Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana dźwigu towarowo-osobowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana dźwigu towarowo-osobowego

Data zamieszczenia: 2024-09-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św. Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
Medyków 16
40-752 Katowice
powiat: Katowice
zp@gczd.katowice.pl
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZP/45/24 Wymiana dźwigu towarowo-osobowego w segmencie K2 w celu dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz dźwigu towarowo-osobowego w Aptece Szpitalnej segment K12
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dźwig w segmencie K2:
1. Sporządzenie dokumentacji projektowej wymiany urządzenia dźwigowego w budynku ,,wysokim" segment K2wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i zezwoleń wynikających z aktualnych przepisów prawa.
2. Demontaż istniejącego w budynku wysokim dźwigu wraz z niezbędnymi rozbiórkami konstrukcji (prowadnice kabinowe i przeciwwagi)wraz z ich zdeponowaniem do utylizacji.
3. Adaptację istniejącego w budynku szybu windowego oraz jego maszynowni do potrzeb nowego urządzenia dźwigowego w zakresie robót budowlanych, elektrycznych, teletechnicznych, i innych niezbędnych robót, które wynikną z opracowanych przez wykonawcę dokumentacji projektowej łącznie z robotami budowlanymi dotyczącymi wyrównania poziomów na piętrach z uzyskaniem światła wejścia do kabiny 1100 x 2000 mm.
4. Dostawę i montaż dźwigu towarowo-osobowego z napędem elektrycznym - linowym w budynku ,,wysokim" (z maszynownią górną bezpośrednio posadowioną nad istniejącym szybem), z certyfikacją nowych urządzeń oraz uzyskaniem stosownych decyzji UDT zezwalających na użytkowanie nowego dźwigu.
5. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej nowego dźwigu.
6. Udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji oraz wykonywanie konserwacji nowego dźwigu w pełnym zakresie, w tym wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie udzielonej gwarancji -liczonych od dnia protokołu odbioru końcowego bez uwag.
Wymagania:
Dźwig ma spełniać wymagania aktualnych przepisów prawa i norm technicznych stawianych dźwigom szpitalnym dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, zapewniających transport chorego na typowym łóżku szpitalnym wraz personelem medycznym i niezbędnym osprzętem medycznym.
Aktualnie użytkowany w budynku wysokim dźwig nie jest dźwigiem pożarowym i nie stanowi odrębnej strefy pożarowej. Nowy dźwig musi zapewniać zjazd pożarowy.
Ognioodporność konstrukcji i elementów wykończeniowych winna spełniać wymagania przepisów obowiązującego Prawa Budowlanego oraz odpowiednich rozporządzeń wykonawczych.
Zamawiający oczekuje energooszczędnych rozwiązań technicznych tk.j montaż systemu do odzysku energii elektrycznej z hamowania, przekładających się później na zmniejszenie kosztów eksploatacyjnych nowego dźwigu.
Celem zamówienia jest przebudowa aktualnie użytkowanego w budynku wysokim Szpitala pochodzącego z 1989 roku dźwigu, który nie spełnia aktualnych wymogów, a jego konstrukcja tj. udźwig tylko 1000 kg, brak systemu sygnalizacji, w tym również przycisków Braille stanowi barierę, która skutecznie uniemożliwia osobom niepełnosprawnym dostęp do wysokospecjalistycznych świadczeń medycznych udzielnych w Szpitalu.
Wymagania Zamawiającego wynikają z potrzeby dostosowania w budynku wysokim dźwigu szpitalnego do potrzeb osób niepełnosprawnych, dostosowanie jego udźwigu, wymiarów kabiny do aktualnie obowiązujących norm technicznych i wymogów wynikających z ich eksploatacji w budynku szpitalnym, a także zwiększenia przepustowości nowego dźwigu i niezawodności jego pracy.
Zakres koniecznych do wykonania robót budowlanych wynikać będzie zobowiązujących przepisów prawa oraz przyjętego przez Wykonawcę sposobu wymiany istniejącego dźwigu, gwarantujących osiągnięcie celu zamówienia publicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik do SWZ.
Dźwig Apteka Szpitalna:
1. Sporządzenie dokumentacji projektowej wymiany urządzenia dźwigowego w Aptece Szpitalnej segment K12 wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień i zezwoleń wynikających z aktualnych przepisów prawa.
2. Demontaż istniejącego w segmencie K12 dźwigu wraz z niezbędnymi rozbiórkami konstrukcji wraz z ich zdeponowaniem do utylizacji.
3. Adaptację istniejącego w budynku szybu windowego do potrzeb nowego urządzenia dźwigowego w zakresie robót budowlanych, elektrycznych, teletechnicznych, i innych niezbędnych robót, które wynikną z opracowanych przez wykonawcę dokumentacji projektowej.
4. Dostawę i montaż dźwigu towarowo-osobowego hydraulicznego lub elektrycznego w segmencie K12 (Apteka Szpitalna) z certyfikacją nowych urządzeń oraz uzyskaniem stosownych decyzji UDT zezwalających na użytkowanie nowego dźwigu.
5. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej nowego dźwigu.
6. Udzielenie min. 36 miesięcznej gwarancji oraz wykonywanie konserwacji nowego dźwigu w pełnym zakresie, w tym wraz z materiałami eksploatacyjnymi w okresie udzielonej gwarancji - liczonych od dnia protokołu odbioru końcowego bez uwag.
Wymagania:
Dźwig ma spełniać wymagania aktualnych przepisów prawa i norm technicznych stawianych dźwigom towarowo-osobowym. Aktualnie użytkowany w Aptece Szpitalnej segment K12 dźwig nie jest dźwigiem pożarowym i nie stanowi odrębnej strefy pożarowej. Nowy dźwig musi zapewniać zjazd pożarowy.
Ognioodporność konstrukcji i elementów wykończeniowych winna spełniać wymagania przepisów obowiązującego Prawa Budowlanego oraz odpowiednich rozporządzeń wykonawczych.
Zamawiający oczekuje energooszczędnych rozwiązań technicznych w tym również niskich kosztów eksploatacyjnych nowego dźwigu.
Celem zamówienia jest wymiana aktualnie użytkowanego w Aptece Szpitalnej segment K12 pochodzącego z 1996 roku dźwigu, który nie spełnia aktualnych wymogów, a jego konstrukcja tj. prędkość tylko 0,38 m/s, utrudnia prowadzenie efektywnego transportu pionowego w obrębie Apteki Szpitalnej.
Wymagania Zamawiającego wynikają z potrzeby dostosowania Aptece Szpitalnej dźwigu towarowo-osobowego do swoich potrzeb oraz dostosowania jego parametrów technicznych do aktualnie obowiązujących norm technicznych określających wymogi stawiane dźwigom towarowo-osobowym, a także ze zwiększenia przepustowości nowego dźwigu i niezawodności jego pracy.
Zakres koniecznych do wykonania robót budowlanych wynikać będzie z obowiązujących przepisów prawa oraz przyjętego przez Wykonawcę sposobu wymiany istniejącego dźwigu, gwarantujących osiągnięcie celu zamówienia publicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zawiera program funkcjonalno - użytkowy wraz z załącznikami stanowiący załącznik do SWZ.

CPV: 42416100-6

Dokument nr: 2024/BZP 00482022, ZP/45/24

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 10:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Środki komunikacji elektronicznej przy użyciu, których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet w zakładce "Korespondencja".
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
- w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3. Oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej, postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju danych.
4. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanych za pomocą Platformy przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.
Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
- administratorem danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. św.
Jana Pawła II Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy Ul. Medyków 16,
40-752 Katowice (Szpital);
- dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Szpitala: iodo@gczd.katowice.pl lub adres siedziby Szpitala;
- dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
zamówienia publicznego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej ,,ustawa Pzp", podmioty
sprawujące kontrolę lub nadzór nad Zamawiającym, podmioty świadczące usługi na rzecz Zamawiającego, w szczególności usługi
informatyczne, audytowe, archiwizacji i niszczenia dokumentów.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy.
- obowiązek podania danych osobowych Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym
z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
PZP;
- w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Wykonawca posiada:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych ;
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych
osobowych narusza przepisy RODO;
- Wykonawcy nie przysługuje:
o w związku z art. 17 ust. 3 RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 08:00
Miejsce składania ofert: https://gczd.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServle

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.