Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup zestawów do gier telewizyjnych, Zakup mebli, Zakup innego wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup zestawów do gier telewizyjnych, Zakup mebli, Zakup innego wyposażenia

Data zamieszczenia: 2024-09-03
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Łopuszno/ Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
Strażacka 12
26-070 Łopuszno
powiat: kielecki
+48 733 356 856
alesiak@gops-lopuszno.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/197647
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Łopuszno
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 733 356 856
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Powstaje w kontekście projektu
FESW.09.05-IZ.00-0005/24 - WSPARCIE RODZIN NA TERENIE GMINY ŁOPUSZNO

Część 1
Zakup zestawów do gier telewizyjnych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Część 1 - Zakup zestawów do gier telewizyjnych
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wyposażenie
Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do zaproponowanych. Ponadto, wszelkie nazwy własne produktów użyte w niniejszym Zamówieniu winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia wymagań technicznych z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia alternatywne zgodne z założonymi pod względem właściwości technicznych, estetycznych i jakościowych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego.
Oferent zobowiązany jest w przypadku oferowania rozwiązań alternatywnych do załączenia rysunków (odpowiedniej skali), przedstawiających najważniejsze szczegóły swojej oferty, w celu możliwości jasnej oceny jego rozwiązania.
Zamawiający zgadza się, że tylko te materiały i sprzęt proponowane alternatywnie, które spełniają dokładnie kryteria pracy określone w dokumentacji Zamówienia i mogą być rozpatrzone w celu zastosowania w Projekcie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości należy porozumieć się z Zamawiającym.
Wynagrodzenie za Części zostanie naliczone na podstawie protokołu odbioru końcowego dla danej Części.
Zamawiający deklaruje nawiązanie współpracy z osobami fizycznymi na podstawie umowy zlecenie, a także z przedsiębiorstwem na podstawie umowy o współpracę.
Gwarancja na dostarczane wyposażenie dla każdej Części wynosi: 12 mcy od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego dla danej Części.
W związku z powyższym Zamawiający poszukuje potencjalnych Wykonawców gotowych do zrealizowania ww. dostaw oraz informujemy o możliwości złożenia oferty. Prosimy o wycenę kosztów niezbędnych do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi opłatami i podatkami wynikającymi z odpowiednich przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części znajduje się w załączniku pn. 1_2024_ZALACZNIK_NR_5_OPZ
Miejsce dostaw: Gmina Łopuszno/Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łopusznie, Ul. Strażacka 12, 26-070 Łopuszno NIP: 9591671876, województwo świętokrzyskie.
Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z podrozdziałem 3.2 dokumentu pn. Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (dalej: Wytyczne) wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 24.10.2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych.
Okres gwarancji
12 miesięcy

Część 2
Zakup mebli

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Meble
Opis
Część 2 - Zakup mebli
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wyposażenie
Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do zaproponowanych. Ponadto, wszelkie nazwy własne produktów użyte w niniejszym Zamówieniu winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia wymagań technicznych z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia alternatywne zgodne z założonymi pod względem właściwości technicznych, estetycznych i jakościowych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego.
Oferent zobowiązany jest w przypadku oferowania rozwiązań alternatywnych do załączenia rysunków (odpowiedniej skali), przedstawiających najważniejsze szczegóły swojej oferty, w celu możliwości jasnej oceny jego rozwiązania.
Zamawiający zgadza się, że tylko te materiały i sprzęt proponowane alternatywnie, które spełniają dokładnie kryteria pracy określone w dokumentacji Zamówienia i mogą być rozpatrzone w celu zastosowania w Projekcie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości należy porozumieć się z Zamawiającym.
Wynagrodzenie za Części zostanie naliczone na podstawie protokołu odbioru końcowego dla danej Części.
Zamawiający deklaruje nawiązanie współpracy z osobami fizycznymi na podstawie umowy zlecenie, a także z przedsiębiorstwem na podstawie umowy o współpracę.
Gwarancja na dostarczane wyposażenie dla każdej Części wynosi: 12 mcy od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego dla danej Części.
W związku z powyższym Zamawiający poszukuje potencjalnych Wykonawców gotowych do zrealizowania ww. dostaw oraz informujemy o możliwości złożenia oferty. Prosimy o wycenę kosztów niezbędnych do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi opłatami i podatkami wynikającymi z odpowiednich przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części znajduje się w załączniku pn. 1_2024_ZALACZNIK_NR_5_OPZ
Miejsce dostaw: Gmina Łopuszno/Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łopusznie, Ul. Strażacka 12, 26-070 Łopuszno NIP: 9591671876, województwo świętokrzyskie.
Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z podrozdziałem 3.2 dokumentu pn. Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (dalej: Wytyczne) wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 24.10.2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych.

Okres gwarancji
12 miesięcy

Część 3
Zakup innego wyposażenia

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Część 3 - Zakup innego wyposażenia
Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wyposażenie
Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do zaproponowanych. Ponadto, wszelkie nazwy własne produktów użyte w niniejszym Zamówieniu winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia wymagań technicznych z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia alternatywne zgodne z założonymi pod względem właściwości technicznych, estetycznych i jakościowych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego.
Oferent zobowiązany jest w przypadku oferowania rozwiązań alternatywnych do załączenia rysunków (odpowiedniej skali), przedstawiających najważniejsze szczegóły swojej oferty, w celu możliwości jasnej oceny jego rozwiązania.
Zamawiający zgadza się, że tylko te materiały i sprzęt proponowane alternatywnie, które spełniają dokładnie kryteria pracy określone w dokumentacji Zamówienia i mogą być rozpatrzone w celu zastosowania w Projekcie.
W razie jakichkolwiek wątpliwości należy porozumieć się z Zamawiającym.
Wynagrodzenie za Części zostanie naliczone na podstawie protokołu odbioru końcowego dla danej Części.
Zamawiający deklaruje nawiązanie współpracy z osobami fizycznymi na podstawie umowy zlecenie, a także z przedsiębiorstwem na podstawie umowy o współpracę.
Gwarancja na dostarczane wyposażenie dla każdej Części wynosi: 12 mcy od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego dla danej Części.
W związku z powyższym Zamawiający poszukuje potencjalnych Wykonawców gotowych do zrealizowania ww. dostaw oraz informujemy o możliwości złożenia oferty. Prosimy o wycenę kosztów niezbędnych do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi opłatami i podatkami wynikającymi z odpowiednich przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części znajduje się w załączniku pn. 1_2024_ZALACZNIK_NR_5_OPZ
Miejsce dostaw: Gmina Łopuszno/Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łopusznie, Ul. Strażacka 12, 26-070 Łopuszno NIP: 9591671876, województwo świętokrzyskie.
Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z podrozdziałem 3.2 dokumentu pn. Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (dalej: Wytyczne) wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 24.10.2019 r. poz. 2019 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych.
Okres gwarancji
12 miesięcy

CPV: 32324600-6, 37532000-6, 39150000-8, 30195913-5, 37461000-7

Dokument nr: 2024-74826-197647, 1/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-12
2. Sposób składania ofert: wyłącznie przez portal internetowy: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (dalej: portal).
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z instrukcjami obsługi portalu, dostępnymi pod linkiem: https://instrukcje.cst2021.gov.pl/?app=baza-konkurencyjnosci
6. Oferta musi być złożona do: 12 września 2024r., do godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-09

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
kielecki
Gmina
Łopuszno
Miejscowość
Łopuszno

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
kielecki
Gmina
Łopuszno
Miejscowość
Łopuszno

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
świętokrzyskie
Powiat
kielecki
Gmina
Łopuszno
Miejscowość
Łopuszno

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
BRAK
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy zgodnie z Sekcją 3.2.4 pkt 4) Wytycznych
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
TAK
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż:
1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte,
2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK),
3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż:
1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte,
2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK),
3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż:
1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte,
2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK),
3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż:
1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte,
2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK),
3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż:
1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte,
2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK),
3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia,
4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
Wymagane dokumenty:
- Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 wraz z odpisami z KRS/CEIDG (w przypadku podmiotów gospodarczych) oraz dokument poświadczający spełnienie klauzuli społecznej w przypadku Wykonawcy niebędącego PES (pkt 2.4 niniejszego dokumentu - jeśli dotyczy) wraz z dokumentami poświadczającymi parametry techniczne proponowanych rozwiązań dla dostarczanego Wyposażenia.
- Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2.
- Oświadczenie o braku powiązań i wykluczeń - Załącznik nr 3.
- Oświadczenie RODO - Załącznik nr 4.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
WARUNEK 1. Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przez co rozumie się:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
WARUNEK 2. Nie należą do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania, tj.: Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie do 5 lat przed wszczęciem postępowania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
WARUNEK 3. Z postępowania wyklucza się podmioty oraz osoby fizyczne na podstawie art. 108 i art. 109 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720) (dalej: "Pzp"), art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dn. 31.07.2014 dot. środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dn. 08.04.2022), a także art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy spełniają łącznie warunki:
WARUNEK 1. Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przez co rozumie się:
a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
WARUNEK 2. Nie należą do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania, tj.: Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie do 5 lat przed wszczęciem postępowania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.
WARUNEK 3. Z postępowania wyklucza się podmioty oraz osoby fizyczne na podstawie art. 108 i art. 109 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720) (dalej: "Pzp"), art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dn. 31.07.2014 dot. środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dn. 08.04.2022), a także art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

Klauzula społeczna - za które wykonawca otrzyma punkty zgodnie z deklaracją w złożonej w ofercie
Wykonawca zaangażuje w realizację danej Części Zamówienia Podmiot Ekonomii Społecznej (dalej: PES), tj. wskazane w Art. 2 ust. 5 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2022r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1812).
Poprzez zaangażowanie PES Zamawiający rozumie każdą sformalizowaną relację pomiędzy PES a Wykonawcą, np. umowa cywilnoprawna, porozumienie, umowa o współpracy, etc.
Na etapie składania oferty wymaga się przedstawienia stosownego dokumentu potwierdzającego angaż PES do realizacji danej Części Zamówienia.
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę będącego PES niniejszą klauzulę uznaje się za spełnioną.
3. Złożenie oferty polega na wypełnieniu Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami.
4. Pytania dotyczące niniejszego Zapytania ofertowego należy składać do Zamawiającego wyłączenie za pomocą portalu.
5. Oferta Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożona na portalu na wzorze Formularza ofertowego, dołączonym do niniejszego zapytania oraz zawierać łączną cenę brutto za wykonanie całości zamówienia w zakresie wybranej jego części.
7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę.
8. Oferta musi być wypełniona w języku polskim.
9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty.
10. Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
11. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych.
12. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Inne istotne informacje dotyczące postępowania w tym Klauzula informacyjna dotycząca RODO znajdują się w się w załączniku pn. 1_2024_ZAPYTANIE_OFERTOWE.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-09-03
Data ostatniej zmiany
2024-09-03 15:21:29

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium I - Cena = oferowana najniższa cena brutto / cena badanej oferty brutto x 100 x 90% (maksymalnie 90 punktów).
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium II - Spełnienie klauzuli społecznej - wykonawca deklaruje spełnienie kryterium = tak x 100 x 10% (maksymalnie 10 punktów).
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę będącego PES Kryterium uznaje się za spełnione.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium I - Cena = oferowana najniższa cena brutto / cena badanej oferty brutto x 100 x 90% (maksymalnie 90 punktów).
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium II - Spełnienie klauzuli społecznej - wykonawca deklaruje spełnienie kryterium = tak x 100 x 10% (maksymalnie 10 punktów).
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę będącego PES Kryterium uznaje się za spełnione.

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium I - Cena = oferowana najniższa cena brutto / cena badanej oferty brutto x 100 x 90% (maksymalnie 90 punktów).
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium II - Spełnienie klauzuli społecznej - wykonawca deklaruje spełnienie kryterium = tak x 100 x 10% (maksymalnie 10 punktów).
W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę będącego PES Kryterium uznaje się za spełnione.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Anna Lesiak
tel.: +48 733 356 856
e-mail: alesiak@gops-lopuszno.pl
1. Ze strony Zamawiającego do kontaktów został upoważniony p. Anna Lesiak, e- mail:
alesiak@gops-lopuszno.pl, tel. +48 733 356 856.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.