Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
24627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej

Data zamieszczenia: 2024-09-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zgoda"
ul. Robotnicza 5
49-300 Brzeg
powiat: brzeski (opolski)
tel.: 0774482001; 0774482000, tel.: 77 448 20 21, 77 448 20 26
kontakt@smzgoda.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Brzeg
Wadium: 1 000,00 zł
Nr telefonu: tel.: 0774482001; 07
Termin składania ofert: 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zgoda" w Brzegu SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA DLA OFERENTÓW I OBOWIĄZKI OFERENTA
Postępowanie w sprawie udzjelenia poniższego zamówienia prowadzone będzie w trybie
negocjacji z zachowaniem konkurencji i nie jest oparte o ustawę o zamówieniach publicznych
ZAMAWIAJĄCY:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,ZGODA" w Brzegu Ul. Robotnicza 5, w trybie art. 66-70 Kodeksu cywilnego, zaprasza do złożenia oferty na zadanie : ,,Pielęgnacja zieleni niskiej i wysokiej na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,ZGODA" w
Brzegu ( Rejon 5 - Os. Westerplatte)
I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa w zakresie pielęgnacji istniejącej zieleni niskiej i wysokiej na zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ..ZGODA" w Brzegu. Wykaz terenów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik nr 1.
2. Zakres obowiązków Zleceniobiorcy obejmuje:
1) Przycinanie krzewów i żywopłotów.
2) Przycinanie drzew (sprzęt w całości zabezpiecza Wykonawca).
3) Wycinka krzewów.
4) Wycinka drzew (sprzęt w całości zabezpiecza Wykonawca).
5) Wywóz i utylizacja gałęzi drzew i krzewów oraz skoszonej trawy.
6) Zabezpieczenie miejsc, w których prowadzone będą prace, przed dostępem osób trzecich.
7) Porządkowanie na bieżąco miejsc po wykonanych pracach.
8) Zakup drzew i krzewów po konsultacjach ze Zleceniodawcą.
9) Nasadzenia krzewów.
10) Nasadzenia drzew.
11) Frezowanie, karczowanie pni po wyciętych drzewach i krzewach w uzgodnieniu ze Zleceniodawcą.
12) Usuwanie wiatrołomów.
13) Koszenie trawników.
Szczegółowy zakres obowiązków -Załącznik nr 2
Zabiegi pielęgnacyjne należy wykonać zgodnie ze sztuką ogrodniczą.
W ramach wykonywanego zadania Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia podnośnika oraz wywozu i utylizacji odpadów, w dniu zakończenia prac, we własnym zakresie, powstałych podczas ich wykonywania. Przygotowanie miejsca pracy tj. zabezpieczenie terenu poprzez właściwe oznakowanie miejsc prowadzenia robót leży po stronie Wykonawcy.

Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy stosownym aneksem.
Termin wykonania dodatkowych zleceń określony zostanie na zleceniu wystawionym przez Spółdzielnie.

Otwarcie ofert: 1. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.09.2024r. w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu przy Ul. Robotniczej 5 /pok. 219/ o godz. 12.00.

Specyfikacja:
Wyjaśnienia dotyczące specyfikacji istotnych warunków zamówienia można uzyskać od poniedziałku do piątku w godz. Od 800 do 1400 w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu u Administratorów Działu GZM tel. 077 448 20 26.

Składanie ofert:
2. Oferta musi zostać złożona bezpośrednio w siedzibie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu Ul. Robotnicza 5, 49-300 Brzeg (sekretariat pok. 216 II piętro)
do dnia 16.09.2024 do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
Realizacja umowy odbywać się będzie w sposób ciągły, a okresem rozliczeniowym będzie miesiąc kalendarzowy.
Początek obowiązywania umowy 1 styczeń 2025 roku.
Zakończenie obowiązywania umowy 31 grudzień 2027 roku.

Wymagania:
II. UWAGI DOTYCZĄCE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przed sporządzeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej terenów. Oferent winien uwzględnić w ofercie wszystkie niezbędne prace konieczne do zrealizowania całości zadania. Zamawiający nie przewiduje dopłat za wykonanie robót dodatkowych. Zamawiający może rozszerzyć zakres prac o roboty dodatkowe nieprzewidziane jedynie w uzasadnionych przypadkach, po spełnieniu wymogów zawartych w umowie.
2. Wykonawca zapewni taką ilość osób pracujących, która zagwarantuje prawidłową, całościową i terminową realizację prac. Wykonawca będzie realizował zamówienie zgodnie ze sporządzonym harmonogramem prac, zatwierdzonym przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni niezbędne do pracy materiały, narzędzia oraz środki ochronne pracowników.
4. Zamawiający wymaga aby roboty były realizowane w sposób ciągły, bez zbędnych przerw i przestojów, a za wyjątkiem takich, które wynikają z wymogów technologicznych i pogodowych
IV. WARUNKI, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ OFERENCI
1. Wykonawca ubiegający się o uzyskanie zamówienia musi:
a. Posiadać uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi oraz do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek na podstawie oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ.
b. Dysponować odpowiednim sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c. Złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją obejmujący zakres cały zamówienia;
d. Wnieść wadium w wysokości i na warunkach określonych w specyfikacji;
e. Posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej

działalności gospodarczej na minimalną sumę ubezpieczenia 100 000 zł (słownie sto tysięcy złotych);
2. Brak dokumentów wymienionych w pkt. 1 może skutkować odrzuceniem oferty.
3. Komisja Przetargowa może dopuścić warunkowo do dalszego postępowania niekompletną ofertę w przypadku braków lub niejasności dotyczących dokumentów wymienionych w pkt. 1.
4. Jeżeli Zamawiający poweźmie informację o nieprawidłowości dokumentów złożonych przez Oferenta, którego oferta została wybrana po rozstrzygnięciu przetargu, Zamawiający zastrzega sobie prawo rozwiązania umowy a tym Oferentem i obciążenie Oferenta
ewentualnymi kosztami i stratami z tego tytułu powstałymi.
V. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Warunkiem udziału w przetargu - przyjęcia oferty, jest wpłacenie wadium w wysokości 1 000,00 zł /słownie jeden tysiąc 00/100 zł/.
Wadium należy wnieść do dnia 13.09.2024r. do godz. 14.00.
Wadium należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: 55 1020 3668 0000 5902 0008 6421
(z dopiskiem : wadium - postępowanie w trybie negocjacji z zachowaniem konkurencji w zakresie : pielęgnacji istniejącej zieleni ) kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium , Spółdzielnia dokonuje jego rozliczenia w następujący sposób:
a. Oferentowi, który wygrał przetarg, wadium zostaje zaliczone na poczet należytego wykonania robót i rozliczone zostanie z chwilą zakończenia umowy bez zastrzeżeń,
b. Pozostali oferenci otrzymują zwrot wadium do 10 dni od daty przyjęcia protokołu Komisji Przetargowej przez Zarząd Spółdzielni.
c. W przypadku odstąpienia oferenta, który wygrał przetarg, od podpisania umowy w terminie określonym w ogłoszeniu, złożone przez niego wadium przepada na rzecz Spółdzielni.
VI. INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW SKŁADANIA OFERT
1. Ceny jednostkowe muszą obejmować wszystkie czynności opisane w niniejszym Zapytaniu, w tym:
Nasadzenia (w tym zakup i dowóz roślin, bez ceny materiału roślinnego), uprzątnięcie terenu poprzez zamiecenie nawierzchni utwardzonych i wygrabienie trawników z drobnych gałązek i innych zanieczyszczeń, załadunek, wywóz i utylizacja zebranych odpadów.
2. Ceny jednostkowe nie powinny zawierać materiału roślinnego. Wykonawca będzie wykonywał nasadzenia z materiału powierzonego.
3. Wykonawca sporządza ofertę w oparciu o własną, opartą na rachunku ekonomicznym, kalkulację ceny.
4. Oferenci zobowiązani są przedstawić ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - formularz oferty wg Załącznika nr 4
Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Oferent zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą:
,,NIE UDOSTĘPNIAĆ INNYM UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA, INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 UST. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI" (t.j. Dz. U. z 202o.o.1913).
5. Oferta powinna być złożona w 1 egz.
6. Oferent poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
7. Ceny w ofertach powinny być wyrażone cyfrowo .
8. Oferta powinna być podpisana przez uprawnioną osobę ubiegającą się o zadanie, a w przypadku firmy przez uprawnionych jej przedstawicieli.
9. Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, na komputerze, nieścieralnym atramentem lub inną czytelną i trwałą techniką. Wszelkie stronice oferty, wszelkie miejsca, w których oferent naniósł zmiany, będą parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
10. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej firmy oferenta.
11. W przypadku podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów przez osoby inne niż wskazane w odpowiednim rejestrze, do oferty należy dołączyć podpisane przez osobę upoważnioną pełnomocnictwo dla tych osób.
12. Oferta musi zawierać wszelkie wymagane dokumenty / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez oferenta/ oświadczenia i załączniki.
13. Oferent zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w załącznikach do oferty, jeżeli braknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony. Jeżeli pytanie postawione w załączniku nie dotyczy oferenta należy wpisać ,,nie dotyczy".
14. Oferty nie podpisane, nieczytelne, sporządzone niezgodnie z warunkami przetargu zostaną odrzucone bez dalszego rozpatrywania.
15. W okresie trwania umowy t/j 01.01.2025 do 31.12.2027 skalkulowane ceny wykonywania usług mogą podlegać rocznej waloryzacji, której podstawą jest wskaźnik wzrostu cen na towary i usługi konsumpcyjne, ogłaszany przez Prezesa GUS w Monitorze Polskim RP, za poprzedni kwartał, jednak nie szybciej, niż po roku od dnia obowiązywania umowy , na pisemny wniosek Wykonawcy. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
16. Do ofert należy załączyć:
1) Oświadczenie oferenta, że posiada niezbędną wiedzę fachową, kwalifikacje, możliwości i uprawnienia konieczne dla prawidłowego wykonania umowy (Załącznik nr 3)
Nie dotyczy Wykonawców, którzy w okresie ostatnich 2 lat wykonywali roboty na rzecz Spółdzielni Mieszkaniowej ,,ZGODA" w Brzegu.
18. Korespondencję należy kierować na adres :
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zgoda" w Brzegu ul. Robotnicza 5, 49-300 Brzeg.
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, zapieczętowanej w sposób gwarantujący zachowanie jej w stanie nienaruszonym do terminu otwarcia ofert.
3. Oferent nie może wycofać oferty i wprowadzić zmian po upływie terminu składania ofert.
4. Koperta zewnętrzna ma być zaadresowana według poniższego wzoru:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,Zgoda" w Brzegu ul. Robotnicza 5, 49-300 Brzeg ,,Pielęgnacja istniejącej zieleni niskiej i wysokiej na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej ,,ZGODA" w Brzegu (Rejon 5- Os.Westerplatte)
NIE OTWIERAĆ PRZED DNIEM 17.09.2024r. godz. 12.00
2. Otwarcie odbędzie się bez udziału Oferentów.
3. Zamawiający może odrzucić ofertę, jeżeli w trakcie jej rozpatrywania stwierdzi, że:
a. Jest sprzeczna z niniejszą Specyfikacją,
b. Oferent nie złożył wymaganych oświadczeń/zaświadczeń,
c. Oferent nie spełnił innych wymagań określonych w niniejszej Specyfikacji.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a. Unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
b. Wyboru dowolnego Oferenta.
5. W toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert
6. Zamawiający zaprosi do negocjacji wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty niepodlegające odrzuceniu.
IX. TERMIN ZWIĄZANIA Z OFERTĄ
1. Wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 60 dni.
2. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu otwarcia ofert.
X. WYBÓR OFERENTA, ZAWARCIE UMOWY
I. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spełni wszystkie postawione w niniejszym Zapytaniu warunki.
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: CENA
XI. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA
1. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane nasadzenia wykonane w ramach pielęgnacji zieleni na okres minimum 36 miesięcy, a w przypadku realizacji przez Zamawiającego decyzji administracyjnej na okres nie krótszy niż wskazany w decyzji.
2. Oferent zobowiązuje się do ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100.00,00 zł w całym okresie wykonania umowy, polisa będzie stanowiła załącznik do umowy z Wykonawcą. Jeżeli wykonawca ubiega się o uzyskanie zamówienia z przynajmniej dwóch różnych ofert przetargowych - wartość ubezpieczenia wzrasta wraz z ilością złożonych ofert )
3. Wadium zostaje zaliczone na poczet należytego wykonania robót i rozliczone zostanie z chwilą zakończenia umowy bez zastrzeżeń
XII. ZAWARCIE UMOWY
1. Zamawiający podpisze umowę z tym Oferentem, który:
a. Złożył ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji.
b. Przedłożył ofertę najkorzystniejszą dla Zamawiającego wg ustalonego kryterium.
2. Oferent, który wygrał przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy w terminie 7 dni od daty ogłoszenia wyniku przetargu lub poinformowania Oferenta o wygraniu przetargu.
3. Umowa musi zawierać wszystkie uwarunkowania oferty.
4. Umowa zawarta zostanie na czas określony.
5. Faktury płatne będą przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia przez zamawiającego.
XIII. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA
Zamawiający unieważnia postępowanie w przypadku, gdy:
1. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia,
2. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że realizacja zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć wcześniej.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia przetargu bez podawania przyczyn w każdym momencie.
W przypadku unieważnienia postępowania, nie jest możliwe zgłaszanie przez Oferentów żadnych roszczeń dotyczących zwrotu kosztów związanych z uczestnictwem w postepowaniu, w szczególności kosztów związanych z przygotowaniem oferty.

Uwagi:
XIV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z dnia 10.05.2018r. oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych zwane RODO informujemy, iż:
1. W celu prowadzenia postępowania na ,,Utrzymanie czystości w budynkach, na terenach zewnętrznych i terenach zielonych w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej ,,Zgoda" w Brzegu" prowadzonego w trybie negocjacji z zachowaniem konkurencji, przetwarzane będą dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit.e RODO;
2. Administratorem Państwa danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,ZGODA" siedzibą w Brzegu przy ul. Robotniczej 5
3. W każdej sprawie dotyczącej przetwarzania Państwa danych osobowych można skontaktować się poprzez e-mail : rodo@smzgoda.pl
4. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- związanym z postępowaniem w trybie negocjacji z zachowaniem konkurencji,
- związanym z zapytaniem ofertowym(poza ustawą Prawo Zamówień Publicznych),
- realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółdzielni Mieszkaniowej ,,ZGODA" w
- Brzegu, który polega na ustaleniu i ewentualnym dochodzeniu roszczeń,
- na podstawie wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych do celu dla jakiego zgoda została wyrażona,
- w celu wypełnienia obowiązku prawnego, tj. ustawy o rachunkowości.
5. Podanie Państwa danych osobowych jest wymagane w celu zawarcia i realizacji umowy, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i realizacji umowy.
6. Państwa dane nie będą podlegały profilowaniu oraz udostępnianiu w celach marketingowych.
7. Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu realizacji umowy / do czasu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,ZGODA" / do czasu wypełnienia obowiązku prawnego / do czasu cofnięcia zgody.
8. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu.
9. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do GIODO, gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Państwa narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Kontakt:
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Oferentami jest:
Piotr Stankiewicz - Kierownik Działu GZM tel.: 77 448 20 21 lub 77 448 20 26

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.