dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Gliwice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie remontów ogrodzenia oraz zaworu wodnego |
Data zamieszczenia: | 2024-09-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie ul. Pszczelna 7 71-663 Szczecin powiat: Szczecin fax: (91) 431 19 32, tel.: (91) 431 19 30, kom.: 664-328-506 pawel.kaszuba@szczecin.pip.gov.pl |
Województwo: | zachodniopomorskie |
Miasto: | Szczecin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | fax: (91) 431 19 32, |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Państwowa Inspekcja Pracy, Okręgowy Inspektorat Pracy w Szczecinie zaprasza do składania ofert na: ,,Wykonanie remontów ogrodzenia oraz zaworu wodnego w siedzibie Oddziału OIP w Koszalinie" Opis przedmiotu zamówienia: 1. Sposób oraz zakres realizacji świadczeń objętych zapytaniem został szczegółowo określony w: 1) Załączniku nr 1 do niniejszego zapytania - ,,Opis przedmiotu zamówienia", 2) Załączniku nr 2 do niniejszego zapytania - ,,Wzór umowy", Dokument nr: SZ-OOK.213.2.2024 Składanie ofert: Termin i sposób złożenia oferty: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa: dnia 12.09.2024 r, godz. 12:00. 2. Ofertę należy przesłać na adres e-mail: pawel.kaszuba@szczecin.pip.gov.pl Miejsce i termin realizacji: Oferowany termin realizacji prac powinien być nie krótszy niż 14 dni i nie dłuższy niż 35 dni od daty zawarcia umowy. Planowany, orientacyjny termin rozpoczęcia wykonywania prac to 25.09.2024 r. Miejsce wykonania świadczenia: 1. Miejscem wykonania umowy jest siedziba Oddziału Zamawiającego w Koszalinie: Okręgowy Inspektorat pracy w Szczecinie Oddział w Koszalinie adres: ul. Piłsudskiego 55; 75-502 Koszalin Wymagania: Procedura postępowania: 1. Zapytanie ofertowe prowadzone jest w formie rozeznania rynku. 2. Celem zapytania jest zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podstawa prawna: Zamówienie poniżej progu wartościowego wyznaczającego obowiązek stosowania przez zamawiającego przepisów ustawy - art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 t.j. ze zm.). Wykluczenie z postępowania 1. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki określone w art. 108 ustęp 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). 2. Zamawiający wykluczy także z postępowania wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki określone w art. 109 ustęp 1 pkt 1, 2 a), b), c), 3, 4, 6, 8, 9, 10 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający wykluczy również z postępowania wykonawców którzy w okresie 24 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: 1) zostali ukarani mandatem przez organ Państwowej Inspekcji Pracy lub zostali skazani prawomocnym wyrokiem sądu za wykroczenie popełnione w sprawach określonych w art. 17 § 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (Dz.U. 2024 poz. 977 t.j.); 2) w stosunku do których, skierowano wniosek o ukaranie do sądu za wykroczenie popełnione w sprawach określonych w art. 17 § 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 2001 Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia (Dz.U. 2024 poz. 977 t.j.). 4. W przypadku złożenia oferty przez osobę prawną - zaistnienie przesłanek określonych w ust. 3 w sprawach, w których dokonanie czynów przypisywane jest osobom, za których działania odpowiedzialny był wykonawca, a pokrzywdzonymi były osoby zatrudniane przez te przedsiębiorstwa - oznacza ziszczenie się okoliczności uzasadniającej wykluczenie wykonawcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do weryfikacji podstaw do wykluczenia określonych w ust. 3 w rejestrach własnych. 6. Ocena podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania zostanie dokonana w formule: ,,spełnia/ nie spełnia. 7. Zamawiający podda weryfikacji okoliczności dotyczące wykluczenia wykonawców w oparciu o następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy, VI. Warunki udziału w postępowaniu (przesłanki pozytywne): 1. O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy posiadają zdolność do wykonania zamówienia, a w szczególności spełniają warunki udziału w postępowaniu, które dotyczą: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; Zamawiający wymaga aby wykonawcy składający ofertę w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej lub zawodowej byli wpisani do odpowiedniego rejestru zawodowego lub handlowego. 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu warunku udziału w postępowaniu. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zamawiający nie ustanawia minimalnego pułapu warunku udziału w postępowaniu. 4) zdolności technicznej lub zawodowej; Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę: a) W zakresie Zadania nr I - dysponowania osobami (kierownik robót) - wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą, która posiada prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - przynajmniej w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i jednocześnie posiada doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przez okres przynajmniej jednego roku. (od dnia ukończenia pierwszego przypadku pełnienia funkcji do ukończenia przypadku ostatniego - przynajmniej 1 rok) b) W zakresie Zadania nr II - dysponowania osobami (kierownik robót) - wykonawca zobowiązany jest udowodnić, że będzie dysponował przynajmniej jedną osobą, która posiada prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - przynajmniej w zakresie kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i jednocześnie posiada doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przez okres przynajmniej jednego roku. (od dnia ukończenia pierwszego przypadku pełnienia funkcji do ukończenia przypadku ostatniego - przynajmniej 1 rok) 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana w formule: ,,spełnia/ nie spełnia, w oparciu o następujące dokumenty: 1) Oświadczenie wykonawcy, 2) Odpis z właściwego rejestru (jeżeli dotyczy). Sposób przygotowania oferty: 1. Oferta powinna być złożona na formularzach przygotowanych przez zamawiającego wg wzorów stanowiących: 1) załącznik nr 3 do zapytania ofertowego - Formularz Oferty, 2) Kosztorys ofertowy - w oparciu o przedmiar robót - Załączniki nr: 1B (Dla Zadania nr I) oraz 1D (Dla Zadania nr II) do Opisu przedmiotu zamówienia, 2. Podmioty prowadzące działalność gospodarczą lub zawodową zobowiązane są załączyć do oferty odpis z właściwego rejestru przedsiębiorców lub odpis z KRS albo wskazać w treści wiadomości lub w ofercie właściwy rejestr publiczny wraz z danymi umożliwiającymi pobranie dokumentu albo bezpośredni link. 3. Zamówienie podlega podziałowi na części. Oferta musi obejmować całość danej części Zamówienia (Zadania): 1) Zadanie nr I - ,,Remont ogrodzenia w siedzibie Oddziału OIP w Koszalinie" 2) Zadanie nr II - ,,Remont polegający na wymianie zaworu wody wraz z dostosowaniem instalacji przyłącza wodnego w siedzibie Oddziału OIP w Koszalinie". 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na każde zadanie. 6. Oferta powinna być podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. 7. Zamawiający wymaga sporządzenia oferty pisemnie, w postaci elektronicznej. 8. Ofertę składa się poprzez jej przesłanie na wskazany adres e-mail. 9. Zachowanie postaci elektronicznej dokumentu jest możliwe poprzez: 1) opatrzenie dokumentu lub paczki dokumentów podpisem elektronicznym, w szczególności podpisem kwalifikowanym; 2) opatrzenie dokumentu własnoręcznym podpisem oraz jego zeskanowanie do pliku w formacie PDF, JPG albo innym równoważnym (nieodpłatnym, powszechnie dostępnym); 10. Wykonawca jest uprawniony do elektronicznego zabezpieczenia dokumentów oferty przed możliwością zapoznania się z ich treścią przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku przedłożenia zabezpieczonych dokumentów dostęp do ich treści po upływie terminu składania ofert musi być zapewniony poprzez użycie nieodpłatnych, powszechnie dostępnych aplikacji. 12. W przypadku, gdyby zapoznanie się przez zamawiającego z treścią oferty wymagało użycia klucza, hasła lub równoważnego instrumentu - wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia go zamawiającemu najpóźniej w terminie 1) jednej godziny od upływu terminu składania ofert, jeżeli został on wskazany poprzez określenie dnia i konkretnej godziny jego upływu, 2) 10 godzin od upływu terminu składania ofert, jeżeli został on wskazany poprzez określenie jedynie dnia jego upływu 13. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być załączone, jeżeli nie wynika z treści innych dokumentów. 14. Zaoferowana cena jest ceną ryczałtową i powinna uwzględniać wykonanie wszystkich prac, czynności oraz dostaw, zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia. 15. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 16. Wykonawca wnioskujący o przyznanie środków publicznych na realizację wyodrębnionego zadania powinien przedstawić ofertę wykonania zadania zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji, gwarantującą wykonanie zadania w sposób efektywny, oszczędny i terminowy. 17. Umowa może być zawarta w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo w formie pisemnej. 18. Termin związania ofertą wynosi 40 dni od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert. XII. Ustanowione kryteria oceny ofert: 1. Cena wykonania zamówienia brutto - 90% Wartość punktowa w zakresie tego kryterium będzie wyliczana wg wzoru: Wartość punktowa ceny = R ? Cn *100 Cb gdzie: R - ranga ocenianego kryterium, Cn - cena najniższa, Cb - cena badana. 2. Termin realizacji zamówienia - 10% gdzie: R - ranga ocenianego kryterium, Tn - termin najkrótszy, Tb - termin badany. XIII. Badanie i ocena ofert: 1. Informacje o liczbie oraz treści złożonych ofert nie zostaną przez zamawiającego ujawnione przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia właściwego przebiegu kwalifikacji podmiotowej wykonawców albo badania i oceny ofert, w szczególności jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów lub są one niekompletne lub zawierają błędy - zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia albo do wyjaśnienia treści złożonych ofert. 3. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do dokonania oceny podmiotowej oraz przedmiotowej oceny treści oferty jedynie w odniesieniu do wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najwyżej ocenioną według przyjętych kryteriów. 4. Zamawiający jest uprawniony do dokonania poprawienia w ofercie: 1) oczywistych omyłek pisarskich, 2) oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) innych omyłek, polegających na niezgodności treści oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. 5. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1) została złożona po terminie składania ofert, co mogło mieć wpływ na zachowanie uczciwej konkurencji w postępowaniu; 2) została złożona przez wykonawcę: a) podlegającego wykluczeniu z postępowania; b) niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, c) który nie złożył wymaganego w treści niniejszego zapytania: i. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, ii. oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, iii. podmiotowego środka dowodowego, potwierdzającego brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, iv. przedmiotowego środka dowodowego, v. innych dokumentów lub oświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia postępowania 3) jest niezgodna z przepisami ustawy; 4) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów; 5) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia; 6) nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert 7) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 8) zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia; 9) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu; 10) wykonawca zakwestionował poprawienie innych omyłek, polegających na niezgodności treści oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty; 11) wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą; 12) jej przyjęcie naruszałoby bezpieczeństwo publiczne lub istotny interes bezpieczeństwa państwa, a tego bezpieczeństwa lub interesu nie można zagwarantować w inny sposób; 13) obejmuje ona urządzenia informatyczne lub oprogramowanie wskazane w rekomendacji, o której mowa w art. 33 ust. 4 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa (Dz.U. z 2024 r., poz. 1077 t.j.) stwierdzającej ich negatywny wpływ na bezpieczeństwo publiczne lub bezpieczeństwo narodowe; 6. O wynikach postępowania jego uczestnicy zostaną poinformowani poprzez e-mail. 7. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który otrzyma najwyższą liczbę punktów w podanych w dokumentach zamówienia kryteriach oceny. 2. Pozostałe informacje: 1) Gospodarka środkami publicznymi jest jawna. 2) Umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz oferty stanowią informację publiczną. XV. Postanowienia końcowe: 1. 2. 3. 4. 5. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do modyfikacji treści zapytania oraz do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny. W sprawach nieuregulowanych w treści zapytania zastosowanie znajdują przepisy ustawy kodeks cywilny. Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa według wzorca stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Złożenie oferty oznacza akceptację warunków postępowania określonych w zapytaniu oraz treści wzorca umownego. Uwagi: Ochrona danych osobowych osób fizycznych oraz zasada jawności: 1. Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), Okręgowy Inspektor Pracy w Szczecinie, informuje że: 1) Administratorem danych osobowych jest Okręgowy Inspektor Pracy w Szczecinie, z siedzibą przy ul. Pszczelnej 7, 71-663 Szczecin. 2) Administrator powołał inspektora ochrony danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: iod@szczecin.pip.gov.pl 3) Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji z obowiązku prawnego, ciążącego na administratorze oraz w celu wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) oraz c) RODO. 4) Odbiorcą danych osobowych mogą zostać a) osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2023 r., poz. 1270 z późn. zm.), b) inne jednostki organizacyjne PIP, c) uprawnione organy publiczne, d) podmioty wykonujące usługi niszczenia i archiwizacji dokumentacji, e) podmioty, które mogą uzyskać dane na podstawie przepisów prawa. 5) Dane osobowe mogą być przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej na podstawie prawnie wiążącego i egzekwowalnego instrumentu między organami lub podmiotami publicznymi. 6) Dane przechowywane będą przez czas określony w przepisach prawa. 7) Istnieje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, oraz przenoszenia danych. 8) Istnieje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9) Podanie danych jest wymogiem umownym lub warunkiem zawarcia umowy, jest dobrowolne, ale konieczne do realizacji celów do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych osobowych może uniemożliwić prawidłowe wykonanie umowy lub jej zawarcie. 10) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą poddawane profilowaniu. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan Paweł Kaszuba; tel. kom.: 664-328-506, adres e-mail: pawel.kaszuba@szczecin.pip.gov.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024