Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż instalacji oczyszczania ścieków posekcyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż instalacji oczyszczania ścieków posekcyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj

Data zamieszczenia: 2024-08-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
Sokołowskiego 4
58-309 Wałbrzych
powiat: Wałbrzych
andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wałbrzych
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Montaż instalacji oczyszczania ścieków posekcyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie urządzeń oczyszczania ścieków technologicznych z
pomieszczeń patomorfologii w części dotyczącej prosekcji w Specjalistycznym Szpitalu im. A. Sokołowskiego z siedzibą, ul.
Sokołowskiego 4; 58-309 Wałbrzych.
Dezynfekcji poddane będą surowe ścieki technologiczne zawierające niebezpieczne mikroorganizmy powstałe w oddziale
patomorfologii.
Projekt techniczny winien zawierać niezbędne rysunki, schematy oraz rozwiązania techniczne przedmiotu zamówienia tzn.:
schemat instalacji oczyszczania,
rzut pomieszczenia wraz z instalacją,
przekrój instalacji,
opis techniczny,
zestawienie urządzeń.
ZAKRES I FORMA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
a - dokumentacja powinna uwzględniać wszelkie prace niezbędne do wykonania robót z punktu widzenia sztuki budowlanej i
obowiązujących przepisów
b - dokumentacja winna być wykonana w oparciu o uzgodnienia dokonane z Zamawiającym,
c - w dokumentacji należy stosować technologie, urządzenia i materiały, spełniające wymagania zawarte w obowiązujących
Polskich Normach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2023 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz wyrobów budowlanych wprowadzonych na rynek
do obrotu Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r.
d - szczegółowe rozwiązania techniczne i materiałowe,
e - dokumentacja winna być wykonana w formie papierowej - 3egz.
f - dokumentacja winna być wykonana w elektronicznej - na nośniku CD
W/w dokumentacje muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm, a zastosowane materiały do ich realizacji
posiadać atesty i certyfikaty dopuszczeniowe do stosowania na rynku polskim.
Zamawiający w ciągu 7 dni od otrzymania Projektu Technicznego przekazuje swoje uwagi Wykonawcy bądź akceptuje
Projekt Techniczny.
Zamawiający przewiduje obowiązek wynikający z art. 95 Ustawy Pzp aby wszelkie prace fizyczne związane bezpośrednio z
robotami budowlanymi i technologicznymi oczyszczania ścieków posekcyjnych były wykonywane przez osoby zatrudnione
przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w ramach realizacji Umowy .
Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia i obowiązki Stron zawarto w Projektowanych
postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.

CPV: 45000000-7, 45100000-8,45231100-6,45232100-3,45232421-9,45232460-4,45331210-1,45332300-6,45400000-1,45310000-3

Dokument nr: 2024/BZP 00476174, Zp/64/TP/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 09:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa EDGE, Chrome lub FireFox w najnowszej
dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu ,,cookies" oraz łącze internetowe o przepustowości co
najmniej 256 kbit/s. Platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
2. W celu założenia Konta Użytkownika na platformazakupowa.pl, konieczne jest posiadanie przez Użytkownika aktywnego konta
poczty elektronicznej (e-mail).
3. Występuje limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty do ilości 10 plików lub spakowanych folderów
przy maksymalnej wielkości 150 MB.
4. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie przewidzianym na jej
złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne związane z brakiem
np. aktualnej przeglądarki, itp.
Więcej informacji na temat wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji
elektronicznej znajduje się w Instrukcji dla wykonawców platformazakupowa.pl oraz Regulaminie platformazakupowa.pl.
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego". Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku
,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego" po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie
zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na
platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może
trafić do folderu SPAM.
Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w
zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
Więcej w SWZ........................
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)
Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej jako ,,RODO" informujemy, że: Administratorem Pani/Pana danych osobowych
przetwarzanych w związku z przeprowadzaniem postępowania o udzielenie zamówienia na: Montaż instalacji oczyszczania ścieków
posekcyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj - zamówienie w ramach dotacji na realizację zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej
jest Specjalistyczny Szpital im dra Alfreda Sokołowskiego w Wałbrzychu Ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, telefon
74/6489600, e-mail: sekretariat@zdrowie.walbrzych.pl
1.Informujemy, że Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych (IODO), kontakt możliwy jest za pośrednictwem
e-mail: iodo@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489600 oraz osobę zastępującą IODO, kontakt za pośrednictwem e-mail:
iod@zdrowie.walbrzych.pl, numer (74) 6489696 lub korespondencyjnie na adres Administratora.
Celem przetwarzania danych osobowych jest wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na jednostkach sektora finansów
publicznych, w tym na podmiocie leczniczym, w zakresie przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
Montaż instalacji oczyszczania ścieków posekcyjnych w systemie zaprojektuj i wybuduj - zamówienie w ramach dotacji na realizację
zadania pn.: Poprawa bazy leczniczej na podstawie art. 4 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj.
Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z późn.zm.). Przesłanką legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie ,,RODO" jest art. 6
ust. 1 lit. c. W wyjątkowych przypadkach w tym samym celu będziemy również przetwarzać dane osobowe dotyczące wyroków
Ogłoszenie nr 2024/BZP 00433632/01 z dnia 2024-07-29
2024-07-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlaneskazujących lub naruszeń prawa na podstawie art. 108 ust. 1 w związku z art. 124 pkt. 1 cytowanej wyżej ustawy. Przesłanką
legalizującą przetwarzanie tych danych osobowych na gruncie ,,RODO" jest art. 10.
1. Dane przekazane przez Panią/Pana będą podlegały udostępnieniu następującym kategoriom odbiorców: organy władzy
publicznej, organy ścigania, inne uprawnione podmioty, w zakresie i celach, gdy występują z żądaniem w oparciu o stosowną
podstawę prawną w tym np. Krajowa Izba Odwoławcza, inne podmioty, które świadczą usługi na rzecz administratora np. podmiotom
świadczącym obsługę prawną, podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę przetwarzania danych w imieniu administratora,
serwisanci lub Poczta Polska.
2. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
3. Dane osobowe, wynikające ze zgromadzonej dokumentacji zamówienia wraz z załącznikami, będą przechowywane przez okres 4
lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia a w przypadku obowiązywania umowy w sprawie zamówienia
publicznego powyżej 4 lat, przechowywana jest przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli
środki finansowe zostały pozyskane z funduszy europejskich wówczas taka dokumentacja będzie przechowywana przez okres
wskazany w tych dokumentach przyznających te środki i mogą wynosić okresy dłuższe niż 4 lata. Po tym terminie dane będą
protokolarnie niszczone.
Więcej w SWZ...............

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-19 08:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Zp/64/TP/24
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie urządzeń oczyszczania ścieków technologicznych z
pomieszczeń patomorfologii w części dotyczącej prosekcji w Specjalistycznym Szpitalu im. A. Sokołowskiego z siedzibą, ul.
Sokołowskiego 4; 58-309 Wałbrzych.
Dezynfekcji poddane będą surowe ścieki technologiczne zawierające niebezpieczne mikroorganizmy powstałe w oddziale
patomorfologii.
Projekt techniczny winien zawierać niezbędne rysunki, schematy oraz rozwiązania techniczne przedmiotu zamówienia tzn.:
schemat instalacji oczyszczania,
rzut pomieszczenia wraz z instalacją,
przekrój instalacji,
opis techniczny,
zestawienie urządzeń.
ZAKRES I FORMA DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ:
a - dokumentacja powinna uwzględniać wszelkie prace niezbędne do wykonania robót z punktu widzenia sztuki budowlanej i
obowiązujących przepisów
b - dokumentacja winna być wykonana w oparciu o uzgodnienia dokonane z Zamawiającym,
c - w dokumentacji należy stosować technologie, urządzenia i materiały, spełniające wymagania zawarte w obowiązujących
Polskich Normach zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 27.10.2023 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz wyrobów budowlanych wprowadzonych na rynek
do obrotu Ustawą o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r.
d - szczegółowe rozwiązania techniczne i materiałowe,
e - dokumentacja winna być wykonana w formie papierowej - 3egz.
f - dokumentacja winna być wykonana w elektronicznej - na nośniku CD
W/w dokumentacje muszą spełniać wymagania aktualnie obowiązujących norm, a zastosowane materiały do ich realizacji
posiadać atesty i certyfikaty dopuszczeniowe do stosowania na rynku polskim.
Zamawiający w ciągu 7 dni od otrzymania Projektu Technicznego przekazuje swoje uwagi Wykonawcy bądź akceptuje
Projekt Techniczny.
Zamawiający przewiduje obowiązek wynikający z art. 95 Ustawy Pzp aby wszelkie prace fizyczne związane bezpośrednio z
robotami budowlanymi i technologicznymi oczyszczania ścieków posekcyjnych były wykonywane przez osoby zatrudnione
przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę w ramach realizacji Umowy .
Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia oraz uprawnienia i obowiązki Stron zawarto w Projektowanych
postanowieniach Umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232460-4 - Roboty sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena - C: Ocena wskazanego kryterium nastąpi w oparciu o
informacje wskazane w Formularzu oferty Wykonawcy zgodnie z poniższym wzorem :
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Liczba punktów dla pozostałych ofert zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem :
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie
W ramach kryteriów termin wykonania oraz okres rękojmi i gwarancji dla urządzeń oczyszczalni, Zamawiający dokona oceny
zgodnie z deklaracjami wykonawcy zawartymi w Formularzu oferty oraz wartościami wskazanymi w tabeli powyżej.
Łączna punktacja oferty (S) zostanie obliczona w następujący sposób:
S = C + TG
gdzie:
S- ilość punktów oferty ocenianej
- C - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium Ceny
TG - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium: Termin rękojmi i gwarancji dla urządzeń oczyszczalni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji dla urządzeń oczyszczalni
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,
2. nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Zgodnie z
treścią art. 7 ust. 1 w/w ustawy, z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na
podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę
rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego
ubezpieczenia.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub
zawodowej (112 ust. 2 pkt 4 ustawy) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne
warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, tj.:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, jedną referencję zastosowania zaoferowanej metody
dezynfekcji i technologii na ściekach skażonych mikrobiologicznie (zakaźnych) w obiektach szpitalnych w Polsce wraz z
podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane.
Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dotyczącym osób skierowanych do
realizacji zamówienia, jeżeli wykaże dysponowanie osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do
udostępnienia tych osób (na okres ich udziału w wykonywaniu zamówienia), posiadających następujące kwalifikacje:
1) Co najmniej jedną osobę skierowaną do pełnienia funkcji Kierownika budowy oraz Kierownika robót w branży sanitarnej
posiadającą uprawnienia przewidziane do kierowania robotami budowlanymi.
2) Co najmniej jedną osobę skierowaną do pełnienia funkcji Projektanta podczas wykonywania Projektu Technicznego,
posiadającą uprawnienia projektowe w branży sanitarnej.
W przypadku, gdzie Zamawiający wskazuje, ze Wykonawca lub personel Wykonawcy ma posiadać uprawnienia budowlane dopuszcza również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących
przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej
lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze
Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności,
jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki
dowodowe na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust.
1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Dokumenty do których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta
zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy p.z.p.:
1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencj
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. Dokumenty do
których przekazania zostanie wezwany Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy
P.z.p.:
1. Wykaz robót budowlanych (Załącznik nr 8 do SWZ), oraz dowody poświadczające, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał jedną referencję zastosowania zaoferowanej metody dezynfekcji i
technologii na ściekach skażonych mikrobiologicznie (zakaźnych) w obiektach szpitalnych w Polsce wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz że roboty budowlane wskazane
przez Wykonawcę w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierające informację o tym, czy zostały wykonane
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zgodnie z postanowieniami § 9 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia
Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów
lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, dowodami tymi są
referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z
uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
Wykonawca nie jest zobowiązany do przedłożenia dokumentów, które dotyczyłyby zamówień wykonanych na rzecz Zamawiającego.
2. Wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót w branży sanitarnej,
posiadającą uprawnienia przewidziane do kierowania robotami budowlanymi, skierowanej przez wykonawcę do realizacji
zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowej, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - stanowi załącznik
nr 9.
3. Wykaz zawierający wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję Projektanta podczas wykonywania Projektu Technicznego,
posiadającą uprawnienia projektowe w branży sanitarnej , kwalifikacje zawodowe, doświadczenie skierowanej przez wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, która przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada aktualne
ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej. - stanowi załącznik nr 11.
4. Sytuacja ekonomiczna:
Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego.
Do oferty wspólnej wykonawcy dołączają pełnomocnictwo.
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu
zgodnie z art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w
zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw
wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia
stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 455 ust. 1-2 ustawy Pzp zgodnie z projektowanymi
postanowieniami umownymi stanowiącymi Załączniki nr 3 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób obliczenia punktów dla kryterium cena - C: Ocena wskazanego kryterium nastąpi w oparciu o
informacje wskazane w Formularzu oferty Wykonawcy zgodnie z poniższym wzorem :
Cena najniższa otrzymuje automatycznie 60 pkt.
Liczba punktów dla pozostałych ofert zostanie obliczona zgodnie z poniższym wzorem :
Cena najniższa z oferty a
--------------------------------- x 60 pkt = ilość punktów dla oferty ocenianej
Cena wyższa z oferty ocenianej o wyższej cenie
W ramach kryteriów termin wykonania oraz okres rękojmi i gwarancji dla urządzeń oczyszczalni, Zamawiający dokona oceny
zgodnie z deklaracjami wykonawcy zawartymi w Formularzu oferty oraz wartościami wskazanymi w tabeli powyżej.
Łączna punktacja oferty (S) zostanie obliczona w następujący sposób:
S = C + TG
gdzie:
S- ilość punktów oferty ocenianej
- C - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium Ceny
TG - ilość punktów oferty ocenianej w kryterium: Termin rękojmi i gwarancji dla urządzeń oczyszczalni.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rękojmi i gwarancji dla urządzeń oczyszczalni
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-18

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.