Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6098z ostatnich 7 dni
24688z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa placu zabaw na działce gminnej,budowa siłowni plenerowej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa placu zabaw na działce gminnej,budowa siłowni plenerowej

Data zamieszczenia: 2024-09-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Rusinów
ul. Żeromskiego 4
26-411 Rusinów
powiat: przysuski
tel. (048) 6727022 wew. 25fax. (048) 6727023
hanna.kobylka@rusinow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Rusinów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (048) 6727022 w
Termin składania ofert: 2024-09-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia oferty na wykonanie zadań pn.:
1) budowa placu zabaw na działce gminnej przy świetlicy wiejskiej w Gałkach,
2) modernizacja placu zabaw na działce gminnej w m. Klonowa,
3) doposażenie placu zabaw dla dzieci na działce gminnej w m. Bąków-Kolonia,
4) budowa siłowni plenerowej na działce gminnej w m. Karczówka.
1.1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 1 oraz warunki jego wykonania określają poniższe dokumenty, stanowiące integralną część zapytania:
1.1.1. Projekt zagospodarowania terenu,
1.1.2. Przedmiar robót,
1.1.3. Oferta wykonawcy,
1.1.4. Zgłoszenie robót budowlanych.
1.2. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nieobjęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia.
1.2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z nowych materiałów zakupionych i dostarczonych przez Wykonawcę. Materiały i urządzenia dostarczone przez Wykonawcę winny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. 2021, poz. 1213) i winny być wolne od roszczeń osób trzecich.
1.3. Odpady, śmieci powstałe w trakcie realizacji robót Wykonawca wywiezie poza teren budowy i będzie z nimi postępował zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.).
1.4. Wykonawca ma obowiązek:
- zabezpieczyć teren robót z zachowaniem najwyższej staranności z uwzględnieniem specyfiki obiektu oraz jego przeznaczenia;
- wykonać roboty terminowo;
- chronić mienie znajdujące się na terenie robót oraz zapewnić odpowiednie warunki bhp;
- informować Zamawiającego na bieżąco o problemach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót, lub opóźnienie terminu wykonania robót;
- zgłosić roboty do odbioru końcowego oraz uczestniczyć w czynnościach odbioru i zapewnić usunięcie stwierdzonych wad;
- uporządkować teren po wykonaniu przedmiotu umowy.
1.5. Na wykonane roboty objęte niniejszym zamówieniem Wykonawca winien udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi za wady. Okres rękojmi za wady biegnie równolegle z okresem udzielonej gwarancji jakości.
Czas trwania okresu rękojmi za wady strony udzielają na okres tożsamy z okresem udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości.

CPV: 45112723-9, 45112720-8

Dokument nr: ZP-I.271.8.2024

Otwarcie ofert: 12. Miejsce i termin odczytania ofert:
- odczytanie treści ofert nastąpi w dniu 09.09.2024 r. o godz. 10.30 w siedzibie zamawiającego, Sala Konferencyjna.

Składanie ofert:
4.4. Ofertę składaną do Zamawiającego za pośrednictwem np. Poczty Polskiej, przesyłki kurierskiej, należy przygotować w sposób określony jak wyżej i przesłać z dopiskiem: NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM 09.09.2024 r. godz. 10.30.
4.5. Ofertę można złożyć również osobiście w Urzędzie Gminy w Rusinowie lub drogą e-mailową na adres: hanna.kobylka@rusinow.pl
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
8.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku ,,formularz ofertowy".
8.2. Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 09.09.2024 r. do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego w Rusinowie przy Ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów, pokój nr 20 - Sekretariat, osobiście, lub pocztą na adres Zamawiającego lub drogą e-mailową na adres hanna.kobylka@rusinow.pl

Miejsce i termin realizacji:
3.Termin realizacji zamówienia do dnia 29.11.2024 roku.

Wymagania:
4. Opis sposobu przygotowania ofert.
4.1. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, podpisaną przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy.
4.2. Wszystkie strony oferty oraz wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być parafowane przez osobę uprawnioną.
4.3. Wykonawca zamieści ofertę w nieprzezroczystej i zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
Gmina Rusinów, ul. Żeromskiego 4, 26-411 Rusinów Oferta na zadanie pn.:
1) budowa placu zabaw na działce gminnej przy świetlicy wiejskiej w Gałkach,
2) modernizacja placu zabaw na działce gminnej w m. Klonowa,
3) doposażenie placu zabaw dla dzieci na działce gminnej w m. Bąków-Kolonia,
4) budowa siłowni plenerowej na działce gminnej w m. Karczówka.
4.6. Dla ważności oferta cenowa musi zawierać następujące dokumenty:
4.6.1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - wg. załączonego wzoru formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego oraz kosztorys ofertowy.
5. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
5.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
5.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
5.3. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę, dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
5.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
6. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
6.1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający
1 Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną. Każda ze stron na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
6.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
6.3. Zamawiający poprawia w ofercie:
6.3.1. oczywiste omyłki pisarskie,
6.3.2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych pomyłek, zamawiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6.4. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy który nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w pkt. 6.3 Zapytania cenowego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
9. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
9.1. Cenę ofertową należy przedstawić jako: cenę netto, wysokość podatku VAT, cenę brutto.
9.2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
9.3. Cenę oferty należy podać w formie wynagrodzenia ryczałtowego (art. 632 kodeksu cywilnego). Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
9.4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
10. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: najniższej ceny
11. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę z najniższą ceną.
13. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
13.1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyniku postępowania.
13.2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
13.3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
14. Unieważnienie postępowania:
14.1. Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
14.1.1. Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału postępowaniu;
14.1.2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
14.2. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podawania przyczyny.

Kontakt:
7. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania są:
Hanna Kobyłka, tel. 48 6727022 wew. 25, e-mail: hanna.kobylka@rusinow.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.