wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
POWIAT ZŁOTORYJSKI - POWIATOWY ZARZĄD DRÓG ul. Kolejowa 4 59-500 Złotoryja powiat: złotoryjski 768783486, faks 768783486 sekretariat@powiat-zlotoryja.pl https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-zlotoryja/demand/notice/public/140906/details |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Złotoryja |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 768783486, faks 7687 |
Termin składania ofert: | 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi Krótki opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi oraz dostawa piasku z podziałem na 2 części: Część I: ,,Usługa odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach powiatowych" 2. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący: - Załącznik nr 7 do SWZ dla Części I ,,Usługa odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na drogach powiatowych" 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości zimowej na drogach powiatowych będących w administracji Powiatowego Zarządu Dróg w Złotoryi oraz dostawa piasku z podziałem na 2 części: Część II: ,,DOSTAWA piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych" 2. Szczegółowy opis realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący: - Załącznik nr 7a do SWZ dla Części II ,,DOSTAWA piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych" CPV: 90620000-9, 90630000-2, 14211000-3 Dokument nr: 2024/BZP 00487538, ZD.71.272.9.B5.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 09:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek ,,Wiadomości" kierujący do modułu korespondencja. https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 2. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują: - poprzez Platformę, dostępną pod adresem: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl 3. Rejestracja na Platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, wymaga rejestracji Wykonawcy na tej platformie. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy: 1) Ogólne zasady korzystania z Platformy: - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Powiatu Złotoryjskiego: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl 2) Składanie oferty w formie elektronicznej: - forma elektroniczna - postać elektroniczna opatrzona podpisem zaufanym - postać elektroniczna opatrzona podpisem osobistym 5. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesłanych danych tj.plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf, odt, ods, doc, xls, docx, xlsx, jpg, jpeg, zip, 7z, XAdES, 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Kierownik Powiatowego Zarządu Dróg z siedzibą w Złotoryi, Ul. Kolejowa 4, 59-500 Złotoryja tel. 76 8783 486, 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem: - Powiatowy Zarząd Dróg w Złotoryi, Ul. Kolejowa 4, 59-500 Złotoryja, email: kontakt@ido24.eu, 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzeniu dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obroną przed roszczeniami. 4) Podstawą przetwarzania danych osobowych jest: a) Ustawa z dnia 11 września 2019 r. prawo Zamówień Publicznych. b) Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych. c) Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. d) Art. 6 pkt. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. 5) Odbiorca lub kategorie odbiorców: Podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa. W szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania; Zasada Jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych z wyjątkiem danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych), 6) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. 7) Posiada Pani/Pan prawo: a) Prawo żądania dostępu do danych (w przypadku, gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowane żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu). b) Prawo żądania sprostowania danych (wykonanie tego obowiązku nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników). c) Prawo usunięcia danych w przypadku gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane lub w inny sposób przetwarzane. d) Prawo żądania ograniczenia przetwarzania (wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego). 8) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony danych Osobowych Ul. Stawki2, 00-913 Warszawa. 9) Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu. 10) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich. Pełna treść klauzuli zawarta jest w SWZ Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl/pn/powiat-zlotoryja/demand/notice/public/140906/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-16 08:00 Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostepnej pod adresem internetowym https://powiat-zlotoryja.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024