dolnośląskie (Ludwikowice Kłodzkie)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie izolacji ściany piwnicznej budynku |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Istebna Istebna 1000 43-470 Istebna powiat: cieszyński tel. 33 855-65-00 wew. 50 m.ksiazczyk@istebna.eu |
Województwo: | śląskie |
Miasto: | Istebna |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 33 855-65-00 we |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie izolacji ściany piwnicznej budynku Ośrodka Zdrowia w Koniakowie III. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowej izolacji ściany piwnicznej budynku nr 668 od wejścia do mieszkań komunalnych po narożnik budynku (wejście do Ośrodka Zdrowia) oraz wymiana uszkodzonych rynien dachowych i rur spustowych. Zakres prac obejmuje: - Naprawę izolacji ścian piwnicznych i uszczelnienie przejść rur z wymiennika gruntowego do budynku - wymiana uszkodzonych rynien dachowych i rur spustowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 i 6 do zaproszenia. Dokument nr: UK.271.2.43.2024 Składanie ofert: Ofertę należy umieścić w jednej zapieczętowanej lub w inny trwały sposób zabezpieczonej kopercie oznaczonej w następujący sposób: 3- Nadawca: Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć), - Adresat: Urząd Gminy w Istebnej, 43-470 Istebna 1000, woj. śląskie, - Opis: Oferta w postępowaniu - Nr sprawy: UK.271.2.43.2024 - pn.: ,,Wykonanie izolacji ściany piwnicznej budynku Ośrodka Zdrowia w Koniakowie" - Nie otwierać przed terminem otwarcia ofertowego: 12.09.2024 r., godz. 15:00. VIII. Miejsce i termin składania i ofert: 1. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 12.09.2024 r., godz. 14:30. Miejsce i termin realizacji: IV. Termin realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Termin wykonania przedmiotu umowy do 29.11.2024 r. Wymagania: II. Tryb udzielenia zamówienia: 1. Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych nie stosuje się zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 1 (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.). 2. Niniejsze postępowanie prowadzone jest jako rozeznanie rynku zgodnie z zasadą konkurencyjności, bez stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych. Zaleca się wykonanie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. V. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki: ? Oświadczą, że znają i akceptują warunki realizacji zamówienia określone w zapytaniu ofertowym i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz nie wnoszą żadnych zastrzeżeń i uwag w tym zakresie. ? Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia we wskazanym terminie. 1? W stosunku, do których nie ogłoszono upadłości, nie złożono wniosku o upadłość, nie otwarto postępowania likwidacyjnego. ? Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, niezbędną wiedzę oraz dysponują osobami do realizacji zamówienia. ? Oświadczą o braku prawomocnego skazania za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe. ? Oświadczą, że nie podlegają wykluczeniu w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835). 2. Zaakceptowanie wzoru umowy stanowiącej załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. VI. Warunki podmiotowe, które musi spełnić Wykonawca składający ofertę: Doświadczenie - Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku w zakresie doświadczenia, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. VII. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w zaproszeniu i przygotować ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w tym dokumencie. 2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Treść oferty musi odpowiadać treści zaproszenia. Ewentualne poprawki w tekście oferty muszą być naniesione w czytelny sposób i parafowane przez Wykonawcę, bądź osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Wykonawca, bądź osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy obowiązane są podpisać Formularz Ofertowy, w miejscach, w których zostały naniesione zmiany. 3. Cena oferty jest ceną ryczałtową, w związku z czym Wykonawca nie może żądać podwyższenia tej części wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów robót. 4. Wykonawca przed złożeniem oferty przeprowadzi własną ocenę i obliczy ilości robót, jakie są konieczne do wykonania w ramach niniejszego zamówienia. W przypadku stwierdzenia braków, wad lub sprzeczności w udostępnionych przez Zamawiającego do opracowania kosztorysu ofertowego materiałach, Wykonawca powinien o tym fakcie powiadomić Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę, uwzględniającą zakres zamówienia określony w zapytaniu. Ponieważ przedmiary dla tego zakresu robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i orientacyjny, Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu robót wymaganego do osiągnięcia rezultatu, tj. Wykonawca może swobodnie kształtować kosztorys ofertowy określając (korygując) ilości robót, ceny jednostkowe czy podstawę wyceny. Wykonawca ponosi 2pełną odpowiedzialność za przyjęcie ilości robót wynikających z przedmiaru robót dołączonych do zaproszenia. 6. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kosztorysu ofertowego uproszczonego wraz z tabelą elementów scalonych, składnikami cenotwórczymi (R,Kp,Kz,Z) zachowując strukturę podziału branżowego z przedmiaru robót, z których wynikać będzie cena wskazana w ofercie. 7. Cenę wynikającą z kosztorysu należy wpisać do formularza ofertowego. 8. Na ofertę składają się następujące dokumenty: - Wypełniony Formularz Ofertowy - załącznik nr 1, - Kosztorys ofertowy Wykonawcy - zgodnie z wytycznymi pkt. VII ust.6. - Zaakceptowany wzór Umowy - załącznik nr 2, - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych - załącznik nr 3, - Dokumenty rejestrowe firmy, - Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. 9. Wykonawca, uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty, powinien w cenie ofertowej ująć wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 10. W przyjętej kalkulacji należy uwzględnić wszystkie elementy zawarte w opisie przedmiotu zamówienia oraz wzorze umowy jak również te, które nie są wprost wyartykułowane w niniejszym zaproszeniu do złożenia oferty, natomiast są niezbędne dla prawidłowego wykonania umowy. 11. Złożenie przez jednego Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne spowoduje jej odrzucenie. 12. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawców w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty. Oferenci zobowiązują się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego. 13. Jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, bądź notariusza, adwokata, radcę prawnego. 14. Dokumenty powinny być składane w oryginale lub w poświadczonej kopii. Przez poświadczenie kopii przez Wykonawcę Zamawiający rozumie złożenie na kserokopii dokumentu pieczątki ,,za zgodność z oryginałem" lub własnoręcznego podpisu poprzedzonego dopiskiem ,, za zgodność z oryginałem" i datą jego złożenia, przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. Pożądane jest również przystawienie pieczątki imiennej, jeżeli uprawniony przedstawiciel Wykonawcy posługuje się taką pieczątką. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia zawarte się w projekcie umowy - załącznik nr 2. 17. Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 2. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. 3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane oraz zostaną zwrócone bez otwierania. 4. Ofertę należy dostarczyć do Sekretariatu, mieszczącego się w siedzibie Zamawiającego zaadresowane zgodnie z wymaganiami w rozdziale VII pkt. 9. IX. Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej: 1. Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych. 2. Wymaga się, aby cena podana była z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (do jednego grosza). 3. Przy ocenie ofert będzie brana pod uwagę cena całkowita zamówienia brutto. 4. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami: a) Najniższa cena całkowita brutto / cena całkowita badanej oferty brutto x 100% x 100 pkt = ilość uzyskanych punktów wyrażona w %. b) Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta spełnia wymagania niniejszego zaproszenia do złożenia oferty oraz jest ofertą, która uzyskała najwyższą liczbę punktów zgodnie z pkt. a). X. Zawiadomienie o wyborze, odrzuceniu oferty, unieważnieniu postępowania: 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadamia Wykonawców (w formie wiadomości e-mail), którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z przyznaną punktacją. 2. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: a) jej treść nie odpowiada treści zaproszenia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 4c) została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu. XI. Dodatkowe informacje: 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podawania przyczyny; z tytułu unieważnienia postępowania Wykonawcom nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego, b) zmiany lub uzupełnienia treści zapytania, c) wezwania Wykonawcy, w przypadku stwierdzenia uchybień formalnych, w ofercie, o złożenia w określonym terminie, stosownych oświadczeń, wyjaśnień lub dokumentów, d) swobodnego wyboru ofert, zmiany terminów, negocjacji. XII. Klauzula informacyjna: Uwagi: KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH - PODJĘCIE DZIAŁAŃ PRZED ZAWARCIEM UMOWY, ZAWARCIE UMOWY Działając na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - dalej: ,,RODO" przekazuję następujące informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych: TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA Administratorem danych osobowych jest Gmina Istebna - Urząd Gminy Istebna reprezentowany przez Wójta Gminy Istebna z siedzibą, 43-470 Istebna 1000. Urząd Gminy jest aparatem pomocniczym zapewniającym obsługę Wójtowi Gminy Istebna jako organowi administracji publicznej oraz organowi wykonawczemu Gminy Istebna. DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA Z administratorem można się skontaktować poprzez adres e-mail urzad@istebna.eu, telefonicznie pod numerem: 33 855 65 00 lub pisemnie na adres siedziby administratora. DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail iod@istebna.eu lub pisemnie na adres siedziby administratora. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych podjęciem działań przed zawarciem umowy, zawarciem umowy, prowadzenia rozliczeń finansowych oraz prowadzenia sprawozdawczości podatkowej, sprawozdawczości księgowej. PODSTAWA PRAWNA art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy 5art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. W szczególności podstawę prawną stanowią: o Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, o Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego, o Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, o Ustawa z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. ODBIORCY DANYCH Dane osobowe mogą być przekazywane następującym odbiorcom: o organom władzy publicznej oraz podmiotom wykonującym zadania publiczne lub działającym na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa. o podmiotom, które na podstawie stosownych umów powierzenia danych do przetwarzania świadczą usługi na rzecz Administratora, PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ Administrator danych nie będzie przekazywał danych osobowych do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych chyba, że umowa będzie dotyczyła programów finansowanych przez organizacje międzynarodowe. OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH Dane będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa - zgodnie z instrukcją kancelaryjną. PRAWA PODMIOTÓW DANYCH Posiada Pani/Pan prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych, dostępu do danych, ich aktualizacji i otrzymywania kopii, o ile pozwalają na to przepisy prawa. Jeżeli przekazane informacje są niezrozumiałe lub oczekują Państwo uszczegółowienia informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych w tym przysługujących praw, podstaw prawnych przetwarzania danych czy też okresu ich przetwarzania przysługuje Państwu prawo żądania od Administratora danych wyjaśnień w tym zakresie (art.12 RODO). Wniosek z żądaniem realizacji przysługujących praw, wyjaśnienia zasad przetwarzania danych, podstaw ich przetwarzania, okresu przetwarzania itp. należy kierować pisemnie na adres Administratora danych. PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, mającym siedzibę pod adresem ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. ŹRÓDŁO POCHODZENIA DANYCH OSOBOWYCH Dane osobowe są pozyskiwane bezpośrednio od zainteresowanych. INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH 6Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jest jednak warunkiem koniecznym do podjęcia działań przed zawarciem umowy, samym zawarciem umowy oraz prowadzenia rozliczeń finansowych oraz sprawozdawczości podatkowej, finansowej, księgowej. ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, PROFILOWANIE W trakcie przetwarzania danych osobowych Administrator danych nie będzie podejmował decyzji w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe nie będą poddawane profilowaniu. Informujemy że podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe. Brak zgody wykluczy podmiot z udziału w postępowaniu. Kontakt: Uprawniony pracownik do bezpośredniego kontaktu z oferentami: Mirosław Książczyk tel. 33 855-65-00 wew. 50, adres e-mail: m.ksiazczyk@istebna.eu |
© eurobudowa.pl 2004-2024