Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
4752z ostatnich 7 dni
23992z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie przy dachu neogotyckiego kościoła parafialnego

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie przy dachu neogotyckiego kościoła parafialnego

Data zamieszczenia: 2024-09-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Marcina w Krościenku Wyżnym
ul. Brzozowska 1
38-422 Krościenko Wyżne
powiat: krośnieński
tel. 13 43 150 15, 607 776 954
parafia.kroscienkowyzne@vp.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Krościenko Wyżne
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 13 43 150 15, 6
Termin składania ofert: 2024-10-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu zakupowym na roboty budowlane pn.: ,,Prace konserwatorskie przy dachu neogotyckiego kościoła parafialnego w Krościenku Wyżnym"
Przedmiot zamówienia jest dofinansowany z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, ustanowionego uchwałą nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków.
II. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn.: ,,Prace konserwatorskie przy dachu neogotyckiego kościoła parafialnego w Krościenku Wyżnym" obejmujące w szczególności:
1. Oczyszczenie powierzchni połaci dachowej (wykonanej z blachy stalowej) z brudu zdegradowanych powłok malarskich, efektów korozji metodą hydrodynamiczną/hydropiaskowaniem oraz mechanicznym szlifowaniem przy użyciu materiałów ściernych.
2. Usunięcie wybranych, zdegradowanych odcinków orynnowania.
3. Wymiana zdegradowanych odcinków orynnowania w tożsamej technice i materiale.
4. Pokrycie dachu oraz orynnowania nową antykorozyjną warstwą malarską o kolorystyce dostosowanej do barwy blachy ocynkowanej - dotyczy wyłącznie poszycia dachowego i orynnowania wykonanego z blachy stalowej.
5. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej opisowej, fotograficznej i graficznej.
Roboty budowlane, o których mowa powyżej, należy wykonać zgodnie z Decyzją Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (w zakresie dachu kościoła) i Programem Prac Konserwatorskich (w zakresie dachu kościoła).
Szczegółowy zakres robót określa Decyzja Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków (w zakresie dachu kościoła), Program Prac Konserwatorskich (w zakresie dachu kościoła) i przedmiar robót stanowiące załączniki do niniejszego zapytania.

CPV: 45453000-7

Otwarcie ofert: 9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14 października 2024 r. o godz. 905 w siedzibie Zamawiającego: Kancelaria Parafii Rzymskokatolickiej pw. Świętego Marcina w Krościenku Wyżnym, Ul. Brzozowska 1,38-422 Krościenko Wyżne.
10. Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
6. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca^ do dnia 14 października 2024 r. do godz. 900 w Kancelarii Parafii Rzymskokatolickiej pw. Świętego Marcina w Krościenku Wyżnym, Ul. Brzozowska 1, 38-422 Krościenko Wyżne.

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 11 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
IV. 1. Udział w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
3) zdolności technicznej lub zawodowej. IV.2. Brak podstaw do wykluczenia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
IV.3. Warunki udziału w postępowaniu

1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - suma gwarancyjna co najmniej 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia musi obejmować co najmniej przewidziany przez zamawiającego w SWZ okres realizacji zadania. Jeżeli ważność polisy wygasa przed terminem wykonania zamówienia, Wykonawca winien dołączyć do oferty oświadczenie o przedłożeniu Zamawiającemu aktualnego dokumentu ubezpieczenia niezwłocznie po wygaśnięciu polisy/innego dokumentu ubezpieczenia.
3. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Rozpatrywane będą oferty, w których Wykonawca oświadczy, że spełnia warunek udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz:
1) wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z pracami konserwatorskimi obiektu wpisanego do rejestru zabytków o wartości minimum 200 000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto;
2) wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia tj. dysponuje co najmniej jedną osobą spełniającą wymogi art. 37a ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami tj. pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
W dziedzinach nieobjętych programem studiów wyższych, o których mowa w ust. 1, pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru albo na Listę Skarbów Dziedzictwa, kieruje osoba, która posiada:
a) świadectwo ukończenia szkoły średniej zawodowej oraz tytuł zawodowy albo wykształcenie średnie lub średnie branżowe i dyplom potwierdzający posiadanie kwalifikacji zawodowych w zawodach odpowiadających danej dziedzinie lub
b) dyplom mistrza w zawodzie odpowiadającym danej dziedzinie
oraz która przez co najmniej 4 lata brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, na Listę Skarbów Dziedzictwa, do inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub innych zabytkach zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
4. Ocena spełnienia warunków udziału ma charakter eliminacyjny. Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy spełniają wszystkie warunki wskazane w niniejszym zapytaniu. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczeń przedłożonych wraz z ofertą.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt 3 powinien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo ci wszyscy wykonawcy wspólnie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub odwołania warunków udziału w postępowaniu.
V. Miejsce i termin złożenia ofert, sposób przygotowania oferty:
1. Forma składania ofert: na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
3. Do oferty należy dołączyć:
1) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania.
2) Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania oraz:
a) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Ofertę należy sporządzić w języku polskim i w formie pisemnej.
3) Kosztorys ofertowy.
4. Termin związania ofertą:
1) Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2) W przypadku gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania ofertą wskazanego w pkt. 1, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwraca się jednokrotnie do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazywany przez niego okres, nie dłuższy niż 30 dni.
3) Przedłużenie terminu związania ofertą wymaga złożenia przez wykonawcę pisemnego oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
5. Oferta winna być podpisana przez osobę reprezentującą Wykonawcę na podstawie pisemnego upoważnienia lub innego dokumentu stwierdzającego to upoważnienie.
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową, kurierską.
7. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną odrzucone i nie będą oceniane.
8. Oferty należy złożyć w nieprzezroczystych kopertach zabezpieczonych w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z ich treścią przed otwarciem ofert. Na kopercie należy umieścić opis:
Nadawca:
Pełna nazwa i dokładny adres Wykonawcy
(ulica, nr lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego)
(dopuszcza się czytelny odcisk pieczęci)
Parafia Rzymskokatolicka pw. Świętego Marcina
w Krościenku Wyżnym
ul. Brzozowska 1, 38-422 Krościenko Wyżne
Oferta w postępowaniu zakupowym pn.:
,,Prace konserwatorskie przy dachu neogotyckiego kościoła parafialnego w Krościenku Wyżnym"
Nie otwierać przed godz. 905dnia 14 października 2024 r.
Podczas otwarcia ofert Zamawiający odczyta informacje dotyczące:
a) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie,
b) ceny i okresu gwarancji.
VI. Formalności związane z wyborem oferty:
1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium oceny ofert.
2. Oferty, które nie odpowiadają wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu zostaną odrzucone.
3. Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: 1) cena oferty brutto = 100%
4. Podczas oceny ofert, punktacja danej oferty obliczona zostanie zgodnie ze wzorem:
Ocena punktowa = (cena najniższej oferty brutto wśród ofert nie podlegających odrzuceniu /cena oferty badanej) x 100 punktów.
5. Maksymalna liczba punktów, jakie można uzyskać w tym kryterium wynosi 100.
6. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z prawidłowym wykonaniem zamówienia i ma charakter ryczałtowy.
7. Opis sposobu obliczenia ceny:
1) Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem wartości netto, należnego podatku VAT oraz wartości brutto.
2) Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia, uzyskać niezbędne do sporządzenia oferty informacje mające wpływ na wartość zamówienia.
3) Ceny w ofercie powinny być podane z dokładnością do 2 miejsca po przecinku.
4) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
5) Jeżeli oferta prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w ofercie, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
9. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą się odbywały w walucie polskiej (PLN).
10. Udział własny w finansowaniu Inwestycji był wypłacony przed wypłatą środków z dofinansowania Wykonawcy. Jeśli Ostateczna wartość Inwestycji przekracza planowaną we Wniosku o dofinansowanie wartość Inwestycji, obowiązek ten dotyczy co najmniej kwoty zadeklarowanej we Wniosku o dofinansowanie.
11. Zamawiający o wyniku zapytania powiadomi na piśmie Wykonawców, którzy złożyli oferty podając nazwę (firmę), siedzibę i numery identyfikujące Wykonawcę, którego ofertę wybrano, uzasadnienie wyboru, informację o sposobie przekazania zapytania ofertowego, nazwy (firmy), siedziby Wykonawców, którzy złożyli oferty i punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację oraz informację o Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone.
12. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta w dniu podpisania.
13. Do skutecznego zawarcia umowy pod rygorem nieważności wymagana jest forma pisemna.
IX. Unieważnienie postępowania:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
2. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty łub oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
X. Odrzucenie oferty:
Oferta podlega odrzuceniu, gdy:
1. Jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
2. Została złożona przez podmiot:
1) niespełniający warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym;
2) powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w ich imieniu, lub osobami wykonującymi w ich imieniu czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania w sprawie wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające na:
a) uczestniczeniu jako wspólnik w spółce cywilnej lub osobowej;
b) posiada co najmniej 10% udziałów lub akcji spółki kapitałowej;
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta lub pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli;
e) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.
3) podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 7 ust. ł w związku z ust. 9 ustawa z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2023 r. poz. 1497 z późn. zm.).
3. Została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym,
4. Oferta nie podlega odrzuceniu mimo, że została złożona przez wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w pkt. 2 ppkt. 2., jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego Wykonawcy.

Kontakt:
VII. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Ks. Wiesław Kałamarz - Proboszcz Parafii Rzymskokatolickiej pw. Świętego Marcina w Krościenku Wyżnym, ul. Brzozowska 1,38-422 Krościenko Wyżne tel. 13 43 150 15 lub 607 776 954

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.