostawcy usług IT,
podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską, podmioty świadczące usługi prawnicze, przy czym takie podmioty będą
przetwarzać dane na podstawie umowy i wyłącznie zgodnie z jego poleceniami.5)Okres przechowywania danych:a)w odniesieniu do
podmiotów, których oferta nie została wybrana - przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego,b)w przypadku zawarcia umowy - do momentu obowiązywania umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego
postępowania, a także po jej zakończeniu, tj.:- przez okres 5 lat od dnia zakończenia niniejszego postępowania,- dane zawarte na
umowie - do czasu przedawnienia lub wygaśnięcia na innej podstawie ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, - w celach
wynikających z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych, wystawienia faktur
itp.,6)Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.7)Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich, nie
będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, nie będą poddawane profilowaniu.8)Posiada Pani/Pan:a)na podstawie art. 15
RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,b)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych ,c)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ,d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy
RODO;9)Nie przysługuje Pani/Panu:a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,b)prawo
do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/973771
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-13 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę, za pośrednictwem Formularza składania oferty dostępnego na https://platformazakupowa.pl/pn/powiatwolowski w konkretnym postępowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.