Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
24627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont pomnika

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont pomnika

Data zamieszczenia: 2024-09-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Mosina - Urząd Miejski w Mosinie
Pl. 20 Października 1
62-050 Mosina
powiat: poznański
bzp@mosina.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/975285
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Mosina
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej w ramach zadania ,,Poprawa infrastruktury Pomnika Pamięci na Placu 20 Października w Mosinie"
Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Remont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej
w ramach zadania ,,Poprawa infrastruktury Pomnika Pamięci na Placu 20 Października w Mosinie".
W ramach realizacji zadania Zamawiający przewiduje remont Pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej w Mosinie przy pl. 20 października. W ramach zadania planowane jest m.in.: demontaż i prace rozbiórkowe istniejącego pomnika, wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej w celu wykończenia trzpienia żelbetowego pomnika okładziną z lastryko płukanego, montażu płyt ,,rzeźb", płyt płaskorzeźb" i tablic z lastryka płukanego z napisami.
Planowana jest również modernizacja oświetlenia w celu podkreślenia miejsca pamięci oraz montaż nowych elementów małej architektury w okolicy pomnika (ławek oraz koszy).
Ponadto Zamawiający przewiduje montaż tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Ostateczną treść i rozmiar tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych zgodnie z:
1) Umową,
2) Projektem technicznym ,,Remont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej".
3) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
4) Pozwoleniem Starosty poznańskiego nr 85/A/2024,
5) Zakresem prac renowacyjno-remontowych przy pomniku Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej,
6) Wytycznymi Zamawiającego,
7) Zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony został w:
1.1.1 Dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do Umowy,
1.1.2 Przedmiarach - załącznik nr 8 do SWZ,
1.1.3 Projekcie Umowy, stanowią załącznik nr 5 do SWZ,
1.2 Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
1.3 Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.

CPV: 45212314-0, 45111200-0,45453000-7,45233200-1

Dokument nr: 2024/BZP 00480842, BZP.271.23.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/mosina/proceedings.
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mosina/proceedings.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem XII i XIII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXXIII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXXIII SWZ.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/975285
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-18 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mosina/proceedings

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.23.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
,,Remont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej
w ramach zadania ,,Poprawa infrastruktury Pomnika Pamięci na Placu 20 Października w Mosinie".
W ramach realizacji zadania Zamawiający przewiduje remont Pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej w Mosinie przy pl. 20 października. W ramach zadania planowane jest m.in.: demontaż i prace rozbiórkowe istniejącego pomnika, wykonanie nowej konstrukcji żelbetowej w celu wykończenia trzpienia żelbetowego pomnika okładziną z lastryko płukanego, montażu płyt ,,rzeźb", płyt płaskorzeźb" i tablic z lastryka płukanego z napisami.
Planowana jest również modernizacja oświetlenia w celu podkreślenia miejsca pamięci oraz montaż nowych elementów małej architektury w okolicy pomnika (ławek oraz koszy).
Ponadto Zamawiający przewiduje montaż tablicy informacyjnej zgodnej z wytycznymi Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Ostateczną treść i rozmiar tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót budowlanych zgodnie z:
1) Umową,
2) Projektem technicznym ,,Remont pomnika Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej".
3) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót,
4) Pozwoleniem Starosty poznańskiego nr 85/A/2024,
5) Zakresem prac renowacyjno-remontowych przy pomniku Powstańców Wielkopolskich i Ofiar II Wojny Światowej,
6) Wytycznymi Zamawiającego,
7) Zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określony został w:
1.1.1 Dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do Umowy,
1.1.2 Przedmiarach - załącznik nr 8 do SWZ,
1.1.3 Projekcie Umowy, stanowią załącznik nr 5 do SWZ,
1.2 Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot umowy gwarancji jakości na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
1.3 Wymagany okres rękojmi za wady na wykonany przedmiot umowy wynosi 60 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45212314-0 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XXVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego spośród warunków, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy:
3.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
3.4.1. Wykonawca musi wykazać że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z poniższymi wymaganiami:
a) co najmniej 1 osoba posiadająca:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy oraz
- kwalifikacje do prowadzenia robót budowlanych wykonywanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub ujętych w gminnej ewidencji zabytków.
Doświadczenie zawodowe i kwalifikacje w ww. specjalności nie mogą być krótsze niż 3 lata. Zamawiający uznaje, iż doświadczenie i kwalifikacje liczone jest od dnia uzyskania uprawnień oraz kwalifikacji.
Zamawiający, określając powyższe wymogi w zakresie posiadanych uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej wypełniających wytyczne art. 12 ust. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U z 2024 r. poz. 725), dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, zwanych dalej ,,państwami członkowskimi", którzy nabyli w tych państwach, poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, kwalifikacje do wykonywania zawodów regulowanych lub działalności, o których mowa w załączniku nr IV do dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych (Dz. Urz. UE L 255 z 30.09.2005, str. 22, z późn. zm.), zwanej dalej ,,dyrektywą", uznaje się te kwalifikacje na zasadach określonych w ustawie z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U z 2023 r. poz. 334).
Jeżeli Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia, która ma miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, musi wykazać, że osoba ta legitymuje się kwalifikacjami odpowiadającymi wymaganym uprawnieniom w kraju zamieszkania, jeśli takie w tym kraju obowiązują, z uwzględnieniem prawa do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia
22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1.1. oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
4.1.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - chyba, że Zamawiający pobierze dokument z portalu wskazanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.2.1. w celu wykazania spełniania warunku z ust. 3.4.1.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z rozdziałem XVI ust. 3 SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z rozdziałem XVII SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z rozdziałem IX SWZ oraz załącznikiem nr 5 do SWZ - projekt umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z rozdziałem XXVII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-17

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.