Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
24317z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie przez uprawnionego geodetę projektu podziału działek

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie przez uprawnionego geodetę projektu podziału działek

Data zamieszczenia: 2024-09-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Żytno
ul. Krótka 4
97-532 Żytno
powiat: radomszczański
tel.: 34 327 70 01 w. 23, fax: 34 326 90 10
gn@zytno.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Żytno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 34 327 70 01 w
Termin składania ofert: 2024-09-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wójt Gminy Żytno zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zadania o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 130 000,00 złotych, pn.
,,Sporządzenie przez uprawnionego geodetę projektu podziału działek numer 273, 611, 274, 275, 276, 612 obręb Czechowiec, gmina Żytno w celu wydzjelenia działek gruntu zajętych pod drogę publiczną gminną Nr 112620E".
II. Przedmiot i zakres zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi ,,Sporządzenie przez uprawnionego geodetę projektu podziału działek numer 273, 611, 274, 275, 276, 612 obręb Czechowiec, gmina Żytno w celu wydzjelenia działek gruntu zajętych pod drogę publiczną gminna Nr 112620E".
Działki należą do osób prywatnych.
Zakres postępowania wskazuje załącznik graficzny.
W ramach zamówienia należy wykonać następujące czynności:
- sporządzenie wstępnego projektu podziału nieruchomości, uwzględniającego faktyczny przebieg pasa drogowego zajętego pod istniejącą gminną drogę publiczną Nr 112620E
- sporządzenie mapy z projektem podziału nieruchomości,
- sporządzenie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej.
W celu realizacji zamówienia Zamawiający przekaże Wykonawcy materiały dotyczące prowadzonego postępowania, określając lokalizację działki, charakter sprawy, przebieg postępowania, udzielając wszelkich informacji niezbędnych do przeprowadzenia badań. Pozostałe materiały Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt (koszty te powinny być uwzględnione w wycenie).
Po sporządzeniu dokumentacji i przedstawieniu jej stronom postępowania, w przypadku złożenia przez strony uwag do dokumentacji, Wykonawca będzie miał obowiązek ustosunkować się pisemnie do tych uwag w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Obowiązek ustosunkowania się dotyczy również uwag Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Piotrkowie Trybunalskim, w przypadku wniesienia odwołania przez strony postępowania.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Dokumentację i czynności w postępowaniu ma wykonać geodeta posiadający uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Składanie ofert:
Propozycję ofertową należy złożyć do dnia 10 września 2024 r. do godz. 10:00 za pośrednictwem poczty, kuriera, droga mailowa na adres e-mail: gn@zytno.pl lub osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Żytnie, Ul. Krótka 4, 97-532 Żytno - decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonania zamówienia:
Termin maksymalny w jakim zamówienie musi być wykonane - 120 dni od daty podpisania umowy.
1. Proponowany termin wykonania zamówienia:
Etap I - przedłożenie Zamawiającemu wstępnego projektu podziału nieruchomości uwzględniającego przebieg pasa drogi gminnej na nieruchomościach - w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty zawarcia umowy.
Etap II - przedłożenie w terminie do 14 dni od daty przyjęcia dokumentacji podziału nieruchomości po uprzednim zaewidencjonowaniu dokumentacji technicznej w zbiorze ewidencji materiałów zasobu Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej Starostwa Powiatowego w Radomsku (PODGiK), stanowiącej podstawę wydania stosownego rozstrzygnięcia w formie decyzji, w sprawie prowadzonego przez Wójta Gminy Żytno postępowania o podział nieruchomości.

Wymagania:
III. Warunki udziału w postępowaniu
Do złożenia oferty na ww. zamówienie zapraszamy wykonawców którzy posiadają lub dysponują pracownikiem/ geodetą posiadającym uprawnienia w zakresie rozgraniczania i podziału nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
Oferty wykonawców, którzy nie spełniają ww. warunków nie będą rozpatrywane.
2. Dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy tj. przewidzianego w art. 32 ust. 4 Ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r., póz. 1752 z późn. zm.)
V. Przekazanie przedmiotu zamówienia:
1. W terminach zakreślonych umową Zamawiający otrzyma kompletną dokumentację niezbędną do zatwierdzenia podziału (tj. 7 egz. wstępnego projektu podziału - etap I zamówienia, i wskazana ilość (nie mniej niż 7 egz. mapy z projektem podziału - etap II zamówienia)
VI. Opis sposobu przygotowania propozycji ofertowej:
1. Oferta winna zostać sporządzona w języku polskim i złożona w fonnie pisemnej.
2. Cena łączna musi być wyrażona w postaci słownej oraz cyfrowej (podana netto i brutto w PLN), z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Prawidłowe ustalenie należnej stawki podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. Nr 177 póz. 1054 z późn. zm.), a informację na temat jego wysokości lub zwolnienia należy podać w formularzu ofertowym (załącznik nr 1).
VII. Zawartość oferty i wymagania dotyczące oferty:
1. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i/lub ofert wariantowych.
3. Każdy wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę.
4. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy.
VIII. Kryteria oceny propozycji ofertowej i opis sposobu obliczenia ceny:
1. Jedynym kryterium oceny propozycji cenowej (ofertowej) jest cena zamówienia (wartość brutto wyrażona w PLN).
2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, w przypadku takiej samej ceny, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych.
3. Zaproponowana cena powinna zawierać:
wartość netto przedmiotu zamówienia w PLN, obowiązujący podatek od wartości i usług (VAT), wartość brutto przedmiotu zamówienia w PLN.
4. Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i powinno uwzględniać wszelkie niezbędne koszty wykonania przedmiotu zamówienia w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia.
5. Niedoszacowanie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie.
X. Dodatkowe ustalenia:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany lub odwołania niniejszego zapytania,
2) zmiany warunków lub terminów prowadzonego postępowania ofertowego,
3) unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny, a także pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
2. Zamawiający odrzuci ofertę:
1) która zostanie złożona po terminie, o którym mowa w pkt 5 niniejszego zapytania;
2) jeżeli jej treść nie będzie odpowiadała treści niniejszego zapytania;
3) gdy wykonawca nie przedłoży w wyznaczonym terminie odpowiednich dokumentów;
4) gdy wykonawca nie złoży w wyznaczonym terminie uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących oferty;
5) jeżeli jej złożenie będzie stanowiło czyn bezprawny;
6) która zostanie złożona przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w niniejszym postępowaniu.
3. Zamawiający unieważni mniej sze postępowanie, j eżeli:
1) cena najkorzystniejszej oferty będzie przewyższała kwotę przeznaczoną na nie wpłynie żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu;
2) sfinansowanie zamówienia;
3) nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym;
4) postępowanie obarczone będzie wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) wezwania wykonawcy do złożenia uzupełnień oraz wyjaśnień dotyczących ofert;
2) wezwania wykonawcy do przedłożenia dodatkowych dokumentów potwierdzających informacje zawarte w formularzu ofertowym;
3) poprawienia oczywistych lub nieistotnych omyłek w ofercie;
4) podjęcia negocjacji z wybranymi lub wybranym wykonawcą celem uzyskania możliwie korzystnych warunków zamówienia;
5) wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, uchyli się od zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia;
6) odwołania niniejszego zapytania jeżeli nastąpi zmiana okoliczności powodująca, że udzielenie zamówienia nie leży w interesie publicznym.
5. W niniejszym postępowaniu korespondencja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami przekazywana będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej gn@zytno.pl.
6. Niniejsze zapytanie nie stanowi czynności w postępowaniu prowadzonym na zasadach i w trybie określonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, ani nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy
XI. Związanie ofertą
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od dnia jej otwarcia.
XII. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana oferentom na ich wniosek (pisemnie, telefonicznie lub w formie elektronicznej).
XIII. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy:
Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana wykonawcy, którego ofertę wybrano. Wzór umowy stanowi załącznik nr załącznik do zapytania ofertowego

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.