kujawsko-pomorskie (Barcin)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-09-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Parafia Rzymskokatolicka p.w. Trójcy Świętej w Słupi z siedzibą Słupia 1 28-350 Słupia powiat: jędrzejowski tel.605 041 995/41 381 16 025 wojsa.witold@o2.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Słupia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.605 041 995/41 3 |
Termin składania ofert: | 2024-09-30 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie zamówienia którego przedmiotem są roboty budowlane w ramach zadania pn. ,,Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła z przełomu XVIII/XIX wieku p.w. Trójcy Świętej w Słupi" 3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Nazwa zamówienia: ,,Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła z przełomu XVIII/XIX wieku p.w. Trójcy Świętej w Słupi" 3.2 Przedmiot zamówienia: Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła z przełomu XVfll/XIX wieku p.w. Trójcy Świętej w Słupi. Inwestycja realizowana będzie w kościele wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych województwa świętokrzyskiego pod nr A 146. 3.3 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach do niniejszego Zapytania: *Przedmiar robót -- załącznik nr 3 *Decyzja Świętokrzyskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków -- załącznik nr 4 *Decyzja -- pozwolenie na budowę -- załącznik nr 5 *Projekt budowlany - załącznik nr 6 3.4 Zamówienie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych w umowie. 3.5 Wymagany okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy. Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy, w tym obejmuje usunięcie wad wykonanych robót budowlanych. 3.6 Wykonywane prace muszę być prowadzone zgodnie z warunkami określonymi w pozwoleniu, polegającymi m.in. na obowiązku: 1. zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o terminie rozpoczęcia i zakończenia wskazanych prac; 2. niezwłocznego zawiadomienia wojewódzkiego konserwatora zabytków o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia prac; Wykonawca zobowiązany jest uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia dot. wykonania przedmiotu zamówienia a. Wykonanie tablicy informacyjnej z informacją o dofinansowaniu zadania w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków zgodnie z wytycznymi zawartymi w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953, 2506, 1471), Dokument nr: 2/2024 Składanie ofert: 7. Sposób oraz termin złożenia ofert 7.1 Oferty należy składać wyłącznie osobiście w siedzibie Parafii (po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym tel. 605 041 995/ 41 38 16 025), listownie na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Trójcy Świętej w Słupi, Słupia 1, 28-350 Słupia lub adres e-mail: wojsa.witold@o2.pl do dnia 30.09.2024 r. Na kopercie powinien znajdować się napis: dotyczy zapytania ofertowego: ,,Remont konserwatorski elewacji zewnętrznych kościoła z przełomu XVIII/XIX wieku p.w. Trójcy Świętej w Słupi" . 7.2 Oferty należy składać na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Do oferty należy dołączyć dokumenty o których mowa w pkt. 5.2 Zapytania. Miejsce i termin realizacji: 6.1. Termin realizacji zamówienia: Do 330 dni od dnia podpisania umowy Wymagania: 2. Tryb udzjelenia zamówienia: 2.1 Postępowanie prowadzone w trybie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) 2.2 Zadanie inwestycyjne objęte niniejszym postępowaniem dofinansowane jest ze środków Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Edycji 2RPOZ/2023. 2.3 Postępowanie zostaje upublicznione za pośrednictwem strony internetowej Gminy Słupia: bip.slupia.pl/w zakładce ,,Zamówienia publiczne". 3.7 Przed złożeniem oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej przez Wykonawcę lub sprawdzenia dokumentacji projektowej zamówienia. Termin i zasady udziału w wizji lokalnej - należy ustalić poprzez numer tel. 605 041 995/41 381 60 25 4. Kryteria wyboru oferty: 100 % cena. 4.1 Oferowana cena powinna zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia z uwzględnieniem ryzyka Wykonawcy, w tym także opłaty związane z kosztem robocizny, materiałów, pracy, sprzętu, środków transportu technologicznego niezbędnego do wykonania robót, koszt nakładów prac i robót nieprzewidzianych, a niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji i zapytaniu ofertowym. 5. Warunki udziału w postępowaniu 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) -posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa -nakładają obowiązek ich posiadania -posiadania wiedzy i doświadczenia -dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 5.2 Wykonawca musi wykazać, że: a) Dysponuje przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa Budowlanego (kierownik w specjalności konstrukcyjno-budowlanej) oraz kwalifikacje o których mowa w art. 37c ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz.U. z 2022 poz. 840 z późn. zm.) tj. kierownikiem budowy. W celu potwierdzenia kwalifikacji Wykonawca powinien dostarczyć dane wskazanej osoby/wskazanych osób wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia. 5.3) Wykonawca musi wykazać, że ciągu ostatnich 3 lat zrealizował co najmniej 1 projekt polegający na wykonaniu robót budowlanych przy obiekcie wpisanym do rejestru zabytków lub ewidencji zabytków o wartości przynajmniej 240 000,00 zł brutto. W celu potwierdzenia oferent powinien dostarczyć potwierdzenie wykonania robót w formie np. protokołów odbioru, zaświadczeń urzędowych, listów rekomendacyjnych podpisanych przez inwestora. 5.4 Wykonawca ma prawo opierać się wyłącznie na własnym doświadczeniu. Wykonawca nie może opierać się na doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych. 5.5 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia. 5.6 Wykluczeniu podlegają Wykonawcy nie spełniający warunków udziału w postępowaniu oraz Wykonawcy posiadający powiązania osobowe lub kapitałowe z Zamawiającym 5.7 Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności W przypadku, gdy co najmniej dwóch Wykonawców spełniających kryteria oceny złoży oferty na tę samą cenę, zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych. 6. Warunki zamówienia 6.2. Okres gwarancji: Oferent, w przypadku wyboru jego oferty, udzieli gwarancji umownej na wykonane prace na okres nie krótszy niż 5 lat. 6.3. Warunki płatności: 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Szczegółowe warunki płatności zawiera Załącznik nr 2 - Projekt umowy. 6.4. Okres związania ofertą: oferenci pozostają związani ofertą przez okres 45 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 6.5. Ewentualne spory w relacjach z wykonawcami o roszczenia cywilnoprawne w sprawach, w których zawarcie ugody jest dopuszczalne, poddane zostaną mediacjom lub innemu polubownemu rozwiązaniu sporu przed Sądem Polubownym przy Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, wybranym mediatorem albo osobą prowadzącą inne polubowne rozwiązanie sporu. 7.3 Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo wynika z reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną. 7.4 Kopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby składające ofertę. 7.5 Za termin złożenia oferty przyjmuje się termin dostarczenia oferty do Zamawiającego. 7.6 Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy we wskazanym terminie złożyli ofertę, ale zawierają one braki lub też złożyli dokumenty i oświadczenia zawierające błędy do ich korekty/uzupełnienia w ciągu 3 dni roboczych oraz wskaże zakres wymaganych korekt/uzupełnień. Nie dopuszcza się dokonywania korekt/uzupełnień, które wpływają na treść złożonej oferty. Korektom oraz uzupełnieniom podlegają jedynie braki lub błędy o charakterze formalnym nie mające wpływu na treść złożonej oferty. Nie dopuszcza się możliwości zmiany warunków złożonej oferty. 7.7 Oferta zostanie odrzucona w przypadku, gdy: a) Jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zapytania ofertowego i załączników do niego; b) Została złożona po wyznaczonym terminie na składanie ofert; c) Złożona została przez oferenta podlegającego wykluczeniu, 7.8 W związku z odrzuceniem lub niewybraniem oferty Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 7.9 Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, 7.10 Wykonawca może wprowadzić zmiany, do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian przed upływem terminu do składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad i wymagań jak składana oferta, odpowiednio oznakowane z dopiskiem ,,Zmiana oferty". 7.11 Wykonawca ma prawo, przed upływem terminu składania ofert, wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wycofaniu oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad i wymagań jak składana oferta, odpowiednio oznakowane z dopiskiem ,,Wycofanie oferty". 7.12 Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyn. 7.13 Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń złożonych przez Wykonawców. 7.14. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego. 7.15 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych. 7.16 Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem bez zastrzeżeń treści niniejszego zapytania ofertowego. 8. Warunki zmiany umowy 8.1. Udzielenie zamówienia wymaga podpisania umowy pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą. 8.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy, w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim jest niezbędna do zrealizowania zamówień zgodnie z obowiązującym prawem. 8.3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w drodze aneksu w stosunku do treści oferty w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń w momencie dokonywania wyboru oferty, a w szczególności nieprzewidzianych zdarzeń losowych (np. nietypowe warunki pogodowe, rozprzestrzeniania się pandemii). 8.4. Gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Zmiana terminu jest możliwa o okres, o jaki działanie Zamawiającego spowodowało opóźnienie w realizacji zamówienia. 8.5. Konieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji, pozwoleń/zezwoleń. Zmiana jest możliwa w zakresie w jakim wykonanie zamówienia zgodnie z dodatkową dokumentacją wpłynie na zakres rzeczowy, sposób wykonania, cenę lub termin wykonania zamówienia. 8.6. W przypadku stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia niezgodność stanu istniejącego w obiektach z posiadaną dokumentacją, zmiana jest konieczna do prawidłowego wykonania zamówienia jeżeli wpłynie na rzeczowy sposób wykonania, cenę lub termin wykonania zamówienia. 8.7. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień projektu umowy, w przypadku konieczności umieszczenia w umowie dodatkowych zapisów wymaganych przez przepisy Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, jeśli okażą się one wskazane do prawidłowej realizacji inwestycji. Kontakt: 3.8. Dane kontaktowe dla Wykonawców: Ks. Witold Wojsa tel.605 041 995/41 381 16 025 e-mail kontaktowy: wojsa.witold@op.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024