zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | WYMIANA OŚWIETLENIA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTANICZNEJ BOISKA |
Data zamieszczenia: | 2024-09-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wieluń Plac Kazimierza Wlk. 1 98-300 Wieluń powiat: wieluński Numer telefonu: 043 886 0254 Numer faksu: 043 886 0260 nawrockig@um.wielun.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Wieluń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Numer telefonu: 043 |
Termin składania ofert: | 2024-09-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY na zadanie pn.: WYMIANA OŚWIETLENIA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTANICZNEJ BOISKA ORLIK W WIELUNIU (którego wartość bez podatku od towarów i usług, dotycząca jednorazowego zakupu, jest mniejsza niż 130 000 złotych, nie mniejsza jednak niż 50 000 złotych) 2.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2.1.Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. ,,Wymiana oświetlenia i montaż instalacji fotowoltaicznej boiska ORLIK w Wieluniu" Przedmiot zamówienia należy wykonać na działkach o nr geodezyjnym 231/7, 231/9 obręb nr 9 w miejscowości Wieluń gmina Wieluń Zakres prac : - demontaż istniejących opraw oświetleniowych oraz sterowania wraz z utylizacją - dostarczenie i montaż opraw oświetleniowych szt.9 na słupach wraz z zasilaczami - dostarczenie i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,88 kWp składającej się z 16 szt. paneli fotowoltaicznych wraz z montażem falownika - wykonanie przez osoby z uprawnieniami pomiarów kontrolnych natężenia oświetlenia oraz pomiarów przeciwporażeniowych po dokonaniu wymiany opraw zgodnie z obowiązującymi Polskimi Normami -montaż tablicy informacyjnej 60 cm x 40 em Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich materiałów w swoim zakresie. Przed przystąpieniem do prac Wykonawca winien: 1) dokonać wizji lokalnej terenu inwestycji w celu uzyskania niezbędnych informacji do prawidłowego przygotowania inwestycji; 2) uzgodnić z Zamawiającym szczegółowe dane wyjściowe i uzyskać akceptację Zamawiającego w tym zakresie. 3) Przygotować dla obiektu, w którym montowana będzie instalacja fotowoltaiczna pełną dokumentację niezbędną do podpisania umowy zalicznikowania oraz złożyć wniosek w przedsiębiorstwie energetycznym (OSD). Do dokumentów odbiorowych należy przedłożyć potwierdzenia złożenia wszystkich wniosków; Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentacje odbiorową. Dołączone do SWZ Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i podstawy wyceny ofert. Przedmiary robót nie determinują zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w Przedmiarach robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów inwestycji. Uwaga: Realizację zadania należy realizować zgodnie z Programem modernizacji kompleksów sportowych ,,Moje boisko - ORLIK 2012" - Edycja 2023. CPV: 45310000-3, 45311000-0, 45317000-2, 45223110-0 Dokument nr: IR.7011.00021.2024 Otwarcie ofert: 8.2.Zamawiający otworzy złożone oferty niezwłocznie po wyznaczonym terminie ich składania, lecz nie później niż w dniu następnym. 8.3.Oferty złożone po wyznaczonym terminie składania ofert zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania. Składanie ofert: 8.1.Oferty należy przesłać/składać do dnia 10.09.2024 r. do godz. 15:30 na adres Zamawiającego podany w ust.1.1 niniejszego ZAPROSZENIA, pokój nr 1 (budynek Ratusza). Miejsce i termin realizacji: 3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Termin wykonania zamówienia: jeden miesiąc 1) rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy; 2) zakończenie: do 21 października 2024 r. Wymagania: 4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1 . Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający wymaga: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie (Uwaga: W odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym zamawiający może wymagać, aby wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych) 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający wymaga: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie (Uwaga: W odniesieniu do uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zamawiający może w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymagać udowodnienia posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do rejestru działalności regulowanej) 3) zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający wymaga aktualnych uprawnień tożsamych z przedmiotem zamówienia (Uwaga 14/ odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający może określić warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości). 1 ^Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków udziału w postępowaniu. 2.* Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia. 5.INFORMACJE O DOKUMENTACH 5.1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do Instrukcji; 2) aktualne uprawnienia budowlane w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych oraz wpis do Izby 3) kosztorys 5.3. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: 1) wszystkie dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ,,za zgodność z oryginałem", za wyjątkiem pełnomocnictwa (jeśli takie jest wymagane), które powinno być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 2) za zgodność z oryginałem powinna być potwierdzona każda strona kserokopii zawierająca jakąkolwiek treść; 3) Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów; 4) dokumenty składane w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski; 5) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub istnieją wątpliwości, co do jej prawdziwości; 6) oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w ZAPROSZENIU; 7) oferta oraz wszystkie wymagane załączniki powinny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa; 8) jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego; 9) Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów -załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów. 6.INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, ATAKŻE WSKAZYWANIA OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI 6.1.Zasady i formy przekazywania oświadczeń, wniosków i innych informacji: 1) wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują sobie pisemnie, drogą pocztową, pocztą elektroniczną; 2) oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane z zachowaniem formy pisemnej należy kierować na adres Zamawiającego podany w pkt. 1 niniejszego ZAPROSZENIA; 3) forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pełnomocnictwa oraz uzupełnień, złożonych na wezwanie Zamawiającego. poświadczenia, wnioski, zawiadomienia, inne informacje oraz pytania kierowane do Zamawiającego przekazywane pocztą elektroniczną należy kierować na adres podany w ust. 1 ZAPROSZENIA; 6)domniemywa się, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na emaila podany przez Wykonawcę w ofercie zostało mu doręczone w dniu wysłania pisma w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma, chyba że Wykonawca wezwany przez Zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji emailem oświadczy, iż ww. wiadomości nie otrzymał. 6.2. Wyjaśnienie treści ZAPROSZENIA: 1) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści niniejszego ZAPROSZENIA. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert; pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści ZAPROSZENIA wpłynie do Zamawiającego nie później, niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 2) ewentualna zmiana terminu składania ofert nie powoduje przesunięcia terminu, o którym mowa w pkt. 1 ust. 6.2 ZAPROSZENIA, po upłynięciu, którego Zamawiający może pozostawić wniosek o wyjaśnienie treści ZAPROSZENIA bez rozpoznania; 3) treść zapytań oraz udzielone wyjaśnienia zostaną bez ujawniania źródła zapytania zamieszczone na stronie internetowej określonej w ust.1.2 niniejszego ZAPROSZENIA; 4) nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania; 6.3. Modyfikacja treści ZAPROSZENIA: 1) w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmodyfikować treść ZAPROSZENIA; 2) wprowadzone w ten sposób modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany terminów, zostaną zamieszczone na stronie internetowej określonej w ust.1.2 niniejszego ZAPROSZENIA; 3) wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią ZAPROSZENIA .Wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawców odnośnie do wcześniej ustalonych terminów będą podlegały nowemu terminowi; 7.OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT 7.1.Wykonawca może złożyć jedną ofertę. 7.2.Oferta musi być sporządzona w języku polskim. 7.3.Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 7.4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. 7.5. Treść oferty musi odpowiadać treści ZAPROSZENIA. 7.6.Oferta powinna być napisana pismem maszynowym, komputerowym albo ręcznym w sposób czytelny. 7.7. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę. 7.8. Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości zdekompletowania zawartości oferty. 7.9.Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w ust 1.1 niniejszego ZAPROSZENIA i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący: WYMIANA OŚWIETLENIA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTANICZNEJ BOISKA ORLIK W WIELUNIU 7.10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji. 7.11. W przypadku przesyłania oferty pocztą/kurierem Zamawiający zaleca, ze względu na możliwość uszkodzenia opakowania, zastosowanie dwóch kopert oznakowanych w opisany powyżej sposób. 7.12. Przygotowując ofertę, Wykonawca winien dokładnie zapoznać się z zawartością wszystkich dokumentów składających się na ZAPROSZENIE, które należy odczytywać wraz z ewentualnymi modyfikacjami i zmianami wnoszonymi 12 przez Zamawiającego. 9.OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 9.1. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr Ido niniejszego ZAPROSZENIA. 9.2. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami i wytycznymi stawianymi przez Zamawiającego, odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia. 9.3. Cena może być tylko jedna; nie dopuszcza się wariantowości cen. Wszystkie upusty, rabaty winny być od razu ujęte w obliczeniu ceny, tak by wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną, bez konieczności dokonywania przez Zamawiającego przeliczeń itp. działań w celu jej określenia. 9.4. Cena oferty musi być podana w złotych polskich (PLN) cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, w złotych polskich będą prowadzone również rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 9.5.Skutki finansowe jakichkolwiek błędów obciążają Wykonawcę zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności mające wpływ na cenę zamówienia. 10.OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT. 10.1 Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert. (W przypadku zastosowania jako jedynego kryterium -Cena pozostałe zapisy dotyczące innych kryteriów należy skreślić bądź usunąć). A. Kryteria oceny ofert: Cena -100 % ...........-......%* (Inne kryterium) Punktacja końcowa ustalona zostanie w oparciu o wzór: C = Pe +...* B. Sposób oceny ofert Ocena ofert -wybór najkorzystniejszej*/najtańszej*oferty, zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria wyboru: 1) Kryterium -cena oferty....% Punktacja : Pe = (Cn/Co)*100 pkt*......%gdzie Cn -cena najniższa wśród ofert. Co -cena ocenianej oferty. Pe -liczba punktów w kryterium cena 2) Kryterium -...........- %*13 (Inne kryterium) Punktacja:* (Należy wskazać sposób oceny -wzór) Zamawiający dopuszcza po złożeniu oferty przeprowadzenie negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza*/najtańsza*. Dla kryterium Zamawiający będzie dokonywał wyliczeń liczby przyznanych punktów z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 10.3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do prowadzenia negocjacji ceny, w szczególności w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 10.4. Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena, nie można dokonać wyboru najtańszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 10.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu. 10.6. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki pisarskie oraz oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona; 10.7. Zamawiający poprawia w ofercie inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ZAPROSZENIEM, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona .Zamawiający wyznacza Wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie sposobu jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki. 10.8. W przypadku niezłożenia wraz z ofertą wymaganych dokumentów, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Wezwanie do uzupełnienia w danym zakresie ma charakter jednokrotny. 10.9. Zamawiający dokonuje oceny ofert, a następnie bada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10.10. Jeżeli badana oferta podlega odrzuceniu lub Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może zbadać bez przeprowadzania ponownej oceny ofert, czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert, chyba, że zachodzi potrzeba unieważnienia postępowania. 11.INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZEOFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY WSPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO 11.1.Umowa zostanie podpisana z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. 11.2. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty. 11.3. Rozliczenia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane w złotych polskich (PLN). 11.4. Miejsce i termin podpisania umowy zostanie uzgodnione z wyłonionym Wykonawcą. 12. ODRZUCENIE OFERT Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) została złożona przez wykonawcę: a) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, b) który nie złożył na wezwanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub innych dokumentów; 2) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; 3) zawiera błędy w obliczeniu ceny; 4) Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionował poprawienie innej omyłki; 5) nie została podpisana przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. 13. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY Zamawiający przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania żą4a*/nie żąda* wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości .....% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (w wysokości nieprzekraczającej 5%) Kontakt: 6.4.Osobami ze strony Zamawiającego upoważnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: 1) sprawy merytoryczne i formalno-prawne imię i nazwisko: Maciej Preś, Grzegorz Nawrocki tel. 43 886 02 54. Uwagi od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 -15.30 Email: nawrockig@um.wielun.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024