mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Świętochłowice)
lubelskie (Biłgoraj)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją budowy placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-09-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Tarnowskich Górach ul. Karłuszowiec 5 42-600 Tarnowskie Góry powiat: tarnogórski +48/32/381-37-83, faks: 48 32 381-37-27 inwestycje@tarnogorski.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Tarnowskie Góry |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48/32/381-37-83, fa |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pn. ,,Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Nakle Śląskim" 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: ,,Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Nakle Śląskim przy Ul. Parkowej 1". Teren Zespołu Pałacowo-Parkowego w Nakle Śląskim jest wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Katowicach pod numerem 646/66 z dnia 02.05.1966r. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) koordynację i nadzór nad realizacją inwestycji pn. ,,Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Nakle Śląskim przy Ul. Parkowa 1" w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót wymagań dotyczących jakości wykonania, kosztów realizacji oraz zgodności z dokumentacją projektową i wydaną decyzją udzielająco pozwolenia na budowę, pozwoleniem Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr K/665/2024 z dnia 04.06.2024r. 2) sprawowanie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego, przez osobę lub zespół osób posiadających uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalnościach: a) budowlano-konstrukcyjnej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w rozumieniu przepisów prawa budowlanego nad realizacją robót budowlanych wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych. 3) obsługę okresu gwarancyjnego, tj.: a) nadzór nad usuwaniem wad i usterek stwierdzonych w trakcie okresu gwarancyjnego oraz protokolarne potwierdzenie ich usunięcia, b) udział w przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych przez Zamawiającego, 4) współpracę z Zamawiającym i podejmowanie działań na jego rzecz w okresie realizacji inwestycji oraz przekazywanie informacji z realizacji inwestycji. 4. Zakres robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru obejmuje: 1) zabezpieczenie drzew wokół terenu inwestycji oraz przeprowadzenie zabiegów pielęgnacyjnych i korygujących w zakresie koron drzew, które tego wymagają, 2) wykonanie wykopów pod kable oświetleniowe i monitoringu wizyjnego oraz fundamenty urządzeń, 3) likwidacja zbiorników bezodpływowych - zasypanie urobkiem i tłuczniem kamiennym, 4) przygotowanie i wzmocnienie terenu pod montaż elementów placu zabaw wraz z wyrównaniem terenu pod nawierzchnie bezpieczne wokół urządzeń, a także pod nawierzchnię utwardzoną w obrębie komunikacji pieszej, 5) montaż urządzeń zabawowych, ławek, koszy na odpadki, latarni parkowych oraz ogrodzenia na fundamentach, 6) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z mat przerostowych pod urządzeniami, 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej na dojściu do placu zabaw z włączeniem do istniejącego zjazdu, 8) niwelacja poziomów nawierzchni na styku z ogrodzonym placem zabaw, prace agrotechniczne i ukształtowanie terenu polegające na humusowaniu i uzupełnieniu trawą z siewu gruntów, które zostały uszkodzone podczas wykonywania robót na terenie inwestycji. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają następujące dokumenty: 1) projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany / techniczny - wykonawczy -Budowa Placu Zabaw wraz z ogrodzeniem, utwardzeniem dojścia oraz oświetleniem i monitoringiem wizyjnym wokół placu zabaw na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego - załącznik nr 2, 2) przedmiar robót - załącznik nr 3, 3) STWiOR-nr4, 4) Decyzja nr 569/24 z dnia 20.06.2024r. udzielająca pozwolenia na budowę - załącznik nr 5, 5) Pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr K/665/2024 z dnia 04.06.2024r. -załącznik nr 6, 6) Projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 7. CPV: 71520000-9 Dokument nr: ID.4123.1.2024 Składanie ofert: 16. Miejsce oraz termin składania ofert. 1) Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach, Ul. Karłuszowiec 5 (Kancelaria pok. nr 1). 2) TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 12.09.2024 r do godz. 15.00 Miejsce i termin realizacji: 4) Przewidywany termin zakończenia realizacji robót budowlanych: IV kwartał 2024r. Określony powyżej termin ma jedynie wstępny charakter informacyjny. Wymagania: Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 6. Warunki realizacji zamówienia: 1) przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację projektową, przedmiar robót, STWiOR, decyzję udzielające pozwolenia na budowę, pozwolenia Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz STWiOR, decyzja udzielająca pozwolenia na budowę, pozwolenie Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków stanowią załączniki nr 2,3,4,5,6 do zapytania ofertowego. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 9). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, 2) zadania wykonawcy usługi: szczegółowy zakres obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego opisany został w projektowanych postanowieniach umowy stanowiący załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego. 7. Wykonawca usługi zobowiązany jest realizować zamówienie przy zachowaniu należytej staranności i zgodnie z najlepszą praktyką zawodową, w sposób gwarantujący spełnienie warunków prawa budowlanego, właściwych przepisów bhp i ppoż. 8. Sformułowania: Wykonawca usługi i Inspektor nadzoru inwestorskiego stosowane (z uwzględnieniem odmiany gramatycznej) w zapytaniu ofertowym i załącznikach są zamienne. 9. Termin wykonania zamówienia i warunki płatności 1) Termin rozpoczęcia usługi ustala się na dzień zawarcia umowy. 2) Zakończenie usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zamówienia nastąpi po zakończeniu robót budowlanych będących przedmiotem usługi, podpisaniu bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych po uprzednim odbiorze prac przez przedstawiciela Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie pełnił również swoje obowiązki w okresie gwarancji i rękojmi. 3) Końcowy (ostateczny) odbiór robót budowlanych dokona Komisja w składzie: a) Wykonawca robót - reprezentowany przy odbiorze przez swoich przedstawicieli i Kierownika budowy, b) Zamawiający - reprezentowany przy odbiorze przez pracowników Starostwa Powiatowego, c) Inspektor nadzoru inwestorskiego, po uprzednim odbiorze prac przez Przedstawiciel Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W przypadku przedłużenia lub skrócenia terminu realizacji robót budowlanych, Wykonawca usługi będzie pełnił funkcję Inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym oraz załączniku nr 7 do zapytania ofertowego do czasu zakończenia i odbioru wszystkich robót realizowanych w ramach umowy na roboty budowlane. 5) Wykonawca usługi zobowiązany będzie do egzekwowania w imieniu i na rzecz Zamawiającego uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji i rękojmi na zrealizowane roboty budowlane po ich zakończeniu. Okres trwania gwarancji i rękojmi zostanie określony przez Wykonawcę robót w złożonej ofercie i będzie liczony od daty podpisania bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 6) W razie ujawnienia się wad w okresie gwarancji i rękojmi, Zamawiający zawiadamia niezwłocznie Wykonawcę usługi, który wówczas dokona niezbędnych ustaleń oraz czynności faktycznych i prawnych, w ramach uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji i rękojmi przysługujących Zamawiającemu. 7) Warunki płatności: a) rozliczenie nastąpi na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę usługi na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru inwestorskiego podpisanych przez Inspektora nadzoru inwestorskiego, Zamawiającego i Wykonawcę robót budowlanych po uprzednim odebraniu prac przez Przedstawiciela Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. b) termin płatności wynosi 30 dni od dnia doręczenia faktury VAT Zamawiającemu na wskazany w fakturze rachunek. 10. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usługi: 1) wykazał, dysponowanie: a) osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą aktualny wpis na listę członków do właściwej izby samorządowej i wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej, która będzie pełnić funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego oraz kwalifikacje, o których mowa w art. 37c z zastrzeżeniem art. 37g ustawy z dnia 23.07.2023r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, b) osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Wyżej wskazane osoby powinny posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 roku w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzględnieniem art. 104) prawa budowlanego lub odpowiadające wymaganym uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (zgodnie z zapisem art. 104 prawa budowlanego). 2) Wykonawca usługi, który nie wykaże spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony. 11. Opis sposobu obliczania ceny. 1) Wykonawca usługi określi cenę oferty brutto, która stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe za realizację całego przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2) Cena oferty brutto jest ceną ostateczną obejmującą wszystkie koszty i składniki związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. podatek VAT, upusty, rabaty. Cena oferty brutto musi gwarantować pełny, kompleksowy nadzór inwestorski z zakresem prac, wynikającym z niniejszego zapytania ofertowego dla wykonywanego zakresu rzeczowego realizacji robót budowlanych Projektu (inwestycji) pn. ,,Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Nakle Śląskim przy ul. Parkowa 1" objętego odrębnym postępowaniem wraz z innymi kosztami niezbędnymi do wykonania zadania. Wykonawca usługi uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zapytaniu ofertowym zobowiązany jest w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia, w tym również koszty towarzyszące, takie jak: koszty związane z płacą, ubezpieczeniami, koszty ogólne, zysk, koszty dojazdu na budowę, delegacje, zakup sprzętu, prowadzenie biura i inne czynniki stanowiące koszt pracy, w cenie powinny być również uwzględnione wszystkie opłaty oraz podatki. Wykonawca usługi ponosi ryzyko z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. 3) W przypadku, kiedy w okresie wykonywania przedmiotu zamówienia planowana wysokość kosztów realizacji Projektu (inwestycji) ulegnie zmianie wskutek robót dodatkowych, bądź nastąpi konieczność wydłużenia czasu realizacji robót budowlanych w związku z wykonaniem robót dodatkowych, wynagrodzenie Wykonawcy usługi za wykonanie przedmiotu zamówienia pozostanie bez zmian. 4) Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ust. 1 niniejszego rozdziału. 5) Wszystkie wartości cenowe w ramach niniejszego postępowania będą określone w złotych polskich (PLN), a wszystkie płatności będą realizowane wyłącznie w złotych polskich, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty. 1) Waga kryterium: CENA - 100 % 2) SPOSÓB OCENY OFERT: - CENA* łączna Liczba punktów obliczana będzie wg wzoru : cena najniższa spośród ofert nie odrzuconych (podana w złotówkach) ---------------------------------------------------------------- x100%x100 cena badanej oferty (podana w złotówkach) 13. Wybór najkorzystniejszej oferty: 1) Najkorzystniejsza oferta to oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w powyższym kryterium. 2) Ocena za kryterium będzie podawana w punktach, obliczanie będzie następować do 2 miejsca po przecinku. Cena w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 oraz ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 168) "cena - wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą kupujący jest obowiązany zapłacić przedsiębiorcy za towar lub usługę; w cenie uwzględnia się podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy, jeżeli na podstawie odrębnych przepisów sprzedaż towaru (usługi) podlega obciążeniu podatkiem od towarów i usług lub podatkiem akcyzowym. Przez cenę rozumie się również stawkę taryfową". 14. Postać oferty. 1) Oferta musi być sporządzona w języku polskim w jednym egzemplarzu. 2) Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3) Do oferty należy dołączyć: a) wypełniony ,,wykaz osób" sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do zapytania ofertowego wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadanie uprawnień budowlanych oraz kwalifikacji, 0 których mowa w art. 37c z zastrzeżeniem art. 37g ustawy z dnia 23.07.2023r. o ochronie zabytków 1 opiece nad zabytkami dla osoby posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b) podpisane oświadczenie Wykonawcy usługi stanowiące załącznik nr 10 do zapytania ofertowego. 4) Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej podpisanej własnoręcznym podpisem pod rygorem nieważności. 5) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca usługi naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) muszą być parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) ofertę. 6) Każdy Wykonawca usługi może złożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca usługi związany jest ofertą 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 7) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego. 8) Wykonawca usługi ponosi koszty sporządzania oferty, w tym także ewentualne koszty tłumaczenia dokumentów czy też oświadczeń załączonych do oferty na język polski. 9) Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zaklejonej kopercie opisanej w następujący sposób: Zapytanie ofertowe: Nadzór inwestorski nad realizacją projektu pn. ,,Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Pałacowo-Parkowego w Nakle Śląskim przy ul. Parkowa 1" zaadresowanej na: Powiat Tarnogórski ul. Karłuszowiec 5 42-600 Tarnowskie Góry 10) Koperta powinna być również opatrzona dokładnymi danymi Wykonawcy (tzn. nazwą i dokładnym adresem). 2) Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawca mogą przekazywać pisemnie za pomocą faksu lub droga elektroniczną. 3) Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty winny być parafowane i datowane własnoręcznie przez osoby uprawnione. 4) Oferty złożone po terminie nie będą zwracane. 17. Wyjaśnianie badanych ofert. 1) Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdziału, dokonanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 2) Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek. 18. Ogłoszenie wyników postępowania. 1) Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty bądź unieważnieniu postępowania. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. 19. Zawarcie umowy. Zamawiający na warunkach określonych w treści projektowanych postanowień umowy stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszego zapytania ofertowego podpisze umowę z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 20. Postanowienia końcowe. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu ofertowym mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. Uwagi: Użyte w niniejszym zapytaniu ofertowym terminy mają następujące znaczenie: ,,Zamawiający" - Powiat Tarnogórski ,,Kodeks Cywilny" - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2024 r., poz.1061 ze zm) ,,prawo budowlane" - ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2024, poz. 725 z późn. zm.) ,,STWiOR" - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Klauzule informacyjne wynikające z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku zostały zamieszczone na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach (http://www.powiat tarnogórski. pi/). Kontakt: 15. Sposób porozumiewania się i osoby po stronie zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami 1) Wyjaśnień udzielają - starszy Inspektor w Wydziale Inwestycji i Drogownictwa - Sławomir Jaremkiewicz +48/32/381-37-83, |
© eurobudowa.pl 2004-2024