Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
24317z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla budowy żłobka

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla budowy żłobka

Data zamieszczenia: 2024-09-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Ornecie
ul. Plac Wolności 26
11-130 Orneta
powiat: lidzbarski
tel. (055) 22-10-201, tel. (055) 22-10-203, tel. 55 22 10 200
umig@orneta.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Orneta
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (055) 22-10-201
Termin składania ofert: 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszam do złożenia oferty na realizację zamówienia:
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla
zadania:
,,Budowa żłobka - niskoenergetycznego budynku, przy ul.
1 - Maja 54 w Ornecie"
(działka Nr 113, obręb nr 4.0002 Orneta 2 - I wariant, działka nr 265/11, 259/8 obręb 4.0005
- II wariant)
5) Ma obejmować całość zamówienia
2. Przedmiot zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia, obejmujący charakterystyczne parametry,
określające wielkość i zakres robót budowlanych, oraz ogólne i szczegółowe
właściwości funkcjonalno - użytkowe,
2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia, w tym
cechy dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych,
3. Informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania przedmiotowej, inwestycji
celu publicznego wraz z dokumentami potwierdzającymi zgodność planowanego
zamierzenia budowlanego z wymogami wynikającymi z odrębnych przepisów oraz
przepisami prawnymi i normami związanymi z projektowaniem i wykonaniem tego
zamierzenia budowlanego.
4. Zamawiający informuje, że zamierza złożyć wniosek o dofinansowanie
przedmiotowej inwestycji z Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat
3 Aktywny Maluch 2022-2029. Projekt o którym mowa musi być wykonany zgodnie z
zasadami opisanymi w Programie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
Aktywny Maluch 2022-2029 - po zmianach z dnia 25.04.2024 r.
3. Zakres lub wielkość przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania następującego zakresu prac:
1. Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego w wersji papierowej w 6 egz.,
oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,
2. Wykonanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej w wersji papierowej w 3
egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,
3. Wykonanie wizualizacji projektu w twardej oprawie 1 egz., wersji papierowej w
3 egz., oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,
4. Wykonanie przedmiaru robót w wersji papierowej w 2 egz., oraz w wersji
elektronicznej 1 egz.,,
5. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego w wersji papierowej w 2 egz., oraz w
wersji elektronicznej 1 egz.,,
6. Wykonanie kosztorysu nakładczego w wersji papierowej w 2 egz., oraz w
wersji elektronicznej 1 egz.,,
7. Wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w wersji
papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej 1 egz.,,
8. Sporządzenie planu BIOZ w wersji papierowej w 2 egz., oraz w wersji
elektronicznej 1 egz.,,
9. Dokonanie niezbędnych uzgodnień w zakresie kolizji i innych, uzyskanie
stosownych decyzji,

CPV: 71240000-2, 71242000-6

Dokument nr: IFP.I.271.5.2024

Składanie ofert:
8. Miejsce i termin składania ofert:Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Ornecie
11 -130 Orneta, przy Ul. Plac Wolności 26, lub przesłać pocztą, w terminie do dnia
13.09.2024 r. do godz. 12.00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia: do 15.11.2024 r.

Wymagania:
1. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej i zamkniętej kopercie
2) Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego oraz napis ,,Oferta na
opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla zadania: ,,Budowa żłobka -
niskoenergetycznego budynku, przy ul. 1 - Maja 54 w Ornecie"
3) Ceny w niej podane muszą być wyrażone cyfrowo i słownie
4) Ma być napisana w języku polskim, czytelną i trwałą techniką
5) Ma obejmować całość zamówienia
5. Projekt budowlano-wykonawczy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem
Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i
formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.) Dopuszcza się
projekt indywidualny jak i projekt typowy (załącznik nr 7 do zaproszenia).6. Planowane koszty robót budowlanych i prac projektowych należy opracować
zgodnie z Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r.
w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego,
obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót
budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2021 r.
poz. 2458 z późn. zm.).
Uwaga! Należy uwzględnić podział na koszty: kwalifikowalne/ niekwalifikowalne
7. Przedmiot umowy, o którym mowa w ust.1,2 i 3 musi być wykonany zgodnie z
zasadami opisanymi w: w Program ie rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do
lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029 - po zmianach z dnia 25.04.2024 r.
Zamawiający przewiduje
możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w uzasadnionych
okolicznościach.
5. Okres gwarancji: 60 miesięcy
6. Warunki płatności:
1. 100% wynagrodzenia wypłacone zostanie Projektantowi po przekazaniu
dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia w terminie 30 dni od daty
otrzymania faktury przez Zamawiającego.
2. Podstawą wystawienia faktur VAT będzie bezusterkowy protokół zdawczo-
odbiorczy.
3. Należność z tytułu faktur będzie płatna przez Zamawiającego przelewem na
konto wskazane przez Projektanta.
7. Inne wymagania:
1. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona na
podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń potwierdzających
spełnienie warunków określonych w zapytaniu ofertowym:a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,
b) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia,
c) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) cena podana w ofercie musi obejmować wszystkie koszty, jakie Wykonawca
poniesie z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami
realizacji przedmiotu zamówienia,
e) ceny należy określić w PLN w wysokości netto i brutto,
2. Do oferty muszą być dołączone dodatkowo dokumenty:
a) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
b) oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym
- wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego,
8. Kryteria oceny ofert:
,,cena" - 100%
Ocena kryterium ,,cena" - punkty w kryterium ,,cena" będą obliczone wg
poniższego wzoru:
Najniższa cena brutto spośród badanych ofert
ilość uzyskanych punktów = ------------------------------------------------------------- x 100
Cena brutto badanej oferty
Wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.
Maksymalna liczba punktów jaka można uzyskać: 100.
1. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która uzyska największą
liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu. Oferty złożone po
terminie nie będą rozpatrywane.
2. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać
swoją ofertę.
3.Cena określona przez Wykonawcę w ofercie - nie będzie podlegała zmianom i
będzie obowiązywać w okresie ważności umowy.
8. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy
Przed zawarciem umowy, Wykonawca wniesie zabezpieczenie
wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto.
należytego
7. Uwagi
1) Integralną częścią umowy stanowi kserokopia aktualnego odpisu z właściwego
rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej a w przypadku spółek cywilnych, kserokopia zaświadczenia o wpisie
do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników oraz umowa spółki.
Jeżeli umowę w sprawie zamówienia publicznego podpisuje osoba upoważniona,
wymagane jest załączenie do umowy właściwego pełnomocnictwa.
2) Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania ofertowego
w przypadku nie zabezpieczenia środków finansowych w budżecie gminy.
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania
wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i przepisami
prawa. W ofercie należy podać okres ważności oferty, oraz zawrzeć oświadczenie o
treści ,,Oświadczam, że w przypadku wybrania mojej oferty, zrealizuję zamówienie na
warunkach w niej określonych.
10. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzone jest w trybie art. 2 ust. 1
pkt 1 ustawy z dnia 19 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2021 r. poz. 1129, ze zmianami) na podstawie Zarządzenia Nr RO.
0050.7.2021 Burmistrza Ornety z dnia 20.01.2021r. w sprawie regulaminu
udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza kwoty
130 000 zł w formie zapytania ofertowego.

Uwagi:
11. Informacje dodatkowe:
1.Klauzula informacyjna z art. 13 RODO 1 w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z obowiązkiem nałożonym art. z art. 13
ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
? Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Ornety, Plac
Wolności 26, 11-130 Orneta (dalej Administrator);
? Administrator powołał inspektora ochrony danych osobowych z którym kontakt jest
możliwy pod adresem email: iod@orneta.pl;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem na opracowanie projektu budowlano-
wykonawczego dla zadania: ,,Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w
Gminie Orneta tj.: Przedszkole Nr 2 przy ul. 1-go Maja 54 w Ornecie" prowadzonym
w trybie zapytania ofertowego.
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96
ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2019r. poz. 2019), dalej ,,ustawa Pzp"; Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia
zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
? Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pa
na dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;? Posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych
osobowych*;
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO **;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych
Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;
? Nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych
przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych
z udziałem w postępowaniu.
Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO 1 , w szczególności
obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych,
których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio
pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie
miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą,
dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4).
Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z
art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i
których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz
ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały
przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający
zobowiązuje Wykonawcę do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wg Załącznika Nr 9.
1 rozporządzenie
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1).
*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień
umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności
protokołu oraz jego załączników. **Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innejosoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
9. Osoby upoważnione do kontaktów z wykonawcami:
Jan Orłowski - Główny Specjalista ds. Inwestycji IFP Urzędu Miejskiego w Ornecie
tel. (055) 22-10-201
Mariusz Leszczewski - Inspektor ds. Inwestycji IFP Urzędu Miejskiego w Ornecie
tel. (055) 22-10-203

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.