mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Zabrodzie)
podlaskie (Ciechanowiec)
śląskie (Rybnik)
śląskie (Ślemień)
dolnośląskie (Kłodzko)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana opraw oświetlenia ulicznego |
Data zamieszczenia: | 2024-09-04 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Tarnów Krakowska 33-100 Tarnów powiat: Tarnów 14 688 01 15, faks 14 688 01 30 inwestycje@gmina.tarnow.pl |
Województwo: | małopolskie |
Miasto: | Tarnów |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | 14 688 01 15, faks 1 |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w Gminie Tarnów Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w Gminie Tarnów 2. Zakres rzeczowy : -dostawa 299 szt. energooszczędnych opraw LED oświetlenia ulicznego z niezbędnym osprzętem i systemem sterowania, -demontaż starych nieenergooszczędnych opraw sodowych lub rtęciowych, -montaż nowych opraw LED z osprzętem i sterowaniem, w następujących lokalizacjach na terenie Gminy Tarnów, województwo małopolskie : 1. Droga krajowa Nr 94 Zgłobice/Zbylitowska Góra - 198 opraw, 2. Droga gminna do Leier w Woli Rzędzińskiej - 9 opraw, 3. Droga wojewódzka Nr 977 Tarnowiec-Nowodworze- 22 oprawy, 4. Droga gminna Do Domu Nauczyciela w Woli Rzędzińskiej - 7 opraw, 5. Droga gminna Nowe Osiedle w Nowodworzu - 14 opraw, 6. Droga gminna Drwalówka w Woli Rzędzińskiej - 10 opraw, 7. Droga powiatowa Nowe Żukowice-Jodłówka-Wałki - 8 opraw, 8. Droga gminna do Zawady - 11 opraw, 9. Droga gminna - Ul. Dunajcowa w Zgłobicach - 8 opraw, 10. Droga gminna Kamionka w Błoniu - 5 opraw. 11. Droga gminna - Ul. Księdza Stanisław Prusa w Tarnowcu - 7 opraw. 3. Celem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej w Gminie Tarnów poprzez obniżenie energochłonności oświetlenia oraz redukcje mocy opraw świetlnych. 4. . Przewiduje się wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych (sodowych i rtęciowych) na oprawy LED z indywidualną redukcją mocy oraz niezbędnym osprzętem wraz z systemem sterowania, w celu spełnienia wymagań oświetleniowych dla modernizowanych odcinków dróg oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji i badań powykonawczych. 5. Instalowane oprawy muszą spełniać wymagania określone w regulaminie naboru Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ,,Rozświetlamy Polskę", szczególności zastosowane oprawy oświetleniowe muszą być wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej. 6. Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. 7. Zadanie realizowane jest w oparciu o infrastrukturę stanowiącą własność Gminy Tarnów. Usługę dystrybucji energii elektrycznej realizuje TAURON. CPV: 31520000-7, 45316110-9,45311200-2,71355200-3 Dokument nr: 2024/BZP 00484993, IR 271.12.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-12 11:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-121b56fb-683c-4b94-b11c-fd4114f9fd9c 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ i pomocniczo https://bip.malopolska.pl/ugt 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ inwestycje@gmina.tarnow.pl i pomocniczo https://bip.malopolska.pl/ugt , 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Tarnów 2) administrator wyznaczył inspektora danych osobowych z którym można się kontaktować pod adresem: iodo@gmina.tarnow.pl 3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); b) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-12 10:00 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-121b56fb-683c-4b94-b11c-fd4114f9fd9c Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: IR 271.12.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w Gminie Tarnów 2. Zakres rzeczowy : -dostawa 299 szt. energooszczędnych opraw LED oświetlenia ulicznego z niezbędnym osprzętem i systemem sterowania, -demontaż starych nieenergooszczędnych opraw sodowych lub rtęciowych, -montaż nowych opraw LED z osprzętem i sterowaniem, w następujących lokalizacjach na terenie Gminy Tarnów, województwo małopolskie : 1. Droga krajowa Nr 94 Zgłobice/Zbylitowska Góra - 198 opraw, 2. Droga gminna do Leier w Woli Rzędzińskiej - 9 opraw, 3. Droga wojewódzka Nr 977 Tarnowiec-Nowodworze- 22 oprawy, 4. Droga gminna Do Domu Nauczyciela w Woli Rzędzińskiej - 7 opraw, 5. Droga gminna Nowe Osiedle w Nowodworzu - 14 opraw, 6. Droga gminna Drwalówka w Woli Rzędzińskiej - 10 opraw, 7. Droga powiatowa Nowe Żukowice-Jodłówka-Wałki - 8 opraw, 8. Droga gminna do Zawady - 11 opraw, 9. Droga gminna - ul. Dunajcowa w Zgłobicach - 8 opraw, 10. Droga gminna Kamionka w Błoniu - 5 opraw. 11. Droga gminna - ul. Księdza Stanisław Prusa w Tarnowcu - 7 opraw. 3. Celem zamówienia jest poprawa efektywności energetycznej w Gminie Tarnów poprzez obniżenie energochłonności oświetlenia oraz redukcje mocy opraw świetlnych. 4. . Przewiduje się wymianę opraw oświetleniowych nieenergooszczędnych (sodowych i rtęciowych) na oprawy LED z indywidualną redukcją mocy oraz niezbędnym osprzętem wraz z systemem sterowania, w celu spełnienia wymagań oświetleniowych dla modernizowanych odcinków dróg oraz opracowanie niezbędnej dokumentacji i badań powykonawczych. 5. Instalowane oprawy muszą spełniać wymagania określone w regulaminie naboru Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ,,Rozświetlamy Polskę", szczególności zastosowane oprawy oświetleniowe muszą być wyprodukowane na terenie Unii Europejskiej. 6. Szczegółowy zakres prac został określony w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 6 do SWZ. 7. Zadanie realizowane jest w oparciu o infrastrukturę stanowiącą własność Gminy Tarnów. Usługę dystrybucji energii elektrycznej realizuje TAURON. 4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 71355200-3 - Wykonywanie badań 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena 60 % 2. Okres gwarancji 40 % Poszczególne oferty otrzymują punkty obliczone wg wzoru: Ad 1. Punkty za kryterium ,,cena": W x = (C min : C x) x waga kryterium Gdzie: W x - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto, C min - najniższa cena spośród ofert spełniających wymogi specyfikacji, C x - cena rozpatrywanej oferty. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium odpowiada wadze tego kryterium podanej w procentach. Ad 2. Przyznanie punktów za kryterium ,,okres gwarancji nastąpi na podstawie podanego w ofercie okresu gwarancji (liczonego od protokolarnego odbioru końcowego pełnego zakresu robót) w oparciu o wzór określony poniżej. Okres ten należy podać w pełnych miesiącach. G = G x /G max x waga kryterium gdzie : G - liczba punktów przyznana danej ofercie, G x - okres gwarancji w badanej ofercie jednak nie więcej niż 84 miesięcy. G max - najwyższa oferowana gwarancja spośród ofert nie odrzuconych jednak nie więcej niż 84 miesięcy, Maksymalna ilość punktów, jakie Wykonawca może otrzymać za kryterium GWARANCJA odpowiada wadze tego kryterium podanej w procentach. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesięcy uzyska w tym kryterium punkty jak za 84 miesięcy gwarancji. UWAGA: Nie podanie w ofercie (lub innym dokumencie stanowiącym załącznik do oferty) okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - jeśli taki określono w Rozdziale III SWZ Opis przedmiotu zamówienia . Oferta z gwarancją poniżej wymaganej, jeśli taką określono w Rozdz. III SWZ Opis przedmiotu zamówienia, zostanie odrzucona. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 Art. 109 ust. 1 pkt 5 Art. 109 ust. 1 pkt 7 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu, - spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: A) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, (związane z posiadaniem przez Wykonawcę odpowiedniego wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania) : Zamawiający nie stawia warunku w po-wyższym zakresie. B) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, (związane z udowodnieniem posiadania odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub wpisu do działalności regulowanej, posiadania statusu członka danej organizacji itp.) : Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. C) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. D) zdolności technicznej lub zawodowej, (dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifika-cji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego) : Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że : W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: 1) minimum 2 (dwa) zamówienie polegające na dostawie i wymianie/montażu opraw oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy realizacji wymaganego zakresu również w formie robót budowlanych lub usług. Dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia : 1) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji tech-nicznych w budownictwie, bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności insta-lacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych . Osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika robót. 2) minimum 1 osobą posiadająca uprawnienia do wykonywania prac przy urządzeniach elektroenergetycznych tj. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku dozoru D w zakresie Grupy 1 uprawniające do wykonywania prac na urządzeniach, instalacjach i sieciach elektroenergetycznych stanowiących przedmiot zamówienia, 3) minimum 2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania prac przy urządzeniach elektroenergetycznych tj. świadectwo kwalifikacyjne na stanowisku eksploatacji E w za-kresie Grupy 1 uprawniające do wykonywania prac na urządzeniach, instalacjach i sie-ciach elektroenergetycznych stanowiących przedmiot zamówienia, 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie wymagane (art. 273 ust.1 pzp. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie wymagane (art. 273 ust.1 pzp.) 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia spełniania zgodności cech użytkowych oferowanych urzą-dzeń/sprzętu z opisem przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych: a) Karty katalogowe oferowanych opraw oświetleniowych LED, podpisane imiennie przez uprawnionego przedstawiciela producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub autoryzowanego/certyfikowanego dystrybutora urządzeń na rynku pol-skim. b) Certyfikat ENEC potwierdzający zgodności oferowanych opraw oświetleniowych z nor-mami: EN 60598-2-3:2003 lub równoważną, EN 60598-2-3:2003/A1:2011 lub równoważną, EN 60598-1:2015 lub równoważną, EN 60598-1:2015/A1:2018 lub równoważną, wydane przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ust. 2 ustawy Pzp lub nieza-leżną od wykonawcy jednostkę badawczą, c) Szczegółowe sprawozdanie z badań wykonane zgodnie z normami: EN 60598-2-3:2003 lub równoważną, EN 60598-2-3:2003/A1:2011 lub równoważną, EN 60598-1:2015 lub równo-ważną, EN 60598-1:2015/A1:2018 lub równoważną, dla oferowanych opraw oświetle-niowych LED na podstawie którego wystawiono certyfikat ENEC, wskazany w pkt.2). d) Certyfikat ENEC+ potwierdzający zgodności oferowanych opraw oświetleniowych z nor-mami europejskimi: EPRS 003:2018-05 lub równoważną, opartą na EN 62722-2-1:2016 lub równoważną, w zgodności z przedłożonym certyfikatem ENEC, wydane przez jednostkę oceniającą zgodność w rozumieniu art. 105 ust. 2 ustawy Pzp lub niezależną od wykonaw-cy jednostkę badawczą e) Certyfikat Zhaga D4i dla oferowanych opraw oświetleniowych LED, który jest do zweryfi-kowania na stronie Zhaga Consorcium - WWW.ZHAGASTANDARD.ORG, aktualny na dzień składania oferty. f) Obliczenia fotometryczne dla poszczególnych sytuacji oświetleniowych zgodnych z ofero-wanymi oprawami oraz normą PN-EN 13201:2016 wg obliczeń referencyjnych w formacie .pdf oraz pliki źródłowe ogólnodostępnych, bezpłatnych oświetleniowych programów komputerowych (np. Dialux, Relux). Nieakceptowalnym jest zmiana parametrów takich jak: szerokość drogi, odstęp słupa, wysokość punktu świetlnego, nawis punktu świetlnego. Jeżeli oferowana oprawa posiada większą regulację kąta nachylenia niż oprawa opisana w Załączniku nr 9 - OPZ, akceptowalnym jest zwiększenie zakresu regulacji. g) Pliki fotometryczne (np. format .ldt) dla każdego typu zaoferowanej oprawy oświetlenio-wej LED, pozwalające wykonać sprawdzające obliczenia fotometryczne w ogólnodostęp-nych, bezpłatnych oświetleniowych programach komputerowych (np. Dialux, Relux). h) Zestawienie tabelaryczne opraw wypełnione przez Wykonawcę - załącznik nr 7 do SWZ, uwzględniające zastosowane moce opraw wraz z uzyskanym bilansem mocy. i) Szczegółowe sprawozdanie z badań odporności na korozje oferowanych opraw w sztucz-nych warunkach atmosferycznych wykonane zgodnie z normą PN-EN ISO 9227:2017-06 lub PN-EN ISO 9227:2023-02 lub równoważną wydane przez jednostkę oceniającą zgod-ność w rozumieniu art. 105 ust. 2 ustawy Pzp lub niezależną od wykonawcy jednostkę ba-dawczą j) raport ANSI/IES LM-80 estymacji współczynnika zachowania strumienia świetlnego źródła światła L95B10 - 100 000 h wg metodologii TM-21 (Zatwierdzona metoda: Pomiar utrzy-mania charakterystyki strumienia świetlnego półprzewodnikowych źródeł światła) i rapor-tem z estymacji zgodnej z ANSI/IES TM-21 (Memorandum Techniczne: Projektowanie dłu-goterminowego utrzymania strumienia świetlnego, fotonowego i radianowego źródeł światła LED); k) Karty katalogowe oferowanego systemu sterowania oprawami oświetleniowymi LED, podpisane imiennie przez uprawnionego przedstawiciela producenta lub podmiot upraw-niony do reprezentowania producenta lub autoryzowanego/certyfikowanego dystrybutora urządzeń na rynku polskim. l) Certyfikat bezprzewodowego systemu sterowania oprawami zgodny z ISO 27001. Z braku miejsca, ciąg dalszy przedmiotowych środków dowodowych w punkcie "Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów". 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: Ciąg dalszy przedmiotowych środków dowodowych : m) W przypadku, gdy Wykonawca zamierza zastosować materiały i urządzenia równoważne, lub/oraz rozwiązania równoważne, dokumenty dotyczące oferowanych materiałów i urzą-dzeń równoważnych, lub/oraz rozwiązań równoważnych (w języku polskim), np. karty techniczne, karty katalogowe producenta, wymagane przepisami prawa certyfikaty, inne dokumenty, opisujące techniczne parametry zaoferowanych materiałów i urządzeń rów-noważnych, lub/oraz inne dokumenty dotyczące norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, odnoszących się do rozwiązań równoważnych, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że spełniają one wyma-gania i parametry określone przez Zamawiającego w SWZ i jej załącznikach. n) Certyfikat Zhaga D4i dla oferowanych opraw sterowników, który jest do zweryfikowania na stronie Zhaga Consorcium - WWW.ZHAGASTANDARD.ORG, aktualny na dzień składa-nia oferty. o) Certyfikat ENEC potwierdzający zgodności oferowanych sterowników z normami: EN 61347-1 lub równoważną, EN 61347-2-11 lub równoważną, EN 62368-1 lub równoważną, EN 55015 lub równoważną, EN 55032 lub równoważną, EN 301 489-1 lub równoważną. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wstępne oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp tj. o nie podleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków zamówienia składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z art. 117 ust. 4 pzp, z którego wynika, które roboty budowlane /dostawy/ usługi wykonają poszczególni wykonawcy - według załącznika nr 5. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak 7.2.) Informacje na temat zaliczek: Zamawiający przewiduje zaliczkę na poczet wykonania umowy w wysokości do 5% wynagrodzenia brutto. Szczegóły udzielenia zaliczki w projekcie umowy. 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. W uzasadnionych przypadkach (np. choroba, nieplanowany urlop itp.) dopuszcza się zmiany postanowień umowy dotyczące powierzenia wykonania przedmiotu zamówienia innym osobom niż wskazane w ofercie na osoby o porównywalnych kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym jakie wymagał Zamawiający lub wyższych. 2. Konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian prawnych lub zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3. W przypadku przekształcenia podmiotowego Wykonawcy. 4. W przypadku zmiany Podwykonawcy. 5. W przypadku zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu; zmiana może nastąpić na taki podmiot, który wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż podmiot wskazany na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 6. Zmiana postanowień umowy w związku z zaistnieniem okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym. 7. W przypadku gdy wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 8. Zmiana wynagrodzenia W przypadku umowy zawartej na okres dłuższy niż 12 miesięcy Strony uwzględniają wprowadzenie odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku zmiany: o stawki podatku od towarów i usług, poprzez zastosowanie do obliczenia ceny brutto nowej stawki tego podatku, o wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w wysokości uwzględniającej tą zmianę. 9. Z braku miejsca, szczegóły dotyczące waloryzacji umowy zawartej na okres powyżej 6 miesięcy, zawarte w SWZ Rozdz. XXI pkt. 9 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena 60 % 2. Okres gwarancji 40 % Poszczególne oferty otrzymują punkty obliczone wg wzoru: Ad 1. Punkty za kryterium ,,cena": W x = (C min : C x) x waga kryterium Gdzie: W x - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę brutto, C min - najniższa cena spośród ofert spełniających wymogi specyfikacji, C x - cena rozpatrywanej oferty. Maksymalna liczba punktów możliwych do uzyskania w kryterium odpowiada wadze tego kryterium podanej w procentach. Ad 2. Przyznanie punktów za kryterium ,,okres gwarancji nastąpi na podstawie podanego w ofercie okresu gwarancji (liczonego od protokolarnego odbioru końcowego pełnego zakresu robót) w oparciu o wzór określony poniżej. Okres ten należy podać w pełnych miesiącach. G = G x /G max x waga kryterium gdzie : G - liczba punktów przyznana danej ofercie, G x - okres gwarancji w badanej ofercie jednak nie więcej niż 84 miesięcy. G max - najwyższa oferowana gwarancja spośród ofert nie odrzuconych jednak nie więcej niż 84 miesięcy, Maksymalna ilość punktów, jakie Wykonawca może otrzymać za kryterium GWARANCJA odpowiada wadze tego kryterium podanej w procentach. Wykonawca, który zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 84 miesięcy uzyska w tym kryterium punkty jak za 84 miesięcy gwarancji. UWAGA: Nie podanie w ofercie (lub innym dokumencie stanowiącym załącznik do oferty) okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego - jeśli taki określono w Rozdziale III SWZ Opis przedmiotu zamówienia . Oferta z gwarancją poniżej wymaganej, jeśli taką określono w Rozdz. III SWZ Opis przedmiotu zamówienia, zostanie odrzucona. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2024-10-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024