Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi

Data zamieszczenia: 2024-09-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W NOWYM SĄCZU
Pijarska 3
33-300 Nowy Sącz
powiat: Nowy Sącz
+48184482146
zamowieniapubliczne@nowysacz.so.gov.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Nowy Sącz
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: +48184482146
Termin składania ofert: 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA i montaż systemu klimatyzacji wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku Sądu Rejonowego w Gorlicach przy Ul. Bieckiej 5
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnej klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Gorlicach przy Ul. Bieckiej 5.

CPV: 39717200-3, 45331220-4,45310000-3,45400000-1,50730000-1

Dokument nr: 2024/BZP 00487126, AG.261.9.2024

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 09:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c3a1733-3d5e-41c4-892f-bff8d4992a9a
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
4. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
Pan Marcin Mróz, e-mail: zamowieniapubliczne@nowysacz.so.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
18. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy
e-zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 3. Zamawiający, w celu wykonania obowiązku wynikającego z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia 2016/679, w stosunku do osób fizycznych, od których w niniejszym postępowaniu dane mogą być zbierane bezpośrednio, informuje, że:
1) administratorem danych gromadzonych w ramach niniejszego postępowania jest Sąd Okręgowy w Nowym Sączu, Ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, reprezentowany przez Dyrektora Sądu. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych Ul. Pijarska 3, 33-300 Nowy Sącz, e-mail: iod@nowysacz.so.gov.pl;
2) dane zbierane są wyłącznie w celu oraz w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy PZP, - podstawa prawna w przepisach Rozporządzenia 2016/679: art. 6 ust. 1 lit. c;
3) odmowa podania danych osobowych w zakresie żądanym przez Zamawiającego może skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy;
4) dane zgromadzone w postępowaniu są jawne - co oznacza, że administrator ma prawny obowiązek udostępnić je każdemu, kto w trybie 74 ust. 1 ustawy PZP zwróci się z wnioskiem do administratora o udostępnienie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, albo w trybie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) zwróci się z wnioskiem do administratora o udostępnienie informacji publicznej dotyczącej postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
5) administrator może ujawniać dane osobowe zgromadzone w postępowaniu odbiorcom będącym podmiotami przetwarzającymi, które w imieniu administratora mogą przetwarzać te dane na podstawie zawartych z administratorem umów, w celu realizacji usług objętych tymi umowami;
6) dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podlega przepisom ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.), dlatego po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dane będą przechowywane przez okres 10 lat, zgodnie z przepisami w/w ustawy, - podstawa prawna w przepisach Rozporządzenia 2016/679: art. 6 ust. 1 lit. c;
7) osoba, której dane dotyczą, posiada prawo:
a) dostępu do treści danych osobowych na podstawie art. 15 Rozporządzenia 2016/679;
b) żądania sprostowania treści danych, które są nieprawidłowe, lub ich uzupełnienia na podstawie art. 16 Rozporządzenia 2016/679;
c) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 Rozporządzenia 2016/679;
d) do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00193 Warszawa, gdy uzna, że administrator przetwarzając jej dane osobowe narusza przepisy Rozporządzenia 2016/679.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-20 09:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Wymagania:
1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 15 000 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 54 1130 1017 0021 1002 9190 0004 z dopiskiem ,,Wadium -postępowanie AG.261.9.2024
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AG.261.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji centralnej klimatyzacji w budynku Sądu Rejonowego w Gorlicach przy ul. Bieckiej 5.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Termin wykonania zamówienia (T) - waga kryterium 20 %.
3) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 20 %.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższym bilansem oceny powyższych kryteriów.
4. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
4) Cena (C) - waga 60 %
Liczba punktów = ( Cmin/Co ) * 60
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (niepodlegających odrzuceniu)
Co - cena podana w ofercie ocenianej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,Cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium ,,Cena (C)" wynosi 60.
5) Termin wykonania zamówienia (T) - waga 20 %
a) Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium ,,Termin wykonania zamówienia (T)" wynosi 20.
b) Sposób obliczenia punktów dla w/w kryterium:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (T) LICZBA PUNKTÓW
10 tygodni od podpisania umowy 0 pkt.
9 tygodni od podpisania umowy 10 pkt.
8 tygodni od podpisania umowy 20 pkt.
c) Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w Formularzu ofertowym.
d) Jeżeli Wykonawca nie poda oferowanego Terminu wykonania zamówienia w ofercie, to Zamawiający przyjmie, że składając ofertę Wykonawca oferuje maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy (12 tygodni) i poprawi omyłkę zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
6) Okres gwarancji (G) - waga 20 %
a) W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał okres udzielonej przez Wykonawcę dodatkowej gwarancji na dostarczony, zamontowany i uruchomiony przedmiot zamówienia.
b) Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium ,,Okres gwarancji (G)" wynosi 20.
c) Sposób obliczenia punktów dla w/w kryterium:
TERMIN GWARANCJI (G) LICZBA PUNKTÓW
36 miesięcy 00,00 pkt.
48 miesięcy 10,00 pkt.
60 miesięcy 20,00 pkt.
d) Zamawiający wymaga na cały przedmiot zamówienia (kompleksowej gwarancji jakości) minimum 36 miesięcznej.
e) Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w Formularzu ofertowym.
f) Jeżeli Wykonawca nie poda oferowanego okresu gwarancji w ofercie, to Zamawiający przyjmie, że składając ofertę Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) i poprawi omyłkę zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że posiada ważny certyfikat dla przedsiębiorców, wskazany w rozporządzeniu (WE) nr 303/2008 z dnia 2 kwietnia 2008 r. (Dz. Urz. UE L 335 z 03.04.2008, str. 3), zgodnie z art. 29 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na montażu instalacji klimatyzacji w systemie VRF (system VRF składający się z co najmniej z 2 jednostek zewnętrznych i co najmniej 5 jednostek wewnętrznych w każdym układzie) w ramach jednej umowy, w tym przynajmniej jedna była wykonana w obiekcie czynnym, funkcjonującym w całości w czasie wykonywania prac przez Wykonawcę.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) certyfikat dla przedsiębiorcy, o którym mowa w art. 29 ustawy o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
5) oświadczenie Wykonawcy (sporządzone wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SWZ), o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 15 000 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 54 1130 1017 0021 1002 9190 0004 z dopiskiem ,,Wadium -postępowanie AG.261.9.2024.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający najpóźniej w dniu zawarcia umowy wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
1) w pieniądzu - odpowiednią kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy nr: 54 1130 1017 0021 1002 9190 0004 z dopiskiem: ,,Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - postępowanie nr AG.261.9.2024";
2) w pozostałych dopuszczanych formach dokument zabezpieczenia należy złożyć w siedzibie Sądu Okręgowego w Nowym Sączu ul. Pijarska 3 pok. 009, w oryginale.
4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach, o których mowa w art. 450 ust. 1 pkt 2-5 ustawy PZP, winny one zawierać w szczególności określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty zabezpieczenia, termin ważności gwarancji oraz zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty sumy pieniężnej w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy na pierwsze żądanie (wystąpienie, wniosek, wezwanie).
5. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Termin wykonania zamówienia (T) - waga kryterium 20 %.
3) Okres gwarancji (G) - waga kryterium 20 %.
2. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert, będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najwyższym bilansem oceny powyższych kryteriów.
4. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
4) Cena (C) - waga 60 %
Liczba punktów = ( Cmin/Co ) * 60
gdzie:
Cmin - najniższa cena spośród wszystkich ofert ocenianych (niepodlegających odrzuceniu)
Co - cena podana w ofercie ocenianej
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,Cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
c) Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium ,,Cena (C)" wynosi 60.
5) Termin wykonania zamówienia (T) - waga 20 %
a) Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium ,,Termin wykonania zamówienia (T)" wynosi 20.
b) Sposób obliczenia punktów dla w/w kryterium:
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (T) LICZBA PUNKTÓW
10 tygodni od podpisania umowy 0 pkt.
9 tygodni od podpisania umowy 10 pkt.
8 tygodni od podpisania umowy 20 pkt.
c) Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w Formularzu ofertowym.
d) Jeżeli Wykonawca nie poda oferowanego Terminu wykonania zamówienia w ofercie, to Zamawiający przyjmie, że składając ofertę Wykonawca oferuje maksymalny termin wykonania przedmiotu umowy (12 tygodni) i poprawi omyłkę zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
6) Okres gwarancji (G) - waga 20 %
a) W ramach tego kryterium Zamawiający będzie oceniał okres udzielonej przez Wykonawcę dodatkowej gwarancji na dostarczony, zamontowany i uruchomiony przedmiot zamówienia.
b) Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania w kryterium ,,Okres gwarancji (G)" wynosi 20.
c) Sposób obliczenia punktów dla w/w kryterium:
TERMIN GWARANCJI (G) LICZBA PUNKTÓW
36 miesięcy 00,00 pkt.
48 miesięcy 10,00 pkt.
60 miesięcy 20,00 pkt.
d) Zamawiający wymaga na cały przedmiot zamówienia (kompleksowej gwarancji jakości) minimum 36 miesięcznej.
e) Ocena zostanie dokonana w oparciu o informacje podane w Formularzu ofertowym.
f) Jeżeli Wykonawca nie poda oferowanego okresu gwarancji w ofercie, to Zamawiający przyjmie, że składając ofertę Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji (36 miesięcy) i poprawi omyłkę zgodnie z art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.