zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa biurek komputerowych i krzeseł komputerowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Śląskie Techniczne Zakłady Naukowe w Katowicach Sokolska 26 40-086 Katowice powiat: Katowice andrzej.szromek@sltzn.katowice.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/197353 |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Katowice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA biurek komputerowych i krzeseł komputerowych Powstaje w kontekście projektu FESL.10.23-IZ.01-06B6/23 - SOS 4_Szkolenia Otwartych Szans Część 1 DOSTAWA biurek komputerowych i krzeseł komputerowych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku pt: "Zapytanie ofertowe SOS4/Z4/2024" i stanowi integralną część przedmiotowego ogłoszenia. Przedmiotem zamówienia jest : ,,DOSTAWA biurek komputerowych i krzeseł komputerowych do pracowni dydaktycznych" o parametrach i wymiarach oraz w ilości zgodnej z załącznikiem 1a do zapytania ofertowego ,,Zestawienie proponowanych mebli" w ramach projektu pn. ,,SOS 4_ Szkolenia otwartych szans" - realizowanego w ramach projektu Fundusze Europejskie dla Śląskiego na lata 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji dla priorytetu FESL.10.00 Fundusze Europejskie na transformację dla działania FESL.10.23 - Edukacja zawodowa w procesie sprawiedliwej transformacji regionu). 1) Biurko komputerowe 800x600 - 26 sztuk 2) Biurko komputerowe 1200x600 - 4 sztuk 3) Biurko komputerowe 900x600 - 36 sztuk 4) Krzesła komputerowe z regulacją wysokości- 55 sztuk 1) Wymagania - Biurko komputerowe 800x600 - 26 sztuk -Wymiary blatu biurka 800mm x 600mm tolerancja wymiaru ?10mm -Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o grubości min. 18 mm oraz klasie higieniczności E1, -wysokość biurka od podłoża 75cm ÷ 78cm (zalecana 76cm) -Biurko posiada uchwyt boczny do zawieszenia np. Torby, plecaka -Stelaż wykonany z profili stalowych łączonych ze sobą na trwale za pomocą spawów -Przekrój profilu nogi biurka winien zawierać się w wymiarze 35-60mm -Blat dokręcony do stelaża biurka. -Elementy metalowe: malowana proszkowo -Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej, blat wykończenie grubą okleiną PCV (2 mm) -Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. -Biurko zgodne z normą PN-EN 1729 -Wymagane dokumenty: - Certyfikat zgodności dopuszczający do użytku w placówkach szkolnych, -Kolor blatu jasnoszary -Kolor stelaża i obrzeża blatu: niebieskie lub granatowe 2) Wymagania - Biurko komputerowe 1200x600 - 4 sztuk -Wymiary blatu biurka 1200mm x 600mm tolerancja wymiaru ?10mm -Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o grubości min. 18 mm oraz klasie higieniczności E1, -wysokość biurka od podłoża 75cm ÷ 78cm (zalecana 76cm) -Biurko posiada uchwyt boczny do zawieszenia np. Torby, plecaka -Stelaż wykonany z profili stalowych łączonych ze sobą na trwale za pomocą spawów -Przekrój profilu nogi biurka winien zawierać się w wymiarze 35-60mm -Blat dokręcony do stelaża biurka. -Elementy metalowe: malowana proszkowo -Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej, blat wykończenie grubą okleiną PCV (2 mm) -Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. -Biurko zgodne z normą PN-EN 1729 -Wymagane dokumenty: - Certyfikat zgodności dopuszczający do użytku w placówkach szkolnych, -Kolor blatu jasnoszary -Kolor stelaża i obrzeża blatu : a) niebieskie lub granatowe - 3 sztuk; b) zielone - 1 sztuk 3) wymagania - Biurko komputerowe 900x600 - 36 sztuk -Wymiary blatu biurka 900mm x 600mm tolerancja wymiaru ?10mm -Blat wykonany z płyty obustronnie laminowanej o grubości min. 18 mm oraz klasie higieniczności E1, -wysokość biurka od podłoża 75cm ÷ 78cm (zalecana 76cm) -Biurko posiada uchwyt boczny do zawieszenia np. Torby, plecaka -Stelaż wykonany z profili stalowych łączonych ze sobą na trwale za pomocą spawów -Przekrój profilu nogi biurka winien zawierać się w wymiarze 35-60mm -Blat dokręcony do stelaża biurka. -Elementy metalowe: malowana proszkowo -Elementy wykonane z płyty wiórowej laminowanej, blat wykończenie grubą okleiną PCV (2 mm) -Zatyczki zabezpieczające podłogę przed zarysowaniem. -Biurko zgodne z normą PN-EN 1729 -Wymagane dokumenty: - Certyfikat zgodności dopuszczający do użytku w placówkach szkolnych, -Kolor blatu jasnoszary -Kolor stelaża i obrzeża blatu : a) niebieskie lub granatowe - 20 sztuk; b) zielone - 16 sztuk 4) wymagania - Krzesła komputerowe z regulacją wysokości- 55 sztuk -Krzesła komputerowe z regulacją wysokości -Krzesła uczniowskie z oparciem stosowane do stanowisk komputerowych w szkołach -Wymiary : -Szerokość - od 600mm do 620mm -Maksymalna wysokość krzesła 1150mm -Minimalna wysokość krzesła 890 -Głębokość krzesła - 600mm ÷620mm -Minimalna szerokość oparcia 400mm -Maksymalna szerokość oparcia 600mm -Wysokość oparcia od 400mm do 550mm -Szerokość siedziska od 400mm do 550mm -Głębokość siedziska od 400mm do do 500mm -Minimalna wysokość siedziska 450mm -Maksymalna wysokość siedziska 600mm -Wysokość podłokietników nieregulowanych od 150mm do 200 mm -Krzesło winno posiadać : -stabilność, przez wyposażenie go w podstawę co najmniej pięciopodporową z kółkami jezdnymi, -regulację wysokości siedziska w zakresie 450÷600 mm, licząc od podłogi, -wyprofilowanie płyty siedziska i oparcia odpowiednie do naturalnego wygięcia kręgosłupa i odcinka udowego kończyn dolnych, -oparcie na stałe przytwierdzone do siedziska odporne na wygięcia -możliwość obrotu wokół osi pionowej o 360°, -podłokietniki -być przeznaczony dla użytkownika o wzroście 159 - 188 cm -oparcie wykonane z tworzywa sztucznego w pełnym zakresie -wklęsło-wypukła forma pozwalająca na prawidłowe ułożenie kręgosłupa -w tylnej części siedziska krzesło posiada miejsce do indywidualnego oznakowania -fotel zgodny z normą PN-EN 1729 -Produkt winien spełniać wymagania Polskich Norm -Tkanina tapicerki : Skład 100% poliester, niepalność : papieros PN-EN 1021.1., ścieralność 30 000 cykli Martindale, , tkanina nietoksyczna PN-88/B02855, higieniczność: odpowiada wymaganiom higieniczności (opinia wydana przez Państwowy Zakład Higieny) , -Kolorystyka : (stelaż czarny lub odcienie czarnego) -Elementy siedziska w kolorystyce: a) niebieskie lub granatowe - 38 sztuk, b) zielone - 17 sztuk -Kółka do podstawy krzesła: gumowe CPV: 39111100-4, 39134100-1, 39150000-8 Dokument nr: 2024-74848-197353, SOS4/Z4/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-09-12 Miejsce, termin złożenia oferty 1)Ofertę należy złożyć według wyboru wykonawcy za pośrednictwem platformy Bazy Konkurencyjności Funduszy Europejskich (w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie skanu oferty, w tym załączników opisanych zgodnie z poniższym pkt 2) w nieprzekraczalnym terminie do 12 września 2024r Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo śląskie Powiat Katowice Gmina Katowice Miejscowość Katowice Harmonogram Etap 1 Początek realizacji 2024-08-30 Koniec realizacji 2024-09-12 Czy występuje płatność częściowa NIE Opis Składanie ofert Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje możliwości składania zamówień uzupełniających. Warunki zmiany umowy Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w tym polu ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY oraz WARUNKI ZMIANY ISTOTNYCH POSTANOWIEŃ UMOWY znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym.pt. 1. "Zapytanie ofertowe SOS4/Z4/2024" 1) Umowa zostanie zawarta zgodnie ze wzorem przedstawionym przez Zamawiającego. 2) Zamawiający zawiera Umowę w sprawie zamówienia w terminie określonym w zaproszeniu do podpisania Umowy. 3) Zamawiający może zawrzeć Umowę po upływie terminu związania ofertą, pod warunkiem że Wykonawca wyrazi zgodę na zawarcie Umowy na warunkach określonych w ofercie. 4) Do Umowy w sprawie zamówienia stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego oraz jurysdykcję polską. 5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy z wybranym Wykonawcą w przypadku: a) zaistnienia okoliczności niedających się przewidzieć w dniu podpisania Umowy, a mających istotny wpływ na jej realizację; b) zmiany Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, (EFRR), Europejskiego Funduszu Społecznego Plus( EFS+) Funduszu Spójności(FS) oraz Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji(FST) na lata 2021-2027 lub innych obowiązujących Wytycznych, obowiązujących dla zawartych umów i wymagająca zmiany Umowy zawartej z Wykonawcą; c) zmiany w interpretacjach Wytycznych przez Instytucje odpowiedzialne za realizację programu operacyjnego; d) zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; e) rozbieżności i niejasności w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób niż poprzez zmianę postanowień Umowy, a zmiana postanowień Umowy spowoduje jednoznaczną interpretację postanowień Umowy przez obie jej strony; f) konieczność likwidacji pomyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy; g) w następstwie okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, a zmiana postanowień w Umowie nie prowadzi do zmiany charakteru Umowy lub w lepszy sposób zabezpieczy cele projektu h) zmiany zakresu przedmiotu zamówienia, która wpłynie na zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia Wykonawcy; i) zmiany w rozliczeniu umowy cywilno-prawnej ustalonej przez Strony. 6) Zamawiający wskazuje, iż termin realizacji Umowy może ulec zmianie w przypadku wystąpienia zdarzeń niemożliwych do przewidzenia przez Strony na etapie zawarcia umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia z przyczyn uwzględniających potrzeby prawidłowej realizacji Projektu o czas trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. W szczególności, Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku: a) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b) konieczności wstrzymania realizacji Umowy z winy działań osób trzecich; c) wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia w terminie umownym. Za okoliczności takie uważa się wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w tym wynikających z tzw. ,,siły wyższej" (np. powodzie, huragany, gwałtowne burze, pandemia),; 7) W przypadku wystąpienia m.in. którejkolwiek z ww. okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Warunkiem wprowadzenia ww. zmiany jest wskazanie drugiej stronie Umowy i udowodnienie przez stronę wskazującą okoliczności, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji zamówienia. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Wiedza i doświadczenie Opis Wykonawca spełni warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia , jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum: o zrealizował co najmniej: a) jedną dostawę krzeseł komputerowych w ilości min 30 szt., b) jedną dostawę biurek komputerowych w ilości min 30 szt., UWAGA! Przez ,,jedno zamówienie" Zamawiający rozumie zamówienie wykonane w ramach jednej umowy. Zamawiający dopuszcza , ze warunek określony w pkt ,,a oraz w pkt ,,b" może być wykonany w ramach jednego zadania lub w dwóch zadaniach. UWAGA! Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia) oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, warunek, o którym wyżej mowa w pkt ,,a /lub w pkt ,,b" musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę, jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca -- brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia. UWAGA! Wykonawca, który nabył doświadczenie będąc członkiem konsorcjum w uprzednio wykonanym zamówieniu, może posłużyć się nabytym doświadczeniem tylko i wyłącznie w przypadku, kiedy dane usługi wykonał osobiście. Zamawiający nie wpłaca zaliczek za realizację zadania. Płatność dokonana jest po wykonaniu zadania. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, odpowiadające przedmiotowi zamówienia tj : - posiadają odpowiednie kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; - znajdują się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej lub finansowej do wykonania zamówienia; - dysponują odpowiednią wiedzą i doświadczeniem Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Opis sposobu przygotowania oferty 1.Ofertę stanowią: a)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wzór stanowi Załącznik nr 1; b)Oświadczenie (o którym mowa w rozdziale 7) - dotyczące powiązań osobowych lub kapitałowych - wzór stanowi Załącznik nr2; c)Oświadczenie (o którym mowa w rozdziale 8 pkt 1) o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór stanowi Załącznik nr3; d)Oświadczenie (o którym mowa w rozdziale 15. pkt 3) podmiotu dotyczące wykluczenia wykonawcy - wzór stanowi Załącznik nr 4; e)Wykaz dostaw wraz z załączonymi dowodami potwierdzającymi, że dostawy usługi zostały wykonane należycie - wzór stanowi Załącznik nr 5; f)certyfikaty o których mowa w rozdziale 3 pkt 5 2.Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć ofertę wg poniższych zasad: a)Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę sporządzoną wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 wraz z załącznikiem 1a oraz Załącznikami 2-5 do niniejszego zapytania.; b)Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; c)Oferta powinna być sporządzona zgodnie z postanowieniami niniejszego Zapytania ofertowego; d)Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się złożenie w ofercie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one zawierały informacje wymagane przez Zamawiającego; e)W przypadku złożenia oferty w języku obcym, należy przedłożyć tłumaczenie na język polski; f)Oferta i załączniki do oferty (oświadczenia i dokumenty) powinny być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy; g)W przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika - złożyć pełnomocnictwo; h)Dopuszcza się wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się, Zamawiający żąda od podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w toku postępowania o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie tego zamówienia; Okres gwarancji 24 miesiące 2)Zamawiający wymaga przedłożenia następujących dokumentów: a)Formularza ofertowego - wzór stanowi Załącznik nr 1 wraz z Załącznikiem 1a (tj. Zestawienie proponowanych mebli); b)załączników 2 - 5 do niniejszego zapytania; c)Pełnomocnictwa - jeśli jest wymagane. 3)Zamawiający dopuszcza składanie skanów podpisanych dokumentów składających się na ofertę lub złożenie tych dokumentów w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4)Wszelkie inne oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, niż te wskazane w ust. 1 lit. b) przekazywane Zamawiającemu w postępowaniu, powinny być przesłane za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:. andrzej.szromek@sltzn.katowice.pl 5)Wykonawca przed upływem terminu składania ofert ma prawo do: a)Wycofania oferty poprzez odpowiednio oznakowane powiadomienie o wycofaniu oferty, które musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta,; b)Zmiany oferty poprzez odpowiednio oznakowane powiadomienie o wprowadzeniu zmian, które musi być złożone według takich samych zasad jak składana oferta. 6)Okres związania ofertą wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-08-30 Data ostatniej zmiany 2024-08-30 20:57:55 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium cena Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert zostanie obliczona wg poniższego wzoru: C = (CN/CO ) x 60 gdzie: C - liczba punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Cena". CN - oznacza cenę brutto najtańszej oferty. CO - oznacza cenę brutto ocenianej oferty. Max. punkt 60 Czy kryterium cenowe NIE Opis Zamawiający przyzna punkty w kryterium ,,dodatkowa gwarancja" według zasady jn: 40 pkt za udzielenie gwarancji dłużej o min 36 miesiące od wymaganej 20 pkt za udzielenie gwarancji dłużej o min 24 miesiące od wymaganej 10 pkt za udzielenie gwarancji dłużej o min 12 miesięcy od wymaganej Kontakt: Osoby do kontaktu Andrzej Szromek tel.: e-mail: andrzej.szromek@sltzn.katowice.pl Ireneusz Boczek tel.: e-mail: ireneusz.boczek@sltzn.katowice.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024