Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa biurek komputerowych i krzeseł komputerowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa biurek komputerowych i krzeseł komputerowych

Data zamieszczenia: 2024-09-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe w Katowicach
Sokolska 26
40-086 Katowice
powiat: Katowice
andrzej.szromek@sltzn.katowice.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/197353
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA biurek komputerowych i krzeseł komputerowych
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.23-IZ.01-06B6/23 - SOS 4_Szkolenia Otwartych Szans

Część 1
DOSTAWA biurek komputerowych i krzeseł komputerowych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku pt: "Zapytanie ofertowe SOS4/Z4/2024" i stanowi integralną
część przedmiotowego ogłoszenia.
Przedmiotem zamówienia jest : ,,DOSTAWA biurek komputerowych i krzeseł komputerowych do pracowni dydaktycznych" o parametrach i wymiarach oraz w ilości zgodnej z załącznikiem 1a do zapytania ofertowego ,,Zestawienie proponowanych mebli" w ramach projektu pn. ,,SOS 4_ Szkolenia otwartych szans" - realizowanego w ramach projektu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla priorytetu FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację dla działania FESL.10.23 - Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu).
1) Biurko komputerowe 800x600 - 26 sztuk
2) Biurko komputerowe 1200x600 - 4 sztuk
3) Biurko komputerowe 900x600 - 36 sztuk
4) Krzesła komputerowe z regulacją wysokości- 55 sztuk
1) Wymagania - Biurko komputerowe 800x600 - 26 sztuk
-Wymiary blatu biurka 800mm x 600mm tolerancja wymiaru ?10mm
-Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o grubości min. 18 mm oraz klasie higieniczności E1,
-wysokość biurka od podłoża 75cm ÷ 78cm (zalecana 76cm)
-Biurko posiada uchwyt boczny do zawieszenia np. Torby, plecaka
-Stelaż wykonany z profili stalowych łączonych ze sobą na trwale za pomocą spawów
-Przekrój profilu nogi biurka winien zawierać się w wymiarze 35-60mm
-Blat dokręcony do stelaża biurka.
-Elementy metalowe: malowana proszkowo
-Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej, blat wykończenie grubą okleiną PCV (2 mm)
-Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem.
-Biurko zgodne z normą PN-EN 1729
-Wymagane dokumenty: - Certyfikat zgodności dopuszczający do użytku w placówkach szkolnych,
-Kolor blatu jasnoszary
-Kolor stelaża i obrzeża blatu: niebieskie lub granatowe
2) Wymagania - Biurko komputerowe 1200x600 - 4 sztuk
-Wymiary blatu biurka 1200mm x 600mm tolerancja wymiaru ?10mm
-Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o grubości min. 18 mm oraz klasie higieniczności E1,
-wysokość biurka od podłoża 75cm ÷ 78cm (zalecana 76cm)
-Biurko posiada uchwyt boczny do zawieszenia np. Torby, plecaka
-Stelaż wykonany z profili stalowych łączonych ze sobą na trwale za pomocą spawów
-Przekrój profilu nogi biurka winien zawierać się w wymiarze 35-60mm
-Blat dokręcony do stelaża biurka.
-Elementy metalowe: malowana proszkowo
-Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej, blat wykończenie grubą okleiną PCV (2 mm)
-Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem.
-Biurko zgodne z normą PN-EN 1729
-Wymagane dokumenty: - Certyfikat zgodności dopuszczający do użytku w placówkach szkolnych,
-Kolor blatu jasnoszary
-Kolor stelaża i obrzeża blatu : a) niebieskie lub granatowe - 3 sztuk; b) zielone - 1 sztuk
3) wymagania - Biurko komputerowe 900x600 - 36 sztuk
-Wymiary blatu biurka 900mm x 600mm tolerancja wymiaru ?10mm
-Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o grubości min. 18 mm oraz klasie higieniczności E1,
-wysokość biurka od podłoża 75cm ÷ 78cm (zalecana 76cm)
-Biurko posiada uchwyt boczny do zawieszenia np. Torby, plecaka
-Stelaż wykonany z profili stalowych łączonych ze sobą na trwale za pomocą spawów
-Przekrój profilu nogi biurka winien zawierać się w wymiarze 35-60mm
-Blat dokręcony do stelaża biurka.
-Elementy metalowe: malowana proszkowo
-Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej, blat wykończenie grubą okleiną PCV (2 mm)
-Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem.
-Biurko zgodne z normą PN-EN 1729
-Wymagane dokumenty: - Certyfikat zgodności dopuszczający do użytku w placówkach szkolnych,
-Kolor blatu jasnoszary
-Kolor stelaża i obrzeża blatu : a) niebieskie lub granatowe - 20 sztuk; b) zielone - 16 sztuk
4) wymagania - Krzesła komputerowe z regulacją wysokości- 55 sztuk
-Krzesła komputerowe z regulacją wysokości
-Krzesła uczniowskie z oparciem stosowane do stanowisk komputerowych w szkołach
-Wymiary :
-Szerokość - od 600mm do 620mm
-Maksymalna wysokość krzesła 1150mm
-Minimalna wysokość krzesła 890
-Głębokość krzesła - 600mm ÷620mm
-Minimalna szerokość oparcia 400mm
-Maksymalna szerokość oparcia 600mm
-Wysokość oparcia od 400mm do 550mm
-Szerokość siedziska od 400mm do 550mm
-Głębokość siedziska od 400mm do do 500mm
-Minimalna wysokość siedziska 450mm
-Maksymalna wysokość siedziska 600mm
-Wysokość podłokietników nieregulowanych od 150mm do 200 mm
-Krzesło winno posiadać :
-stabilność, przez wyposażenie go w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi,
-regulację wysokości siedziska w zakresie 450÷600 mm, licząc od podłogi,
-wyprofilowanie płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych,
-oparcie na stałe przytwierdzone do siedziska odporne na wygięcia
-możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360°,
-podłokietniki
-być przeznaczony dla użytkownika o wzroście 159 - 188 cm
-oparcie wykonane z tworzywa sztucznego w pełnym zakresie
-wklęsło-wypukła forma pozwalająca na prawidłowe ułożenie kręgosłupa
-w tylnej części siedziska krzesło posiada miejsce do indywidualnego oznakowania
-fotel zgodny z normą PN-EN 1729
-Produkt winien spełniać wymagania Polskich Norm
-Tkanina tapicerki : Skład 100% poliester, niepalność : papieros PN-EN 1021.1., ścieralność 30 000 cykli Martindale, , tkanina nietoksyczna PN-88/B02855, higieniczność: odpowiada wymaganiom higieniczności (opinia wydana przez Państwowy Zakład Higieny) ,
-Kolorystyka : (stelaż czarny lub odcienie czarnego)
-Elementy siedziska w kolorystyce: a) niebieskie lub granatowe - 38 sztuk, b) zielone - 17 sztuk
-Kółka do podstawy krzesła: gumowe

CPV: 39111100-4, 39134100-1, 39150000-8

Dokument nr: 2024-74848-197353, SOS4/Z4/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-12

Miejsce, termin złożenia oferty
1)Ofertę należy złożyć według wyboru wykonawcy za pośrednictwem platformy Bazy Konkurencyjności Funduszy Europejskich (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie skanu oferty, w tym załączników opisanych zgodnie z poniższym pkt 2) w nieprzekraczalnym terminie do 12 września 2024r

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Katowice
Gmina
Katowice
Miejscowość
Katowice
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2024-08-30
Koniec realizacji
2024-09-12
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Składanie ofert

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania zamówień uzupełniających.
Warunki zmiany umowy
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w tym polu ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY oraz WARUNKI
ZMIANY ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ UMOWY znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.pt. 1. "Zapytanie ofertowe SOS4/Z4/2024"
1) Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem przedstawionym przez Zamawiającego.
2) Zamawiający zawiera Umowę w sprawie zamówienia w terminie określonym w zaproszeniu do podpisania Umowy.
3) Zamawiający może zawrzeć Umowę po upływie terminu związania ofertą, pod warunkiem że
Wykonawca wyrazi zgodę na zawarcie Umowy na warunkach określonych w ofercie.
4) Do Umowy w sprawie zamówienia stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz jurysdykcję polską.
5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy z wybranym Wykonawcą w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności niedających się przewidzieć w dniu podpisania Umowy, a mających istotny wpływ na jej realizację;
b) zmiany Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, (EFRR), Europejskiego Funduszu Społecznego Plus( EFS+) Funduszu Spójności(FS) oraz Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji(FST) na lata 2021-2027 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązujących dla zawartych umów i wymagająca zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą;
c) zmiany w interpretacjach Wytycznych przez Instytucje odpowiedzialne za realizację programu operacyjnego;
d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy;
e) rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony;
f) konieczność likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy;
g) w następstwie okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu
h) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, która wpłynie na zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy;
i) zmiany w rozliczeniu umowy cywilno-prawnej ustalonej przez Strony.
6) Zamawiający wskazuje, iż termin realizacji Umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia zdarzeń niemożliwych do przewidzenia przez Strony na etapie zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn uwzględniających potrzeby prawidłowej realizacji Projektu o czas trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W szczególności, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron;
b) konieczności wstrzymania realizacji Umowy z winy działań osób trzecich;
c) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. ,,siły wyższej" (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, pandemia),;
7) W przypadku wystąpienia m.in. którejkolwiek z ww. okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Warunkiem wprowadzenia ww. zmiany jest wskazanie drugiej stronie Umowy i udowodnienie przez stronę wskazującą okoliczności, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji zamówienia.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Wykonawca spełni warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia , jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum: o zrealizował co najmniej:
a) jedną dostawę krzeseł komputerowych w ilości min 30 szt.,
b) jedną dostawę biurek komputerowych w ilości min 30 szt.,
UWAGA! Przez ,,jedno zamówienie" Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy. Zamawiający dopuszcza , ze warunek określony w pkt ,,a oraz w pkt ,,b" może być wykonany w ramach jednego zadania lub w dwóch zadaniach.
UWAGA! Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek, o którym wyżej mowa w pkt ,,a /lub w pkt ,,b" musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca -- brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.
UWAGA! Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy dane usługi wykonał osobiście.
Zamawiający nie wpłaca zaliczek za realizację zadania. Płatność dokonana jest po wykonaniu zadania.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj :
- posiadają odpowiednie kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
- znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonania zamówienia;
- dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Opis sposobu przygotowania oferty
1.Ofertę stanowią:
a)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór stanowi Załącznik nr 1;
b)Oświadczenie (o którym mowa w rozdziale 7) - dotyczące powiązań osobowych lub kapitałowych - wzór stanowi Załącznik nr2;
c)Oświadczenie (o którym mowa w rozdziale 8 pkt 1) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi Załącznik nr3;
d)Oświadczenie (o którym mowa w rozdziale 15. pkt 3) podmiotu dotyczące wykluczenia wykonawcy - wzór stanowi Załącznik nr 4;
e)Wykaz dostaw wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy usługi zostały wykonane należycie - wzór stanowi Załącznik nr 5;
f)certyfikaty o których mowa w rozdziale 3 pkt 5
2.Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad:
a)Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 wraz z załącznikiem 1a oraz Załącznikami 2-5 do niniejszego zapytania.;
b)Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
c)Oferta powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego Zapytania ofertowego;
d)Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zawierały informacje wymagane przez Zamawiającego;
e)W przypadku złożenia oferty w języku obcym, należy przedłożyć tłumaczenie na język polski;
f)Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) powinny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy;
g)W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - złożyć pełnomocnictwo;
h)Dopuszcza się wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się, Zamawiający żąda od podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w toku postępowania o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia;

Okres gwarancji
24 miesiące

2)Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów:
a)Formularza ofertowego - wzór stanowi Załącznik nr 1 wraz z Załącznikiem 1a (tj. Zestawienie proponowanych mebli);
b)załączników 2 - 5 do niniejszego zapytania;
c)Pełnomocnictwa - jeśli jest wymagane.
3)Zamawiający dopuszcza składanie skanów podpisanych dokumentów składających się na ofertę lub złożenie tych dokumentów w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4)Wszelkie inne oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, niż te wskazane w ust. 1 lit. b) przekazywane Zamawiającemu w postępowaniu, powinny być przesłane za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:. andrzej.szromek@sltzn.katowice.pl
5)Wykonawca przed upływem terminu składania ofert ma prawo do:
a)Wycofania oferty poprzez odpowiednio oznakowane powiadomienie o wycofaniu oferty, które musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta,;
b)Zmiany oferty poprzez odpowiednio oznakowane powiadomienie o wprowadzeniu zmian, które musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta.
6)Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-08-30
Data ostatniej zmiany
2024-08-30 20:57:55

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium cena
Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert zostanie obliczona wg poniższego wzoru: C = (CN/CO ) x 60
gdzie:
C - liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Cena".
CN - oznacza cenę brutto najtańszej oferty.
CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty.
Max. punkt 60
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Zamawiający przyzna punkty w kryterium ,,dodatkowa gwarancja" według zasady jn:
40 pkt za udzielenie gwarancji dłużej o min 36 miesiące od wymaganej
20 pkt za udzielenie gwarancji dłużej o min 24 miesiące od wymaganej
10 pkt za udzielenie gwarancji dłużej o min 12 miesięcy od wymaganej

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Szromek
tel.:
e-mail: andrzej.szromek@sltzn.katowice.pl
Ireneusz Boczek
tel.:
e-mail: ireneusz.boczek@sltzn.katowice.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.