Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5492z ostatnich 7 dni
24140z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie izolacji ściany piwnicznej budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie izolacji ściany piwnicznej budynku

Data zamieszczenia: 2024-09-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Istebna
Istebna 1000
43-470 Istebna
powiat: cieszyński
tel. 33 855-65-00 wew. 50
m.ksiazczyk@istebna.eu
Województwo: śląskie
Miasto: Istebna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 33 855-65-00 we
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie izolacji ściany piwnicznej budynku Ośrodka Zdrowia w Koniakowie
III. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej izolacji ściany piwnicznej budynku nr 668
od wejścia do mieszkań komunalnych po narożnik budynku (wejście do Ośrodka Zdrowia) oraz
wymiana uszkodzonych rynien dachowych i rur spustowych. Zakres prac obejmuje:
- Naprawę izolacji ścian piwnicznych i uszczelnienie przejść rur z wymiennika gruntowego
do budynku
- wymiana uszkodzonych rynien dachowych i rur spustowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i 6 do zaproszenia.

Dokument nr: UK.271.2.43.2024

Składanie ofert:
Ofertę należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały
sposób zabezpieczonej kopercie oznaczonej w następujący sposób:
3- Nadawca: Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć),
- Adresat: Urząd Gminy w Istebnej, 43-470 Istebna 1000, woj. śląskie,
- Opis: Oferta w postępowaniu - Nr sprawy: UK.271.2.43.2024
- pn.: ,,Wykonanie izolacji ściany piwnicznej budynku Ośrodka Zdrowia w
Koniakowie"
- Nie otwierać przed terminem otwarcia ofertowego: 12.09.2024 r., godz. 15:00.
VIII. Miejsce i termin składania i ofert:
1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 12.09.2024 r., godz. 14:30.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia.
1. Termin wykonania przedmiotu umowy do 29.11.2024 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia:
1. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się zgodnie
z art. 2 ust. 1 pkt. 1 (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest jako rozeznanie rynku zgodnie z zasadą
konkurencyjności, bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zaleca się wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty.
V. Warunki udziału w postępowaniu:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie
następujące warunki:
? Oświadczą, że znają i akceptują warunki realizacji zamówienia określone w
zapytaniu ofertowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz nie
wnoszą żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie.
? Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia we wskazanym terminie.
1? W stosunku, do których nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość,
nie otwarto postępowania likwidacyjnego.
? Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, niezbędną wiedzę oraz
dysponują osobami do realizacji zamówienia.
? Oświadczą o braku prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu,
przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji
państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności
dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
? Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu w przypadkach, o których mowa w art. 7
ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).
2. Zaakceptowanie wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
VI. Warunki podmiotowe, które musi spełnić Wykonawca składający ofertę:
Doświadczenie - Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku w zakresie
doświadczenia, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób
szczególny.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi
w zaproszeniu i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym
dokumencie.
2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem
nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia. Ewentualne poprawki
w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez
Wykonawcę, bądź osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wykonawca, bądź
osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy obowiązane są podpisać Formularz
Ofertowy, w miejscach, w których zostały naniesione zmiany.
3. Cena oferty jest ceną ryczałtową, w związku z czym Wykonawca nie może żądać
podwyższenia tej części wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można
było przewidzieć rozmiaru lub kosztów robót.
4. Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadzi własną ocenę i obliczy ilości robót,
jakie są konieczne do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. W przypadku
stwierdzenia braków, wad lub sprzeczności w udostępnionych przez Zamawiającego do
opracowania kosztorysu ofertowego materiałach, Wykonawca powinien o tym fakcie
powiadomić Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę, uwzględniającą zakres zamówienia
określony w zapytaniu. Ponieważ przedmiary dla tego zakresu robót mają charakter
wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania
własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia
rezultatu, tj. Wykonawca może swobodnie kształtować kosztorys ofertowy określając
(korygując) ilości robót, ceny jednostkowe czy podstawę wyceny. Wykonawca ponosi
2pełną odpowiedzialność za przyjęcie ilości robót wynikających z przedmiaru robót
dołączonych do zaproszenia.
6. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego
uproszczonego wraz z tabelą elementów scalonych, składnikami cenotwórczymi
(R,Kp,Kz,Z) zachowując strukturę podziału branżowego z przedmiaru robót, z których
wynikać będzie cena wskazana w ofercie.
7. Cenę wynikającą z kosztorysu należy wpisać do formularza ofertowego.
8. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
- Wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1,
- Kosztorys ofertowy Wykonawcy - zgodnie z wytycznymi pkt. VII ust.6.
- Zaakceptowany wzór Umowy - załącznik nr 2,
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 3,
- Dokumenty rejestrowe firmy,
- Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
9. Wykonawca, uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zaproszeniu
do złożenia oferty, powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane
z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
10. W przyjętej kalkulacji należy uwzględnić wszystkie elementy zawarte w opisie
przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy jak również te, które nie są wprost
wyartykułowane w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty, natomiast są niezbędne dla
prawidłowego wykonania umowy.
11. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej
rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie.
12. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem
oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie
odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem
i złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego
tytułu względem Zamawiającego.
13. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone
pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kopii, pełnomocnictwo musi być
potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, bądź
notariusza, adwokata, radcę prawnego.
14. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub w poświadczonej kopii. Przez
poświadczenie kopii przez Wykonawcę Zamawiający rozumie złożenie na kserokopii
dokumentu pieczątki ,,za zgodność z oryginałem" lub własnoręcznego podpisu
poprzedzonego dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem" i datą jego złożenia, przez osobę
uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Pożądane jest również
przystawienie pieczątki imiennej, jeżeli uprawniony przedstawiciel Wykonawcy posługuje
się taką pieczątką.
15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
16. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte się w projekcie umowy -
załącznik nr 2.
17. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni, bieg terminu związania ofertą
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina
wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy
kurierską.
3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane oraz zostaną zwrócone bez otwierania.
4. Ofertę należy dostarczyć do Sekretariatu, mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego
zaadresowane zgodnie z wymaganiami w rozdziale VII pkt. 9.
IX. Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej:
1. Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych.
2. Wymaga się, aby cena podana była z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do
jednego grosza).
3. Przy ocenie ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita zamówienia brutto.
4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami:
a) Najniższa cena całkowita brutto / cena całkowita badanej oferty brutto x 100% x 100 pkt =
ilość uzyskanych punktów wyrażona w %.
b) Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania
niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz jest ofertą, która uzyskała najwyższą liczbę
punktów zgodnie z pkt. a).
X. Zawiadomienie o wyborze, odrzuceniu oferty, unieważnieniu postępowania:
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia
Wykonawców (w formie wiadomości e-mail), którzy złożyli oferty, o wyborze
najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce
zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z przyznaną punktacją.
2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia,
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o
zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
4c)
została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnienia warunków udziału
w postępowaniu.
XI. Dodatkowe informacje:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny; z tytułu
unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w
stosunku do Zamawiającego,
b) zmiany lub uzupełnienia treści zapytania,
c) wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych, w ofercie,
o złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub
dokumentów,
d) swobodnego wyboru ofert, zmiany terminów, negocjacji.
XII. Klauzula informacyjna:

Uwagi:
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - PODJĘCIE
DZIAŁAŃ PRZED ZAWARCIEM UMOWY, ZAWARCIE UMOWY
Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia
27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej: ,,RODO" przekazuję następujące
informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA
Administratorem danych osobowych jest Gmina Istebna - Urząd Gminy Istebna reprezentowany
przez Wójta Gminy Istebna z siedzibą, 43-470 Istebna 1000.
Urząd Gminy jest aparatem pomocniczym zapewniającym obsługę Wójtowi Gminy Istebna jako
organowi administracji publicznej oraz organowi wykonawczemu Gminy Istebna.
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail urzad@istebna.eu,
telefonicznie pod numerem: 33 855 65 00 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez
e-mail iod@istebna.eu lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących
przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych podjęciem działań przed zawarciem
umowy, zawarciem umowy, prowadzenia rozliczeń finansowych oraz prowadzenia
sprawozdawczości podatkowej, sprawozdawczości księgowej.
PODSTAWA PRAWNA
art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną
jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą,
przed zawarciem umowy
5art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego
ciążącego na administratorze.
W szczególności podstawę prawną stanowią:
o Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
o Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego,
o Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
o Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji
kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych.
ODBIORCY DANYCH
Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom:
o organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym
na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa.
o podmiotom, które na podstawie stosownych umów powierzenia danych do przetwarzania
świadczą usługi na rzecz Administratora,
PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI
MIĘDZYNARODOWEJ
Administrator danych nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich oraz
organizacji międzynarodowych chyba, że umowa będzie dotyczyła programów finansowanych
przez organizacje międzynarodowe.
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Dane będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa - zgodnie z instrukcją
kancelaryjną.
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
Posiada Pani/Pan prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, ograniczenia
przetwarzania danych, dostępu do danych, ich aktualizacji i otrzymywania kopii, o ile pozwalają
na to przepisy prawa.
Jeżeli przekazane informacje są niezrozumiałe lub oczekują Państwo uszczegółowienia informacji
dotyczących przetwarzania danych osobowych w tym przysługujących praw, podstaw prawnych
przetwarzania danych czy też okresu ich przetwarzania przysługuje Państwu prawo żądania od
Administratora danych wyjaśnień w tym zakresie (art.12 RODO).
Wniosek z żądaniem realizacji przysługujących praw, wyjaśnienia zasad przetwarzania danych,
podstaw ich przetwarzania, okresu przetwarzania itp. należy kierować pisemnie na adres
Administratora danych.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego - Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych, mającym siedzibę pod adresem ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.
ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od zainteresowanych.
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH
6Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem koniecznym do podjęcia
działań przed zawarciem umowy, samym zawarciem umowy oraz prowadzenia rozliczeń
finansowych oraz sprawozdawczości podatkowej, finansowej, księgowej.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE
W trakcie przetwarzania danych osobowych Administrator danych nie będzie podejmował
decyzji w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu.
Informujemy że podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu
o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe. Brak zgody wykluczy podmiot z udziału
w postępowaniu.

Kontakt:
Uprawniony pracownik do bezpośredniego kontaktu z oferentami: Mirosław Książczyk tel.
33 855-65-00 wew. 50, adres e-mail: m.ksiazczyk@istebna.eu

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.