świętokrzyskie (Kielce)
zachodniopomorskie (Koszalin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
małopolskie (Stryszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla budowy żłobka |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Urząd Miejski w Ornecie ul. Plac Wolności 26 11-130 Orneta powiat: lidzbarski tel. (055) 22-10-201, tel. (055) 22-10-203, tel. 55 22 10 200 umig@orneta.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Orneta |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (055) 22-10-201 |
Termin składania ofert: | 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania: ,,Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku, przy ul. 1 - Maja 54 w Ornecie" (działka Nr 113, obręb nr 4.0002 Orneta 2 - I wariant, działka nr 265/11, 259/8 obręb 4.0005 - II wariant) 5) Ma obejmować całość zamówienia 2. Przedmiot zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia, obejmujący charakterystyczne parametry, określające wielkość i zakres robót budowlanych, oraz ogólne i szczegółowe właściwości funkcjonalno - użytkowe, 2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, w tym cechy dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych, 3. Informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania przedmiotowej, inwestycji celu publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi zgodność planowanego zamierzenia budowlanego z wymogami wynikającymi z odrębnych przepisów oraz przepisami prawnymi i normami związanymi z projektowaniem i wykonaniem tego zamierzenia budowlanego. 4. Zamawiający informuje, że zamierza złożyć wniosek o dofinansowanie przedmiotowej inwestycji z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029. Projekt o którym mowa musi być wykonany zgodnie z zasadami opisanymi w Programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 - po zmianach z dnia 25.04.2024 r. 3. Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następującego zakresu prac: 1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego w wersji papierowej w 6 egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz., 2. Wykonanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej w wersji papierowej w 3 egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz., 3. Wykonanie wizualizacji projektu w twardej oprawie 1 egz., wersji papierowej w 3 egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz., 4. Wykonanie przedmiaru robót w wersji papierowej w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,, 5. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego w wersji papierowej w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,, 6. Wykonanie kosztorysu nakładczego w wersji papierowej w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,, 7. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w wersji papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,, 8. Sporządzenie planu BIOZ w wersji papierowej w 2 egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,, 9. Dokonanie niezbędnych uzgodnień w zakresie kolizji i innych, uzyskanie stosownych decyzji, CPV: 71240000-2, 71242000-6 Dokument nr: IFP.I.271.5.2024 Składanie ofert: 8. Miejsce i termin składania ofert:Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ornecie 11 -130 Orneta, przy Ul. Plac Wolności 26, lub przesłać pocztą, w terminie do dnia 13.09.2024 r. do godz. 12.00. Miejsce i termin realizacji: 4. Termin realizacji zamówienia: do 15.11.2024 r. Wymagania: 1. Opis sposobu przygotowania oferty: 1) Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej i zamkniętej kopercie 2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis ,,Oferta na opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania: ,,Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku, przy ul. 1 - Maja 54 w Ornecie" 3) Ceny w niej podane muszą być wyrażone cyfrowo i słownie 4) Ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką 5) Ma obejmować całość zamówienia 5. Projekt budowlano-wykonawczy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.) Dopuszcza się projekt indywidualny jak i projekt typowy (załącznik nr 7 do zaproszenia).6. Planowane koszty robót budowlanych i prac projektowych należy opracować zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r. poz. 2458 z późn. zm.). Uwaga! Należy uwzględnić podział na koszty: kwalifikowalne/ niekwalifikowalne 7. Przedmiot umowy, o którym mowa w ust.1,2 i 3 musi być wykonany zgodnie z zasadami opisanymi w: w Program ie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 - po zmianach z dnia 25.04.2024 r. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w uzasadnionych okolicznościach. 5. Okres gwarancji: 60 miesięcy 6. Warunki płatności: 1. 100% wynagrodzenia wypłacone zostanie Projektantowi po przekazaniu dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 2. Podstawą wystawienia faktur VAT będzie bezusterkowy protokół zdawczo- odbiorczy. 3. Należność z tytułu faktur będzie płatna przez Zamawiającego przelewem na konto wskazane przez Projektanta. 7. Inne wymagania: 1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków określonych w zapytaniu ofertowym:a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, b) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty, jakie Wykonawca poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia, e) ceny należy określić w PLN w wysokości netto i brutto, 2. Do oferty muszą być dołączone dodatkowo dokumenty: a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego, b) oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego, 8. Kryteria oceny ofert: ,,cena" - 100% Ocena kryterium ,,cena" - punkty w kryterium ,,cena" będą obliczone wg poniższego wzoru: Najniższa cena brutto spośród badanych ofert ilość uzyskanych punktów = ------------------------------------------------------------- x 100 Cena brutto badanej oferty Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku. Maksymalna liczba punktów jaka można uzyskać: 100. 1. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 2. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę. 3.Cena określona przez Wykonawcę w ofercie - nie będzie podlegała zmianom i będzie obowiązywać w okresie ważności umowy. 8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy Przed zawarciem umowy, Wykonawca wniesie zabezpieczenie wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto. należytego 7. Uwagi 1) Integralną częścią umowy stanowi kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej a w przypadku spółek cywilnych, kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników oraz umowa spółki. Jeżeli umowę w sprawie zamówienia publicznego podpisuje osoba upoważniona, wymagane jest załączenie do umowy właściwego pełnomocnictwa. 2) Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania ofertowego w przypadku nie zabezpieczenia środków finansowych w budżecie gminy. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty, oraz zawrzeć oświadczenie o treści ,,Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na warunkach w niej określonych. 10. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzone jest w trybie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 19 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zmianami) na podstawie Zarządzenia Nr RO. 0050.7.2021 Burmistrza Ornety z dnia 20.01.2021r. w sprawie regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł w formie zapytania ofertowego. Uwagi: 11. Informacje dodatkowe: 1.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 1 w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: ? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Ornety, Plac Wolności 26, 11-130 Orneta (dalej Administrator); ? Administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych z którym kontakt jest możliwy pod adresem email: iod@orneta.pl; Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem na opracowanie projektu budowlano- wykonawczego dla zadania: ,,Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Orneta tj.: Przedszkole Nr 2 przy ul. 1-go Maja 54 w Ornecie" prowadzonym w trybie zapytania ofertowego. ? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; ? Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pa na dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; ? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;? Posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*; ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; ? Nie przysługuje Pani/Panu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO 1 , w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg Załącznika Nr 9. 1 rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). *Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innejosoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 9. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami: Jan Orłowski - Główny Specjalista ds. Inwestycji IFP Urzędu Miejskiego w Ornecie tel. (055) 22-10-201 Mariusz Leszczewski - Inspektor ds. Inwestycji IFP Urzędu Miejskiego w Ornecie tel. (055) 22-10-203 |
© eurobudowa.pl 2004-2024