dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz umocnienie dróg gruntowych płytami typu JOMB |
Data zamieszczenia: | 2024-09-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA MUROWANA GOŚLINA Plac Powstańców Wielkopolskich 9 62-095 Murowana Goślina powiat: poznański zp@murowana-goslina.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/966983 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Murowana Goślina |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz umocnienie dróg gruntowych płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r. Krótki opis przedmiotu zamówienia CZĘŚĆ I: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r. - przedmiot zamówienia obejmuje m.in. A. remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z wytwórni do 5 cm głębokości - 250 m2 B remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową z wytwórni od 5 cm do 8 cm głębokości - 100 m2 C. remont cząstkowy nawierzchni posiadającej wyboje o głębokości do 2 cm przy użyciu emulsji i grysów remonterami ciśnieniowymi typu patcher - 100 m2, D. remont cząstkowy rakowin przy użyciu emulsji i grysów - 200 m2. E. regulacja włazów studni kanalizacyjnych -2 szt. F. wymiana i regulacja włazów studni kanalizacyjnych -2 szt. G. regulacja wpustów kanalizacyjnych -2 szt. H. wymiana i regulacja wpustów kanalizacyjnych - 2 szt. I. regulacja skrzynek zaworów wody i gazu - 2 szt. J. wymiana i regulacja skrzynek zaworów wody i gazu -2 szt. Podane ilości są szacunkowe i służą wyłącznie do porównania ofert pod względem stopnia spełnienia kryterium ceny. CZĘŚĆ II: Remont cząstkowy chodników na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r. - przedmiot zamówienia obejmuje m.in. A. remont nawierzchni z nowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm- 50 m2 B. remontu nawierzchni z nowej kostki brukowej - czerwonej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5 cm - 20 m2 C. remontu nawierzchni z nowych płyt chodnikowych 35×35×5 cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm- 5 m2 D. Remont nawierzchni z płyt chodnikowych ryflowanych ,,STOP" 30x30x8 cm- 5 m2 E. remont nawierzchni z nowej kostki brukowej szarej gr. 8 cm na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) - 10 m2 F. remont nawierzchni z nowej kostki kamiennej granitowej na podsypce cementowo - piaskowej gr.5 cm.- 5 m2 G. remont nawierzchni z nowej kostki kamiennej granitowej na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) - 5 m2 H. remont nawierzchni z nowych płyt betonowych grubości do 15 cm (trylinka) na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) - 5 m2 I. remont nawierzchni z wykorzystaniem istniejących płyt betonowych grubości do 15 cm (trylinka) na podbudowie betonowej o gr 20 cm z betonu C8/10 (B10) -2 m2 J. wymiana krawężnika drogowego 100×30×15 szary na ławie betonowej - 20 m K. wymiany obrzeża 100×30×8 szary na ławie betonowej - 20 m L. regulacja włazów studni kanalizacyjnych - 1 szt. Ł. wymiana i regulacja włazów studni kanalizacyjnych - 1 szt. M. regulacja wpustów kanalizacyjnych - 1 szt. N. wymiana i regulacja wpustów kanalizacyjnych - 1 szt. O. regulacja skrzynek zaworów wody i gazu - 1 szt. P. wymiana i regulacja skrzynek zaworów wody i gazu - 1 szt. R. wymiana i regulacja studni telekomunikacyjnych - 1 szt. S. wymiana pokrywy studni telekomunikacyjnej i ramy z pokrywą - 1 szt. T. Przełożenie - remont chodnika / jezdni z istniejących płytek chodnikowych - 20 m2 U. Przełożenie - remont chodnika / jezdni z istniejącej kostki brukowej - 20 m2 W. Przełożenie - remont chodnika / jezdni z istniejącej kostki granitowej - 20 m2 Podane ilości są szacunkowe i służą wyłącznie do porównania ofert pod względem stopnia spełnienia kryterium ceny. CZĘŚĆ III: Umocnienie dróg gruntowych płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r.- przedmiot zamówienia obejmuje m.in. A. ułożenie powierzonych płyt drogowych typu JOMB 70x100 cm - 168 m2 Podane powierzchnie są szacunkowe i służą wyłącznie do porównania ofert pod względem stopnia spełnienia kryterium ceny. CPV: 45233140-2, 45233142-6,45111200-0,45233220-7,45233141-9,45233222-1,45233200-1,45236000-0 Dokument nr: 2024/BZP 00483256, FZP.271.20.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/transakcja/966983 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/966983 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/murowana-goslina. 2.Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.: a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa (najlepiej najnowsza wersja), d) włączona obsługa JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f) platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8, g oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar (źródłem czasu jest platforma), h) w razie używania kwalifikowanego podpisu elektronicznego - podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę. 3. Instrukcje korzystania z platformy dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformy znajdują się pod linkiem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 roku, str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że: Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina; a) Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Murowana Goślina, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina; b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych: Urząd Miasta i Gminy, plac Powstańców Wielkopolskich 9, 62-095 Murowana Goślina, e-mail: inspektorochronydanych@murowana-goslina.pl; c) Odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu ustawę Pzp; d) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych, chodników oraz umocnienie dróg gruntowych płytami typu JOMB na terenie miasta i gminy Murowana Goślina w 2024 r." nr postępowania: FZP.271.20.2024 prowadzonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a po tym czasie przez okres zgodny z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach lub innymi szczegółowymi przepisami prawa; e) obowiązek podania przez Pani/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/ Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; f) w odniesieniu do Pani/Pana/Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; g) posiada/posiadają Pani/Pan/Państwo: na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących; na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych (wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): h) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. i) Zamawiający ponadto informuje: w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia, skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/966983 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-18 10:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/966983 Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024