lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów |
Data zamieszczenia: | 2024-09-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Kłodzku ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko powiat: kłodzki tel.: +48748657523, tel. 74 865 75 67 a.sikora@powiat.klodzko.pl |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Kłodzko |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: +48748657523, |
Termin składania ofert: | 2024-09-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
w związku z: prowadzonym postępowaniem administracyjnym wszczętym na wniosek właściciela gruntu, w sprawie sprawdzenia gleboznawczej klasyfikacji w granicach działki nr 1146/9 oraz części działki nr 1146/8 (ŁIII), położonych w obrębie Stara Łomnica, w gminie Bystrzyca Kłodzka, wykonanie klasyfikacji gleboznawczej gruntów w granicach działek nr 1146/9 o powierzchni 0,3000 ha oraz nr 1146/8 - w części konturu klasyfikacyjnego ŁIII o powierzchni 0,2898 ha, położonych w obrębie ewidencyjnym Stara Łomnica (020806_5.0029), w gminie Bystrzyca Kłodzka, powiat kłodzki, województwo dolnośląskie, oraz sporządzenie niezbędnej dokumentacji, zgodnie z załącznikiem - Wymagania i specyfikacja. Dokument nr: GK.6623.18.2024.GK8 Składanie ofert: Ofertę cenową, zgodnie z załączonym wzorem, proszę przesłać do dnia 19 września 2024 r. w jednej z niżej wymienionych form : 1) listownie na adres Starostwo Powiatowe w Kłodzku Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru, Ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko 2) na Elektroniczną skrzynkę podawczą EPUAP: 1. /spklodzko/skrytka bądź /spklodzko/SkrytkaESP 3) adres e-mail: a.sikora@powiat.klodzko.pl (opatrzony podpisem elektronicznym). Wymagania: Na podstawie: art. 7d pkt 1 lit. a ustawy z dnia 17.05.1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2024r. poz. 1151 ze zm.) w zw. z § 5 ust. 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12.09.2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1246) Z wykonawcą, który zaoferuje najniższą cenę, zostanie zawarta umowa zlecenia, według załączonego wzoru umowy. Uwagi: Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych uczestników postępowań o zamówienia publiczne, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (zapytania o cenę, zapytania ofertowe) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej ,,RODO", informuję, że: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Kłodzki z siedzibą w Kłodzku przy ul. Okrzei 1. Może się Pani/Pan kontaktować z nim listownie na adres: ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko. 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, w następujący sposób - listownie na adres: ul. Okrzei 1, 57-300 Kłodzko lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@powiat.klodzko.pl. 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO, w związku z art. 44 ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia, jego rozstrzygnięcia oraz udokumentowania, jak również w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia, jej realizacji oraz dochodzenia ewentualnych roszczeń z tytułu realizacji umowy (dotyczy wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana), a także w celu archiwizacji. 4) Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia postępowania, a następnie przez okres archiwizacji tj. 10 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku następnego od daty zakończenia sprawy). W stosunku do danych osobowych wskazanych przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana - przez okres trwania umowy o zamówienie oraz do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy. W przypadku zamówień w ramach projektów UE termin określa umowa na realizację projektu oraz wytyczne. 6) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku wyboru Pana/Pani oferty - do zawarcia i wykonania umowy o zamówienie. Odmowa podania tych danych uniemożliwiłaby udział Pani/Pana w postępowaniu i zawarcie takiej umowy. 7) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO. 8) Posiada Pan/Pani prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, prawo do sprostowania danych osobowych, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych. 9) Posiada Pan/Pani prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa na adres: Prezes Urzędu Danych Osobowych Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Kontakt: Sprawę prowadzi: Agnieszka Sikora tel. 74 865 75 67 e-mail: a.sikora@powiat.klodzko.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024