Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5492z ostatnich 7 dni
24140z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja układu chłodnictwa w zakładzie produkcyjnym

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja układu chłodnictwa w zakładzie produkcyjnym

Data zamieszczenia: 2024-08-29
Dane kontaktowe Zamawiającego: Olewnik sp. z o.o
Świerczynek 10a
09-210 Drobin
powiat: płocki
+48 669 987 580, 795 630 779
rafal.szumanski@olewnik.com.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/197332
Województwo: mazowieckie
Miasto: Drobin
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 669 987 580, 795
Termin składania ofert: 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja układu chłodnictwa w firmie Olewnik sp. z o.o.
Powstaje w kontekście naboru
FENG.03.01-IP.03-002/24 - ,,Modernizacja układu chłodzenia i wymiana suszarni w zakładzie produkcyjnym Olewnik sp. z o.o."

Część 1
Modernizacja układu chłodnictwa w zakładzie produkcyjnym

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi inne
Opis
UWAGA: Zamawiający zwraca szczególną uwagę na konieczność wnikliwego zapoznania się z treścią Istotnych Warunków Zapytania Ofertowego, załączonych do niniejszego zapytania, szczególnie w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, trybu występowania o dodatkowe informacje z nim związane itp.
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja układu chłodnictwa w zakładzie produkcyjnym Zamawiającego.
W chwili obecnej większość zużycia energii elektrycznej w zakładzie produkcyjnym Wnioskodawcy przypada na eksploatowany układ chłodniczy freonowy, którego głównym źródłem zużycia są urządzenia takie jak: agregaty sprężarkowe, skraplacze czy parowniki. Zwiększone zużycie energii elektrycznej przez układ chłodniczy w chwili obecnej spowodowane jest małą efektywnością pracującego obecnie układu chłodniczego. Urządzenia są stare i wyeksploatowane co wpływa na znaczące zmniejszenie efektywności energetycznej.
Realizacja przedmiotu zamówienia polegać ma na modernizacji układu chłodniczego w zakładzie produkcyjnym Wnioskodawcy poprzez:
- wyłączenie instalacji freonowej na rzecz instalacji amoniakalno- glikolowej,
- eliminację układów sprężarkowych: Układ: ,,0", Układ: ,,-5", Układ: ,, - 10", Układ: ,, -15", układ: ,,-40" (sprężarki, skraplacze, chłodnice),
- wymianę chłodnic freonowych na glikolowe,
- rurociągi, izolacje, napełnienie instalacji czynnikiem chłodzącym, sterowanie, wizualizacja i okablowanie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Wykonanie instalacji chłodniczej WL (rury, kształtki stal czarna, przepustnice, technika zamocowań inox, odpływy skroplin, armatura),
2. Wykonanie izolacji rurociągów (piana PUR + płaszcz INOX),
3. DOSTAWA i montaż chłodnic - 54 szt, dopuszcza się zastosowanie innej ilości chłodnic przy spełnieniu wytycznych temperatury w pomieszczeniu i warunków panujących w pomieszczeniu, nie przekraczając jednak projektowanej mocy układu.
Dodatkowo:
- wydmuch dostosowany do pomieszczenia produkcyjnego
- odtajanie ciepłym glikolem, wybrane chłodnice odtajane elektrycznie
- tace izolowana
- chłodnice klasy: Guntner, Kelvion lub równoważne
- wybrane chłodnice w wykonaniu INOX dostosowane do pomieszczenia produkcyjnego
4.Wyposażenie instalacji
- rozdzielnica sterownicza
- sterowanie chłodnicami glikolowymi
- panel operatorski 15"
- wentylatory sterowane On/Off
- osprzęt elektrotechniczny klasy odpowiadającej producentom takim jak: Ls, Eaton, Finder, Klemsan
- trasy kablowe w strefie technicznej w wykonaniu ocynkowanym, w strefie produkcyjnej w wykonaniu nierdzewnym
- pomiar energii
- systemu monitoringu i rejestracji. System oparty na rozwiązaniu typu Siemens WinCC.
Oferta musi zawierać wszystkie niezbędne do realizacji zadania towary wraz z ich dostawami do miejsca realizacji inwestycji oraz niezbędne środki techniczne. Cena ofertowa musi zawierać wszelkie koszty kompletnego wykonania prac wskazanych jako przedmiot zamówienia. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z organizacją zaplecza tych prac. Wskazany zakres prac winien być zrealizowany zgodnie z zaleceniami audytu energetycznego, stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. Oferent zobowiązany jest także do spełnienia warunku wpływu na ochronę środowiska, poprzez uwzględnienie następujących cech, zgodnie z kryteriami zielonych zamówień publicznych: trwałość i naprawialność, tj. w okresie co najmniej 5 lat przedmiot zamówienia będzie trwale naprawialny a dostęp do części w nim zastosowanych nieograniczony.
Zważywszy na ochronę know-how Zamawiającego w zakresie specyfiki jego procesów produkcyjnych i oferowanego asortymentu, szczegółowe wytyczne dotyczące zakresu prac w poszczególnych pomieszczeniach, ich rysunki, plany, wymogi, wymagana temperatura, konstrukcja i rodzaj chłodnic będą udostępniane oferentom po podpisaniu klauzuli o zachowaniu poufności (NDA). Oferent zobowiązany jest do podpisania takiej klauzuli zgodnie z zasadami reprezentacji firmy Oferenta i przesłać ją na adres mailowy wskazany w pkt. 5.3 Istotnych Warunków Zapytania Ofertowego, tj. rafal.szumanski@olewnik.com.pl
Okres gwarancji
min 12 miesięcy max 24 miesiące

CPV: 31140000-9, 42513000-5, 42513200-7, 42513290-4, 42943400-2

Dokument nr: 2024-12939-197332, 01/08/2024/BK

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-20

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
płocki
Gmina
Drobin
Miejscowość
Świerczynek

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Niezależnie od pozostałych postanowień Umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w punktach dotyczących zakresu, terminu i sposobu wykonania, w przypadkach:
a) zmiany danych Stron (np. zmiana siedziby, nazwy);
b) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy;
c) termin bądź zakres realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach:
- W przypadku wystąpienia siły wyższej, tj. zdarzenia nieprzewidywalnego, będącego poza kontrolą Stron Umowy. W takim przypadku termin realizacji przedmiotu Umowy zostanie wydłużony o czas wystąpienia zdarzenia oraz usuwania jego skutków.
- W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. Termin realizacji danego zakresu Przedmiotu Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Wykonawca nie odpowiada.
- W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie zawierania umowy i nie jest przez niego zawiniona. Termin realizacji danego zakresu Przedmiotu Umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny do eliminacji okoliczności, za które Zamawiający nie odpowiada.
- W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w projekcie Zamawiającego wymagających akceptacji IP - BGK .W takim przypadku termin realizacji Umowy może zostać wydłużony o czas odpowiadający okresowi od złożenia wniosku o zmianę projektu przez Zamawiającego do czasu akceptacji zmian przez Instytucję Pośredniczącą.
d) Wynagrodzenie Wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach:
- Zmiany wynagrodzenia umownego brutto w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT; zmiana będzie wprowadzona do umowy od dnia wejścia w życie ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
e) Inne zmiany:
- W przypadku zmiany regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, gdzie konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 7 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca pod warunkiem, że nie będzie to związane ze zmianą zakresu i wartości Przedmiotu Umowy;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zawarcia umowy w sytuacji wycofania się z realizacji projektu w przypadku zaistnienia okoliczności nieznanych Zamawiającemu w dniu sporządzania niniejszego Zapytania Ofertowego
f) niedotrzymanie pierwotnego terminu z przyczyn innych niż wymienione powyżej skutkować będą naliczeniem kar umownych;
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują potencjałem technicznym do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
9.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy dysponują potencjałem kadrowym zdolnym do wykonania zamówienia, tzn. zatrudniają pracownika posiadającego osobowo/personalny certyfikat FGAZ-O
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
9.4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się podmiot posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia należy rozumieć wykonanie przez oferenta co najmniej 3 (słownie: trzech) zadań inwestycyjnych, każde o wartości zlecenia w wysokości co najmniej 3 500 000 PLN netto (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy złotych), na rzecz podmiotów trzecich w zakresie tożsamym z opisywanym przedmiotem zamówienia . Wykonanie takiego zadania musi mieć miejsce w terminie od dnia 1.01.2020 do dnia 30.08.2024. Oferent jest zobligowany do dostarczenia wraz z ofertą oświadczenia - listy projektów, potwierdzających wykonanie takich zadań.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
9.6. Oferent zobligowany jest do przedstawienia zaświadczenia o niezaleganiu z płatnościami składek na rzecz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz zaświadczenia o niezaleganiu z płatnościami na rzecz Urzędu Skarbowego z tytułu podatków. Zaświadczenia te nie mogą być wystawione przed datą 31.07.2024 r.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
9.5. Oferent zobligowany jest do przedstawienia swojej aktualnej polisy ubezpieczeniowej na kwotę minimum 10 000 000 PLN (słownie dziesięć milionów złotych) - jako warunek niezbędny dla Zamawiającego w zakresie ochrony bieżącej działalności operacyjnej jego przedsiębiorstwa na wypadek jakichkolwiek awarii, sytuacji nadzwyczajnych powodowanych działaniem Wykonawcy podczas realizacji przedmiotu zamówienia.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-29
Data ostatniej zmiany
2024-08-29 14:39:26

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Przez to kryterium Zamawiający rozumie określoną przez oferenta cenę całkowitą za zrealizowanie całości przedmiotu zamówienia wskazaną w ofercie. Punktacja za powyższe kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Cena oferty najtańszej x 40 = ilość punktów
Cena oferty badanej
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Punktacja za kryterium zostanie obliczona wg następującego wzoru:
(Najkrótszy oferowany okres wykonania przedmiotu zamówienia z ofert niepodlegających odrzuceniu) / (Okres wykonania przedmiotu zamówienia z oferty badanej) x 40 = ilość punktów.
Szczegółowy opis w pkt. 10.3 IWZO
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Przez to kryterium Zamawiający rozumie określoną przez oferenta długość udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia wskazaną w ofercie.
Szczegółowy opis kryterium i metodologii wyliczania znajduje się pkt. 10.3 IWZO

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Rafał Szumański
tel.: +48 669 987 580
e-mail: rafal.szumanski@olewnik.com.pl
Grzegorz Świstak
tel.: 795 630 779
e-mail: grzegorz.swistak@olewnik.com.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.