Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
22124z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach, na terenach zewnętrznych i terenach...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach, na terenach zewnętrznych i terenach zielonych

Data zamieszczenia: 2024-09-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zgoda"
ul. Robotnicza 5
49-300 Brzeg
powiat: brzeski (opolski)
0774482001; 0774482000
kontakt@smzgoda.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Brzeg
Wadium: 1 000,00 zł
Nr telefonu: 0774482001; 07744820
Termin składania ofert: 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach, na terenach zewnętrznych
i terenach zielonych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu"
( Rejon 4 - Os. Południowe)
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa utrzymania czystości na nieruchomościach mieszkalnych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu.
Zamówienie obejmuje nieruchomości:
Budynki mieszkalne - .... szt.
Liczba klatek schodowych - ... szt. (piwnica +4 kondygnacje nadziemne).
Dojścia do klatek - ....m2
Chodniki - ....m2
Tereny zielone ..m2
Wykaz nieruchomości stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1.
2. Zakres prac i przedmiot przyszłej umowy służących należytemu wykonaniu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2.

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.09.2024r. w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu przy Ul. Robotniczej 5 /pok. 219/ o godz. 12:00.

Składanie ofert:
Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu Ul. Robotnicza 5, 49-300 Brzeg (sekretariat pok. 216 II piętro)
do dnia 16.09.2024 do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Realizacja umowy odbywać się będzie w sposób ciągły, a okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy.
Początek obowiązywania umowy 1 styczeń 2025 roku.
Zakończenie obowiązywania umowy 31 grudzień 2027 roku.
Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy stosownym aneksem.
Zlecenia dodatkowe winny być wykonane w terminie do 48h od momentu zgłoszenia.

Wymagania:
UWAGI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej obiektów. Oferent winien uwzględnić w ofercie wszystkie niezbędne prace konieczne do zrealizowania całości zadania. Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych. Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w uzasadnionych przypadkach, po spełnieniu wymogów zawartych w umowie.
2. Wykonawca zapewni taką ilość osób sprzątających, która zagwarantuje prawidłową, całościową i terminową realizację prac. Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie ze sporządzonym harmonogramem prac, zatwierdzonym przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni niezbędne do pracy materiały, narzędzia, środki ochronne pracowników oraz środki czystości dopuszczone do stosowania, posiadające odpowiednie atesty i certyfikaty.
4. Zamawiający zapewni Wykonawcy na czas trwania umowy dostęp do zimnej wody.
WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
1. Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi:
a. Posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ.
b. Dysponować odpowiednim sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją obejmujący zakres cały zamówienia;
d. Wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w specyfikacji;
e. Posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 100 000 zł (słownie sto tysięcy złotych);
Jeżeli wykonawca ubiega się o uzyskanie zamówienia z przynajmniej dwóch różnych ofert przetargowych - wartość ubezpieczenia wzrasta wraz z ilością złożonych ofert)
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Komisja Przetargowa może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w pkt. 1.
4. Jeżeli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu przetargu, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy a tym Oferentem i obciążenie Oferenta ewentualnymi kosztami i stratami z tego tytułu powstałymi.
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Warunkiem udziału w przetargu - przyjęcia oferty, jest wpłacenie wadium w wysokości
1 000,00 zł /słownie jeden tysiąc 00/100 zł/.
Wadium należy wnieść do dnia 13.09.2024r. do godz. 14:00
Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 55 1020 3668 0000 5902 0008 6421
(z dopiskiem : wadium - postępowanie w trybie negocjacji z zachowaniem konkurencji w zakresie:
utrzymania czystości) kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium, Spółdzielnia dokonuje jego rozliczenia w następujący sposób:
a. Oferentowi, który wygrał przetarg, wadium zostaje zaliczone na poczet należytego wykonania robót i rozliczone zostanie z chwilą zakończenia umowy bez zastrzeżeń,
b. Pozostali oferenci otrzymują zwrot wadium do 10 dni od daty przyjęcia protokołu Komisji Przetargowej przez Zarząd Spółdzielni.
c. W przypadku odstąpienia oferenta, który wygrał przetarg, od podpisania umowy w terminie określonym w ogłoszeniu, złożone przez niego wadium przepada na rzecz Spółdzielni.
INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
1. Oferta winna zawierać cenę jednostkową brutto/m-c za utrzymanie w czystości powierzchni wewnętrznych na klatkach schodowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w przeliczeniu na 1 metr kwadratowy powierzchni wskazanej w załączniku nr 1
2. Oferta winna zawierać cenę jednostkową brutto/m-c za utrzymanie w czystości powierzchni zewnętrznych w przeliczeniu na 1 metr kwadratowy powierzchni wskazanej w załączniku nr 1.
3. Oferta winna zawierać cenę jednostkową brutto/m-c za utrzymanie w czystości powierzchni zielonych w przeliczeniu na 1 metr kwadratowy powierzchni wskazanej w załączniku nr 1.
4. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - formularz oferty wg załączonego wzoru ,,OFERTA DLA NIERUCHOMOŚCI" - Załącznik nr 3
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Oferent zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą:
,,NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE
STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O
ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" (t.j. Dz. U. z 202o.o.1913).
5. Oferta powinna być złożona w 1 egz.
6. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Ceny w ofertach powinny być wyrażone cyfrowo .
8. Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną osobę ubiegającą się o zadanie, a w przypadku firmy przez uprawnionych jej przedstawicieli.
9. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub inną czytelną i trwałą techniką. Wszelkie stronice oferty, wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany, będą parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
10. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej firmy oferenta.
11. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć podpisane przez osobę upoważnioną pełnomocnictwo dla tych osób.
12. Oferta musi zawierać wszelkie wymagane dokumenty / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta/ oświadczenia i załączniki.
13. Oferent zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w załącznikach do oferty, jeżeli braknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony. Jeżeli pytanie postawione w załączniku nie dotyczy oferenta należy wpisać ,,nie dotyczy".
14. Oferty nie podpisane, nieczytelne, sporządzone niezgodnie z warunkami przetargu zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania.
15. W okresie trwania umowy t/j 01.01.2025 do 31.12.2027 skalkulowane ceny wykonywania usług mogą podlegać rocznej waloryzacji, której podstawą jest wskaźnik wzrostu cen na towary i usługi konsumpcyjne, ogłaszany przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim RP, za poprzedni kwartał, jednak nie szybciej, niż po roku od dnia obowiązywania umowy , na pisemny wniosek Wykonawcy. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
16. Do ofert należy załączyć:
Oświadczenie oferenta, że posiada niezbędną wiedzę fachową, kwalifikacje, możliwości i uprawnienia konieczne dla prawidłowego wykonania umowy (załącznik nr 3)
Nie dotyczy Wykonawców, którzy w okresie ostatnich 2 lat wykonywali roboty na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej ,,ZGODA" w Brzegu.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert.
4. Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zgoda" w Brzegu ul. Robotnicza 5, 49-300 Brzeg ,,Kompleksowa usługa utrzymania czystości w budynkach mieszkalnych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu"
(Rejon 4- Os.Południowe)
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 17.09.2024r. godz. 12:00
WYBÓR OFERENTA, ZAWARCIE UMOWY
I. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym Zapytaniu warunki.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: CENA
ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
1. Oferent zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.00,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą. Jeżeli wykonawca ubiega się o uzyskanie zamówienia z przynajmniej dwóch różnych ofert przetargowych - wartość ubezpieczenia wzrasta wraz z ilością złożonych ofert)
2. Wadium zostaje zaliczone na poczet należytego wykonania robót i rozliczone zostanie z chwilą zakończenia umowy bez zastrzeżeń
XII. CENA OFERTY
Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu netto, VAT, brutto
1. Ryczałt należy obliczyć na podstawie niniejszej specyfikacji dla n/w zakresów prac:
a. Powierzchni wewnętrznych w złotych za Im2,
b. Powierzchni zewnętrznych w złotych za Im2,
c. Powierzchni zielonej w złotych za Im2.
2. Za wykonanie innych prac tj. (za dodatkową, niżej określoną opłatą:
a) Dodatkowe mycie powierzchni wewnętrznych (dot.l klatki schodowej) : podesty, lamperie, okna itp., w tych budynkach, w których prowadzone były roboty remontowe np. prace malarskie. Usługobiorcy przysługuje w takim przypadku odrębne wynagrodzenie - w przypadku zlecenia ich wykonania od wykonawców robót: Cena netto...................
b) Dodatkowe jednorazowe sprzątanie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnych, klatek schodowych, itp., w przypadku wystąpienia awarii instalacji wodnej i centralnego ogrzewania Usługobiorcy przysługuje w takim przypadku odrębne wynagrodzenie: Cena netto..................
c) Dodatkowe jednorazowe sprzątanie korytarzy piwnicznych, pomieszczeń wspólnych, klatek schodowych, itp., w przypadku wystąpienia awarii instalacji kanalizacyjnej Usługobiorcy przysługuje w takim przypadku odrębne wynagrodzenie: Cena netto.......................
d) Dodatkowe jednorazowe sprzątanie terenów zewnętrznych na nieruchomościach garażowych: Cena netto...................
XIII. ZAWARCIE UMOWY
1. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a. Złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji.
b. Przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
2. Oferent, który wygrał przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 7 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu lub poinformowania Oferenta o wygraniu przetargu.
3. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania oferty.
4. Umowa zawarta zostanie na czas określony.
5. Faktury płatne będą przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia przez zamawiającego.

Uwagi:
Oferent nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po upływie terminu składania ofert.
2. Otwarcie odbędzie się bez udziału Oferentów.
3. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a. Jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją,
b. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/zaświadczeń,
c. Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. Unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
b. Wyboru dowolnego Oferenta.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert
6. Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 60 dni.
2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu otwarcia ofert.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy:
1. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia,
2. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć wcześniej.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podawania przyczyn w każdym momencie.
W przypadku unieważnienia postępowania, nie jest możliwe zgłaszanie przez Oferentów żadnych roszczeń dotyczących zwrotu kosztów związanych z uczestnictwem w postepowaniu, w szczególności kosztów związanych z przygotowaniem oferty.

Kontakt:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest:
Piotr Stankiewicz - Kierownik Działu GZM tel.: 77 448 20 21 lub 77 448 20 26
18. Korespondencję należy kierować na adres :
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zgoda" w Brzegu ul. Robotnicza 5,49-300 Brzeg.
19. Wyjaśnienia dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. Od 8:00 do 14:00 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu u Administratorów Działu GZM tel. 077 448 20 26.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.