mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli |
Data zamieszczenia: | 2024-09-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej ul. Mickiewicza 22 43-300 Bielsko-Biała powiat: Bielsko-Biała tel. 33 499 78 74, tel. 33 499 78 21. oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Bielsko-Biała |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33 499 78 74, t |
Termin składania ofert: | 2024-09-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
III.Przedmiot zamówienia 1. Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na ,,Wykonanie, dostawę oraz montaż mebli w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej Ul. Mickiewicza 22" zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym. 2. Celem prawidłowego przygotowania oferty oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji w pomieszczeniach, w których montowane będą meble. Wizję należy przeprowadzićw terminie do dnia składania ofert, za uprzednim telefonicznym uzgodnieniem terminu pod nr 33 499-78-21 Potwierdzenie przeprowadzenia wizji stanowi załącznik nr 4. Brak przeprowadzenia wizji skutkował będzie odrzuceniem oferty. IV. Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest: ,,Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej Ul. Mickiewicza 22". 2. Zamawiający zleca wykonanie poniższych mebli z uwzględnieniem przeznaczenia dla poszczególnych pomieszczeń. Pokój 1 - szafa przesuwna oraz komoda: Zamawiający zleca wykonanie szafy przesuwnej o parametrach: ? płyta laminowana o gr .18mm grusza polna d2609; ? wysokość 2780 mm; ? głębokość 500 mm; ? szerokość 4000 mm; ? szafa dzielona na równe 4 części; półki w szafie powinny mieć wymiary: wysokość ok 350 mm, szerokość 991 mm, głębokość 500mm; ? w lewej części miejsce na wieszak; o wymiarach wysokość 1455 mm szerokość 991 głębokość 500 mm; ? system przesuwny laguna; ? zamykana na klucz. Zamawiający zleca wykonanie komody o parametrach: ? płyta laminowana o gr. 18 mm grusza polna d2609; ? wysokość 1400 mm; ? szerokość 2380 mm; ? głębokość 450 mm; półki w komodzie powinny mieć wysokość ok 300 mm; ? zawiasy blum z cichym domykiem; ? fronty zamykane na klucz; ? komoda wyposażona w uchwyty.Pokój 2 - szafa przesuwna rogowa, 2 biurka, 2 kontenery, półka pod komputer, 2 szafki wolnostojące, blat na szafki, stolik kawowy: Zamawiający zleca wykonanie szafy przesuwnej o parametrach: ? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe; ? płyta laminowana o gr. 18 mm dąb Palermo elementy drewnopodobne; ? wysokość 2494 mm; ? głębokość 450 mm; ? szerokość prawa 2146 mm; ? szerokość lewa 2830 mm; ? system przesuwny laguna; ? zamykana na klucz; ? szafa z przeznaczeniem na akta wielkość półek: wysokość 350 mm szerokość 781 mm, głębokość 450 mm górny rząd półek o wymiarach wysokość 500 mm szerokość 781 mm, głębokość 450 mm, ? w prawej części drążek ubraniowy o wymiarach: wysokość 1454 mm szerokość 840mm ponadto prawa strona półki o wysokości 350mm, szerokie 1288mm, głębokość 450 mm. Zamawiający zleca wykonanie biurek 2 szt. o parametrach: ? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe; ? płyta laminowana o gr. 18mm dąb Palermo elementy drewnopodobne; ? blat biurka gr 38 mm; ? głębokość 700 mm; ? szerokość 2000 mm; ? wysokość 760 mm. Zamawiający zleca wykonanie kontenerów 2 szt. o parametrach: ? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe; ? płyta laminowana o gr 18 mm dąb Palermo elementy drewnopodobne; ? wysokość 500 mm; ? głębokość 450 mm; ? szerokość 400 mm; ? wyposażony w 3 prowadnice gtv versalite z domykiem; ? zamykane na klucz; ? na kółkach. Zamawiający zleca wykonanie półki pod komputer 1 szt. o parametrach: ? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe; ? wysokość 470 mm;? ? głębokość 450 mm; szerokość 340 mm; Zamawiający zleca wykonanie szafki wolnostojącej pod okno 2 szt. o parametrach: ? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe; ? płyta laminowana o gr 18 mm dąb Palermo elementy drewnopodobne; ? wysokość 720 mm; ? głębokość 500 mm; ? szerokość 900 mm; ? zawiasy blum z cichym domykiem; ? zamykana na klucz; ? system otwierania uchwyt meblowy. Zamawiający zleca wykonanie blatu na szafki pod oknem o parametrach: ? płyta laminowana o gr 38mm elementy grafitowe u164pe; ? głębokość 520 mm; ? szerokość 3210 mm. Zamawiający zleca wykonanie stolika 1szt. o parametrach: ? płyta laminowana o gr 38mm elementy grafitowe u164pe; ? głębokość 600 mm; ? szerokość 850 mm; ? wysokość 500 mm; ? konstrukcja pod stolik metalowa spawana. 3. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w załączniku nr 2 z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę. Dokument nr: OG01.262.33.2024 Składanie ofert: VI. Miejsce i termin złożenia oferty 1. Oferty w formie pisemnej należy przesłać do dnia 10 września 2024r., do godz. 10.00, na adres mailowy: oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl bądź osobiście w biurze podawczym Sądu Rejonowego w Bielsku - Białej przy Ul. Mickiewicza 22 z informacją na kopercie: nazwa postępowania, data terminu składania i dopiskiem ,,nie otwierać". Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: 04.10.2024 r. Wymagania: 1.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 9/23 Dyrektora Sądu dot. zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa netto nie przekracza kwoty 130.000,00 zł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość: a) zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert; b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. unieważnienie postępowania w każdym czasie do momentu podpisania Umowy. 2. 3.Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego. V. Wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty 1. W ofercie powinny znaleźć się następujące dokumenty: a) Formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia. b) Odpis KRS lub dokument potwierdzający posiadanie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej. c) W przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do zaproszenia. e) Potwierdzenie przeprowadzenia wizji - załącznik nr 4 do zaproszenia.2. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem oferty. 2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 4. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zaproszenia wraz z Załącznikami, w tym jeżeli Wykonawca nie przeprowadzi wizji lokalnej; b) została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunku udziału w postępowaniu; c) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji, zamknięcia postępowania bez wybrania którejkolwiek z ofert i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. VII. Kryterium wyboru 1. Kryterium oceny ofert jest cena ofertowa brutto - waga kryterium 100%. Cena określona w formularzu ofertowym winna obejmować wszelkie koszty związane z realizacją umowy, w tym należne cła i podatki, w tym podatek VAT. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Zaproponowana cena powinna być podana wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego - formularz ofertowy. 3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Sądu. Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO) informujemy, iż:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej ul. Mickiewicza 22. - Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@bielsko-biala.sr.gov.pl - Celem przetwarzania jest realizacja i rozliczenie umowy: ? na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ? na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. - Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w odpowiednim zakresie mogą być : ? podmioty upoważnione na podstawie prawa ? oraz inne podmioty, z którymi Administrator ma podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie wsparcia organizacyjnego, technicznego i informatycznego. - Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy i jej rozliczenia jak również przez okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych, - Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, modyfikacji i poprawiania, usunięcia po terminach archiwizacyjnych wyrażonych w odrębnych przepisach lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Realizacja danego prawa zależy od podstaw prawnych, na których oparte jest konkretne przetwarzanie, a także celu i sposobu przetwarzania danych. Administrator danych nie jest zobligowany do realizacji uprawnień, w każdym przypadku i w takim samym zakresie. Masz prawo wnieść wniosek o realizację prawa. - Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; - Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy. Podanie danych jest warunkiem ustawowym i umownym. Kontakt: VIII. Dodatkowe informacje Osobami wyznaczonymi do kontaktu ze strony Zamawiającego na potrzeby niniejszego zapytania ofertowego jest Pani Ewa Gołąb oraz Pani Agata Spyra e-mail: oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl tel. 33 499 78 21. |
© eurobudowa.pl 2004-2024