mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont budynku koszarowo - szkoleniowego, ogólnobudowlany budynku, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji |
Data zamieszczenia: | 2024-09-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Jednostka Wojskowa Nr 6021 ul. Żwirki i Wigury 9/13 00-909 Warszawa powiat: Warszawa 2618488051, faks 261847577 ozgst.zampub@ron.mil.pl https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 2618488051, faks 261 |
Termin składania ofert: | 2024-10-01 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji w kompleksach administrowanych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki do SWZ tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekty (załączniki od nr 1 do nr 152) oraz nr 9.1, 9.2., 9.3. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Uwaga! W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ i/lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności: 1) kierownik robót skierowany do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo, 2) monter instalacji elektrycznych (3 os.), 3) monter instalacji sanitarnych (3 os.), 4) murarz - tynkarz (4 os), 5) glazurnik (2 os.), 6) malarz (2 os), 7) robotnik budowlany (2 os), 8) dekarz (2 os), - przez cały okres wykonywania tych czynności. ZAMAWIAJĄCY wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia tj.: prace instalacyjne (elektryczne, wodno - kanalizacyjne, grzewcze i wentylacyjne) oraz prace wykończeniowe (malowanie, montaż drzwi i okien). Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji w kompleksach administrowanych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki do SWZ tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekty (załączniki od nr 1 do nr 152) oraz nr 9.1, 9.2., 9.3. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Uwaga! W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ i/lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności: 1) kierownik robót skierowany do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo, 2) monter instalacji elektrycznych (2 os.), 3) monter instalacji sanitarnych (2 os.), 4) murarz - tynkarz (2 os.), 5) robotnik budowlany (6 os.), 6) brukarz (2 os.) - przez cały okres wykonywania tych czynności. ZAMAWIAJĄCY wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia tj.: prace instalacyjne (np.: elektryczne, wodno - kanalizacyjne) oraz prace wykończeniowe (malowanie). Przedmiotem zamówienia jest: remont budynku koszarowo - szkoleniowego nr 27, ogólnobudowlany budynku 122, obiektów placu musztry wraz z budową obiektów małej architektury oraz przebudową istniejących instalacji w kompleksach administrowanych. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45331200-8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki do SWZ tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót, Projekty (załączniki od nr 1 do nr 152) oraz nr 9.1, 9.2., 9.3. tj.: Projektowane postanowienia umowy. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składanie ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załącznikach do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Uwaga! W związku z zastosowaniem klauzuli społecznej ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ i/lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, tj. pracowników wykonujących następujące czynności: 1) kierownik robót skierowany do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo, 2) monter instalacji elektrycznych (2 os.), 3) monter instalacji sanitarnych (2 os.), 4) murarz - tynkarz (2 os.), 5) dekarz (1 os), 6) malarz (1 os.), 7) robotnik budowlany (3 os.), - przez cały okres wykonywania tych czynności. ZAMAWIAJĄCY wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych części zamówienia tj.: prace instalacyjne (elektryczne, wodno - kanalizacyjne) oraz prace wykończeniowe (malowanie, montaż drzwi i okien). CPV: 45000000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00480225, 67/2024/TP/INFR Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-10-01 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZAMAWIAJĄCY, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer, d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3., g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Korzystanie z Systemu możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy WYKONAWCY następujących minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia: posiadanie komputera o parametrach umożliwiających zainstalowanie następującego oprogramowania: 1) w zakresie podstawowych funkcjonalności - przegląd, pobieranie i załączanie dokumentów: a) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM, procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS 10.12 - lub ich nowsze wersje, b) przeglądarka internetowa Mozilla Firefox ver. 65 i późniejsze, Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera w ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze, Internet Explorer 11, c) Lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera. Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, 2) w zakresie składania podpisu kwalifikowanego (za pośrednictwem platformy SmartPZP): a) zainstalowane środowisko Java w wersji min. 1.8 (jre), b) w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web, c) oprogramowania SzafirHost w systemie operacyjnym. Instrukcja instalowania oprogramowania wskazanego w punktach a, b i c powyżej znajduje się w Systemie w zakładce E-learning. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług Systemu (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu Elearning dla wszystkich użytkowników Systemu oraz podczas rejestracji konta WYKONAWCY dla WYKONAWCÓW. Użycie przez WYKONAWCĘ do kontaktu z ZAMAWIAJĄCYM środków komunikacji elektronicznej zapewnionych w Systemie jest uzależnione od uprzedniej akceptacji przez WYKONAWCĘ Regulaminu korzystania z usług Systemu na witrynie internetowej przy zakładaniu profilu WYKONAWCY. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuje się, że: 1) Administratorem danych osobowych wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, Ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, 2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym wykonawca może skontaktować poprzez adres e-mail: ozgst.iodo@ron.mil.pl. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami prawa. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. Wykonawca posiada: 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-10-01 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024