Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie usług projektowych

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie usług projektowych

Data zamieszczenia: 2024-09-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: UNIWERSYTET MUZYCZNY FRYDERYKA CHOPINA
ul. Okólnik 2
00-368 Warszawa
powiat: Warszawa
przetargi@chopin.edu.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie usług projektowych dla opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany c.o. oraz c.w.u w budynkach Nowej i Starej Dziekanki UMFC w Warszawie, Ul. Krakowskie Przedmieście 56/58/60
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług projektowych dla opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynkach Nowej i Starej Dziekanki Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie usytuowanych, przy Ul. Krakowskie Przedmieście 56/58/60.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej tj. projektów w fazach: projekt architektoniczno - budowlany, projekt techniczny/wykonawczy oraz przedmiar robót, kosztorys inwestorski i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane".
Projekty co do zakresu powinny składać się z następujących opracowań:
o projekt architektoniczno - budowlany;
o projekt techniczny/wykonawczy.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu priorytetowego nr 3.4.1 ,,Budownictwo Energooszczędne Część 1) Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie" dofinansowanego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

CPV: 71200000-0, 71220000-6,71221000-3,71000000-8, 71248000-8

Dokument nr: 2024/BZP 00486410, ZP-8/08/2024/272/W/TP

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 12:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c54f53ed-aed9-4af4-98c7-22f2f4be6931
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi@chopin.edu.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków/próbek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat wymagań technicznych oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.UEL 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych jest Uniwersytet Muzyczny Fryderyka Chopina Ul. Okólnik 2, 00-368 Warszawa;
2) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
3) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
art. 74 ust. 1 i 4 oraz art. 266 w zw. z art. 222 ust. 5 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.jedn.Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.);
4) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres nie krótszy niż 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, w sytuacjach gdy źródłem finansowania są środki zewnętrzne długość przechowywania danych określa umowa dofinansowująca projekt;
5) obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-16 12:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę na platformie e-zamówienia

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-8/08/2024/272/W/TP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług projektowych dla opracowania dokumentacji dotyczącej wymiany centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej w budynkach Nowej i Starej Dziekanki Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie usytuowanych, przy ul. Krakowskie Przedmieście 56/58/60.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej tj. projektów w fazach: projekt architektoniczno - budowlany, projekt techniczny/wykonawczy oraz przedmiar robót, kosztorys inwestorski i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami, o których mowa w art. 33 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane".
Projekty co do zakresu powinny składać się z następujących opracowań:
o projekt architektoniczno - budowlany;
o projekt techniczny/wykonawczy.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach programu priorytetowego nr 3.4.1 ,,Budownictwo Energooszczędne Część 1) Zmniejszenie zużycia energii w budownictwie" dofinansowanego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia opcjonalnego polegającego na pełnieniu nadzorów autorskich (max 6 nadzorów dla każdego z obiektów) Zlecenie realizacji nadzorów może nastąpić w okresie 24 miesięcy od dnia uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę. Zamawiający może złożyć oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji pod warunkiem posiadania zabezpieczenia środków finansowych, przy czym fakt posiadania środków nie obliguje Zamawiającego do złożenia takiego oświadczenia.
Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego, co oznacza, że złożenie oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji nie wymaga zgody Wykonawcy, zaś niezłożenie tego oświadczenia nie daje Wykonawcy prawa do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
Zlecenie przeprowadzenia nadzoru może nastąpić w formie pisemnej, elektronicznej lub dokumentowej w postaci pliku pdf opatrzonego podpisem zaufanym lub osobistym. Nadzory mogą być zlecane pojedynczo lub jako kilka nadzorów z góry. O konieczności wizyty na budowie Zamawiający poinformuje Wykonawcę co najmniej z 5 dniowym wyprzedzeniem. Skrócenie tego terminu może nastąpić wyłącznie za zgodą Wykonawcy, przy czym zgoda może być wyrażona w dowolnej formie.
Szczegółowe postanowienia dotyczące zamówienia opcjonalnego zawarte są w §12 projektowanych postanowień umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
d.1 Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu projektu instalacji c.o. i c.w.u. lub projektu wymiany instalacji c.o. i c.w.u. w budynku użyteczności publicznej o wartości każdej wykazanej usługi wynoszącej co najmniej (25.000,00 zł brutto a gdy wartość zamówienia określona w walucie innej niż PLN równowartość tej kwoty z dnia podpisania umowy według średniego kursu NBP) w tym przynajmniej jeden projekt budynku wpisanego do rejestru zabytków;
d.2 Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą o następującym doświadczeniu i kwalifikacjach:
projektantem w branży architektonicznej - posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, który wykonał co najmniej 2 projekty budowy lub przebudowy lub remontu lub nadbudowy, przebudowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej w tym jeden dla obiektu wpisanego do rejestru zabytków.
projektantem w branży sanitarnej - posiadającym uprawnienia budowlane instalacyjne bez ograniczeń do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, który wykonał co najmniej 2 projekty nowej instalacji c.o. i c.w.u. lub wymiany c.o. i c.w.u. w budynku użyteczności publicznej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy. Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowego dokumentu
składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające,
że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
- zdolności technicznej i zawodowej
a. wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do reprezentowania w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy). Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały szczegółowo opisane w treści SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści umowy w okolicznościach szczegółowo opisanych w treści projektowanych postanowień umowy stanowiących załącznik nr 5 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2024-10-15

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.