lubuskie (Dobiegniew)
dolnośląskie (Malczyce)
dolnośląskie (Paszowice)
małopolskie (Biecz)
zachodniopomorskie (Świdwin)
lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
GMINA GRZMIĄCA ul. 1 Maja 7 78-450 Grzmiąca powiat: szczecinecki gmina@grzmiaca.org.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Grzmiąca |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa drogi gminnej w m. Nosibądy na odcinku 0,515 km Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku 0,515km w miejscowości Nosibądy, gmina Grzmiąca. Droga znajduje się w granicach trzech działek w obrębie ewidencyjnym Nosibądy. Przewidziane do przebudowania odcinki drogi wynoszą: na działce nr 400/1 - długość 0,264km, na działce nr 400/2 - długość 0,176km, na działce 375/4 - długość 0,075km. Nawierzchnię drogi stanowić będą płyty Jomb układane śladowo bądź w pełnym wyłożeniu na łukach i zjazdach. W ramach inwestycji przewiduje się także przebudowę zjazdów o nawierzchni wykonanej z kruszywa łamanego bądź z płyt betonowych Jomb (przy połączeniu z drogą) oraz budowę dwóch mijanek z kruszywa łamanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ. CPV: 45233140-2, 45233142-6 Dokument nr: 2024/BZP 00484804, ZP.271.24.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-19 10:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-962d46f3-6a00-42b8-bedb-8f5af9c125db 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: p.cieslak@grzmiaca.org.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu). 3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" (,,Formularze do komunikacji"). 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 2. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu oraz ich forma, sposób sporządzania i przekazywania zostały określone przez Zamawiającego w rozdz. 10 SWZ. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści ,,Formularza do komunikacji"). 4. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, wykonawca w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku ,,Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane dalej ,,RODO") (Dz. U. UE. L. 119.1 z 04.05.2016) informuję, iż: 1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Grzmiąca. Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail: gmina@grzmiaca.org.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora; 2) Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail iod@grzmiaca.org.pl. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą, na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych zwanej dalej "ustawa PZP", w celu realizacji procesu wyboru wykonawcy na podstawie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie realizacji postanowień umownych związanych z wykonywanym zamówieniem; 4) w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, jeżeli wymagane byłoby to w celu realizacji postanowień umownych, 5) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany; 6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7) posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO, przy czym administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; b) sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z niniejszego uprawnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP; c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych, na podstawie art. 18 RODO, przy czym wystąpienie z żądaniem nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO; 8) nie przysługuje Pani/Panu prawo do: a) usunięcia lub przenoszenia danych osobowych, b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych; 9) podanie danych osobowych jest konieczne w celu realizacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji postanowień umownych. Niepodanie danych będzie skutkowało brakiem możliwości rozpatrzenia oferty złożonej w postępowaniu oraz zawarcia umowy. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-19 10:15 Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pomocą Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.24.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na odcinku 0,515km w miejscowości Nosibądy, gmina Grzmiąca. Droga znajduje się w granicach trzech działek w obrębie ewidencyjnym Nosibądy. Przewidziane do przebudowania odcinki drogi wynoszą: na działce nr 400/1 - długość 0,264km, na działce nr 400/2 - długość 0,176km, na działce 375/4 - długość 0,075km. Nawierzchnię drogi stanowić będą płyty Jomb układane śladowo bądź w pełnym wyłożeniu na łukach i zjazdach. W ramach inwestycji przewiduje się także przebudowę zjazdów o nawierzchni wykonanej z kruszywa łamanego bądź z płyt betonowych Jomb (przy połączeniu z drogą) oraz budowę dwóch mijanek z kruszywa łamanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ), projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-10 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostanie przeprowadzony w oparciu o następujące kryteria: a) Cena - 60 pkt., b) Okres gwarancji i rękojmi - 40 pkt. 2. Ocena ofert w zakresie kryterium ,,cena" zostanie dokonana według następującej zasady: a) Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium ,,cena" - 60 pkt. b) Do oceny kryterium będzie brana pod uwagę łączna cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, o której mowa pkt 13 SWZ. c) Oferta zawierająca najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu otrzymuje maksymalną ilość punktów możliwą do zdobycia w kryterium ,,cena". d) Pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymują proporcjonalną ilość punktów, obliczoną według następującego wzoru: cena najniższa oferty niepodlegającej odrzuceniu ----------------------------------------------------------x 100 pkt x waga kryterium (60%) cena ocenianej oferty 3. Ocena ofert w zakresie kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi" zostanie dokonana według następującej zasady: a) Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium - 40 pkt. b) Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, określi długość okresu gwarancji udzielonej Zamawiającemu na zrealizowany przedmiot zamówienia. c) Okres udzielanej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi musi zostać podany w pełnych miesiącach. d) Okres gwarancji i rękojmi udzielanej przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 48 miesięcy. Maksymalny okres może wynosić 72 miesiące. e) W przypadku podania w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 48 miesięcy, Zamawiający w trakcie oceny oferty przyzna jej 0 pkt. w tym kryterium. f) W przypadku okresu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 72 miesiące. Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące, a punkty w tym kryterium zostaną obliczone jak w przypadku podania 72 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi. g) W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie określi okresu gwarancji i rękojmi udzielonej Zamawiającemu, przyjmuje się, iż udzielona przez Wykonawcę gwarancja wynosi minimalny okres gwarancyjny, tj.: 48 miesięcy. h) Oferta niepodlegająca odrzuceniu, wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40 pkt. i) Pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymują proporcjonalną ilość punktów, obliczoną według następującego wzoru: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty ---------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (40%) najdłuższy okres gwarancji i rękojmi oferty niepodlegającej odrzuceniu 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 Art. 109 ust. 1 pkt 8 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale 9 SWZ oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, a także spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat od dnia upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną (1) robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi z płyt JUMBO o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł; ww. wykonane lub wykonywane zadanie musi być potwierdzone dowodami określającymi, iż roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; b) dysponuje lub będzie dysponować potencjałem kadrowym niezbędnym do realizacji zamówienia tj. dysponuje lub wykaże, że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia. Przez ww. uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2018 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie. ***Przez ww. uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz w rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2018r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji w budownictwie; Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował kadrą techniczną wskazaną w lit. ,,b"powyżej, przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ; b) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; c) wykaz osób, o których mowa w rozdziale 8 ust. 2 pkt. 4 lit. b) SWZ, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do SWZ; b) wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; c) wykaz osób, o których mowa w rozdziale 8 ust. 2 pkt. 4 lit. b) SWZ, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za projektowanie i kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty - wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, oświadczenia, o których mowa rozdziale 10 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający przewiduje częściowe / zaliczkowe płatności wynagrodzenia należnego Wykonawcy, realizowane na podstawie faktur częściowych / zaliczkowych wystawianych przez Wykonawcę, w oparciu o bezusterkowe odbiory częściowe zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę harmonogramem rzeczowo-finansowym. Wypłata zaliczek będzie następować po zrealizowaniu przez Wykonawcę - zgodnie z harmonogramem - poszczególnych etapów robót budowlanych i ich bezusterkowych odbiorach częściowych. Zamawiający przewiduje wypłaty zaliczek w łącznej wysokości 25% wartości inwestycji. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. 4. Zmiana umowy wymaga da swej ważności, pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostanie przeprowadzony w oparciu o następujące kryteria: a) Cena - 60 pkt., b) Okres gwarancji i rękojmi - 40 pkt. 2. Ocena ofert w zakresie kryterium ,,cena" zostanie dokonana według następującej zasady: a) Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium ,,cena" - 60 pkt. b) Do oceny kryterium będzie brana pod uwagę łączna cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, o której mowa pkt 13 SWZ. c) Oferta zawierająca najniższą cenę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu otrzymuje maksymalną ilość punktów możliwą do zdobycia w kryterium ,,cena". d) Pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymują proporcjonalną ilość punktów, obliczoną według następującego wzoru: cena najniższa oferty niepodlegającej odrzuceniu ----------------------------------------------------------x 100 pkt x waga kryterium (60%) cena ocenianej oferty 3. Ocena ofert w zakresie kryterium ,,okres gwarancji i rękojmi" zostanie dokonana według następującej zasady: a) Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium - 40 pkt. b) Wykonawca w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, określi długość okresu gwarancji udzielonej Zamawiającemu na zrealizowany przedmiot zamówienia. c) Okres udzielanej przez Wykonawcę gwarancji i rękojmi musi zostać podany w pełnych miesiącach. d) Okres gwarancji i rękojmi udzielanej przez Wykonawcę nie może być krótszy niż 48 miesięcy. Maksymalny okres może wynosić 72 miesiące. e) W przypadku podania w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi krótszego niż 48 miesięcy, Zamawiający w trakcie oceny oferty przyzna jej 0 pkt. w tym kryterium. f) W przypadku okresu gwarancji i rękojmi dłuższego niż 72 miesiące. Zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji i rękojmi 72 miesiące, a punkty w tym kryterium zostaną obliczone jak w przypadku podania 72 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi. g) W przypadku gdy Wykonawca w formularzu ofertowym nie określi okresu gwarancji i rękojmi udzielonej Zamawiającemu, przyjmuje się, iż udzielona przez Wykonawcę gwarancja wynosi minimalny okres gwarancyjny, tj.: 48 miesięcy. h) Oferta niepodlegająca odrzuceniu, wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 40 pkt. i) Pozostałe oferty niepodlegające odrzuceniu otrzymują proporcjonalną ilość punktów, obliczoną według następującego wzoru: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi badanej oferty ---------------------------------------------------------- x 100 x waga kryterium (40%) najdłuższy okres gwarancji i rękojmi oferty niepodlegającej odrzuceniu 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024