Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli

Data zamieszczenia: 2024-09-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej
ul. Mickiewicza 22
43-300 Bielsko-Biała
powiat: Bielsko-Biała
tel. 33 499 78 74, tel. 33 499 78 21.
oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Bielsko-Biała
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33 499 78 74, t
Termin składania ofert: 2024-09-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
III.Przedmiot zamówienia
1. Sąd Rejonowy w Bielsku-Białej zaprasza do przedstawienia oferty cenowej na ,,Wykonanie,
dostawę oraz montaż mebli w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej Ul. Mickiewicza 22"
zgodnie z wymogami określonymi przez Zamawiającego w niniejszym zapytaniu ofertowym.
2. Celem prawidłowego przygotowania oferty oraz uzyskania wszelkich informacji
niezbędnych do realizacji zamówienia Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji
w pomieszczeniach, w których montowane będą meble. Wizję należy przeprowadzićw terminie do dnia składania ofert, za uprzednim telefonicznym uzgodnieniem terminu pod
nr 33 499-78-21
Potwierdzenie przeprowadzenia wizji stanowi załącznik nr 4. Brak przeprowadzenia wizji
skutkował będzie odrzuceniem oferty.
IV. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zapytania ofertowego jest: ,,Wykonanie, dostawa oraz montaż mebli
w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej Ul. Mickiewicza 22".
2. Zamawiający zleca wykonanie poniższych mebli z uwzględnieniem przeznaczenia
dla poszczególnych pomieszczeń.
Pokój 1 - szafa przesuwna oraz komoda:
Zamawiający zleca wykonanie szafy przesuwnej o parametrach:
? płyta laminowana o gr .18mm grusza polna d2609;
? wysokość 2780 mm;
? głębokość 500 mm;
? szerokość 4000 mm;
? szafa dzielona na równe 4 części;
półki w szafie powinny mieć wymiary:
wysokość ok 350 mm, szerokość 991 mm, głębokość 500mm;
? w lewej części miejsce na wieszak;
o wymiarach wysokość 1455 mm szerokość 991 głębokość 500 mm;
? system przesuwny laguna;
? zamykana na klucz.
Zamawiający zleca wykonanie komody o parametrach:
? płyta laminowana o gr. 18 mm grusza polna d2609;
? wysokość 1400 mm;
? szerokość 2380 mm;
? głębokość 450 mm;
półki w komodzie powinny mieć wysokość ok 300 mm;
? zawiasy blum z cichym domykiem;
? fronty zamykane na klucz;
? komoda wyposażona w uchwyty.Pokój 2 - szafa przesuwna rogowa, 2 biurka, 2 kontenery, półka pod komputer, 2 szafki
wolnostojące, blat na szafki, stolik kawowy:
Zamawiający zleca wykonanie szafy przesuwnej o parametrach:
? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe;
? płyta laminowana o gr. 18 mm dąb Palermo elementy drewnopodobne;
? wysokość 2494 mm;
? głębokość 450 mm;
? szerokość prawa 2146 mm;
? szerokość lewa 2830 mm;
? system przesuwny laguna;
? zamykana na klucz;
? szafa z przeznaczeniem na akta
wielkość półek:
wysokość 350 mm szerokość 781 mm, głębokość 450 mm
górny rząd półek o wymiarach
wysokość 500 mm szerokość 781 mm, głębokość 450 mm,
? w prawej części drążek ubraniowy o wymiarach:
wysokość 1454 mm szerokość 840mm
ponadto prawa strona półki o wysokości 350mm, szerokie 1288mm, głębokość 450 mm.
Zamawiający zleca wykonanie biurek 2 szt. o parametrach:
? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe;
? płyta laminowana o gr. 18mm dąb Palermo elementy drewnopodobne;
? blat biurka gr 38 mm;
? głębokość 700 mm;
? szerokość 2000 mm;
? wysokość 760 mm.
Zamawiający zleca wykonanie kontenerów 2 szt. o parametrach:
? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe;
? płyta laminowana o gr 18 mm dąb Palermo elementy drewnopodobne;
? wysokość 500 mm;
? głębokość 450 mm;
? szerokość 400 mm;
? wyposażony w 3 prowadnice gtv versalite z domykiem;
? zamykane na klucz;
? na kółkach.
Zamawiający zleca wykonanie półki pod komputer 1 szt. o parametrach:
? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe;
? wysokość 470 mm;?
?
głębokość 450 mm;
szerokość 340 mm;
Zamawiający zleca wykonanie szafki wolnostojącej pod okno 2 szt. o parametrach:
? płyta laminowana o gr. 18 mm elementy grafitowe u164pe;
? płyta laminowana o gr 18 mm dąb Palermo elementy drewnopodobne;
? wysokość 720 mm;
? głębokość 500 mm;
? szerokość 900 mm;
? zawiasy blum z cichym domykiem;
? zamykana na klucz;
? system otwierania uchwyt meblowy.
Zamawiający zleca wykonanie blatu na szafki pod oknem o parametrach:
? płyta laminowana o gr 38mm elementy grafitowe u164pe;
? głębokość 520 mm;
? szerokość 3210 mm.
Zamawiający zleca wykonanie stolika 1szt. o parametrach:
? płyta laminowana o gr 38mm elementy grafitowe u164pe;
? głębokość 600 mm;
? szerokość 850 mm;
? wysokość 500 mm;
? konstrukcja pod stolik metalowa spawana.
3. Zamawiający zawrze umowę według wzoru zawartego w załączniku nr 2 z Wykonawcą, który
złoży najkorzystniejszą ofertę.

Dokument nr: OG01.262.33.2024

Składanie ofert:
VI. Miejsce i termin złożenia oferty
1. Oferty w formie pisemnej należy przesłać do dnia 10 września 2024r., do godz. 10.00, na
adres mailowy: oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl bądź osobiście w biurze
podawczym Sądu Rejonowego w Bielsku - Białej przy Ul. Mickiewicza 22 z informacją na
kopercie: nazwa postępowania, data terminu składania i dopiskiem ,,nie otwierać".

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: 04.10.2024 r.

Wymagania:
1.TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia nr 9/23 Dyrektora Sądu
dot. zasad gospodarowania środkami publicznymi, których wartość szacunkowa netto
nie przekracza kwoty 130.000,00 zł.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
a) zmiany postanowień Zapytania ofertowego przed terminem składania ofert;
b) odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyny - tzw. unieważnienie
postępowania w każdym czasie do momentu podpisania Umowy.
2.
3.Do niniejszego postępowania stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
V. Wymagane dokumenty, które należy załączyć do oferty
1. W ofercie powinny znaleźć się następujące dokumenty:
a) Formularz cenowy - stanowiący załącznik nr 1 do Zaproszenia.
b) Odpis KRS lub dokument potwierdzający posiadanie wpisu do ewidencji działalności
gospodarczej.
c) W przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim
i podpisane (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania
Wykonawcy.
d) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do
zaproszenia.
e) Potwierdzenie przeprowadzenia wizji - załącznik nr 4 do zaproszenia.2. Zamawiający nie zwraca Wykonawcom kosztów związanych z przygotowaniem oferty.
2. Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących
treści złożonych ofert.
4. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści niniejszego Zaproszenia wraz z Załącznikami, w tym jeżeli
Wykonawca nie przeprowadzi wizji lokalnej;
b) została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunku udziału
w postępowaniu;
c) zawiera błędy w obliczeniu ceny.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji, zamknięcia postępowania bez wybrania
którejkolwiek z ofert i unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VII. Kryterium wyboru
1. Kryterium oceny ofert jest cena ofertowa brutto - waga kryterium 100%.
Cena określona w formularzu ofertowym winna obejmować wszelkie koszty związane
z realizacją umowy, w tym należne cła i podatki, w tym podatek VAT.
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Zaproponowana cena powinna
być podana wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego -
formularz ofertowy.
3. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów poprzez
zamieszczenie informacji na stronie internetowej Sądu.

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.(Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( RODO) informujemy, iż:- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Sądu Rejonowego w Bielsku-Białej ul.
Mickiewicza 22.
- Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: iod@bielsko-biala.sr.gov.pl
- Celem przetwarzania jest realizacja i rozliczenie umowy:
? na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r.
? na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia
27 kwietnia 2016 r.
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych w odpowiednim zakresie mogą być :
? podmioty upoważnione na podstawie prawa
? oraz inne podmioty, z którymi Administrator ma podpisane umowy powierzenia przetwarzania danych
osobowych w zakresie wsparcia organizacyjnego, technicznego i informatycznego.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania umowy i jej rozliczenia jak również przez
okres trwania wymagalności ewentualnych roszczeń z tym związanych,
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich
sprostowania, modyfikacji i poprawiania, usunięcia po terminach archiwizacyjnych wyrażonych w odrębnych
przepisach lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Realizacja
danego prawa zależy od podstaw prawnych, na których oparte jest konkretne przetwarzanie, a także celu i
sposobu przetwarzania danych. Administrator danych nie jest zobligowany do realizacji uprawnień, w każdym
przypadku i w takim samym zakresie. Masz prawo wnieść wniosek o realizację prawa.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu ds. Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest
dobrowolne. Konsekwencją nie podania danych osobowych jest brak możliwości zawarcia umowy. Podanie
danych jest warunkiem ustawowym i umownym.

Kontakt:
VIII. Dodatkowe informacje
Osobami wyznaczonymi do kontaktu ze strony Zamawiającego na potrzeby niniejszego
zapytania ofertowego jest Pani Ewa Gołąb oraz Pani Agata Spyra e-mail:
oddzial.gospodarczy@bielsko-biala.sr.gov.pl tel. 33 499 78 21.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.