zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup zestawów do gier telewizyjnych, Zakup mebli, Zakup innego wyposażenia |
Data zamieszczenia: | 2024-09-03 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Łopuszno/ Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Strażacka 12 26-070 Łopuszno powiat: kielecki +48 733 356 856 alesiak@gops-lopuszno.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/197647 |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Łopuszno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | +48 733 356 856 |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu FESW.09.05-IZ.00-0005/24 - WSPARCIE RODZIN NA TERENIE GMINY ŁOPUSZNO Część 1 Zakup zestawów do gier telewizyjnych Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część 1 - Zakup zestawów do gier telewizyjnych Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wyposażenie Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do zaproponowanych. Ponadto, wszelkie nazwy własne produktów użyte w niniejszym Zamówieniu winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia wymagań technicznych z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia alternatywne zgodne z założonymi pod względem właściwości technicznych, estetycznych i jakościowych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego. Oferent zobowiązany jest w przypadku oferowania rozwiązań alternatywnych do załączenia rysunków (odpowiedniej skali), przedstawiających najważniejsze szczegóły swojej oferty, w celu możliwości jasnej oceny jego rozwiązania. Zamawiający zgadza się, że tylko te materiały i sprzęt proponowane alternatywnie, które spełniają dokładnie kryteria pracy określone w dokumentacji Zamówienia i mogą być rozpatrzone w celu zastosowania w Projekcie. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy porozumieć się z Zamawiającym. Wynagrodzenie za Części zostanie naliczone na podstawie protokołu odbioru końcowego dla danej Części. Zamawiający deklaruje nawiązanie współpracy z osobami fizycznymi na podstawie umowy zlecenie, a także z przedsiębiorstwem na podstawie umowy o współpracę. Gwarancja na dostarczane wyposażenie dla każdej Części wynosi: 12 mcy od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego dla danej Części. W związku z powyższym Zamawiający poszukuje potencjalnych Wykonawców gotowych do zrealizowania ww. dostaw oraz informujemy o możliwości złożenia oferty. Prosimy o wycenę kosztów niezbędnych do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi opłatami i podatkami wynikającymi z odpowiednich przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części znajduje się w załączniku pn. 1_2024_ZALACZNIK_NR_5_OPZ Miejsce dostaw: Gmina Łopuszno/Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łopusznie, Ul. Strażacka 12, 26-070 Łopuszno NIP: 9591671876, województwo świętokrzyskie. Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z podrozdziałem 3.2 dokumentu pn. Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (dalej: Wytyczne) wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 24.10.2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych. Okres gwarancji 12 miesięcy Część 2 Zakup mebli Przedmioty zamówienia DOSTAWA Meble Opis Część 2 - Zakup mebli Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wyposażenie Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do zaproponowanych. Ponadto, wszelkie nazwy własne produktów użyte w niniejszym Zamówieniu winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia wymagań technicznych z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia alternatywne zgodne z założonymi pod względem właściwości technicznych, estetycznych i jakościowych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego. Oferent zobowiązany jest w przypadku oferowania rozwiązań alternatywnych do załączenia rysunków (odpowiedniej skali), przedstawiających najważniejsze szczegóły swojej oferty, w celu możliwości jasnej oceny jego rozwiązania. Zamawiający zgadza się, że tylko te materiały i sprzęt proponowane alternatywnie, które spełniają dokładnie kryteria pracy określone w dokumentacji Zamówienia i mogą być rozpatrzone w celu zastosowania w Projekcie. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy porozumieć się z Zamawiającym. Wynagrodzenie za Części zostanie naliczone na podstawie protokołu odbioru końcowego dla danej Części. Zamawiający deklaruje nawiązanie współpracy z osobami fizycznymi na podstawie umowy zlecenie, a także z przedsiębiorstwem na podstawie umowy o współpracę. Gwarancja na dostarczane wyposażenie dla każdej Części wynosi: 12 mcy od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego dla danej Części. W związku z powyższym Zamawiający poszukuje potencjalnych Wykonawców gotowych do zrealizowania ww. dostaw oraz informujemy o możliwości złożenia oferty. Prosimy o wycenę kosztów niezbędnych do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi opłatami i podatkami wynikającymi z odpowiednich przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części znajduje się w załączniku pn. 1_2024_ZALACZNIK_NR_5_OPZ Miejsce dostaw: Gmina Łopuszno/Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łopusznie, Ul. Strażacka 12, 26-070 Łopuszno NIP: 9591671876, województwo świętokrzyskie. Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z podrozdziałem 3.2 dokumentu pn. Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (dalej: Wytyczne) wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 24.10.2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych. Okres gwarancji 12 miesięcy Część 3 Zakup innego wyposażenia Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Część 3 - Zakup innego wyposażenia Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Wyposażenie Wskazane parametry są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do zaproponowanych. Ponadto, wszelkie nazwy własne produktów użyte w niniejszym Zamówieniu winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań mających zastosowanie w Projekcie. Produkty takie można zastąpić materiałami/urządzeniami równoważnymi innych producentów pod warunkiem spełnienia wymagań technicznych z zastrzeżeniem, że jeśli zmiana spowoduje koszty dodatkowe, to ponosi je Wykonawca. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia alternatywne zgodne z założonymi pod względem właściwości technicznych, estetycznych i jakościowych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego i uzyskaniu akceptacji przez Zamawiającego. Oferent zobowiązany jest w przypadku oferowania rozwiązań alternatywnych do załączenia rysunków (odpowiedniej skali), przedstawiających najważniejsze szczegóły swojej oferty, w celu możliwości jasnej oceny jego rozwiązania. Zamawiający zgadza się, że tylko te materiały i sprzęt proponowane alternatywnie, które spełniają dokładnie kryteria pracy określone w dokumentacji Zamówienia i mogą być rozpatrzone w celu zastosowania w Projekcie. W razie jakichkolwiek wątpliwości należy porozumieć się z Zamawiającym. Wynagrodzenie za Części zostanie naliczone na podstawie protokołu odbioru końcowego dla danej Części. Zamawiający deklaruje nawiązanie współpracy z osobami fizycznymi na podstawie umowy zlecenie, a także z przedsiębiorstwem na podstawie umowy o współpracę. Gwarancja na dostarczane wyposażenie dla każdej Części wynosi: 12 mcy od daty zawarcia protokołu odbioru końcowego dla danej Części. W związku z powyższym Zamawiający poszukuje potencjalnych Wykonawców gotowych do zrealizowania ww. dostaw oraz informujemy o możliwości złożenia oferty. Prosimy o wycenę kosztów niezbędnych do prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z wszelkimi opłatami i podatkami wynikającymi z odpowiednich przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla danej Części znajduje się w załączniku pn. 1_2024_ZALACZNIK_NR_5_OPZ Miejsce dostaw: Gmina Łopuszno/Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Łopusznie, Ul. Strażacka 12, 26-070 Łopuszno NIP: 9591671876, województwo świętokrzyskie. Wybór Wykonawcy będzie się odbywał z zachowaniem zasady konkurencyjności zgodnie z podrozdziałem 3.2 dokumentu pn. Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 (dalej: Wytyczne) wymaganej przy realizacji projektów, bez stosowania procedur określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 24.10.2019 r. poz. 2019 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązuje się w toku realizacji umowy do bezwzględnego stosowania Wytycznych. Okres gwarancji 12 miesięcy CPV: 32324600-6, 37532000-6, 39150000-8, 30195913-5, 37461000-7 Dokument nr: 2024-74826-197647, 1/2024 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2024-09-12 2. Sposób składania ofert: wyłącznie przez portal internetowy: https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ (dalej: portal). Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z instrukcjami obsługi portalu, dostępnymi pod linkiem: https://instrukcje.cst2021.gov.pl/?app=baza-konkurencyjnosci 6. Oferta musi być złożona do: 12 września 2024r., do godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2024-09 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat kielecki Gmina Łopuszno Miejscowość Łopuszno Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat kielecki Gmina Łopuszno Miejscowość Łopuszno Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo świętokrzyskie Powiat kielecki Gmina Łopuszno Miejscowość Łopuszno Wymagania: Zamówienia uzupełniające BRAK Warunki zmiany umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy zgodnie z Sekcją 3.2.4 pkt 4) Wytycznych Czy dopuszczalna oferta częściowa? TAK Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż: 1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte, 2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK), 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, 4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Typ Wiedza i doświadczenie Opis Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż: 1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte, 2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK), 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, 4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Typ Potencjał techniczny Opis Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż: 1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte, 2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK), 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, 4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Typ Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż: 1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte, 2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK), 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, 4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis Każdy podmiot lub osoba fizyczna startujący w postępowaniu jest zobowiązany do przedłożenia Załącznika nr 2 do zapytania ofertowego, w którym oświadcza, iż: 1. akceptuje bez zastrzeżeń warunki w nim zawarte, 2. zawarte w ofercie dane są zgodne ze stanem fatycznym i prawnym (art. 233 KK), 3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej terminowe i zgodne z wymaganiami wykonanie zamówienia, 4. posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Wymagane dokumenty: - Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 wraz z odpisami z KRS/CEIDG (w przypadku podmiotów gospodarczych) oraz dokument poświadczający spełnienie klauzuli społecznej w przypadku Wykonawcy niebędącego PES (pkt 2.4 niniejszego dokumentu - jeśli dotyczy) wraz z dokumentami poświadczającymi parametry techniczne proponowanych rozwiązań dla dostarczanego Wyposażenia. - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2. - Oświadczenie o braku powiązań i wykluczeń - Załącznik nr 3. - Oświadczenie RODO - Załącznik nr 4. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis WARUNEK 1. Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przez co rozumie się: a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. WARUNEK 2. Nie należą do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania, tj.: Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie do 5 lat przed wszczęciem postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. WARUNEK 3. Z postępowania wyklucza się podmioty oraz osoby fizyczne na podstawie art. 108 i art. 109 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720) (dalej: "Pzp"), art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dn. 31.07.2014 dot. środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dn. 08.04.2022), a także art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Do składania ofert zapraszamy Oferentów, którzy spełniają łącznie warunki: WARUNEK 1. Wykonawca nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo, przez co rozumie się: a) uczestniczenie w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, b) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia, c) pozostawanie z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. WARUNEK 2. Nie należą do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania, tj.: Wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie do 5 lat przed wszczęciem postępowania. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. WARUNEK 3. Z postępowania wyklucza się podmioty oraz osoby fizyczne na podstawie art. 108 i art. 109 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, 1720) (dalej: "Pzp"), art. 5k Rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dn. 31.07.2014 dot. środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (w brzmieniu nadanym Rozporządzeniem Rady (UE) nr 2022/576 z dn. 08.04.2022), a także art. 7 ust. 1 ustawy z dn. 13.04.2022 o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Zamawiający uzna warunek dotyczący braku powiązań z Wykonawcą za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego w treści formularza ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego. Klauzula społeczna - za które wykonawca otrzyma punkty zgodnie z deklaracją w złożonej w ofercie Wykonawca zaangażuje w realizację danej Części Zamówienia Podmiot Ekonomii Społecznej (dalej: PES), tj. wskazane w Art. 2 ust. 5 Ustawy z dnia 5 sierpnia 2022r. o ekonomii społecznej (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1812). Poprzez zaangażowanie PES Zamawiający rozumie każdą sformalizowaną relację pomiędzy PES a Wykonawcą, np. umowa cywilnoprawna, porozumienie, umowa o współpracy, etc. Na etapie składania oferty wymaga się przedstawienia stosownego dokumentu potwierdzającego angaż PES do realizacji danej Części Zamówienia. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę będącego PES niniejszą klauzulę uznaje się za spełnioną. 3. Złożenie oferty polega na wypełnieniu Formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego wraz z wszelkimi wymaganymi załącznikami. 4. Pytania dotyczące niniejszego Zapytania ofertowego należy składać do Zamawiającego wyłączenie za pomocą portalu. 5. Oferta Wykonawcy musi spełniać wszystkie wymogi stawiane w zapytaniu ofertowym i być złożona na portalu na wzorze Formularza ofertowego, dołączonym do niniejszego zapytania oraz zawierać łączną cenę brutto za wykonanie całości zamówienia w zakresie wybranej jego części. 7. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 8. Oferta musi być wypełniona w języku polskim. 9. Zamawiający zabrania jakichkolwiek modyfikacji treści dokumentów, za wyjątkiem miejsc służących do wypełnienia oferty. 10. Oferta wymaga podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 11. Jakiekolwiek odstępstwo od wyżej opisanego sposobu przygotowania oferty jest równoznaczne z jej odrzuceniem, ze względu na niespełnienie kryteriów formalnych. 12. Oferenci ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Inne istotne informacje dotyczące postępowania w tym Klauzula informacyjna dotycząca RODO znajdują się w się w załączniku pn. 1_2024_ZAPYTANIE_OFERTOWE. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2024-09-03 Data ostatniej zmiany 2024-09-03 15:21:29 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I - Cena = oferowana najniższa cena brutto / cena badanej oferty brutto x 100 x 90% (maksymalnie 90 punktów). Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium II - Spełnienie klauzuli społecznej - wykonawca deklaruje spełnienie kryterium = tak x 100 x 10% (maksymalnie 10 punktów). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę będącego PES Kryterium uznaje się za spełnione. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I - Cena = oferowana najniższa cena brutto / cena badanej oferty brutto x 100 x 90% (maksymalnie 90 punktów). Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium II - Spełnienie klauzuli społecznej - wykonawca deklaruje spełnienie kryterium = tak x 100 x 10% (maksymalnie 10 punktów). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę będącego PES Kryterium uznaje się za spełnione. Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Kryterium I - Cena = oferowana najniższa cena brutto / cena badanej oferty brutto x 100 x 90% (maksymalnie 90 punktów). Czy kryterium cenowe NIE Opis Kryterium II - Spełnienie klauzuli społecznej - wykonawca deklaruje spełnienie kryterium = tak x 100 x 10% (maksymalnie 10 punktów). W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę będącego PES Kryterium uznaje się za spełnione. Kontakt: Osoby do kontaktu Anna Lesiak tel.: +48 733 356 856 e-mail: alesiak@gops-lopuszno.pl 1. Ze strony Zamawiającego do kontaktów został upoważniony p. Anna Lesiak, e- mail: alesiak@gops-lopuszno.pl, tel. +48 733 356 856. |
© eurobudowa.pl 2004-2024