Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie remontów ogrodzenia oraz zaworu wodnego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie remontów ogrodzenia oraz zaworu wodnego

Data zamieszczenia: 2024-09-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie
ul. Pszczelna 7
71-663 Szczecin
powiat: Szczecin
fax: (91) 431 19 32, tel.: (91) 431 19 30, kom.: 664-328-506
pawel.kaszuba@szczecin.pip.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: fax: (91) 431 19 32,
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Państwowa Inspekcja Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie
zaprasza do składania ofert na:
,,Wykonanie remontów ogrodzenia oraz zaworu wodnego w siedzibie Oddziału OIP w
Koszalinie"
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Sposób oraz zakres realizacji świadczeń objętych zapytaniem został szczegółowo
określony w:
1) Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania - ,,Opis przedmiotu zamówienia",
2) Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania - ,,Wzór umowy",

Dokument nr: SZ-OOK.213.2.2024

Składanie ofert:
Termin i sposób złożenia oferty:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa: dnia 12.09.2024 r, godz. 12:00.
2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail:
pawel.kaszuba@szczecin.pip.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Oferowany termin realizacji prac powinien być nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż
35 dni od daty zawarcia umowy.
Planowany, orientacyjny termin rozpoczęcia wykonywania prac to 25.09.2024 r.
Miejsce wykonania świadczenia:
1. Miejscem wykonania umowy jest siedziba Oddziału Zamawiającego w Koszalinie:
Okręgowy Inspektorat pracy w Szczecinie
Oddział w Koszalinie
adres:
ul. Piłsudskiego 55;
75-502 Koszalin

Wymagania:
Procedura postępowania:
1. Zapytanie ofertowe prowadzone jest w formie rozeznania rynku.
2. Celem zapytania jest zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Podstawa prawna:
Zamówienie poniżej progu wartościowego wyznaczającego obowiązek stosowania
przez zamawiającego przepisów ustawy - art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września
2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j. ze zm.).
Wykluczenie z postępowania
1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, w stosunku do których
zachodzą przesłanki określone w art. 108 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień
publicznych oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507).
2. Zamawiający wykluczy także z postępowania wykonawców, w stosunku do których
zachodzą przesłanki określone w art. 109 ustęp 1 pkt 1, 2 a), b), c), 3, 4, 6, 8, 9, 10
ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający wykluczy również z postępowania wykonawców którzy w okresie 24
miesięcy przed upływem terminu składania ofert:
1) zostali ukarani mandatem przez organ Państwowej Inspekcji Pracy lub zostali
skazani prawomocnym wyrokiem sądu za wykroczenie popełnione
w sprawach określonych w art. 17 § 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 Kodeks
postępowania w sprawach o wykroczenia (Dz.U. 2024 poz. 977 t.j.);
2) w stosunku do których, skierowano wniosek o ukaranie do sądu za
wykroczenie popełnione w sprawach określonych w art. 17 § 2 ustawy z dnia
24 sierpnia 2001 Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (Dz.U.
2024 poz. 977 t.j.).
4. W przypadku złożenia oferty przez osobę prawną - zaistnienie przesłanek
określonych w ust. 3 w sprawach, w których dokonanie czynów przypisywane jest
osobom, za których działania odpowiedzialny był wykonawca, a pokrzywdzonymi
były osoby zatrudniane przez te przedsiębiorstwa - oznacza ziszczenie się
okoliczności uzasadniającej wykluczenie wykonawcy.
5. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do weryfikacji podstaw do wykluczenia
określonych w ust. 3 w rejestrach własnych.
6. Ocena podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zostanie dokonana
w formule: ,,spełnia/ nie spełnia.
7. Zamawiający podda weryfikacji okoliczności dotyczące wykluczenia wykonawców
w oparciu o następujące dokumenty:
1) oświadczenie wykonawcy,
VI.
Warunki udziału w postępowaniu (przesłanki pozytywne):
1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają zdolność do
wykonania zamówienia, a w szczególności spełniają warunki udziału
w postępowaniu, które dotyczą:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający wymaga aby wykonawcy składający ofertę w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej byli wpisani do
odpowiedniego rejestru zawodowego lub handlowego.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu warunku udziału
w postępowaniu.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu warunku udziału
w postępowaniu.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę:
a) W zakresie Zadania nr I - dysponowania osobami (kierownik robót) -
wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował
przynajmniej jedną osobą, która posiada prawo do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie - przynajmniej w zakresie kierowania
robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń
i jednocześnie posiada doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi
przez okres przynajmniej jednego roku. (od dnia ukończenia pierwszego
przypadku pełnienia funkcji do ukończenia przypadku ostatniego -
przynajmniej 1 rok)
b) W zakresie Zadania nr II - dysponowania osobami (kierownik robót) -
wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował
przynajmniej jedną osobą, która posiada prawo do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie - przynajmniej w zakresie kierowania
robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i
urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych bez ograniczeń i jednocześnie posiada doświadczenie w
kierowaniu robotami budowlanymi przez okres przynajmniej jednego roku.
(od dnia ukończenia pierwszego przypadku pełnienia funkcji do ukończenia
przypadku ostatniego - przynajmniej 1 rok)
2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w formule: ,,spełnia/ nie spełnia,
w oparciu o następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy,
2) Odpis z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy).
Sposób przygotowania oferty:
1. Oferta powinna być złożona na formularzach przygotowanych przez zamawiającego
wg wzorów stanowiących:
1) załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz Oferty,
2) Kosztorys ofertowy - w oparciu o przedmiar robót - Załączniki nr: 1B (Dla
Zadania nr I) oraz 1D (Dla Zadania nr II) do Opisu przedmiotu zamówienia,
2. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą lub zawodową zobowiązane są
załączyć do oferty odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub odpis z KRS
albo wskazać w treści wiadomości lub w ofercie właściwy rejestr publiczny wraz
z danymi umożliwiającymi pobranie dokumentu albo bezpośredni link.
3. Zamówienie podlega podziałowi na części. Oferta musi obejmować całość danej
części Zamówienia (Zadania):
1) Zadanie nr I - ,,Remont ogrodzenia w siedzibie Oddziału OIP w Koszalinie"
2) Zadanie nr II - ,,Remont polegający na wymianie zaworu wody wraz z
dostosowaniem instalacji przyłącza wodnego w siedzibie Oddziału OIP w
Koszalinie".
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie.
6. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania
wykonawcy.
7. Zamawiający wymaga sporządzenia oferty pisemnie, w postaci elektronicznej.
8. Ofertę składa się poprzez jej przesłanie na wskazany adres e-mail.
9. Zachowanie postaci elektronicznej dokumentu jest możliwe poprzez:
1) opatrzenie dokumentu lub paczki dokumentów podpisem elektronicznym,
w szczególności podpisem kwalifikowanym;
2) opatrzenie dokumentu własnoręcznym podpisem oraz jego zeskanowanie do
pliku w formacie PDF, JPG albo innym równoważnym (nieodpłatnym,
powszechnie dostępnym);
10. Wykonawca jest uprawniony do elektronicznego zabezpieczenia dokumentów oferty
przed możliwością zapoznania się z ich treścią przed upływem terminu składania
ofert.
11. W przypadku przedłożenia zabezpieczonych dokumentów dostęp do ich treści po
upływie terminu składania ofert musi być zapewniony poprzez użycie nieodpłatnych,
powszechnie dostępnych aplikacji.
12. W przypadku, gdyby zapoznanie się przez zamawiającego z treścią oferty
wymagało użycia klucza, hasła lub równoważnego instrumentu - wykonawca
zobowiązany jest do udostępnienia go zamawiającemu najpóźniej w terminie
1) jednej godziny od upływu terminu składania ofert, jeżeli został on wskazany
poprzez określenie dnia i konkretnej godziny jego upływu,
2) 10 godzin od upływu terminu składania ofert, jeżeli został on wskazany
poprzez określenie jedynie dnia jego upływu
13. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być załączone, jeżeli nie wynika
z treści innych dokumentów.
14. Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i powinna uwzględniać wykonanie
wszystkich prac, czynności oraz dostaw, zawierać wszelkie koszty związane
z realizacją zamówienia.
15. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
16. Wykonawca wnioskujący o przyznanie środków publicznych na realizację
wyodrębnionego zadania powinien przedstawić ofertę wykonania zadania zgodnie z
zasadami uczciwej konkurencji, gwarantującą wykonanie zadania w sposób
efektywny, oszczędny i terminowy.
17. Umowa może być zawarta w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem
elektronicznym albo w formie pisemnej.
18. Termin związania ofertą wynosi 40 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy
czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin
składania ofert.
XII.
Ustanowione kryteria oceny ofert:
1.
Cena wykonania zamówienia brutto - 90%
Wartość punktowa w zakresie tego kryterium będzie wyliczana wg wzoru:
Wartość punktowa ceny = R ?
Cn
*100
Cb
gdzie:
R - ranga ocenianego kryterium,
Cn - cena najniższa,
Cb - cena badana.
2.
Termin realizacji zamówienia - 10%
gdzie:
R - ranga ocenianego kryterium,
Tn - termin najkrótszy,
Tb - termin badany.
XIII.
Badanie i ocena ofert:
1. Informacje o liczbie oraz treści złożonych ofert nie zostaną przez zamawiającego
ujawnione przed upływem terminu składania ofert.
2. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia właściwego przebiegu kwalifikacji
podmiotowej wykonawców albo badania i oceny ofert, w szczególności jeżeli
wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów lub są one niekompletne lub
zawierają błędy - zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać
wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia albo do
wyjaśnienia treści złożonych ofert.
3. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do dokonania oceny podmiotowej oraz
przedmiotowej oceny treści oferty jedynie w odniesieniu do wykonawcy, którego
oferta zostanie uznana za najwyżej ocenioną według przyjętych kryteriów.
4. Zamawiający jest uprawniony do dokonania poprawienia w ofercie:
1) oczywistych omyłek pisarskich,
2) oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji
rachunkowych dokonanych poprawek,
3) innych omyłek, polegających na niezgodności treści oferty z dokumentami
zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty.
5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
1) została złożona po terminie składania ofert, co mogło mieć wpływ na
zachowanie uczciwej konkurencji w postępowaniu;
2) została złożona przez wykonawcę:
a) podlegającego wykluczeniu z postępowania;
b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu,
c) który nie złożył wymaganego w treści niniejszego zapytania:
i. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania,
ii. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
iii. podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw
wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
iv. przedmiotowego środka dowodowego,
v. innych dokumentów lub oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia
postępowania
3) jest niezgodna z przepisami ustawy;
4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
6) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami
technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert
7) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu
ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
8) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia;
9) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
10) wykonawca zakwestionował poprawienie innych omyłek, polegających na
niezgodności treści oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty;
11) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu
związania ofertą;
12) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes
bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można
zagwarantować w inny sposób;
13) obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane
w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o
krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2024 r., poz. 1077 t.j.)
stwierdzającej ich negatywny wpływ na bezpieczeństwo publiczne lub
bezpieczeństwo narodowe;
6. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani poprzez e-mail.
7. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę
punktów w podanych w dokumentach zamówienia kryteriach oceny.
2. Pozostałe informacje:
1) Gospodarka środkami publicznymi jest jawna.
2) Umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz oferty stanowią informację
publiczną.
XV.
Postanowienia końcowe:
1.
2.
3.
4.
5.
Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do modyfikacji treści zapytania oraz do
unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
W sprawach nieuregulowanych w treści zapytania zastosowanie znajdują przepisy
ustawy kodeks cywilny.
Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa według wzorca stanowiącego
załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
Złożenie oferty oznacza akceptację warunków postępowania określonych
w zapytaniu oraz treści wzorca umownego.

Uwagi:
Ochrona danych osobowych osób fizycznych oraz zasada jawności:
1. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Okręgowy Inspektor Pracy
w Szczecinie, informuje że:
1) Administratorem danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy
w Szczecinie, z siedzibą przy ul. Pszczelnej 7, 71-663 Szczecin.
2) Administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość
przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za
pośrednictwem adresu e-mail: iod@szczecin.pip.gov.pl
3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji z obowiązku prawnego,
ciążącego na administratorze oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest
osoba, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) RODO.
4) Odbiorcą danych osobowych mogą zostać
a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r.
o finansach publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1270 z późn. zm.),
b) inne jednostki organizacyjne PIP,
c) uprawnione organy publiczne,
d) podmioty wykonujące usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji,
e) podmioty, które mogą uzyskać dane na podstawie przepisów prawa.
5) Dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji
międzynarodowej na podstawie prawnie wiążącego i egzekwowalnego
instrumentu między organami lub podmiotami publicznymi.
6) Dane przechowywane będą przez czas określony w przepisach prawa.
7) Istnieje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania
ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do
złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, oraz
przenoszenia danych.
8) Istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych.
9) Podanie danych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy, jest
dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów do jakich zostały zebrane.
Niepodanie danych osobowych może uniemożliwić prawidłowe wykonanie
umowy lub jej zawarcie.
10) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą
poddawane profilowaniu.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan Paweł Kaszuba; tel.
kom.: 664-328-506, adres e-mail: pawel.kaszuba@szczecin.pip.gov.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.