Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego

Data zamieszczenia: 2024-09-04
Dane kontaktowe Zamawiającego: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
ul. Generała Władysława Andersa 47
44-121 Gliwice
powiat: Gliwice
4wog.kancelaria@ron.mil.pl
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: w oryginalnej treści
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
[4WOG.1200-2712.70.2024] Zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 1 - SOI Gliwice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 2 - SOI Bytom
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 3 - SOI Tarnowskie Góry
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 4 - SOI Katowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
2. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 5 - SOI Opole
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 6 - SOI Krapkowice
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 7 - SOI Bielsko Biała
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 8 - SOI Lubliniec
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 9 - Urządzenia warsztatowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 10 - Urządzenia rozruchowe, ładowarki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 11 - Testery i urządzenia pomiarowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 12 - Wyważarka do kół
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 13 - Kompresory
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 14 - Narzędzia ręczne i warsztatowe
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 15 - Narzędzia pneumatyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 16 - Podnośniki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 17 - Podnośnik kanałowy
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa narzędzi, elektronarzędzi oraz sprzętu warsztatowego dla 4 WOG, z podziałem na 18 części:
Część nr 18 - Elektronarzędzia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:
o Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy część 1-18.
o Załącznik nr 1a - Formularz cenowy - część 1-18
o Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy.
o Załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy - część 1-18,
o Załącznik nr 4 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia - dla części 12, 14, 17.
Wszystkie załączniki stanowią integralną część niniejszej SWZ.

CPV: 44510000-8, 43800000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00484815, 4WOG.1200-2712.70.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System. System jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta w Systemie, ani logowania do Systemu.
4. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie:
1) przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
2) przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia lub wyjaśnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
3) przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy Pzp;
4) przesyłania innych wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
5) przesyłania odwołania;
odbywa się za pośrednictwem platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do Zamawiającego".
7. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformy. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany SWZ, zmiany terminu składania i otwarcia ofert, informację o wyborze oferty najkorzystniejszej bądź unieważnieniu postępowania Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty". Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformy do konkretnego Wykonawcy.
8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania Komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM
9. Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
4) włączona obsługa JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf;
6) szyfrowanie na platformie odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar. Więcej informacji znajduje się w rozdziale nr XI w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
administratorem danych osobowych jest:
o4 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 44-121 Gliwice, Ul. Gen. Andersa 47, tel. 261 111 238;
oPlatforma zakupowa Open Nexus Sp. z o.o., Ul. Bolesława Krzywoustego 3, 61-441 Poznań
b. pełniący obowiązki inspektorem ochrony danych osobowych w 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy jest Pan Krzysztof Hawrylak, kontakt: 261111238; 514 519 700.
d. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, Nr sprawy: 4WOG.1200.2712.70.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
e. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę Pzp; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h. posiada Pani/Pan:
o na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących ;
o na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
o Na podstawie art. 269 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku danych osobowych zamieszczonych w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa o którym mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679 (RODO), są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
o na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Z zastrzeżeniem, że prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
o zgodnie z art. 18 ust. 6 ustawy Pzp tj. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.53)), zwanego dalej ,,rozporządzeniem 2016/679", w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX, do upływu terminu do ich wniesienia.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdz. XXVI SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu: o w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; o prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; o na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/4wog
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-12 10:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/4wog

Miejsce i termin realizacji:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.