Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
22124z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie odcinków sieci wodociągowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie odcinków sieci wodociągowych

Data zamieszczenia: 2024-09-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stanisławów
ul. Rynek 32
05-304 Stanisławów
powiat: miński
tel. +48 25 757 58 58, +48 25 757 57 07, +48 25 757 50 90, fax: +48 25 757 58 57
urzad.gminy@stanislawow.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stanisławów
Wadium: 10 000,00 zł
Nr telefonu: tel. +48 25 757 58 5
Termin składania ofert: 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Wykonanie odcinków sieci wodociągowych w miejscowości Pustelnik, Gmina
Stanisławów - Ul. Sosnowa, Ul. Szkolna, Ul. Klonowa"
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest
Zakres zadania obejmuje:
1. Budowę odcinka sieci wodociągowej w Ul. Sosnowej w miejscowości Pustelnik -
PE 100 ?110×10,00mm, SDR11, PN16 o długości L?69,5mb
2. Budowę odcinka sieci wodociągowej w Ul. Szkolnej w miejscowości Pustelnik - PE 100
?125×11,40mm, SDR11, PN16 o długości L?113,00mb
3. Budowę odcinka sieci wodociągowej w Ul. Klonowej w miejscowości Pustelnik -
PE 100 ?125×11,40mm, SDR11, PN16 o długości L?134,20mb
wraz z włączeniem się do istniejącego wodociągu i montażem 2 hydrantów nadziemnych
DN80.
Do zadań wykonawcy należy także przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej: 2 egz.
w wersji papierowej oraz 1 kpl. dokumentacji nagranej na nośnik CD/pendrive.
UWAGA: Wykonawca ma obowiązek wykonać i uzgodnić projekt czasowej organizacji
ruchu, jeśli będzie to niezbędne do wykonania inwestycji.

Dokument nr: RIiOŚ.2710.23.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert: 12:30.

Składanie ofert:
13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 20.09.2024r. do godz. 12:00 lub za
pomocą poczty elektronicznej do dnia 20.09.2024r. do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
6. Termin realizacji zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia
15 listopada 2024r.

Wymagania:
o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto, do których nie stosuje się
ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 z późn. zm.)
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza
130 000 zł netto.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert uzupełniających.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania
tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień
składania ofert wykażą, ze spełniają warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej - sieci wodociągowe i kanalizacyjne,
c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia,
e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
8.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania
określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Wykonawca
zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia:
- kopię dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia w zakresie kierowania robotami
budowlanymi w specjalności instalacyjnej - sieci wodociągowe i kanalizacyjne,
- kopię aktualnego zaświadczenia z właściwej izby inżynierów budownictwa o przynależności
do izby.
Zamawiający żąda od Wykonawcy:
a) wykazu usług oraz osób skierowanych do realizacji zadania (załącznik nr 2) wykonanych
w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze
w ramach jednej umowy, w zakresie przedstawionym w Zapytaniu ofertowym wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi
zostały wykonane,
8.2. Parafowanego wzoru umowy (załącznik nr 3).
8.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
Nie przedstawienie dokumentów wskazanych w pkt. 8 będzie skutkowało odrzuceniem oferty
przez Zamawiającego.
UWAGA: Wybrany w wyniku zapytania ofertowego oferent przed podpisaniem umowy o
roboty budowlane ma obowiązek dostarczenia kosztorysu ofertowego na przedstawione roboty.
9. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z wykonawcami:
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Wykonawcy
przekazują pisemnie na adres Urząd Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, faksem na nr
25 757 58 57 lub e-mailem: urzad.gminy@stanislawow.pl
Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się faksem lub drogą elektroniczną.
10. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w
wysokości: 10 000,00 zł;
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w
Mińsku Mazowieckiem Oddział Stanisławów nr konta 91 1020 4476 0000 8102 0499 0620 z
dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania".
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego.
11. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty
12. Opis sposobu przygotowywania ofert:
Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem
oferty ponosi składający ofertę.
Ofertę należy przesłać na adres mailowy: urzad.gminy@stanislawow.pl lub dostarczyć do
siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Stanisławów ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów
Przesłane oferty drogą
mailową po tej godzinie nie będą rozpatrywane.
14. Opis sposobu obliczenia ceny:
Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych. Cenę należy podać w kwocie netto, brutto
i wyszczególnić stawkę i wartość podatku VAT.
15. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 80%;
2) Gwarancja i rękojmia ponad okres 36 miesięcy na roboty budowlane - waga 20%
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 80% - spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu.
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana
przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w
związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Gwarancja i rękojmia:RIiOŚ.2710.23.2024
Stanisławów, 05.09.2024r.
- do 36 miesięcy - 0%
- 48 miesięcy - 10%
- 60 miesięcy - 20%
Okres gwarancji i rękojmi na całość zamówienia udzielony ponad 60 miesięcy nie będzie
dodatkowo punktowany, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36
miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca otrzyma 0 pkt.
3) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie
liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za
najkorzystniejszą
16. Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 3% ceny ofertowej
brutto podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego
wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w
kilku następujących formach:
a)
pieniądzu;
b)
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze
zobowiązaniem pieniężnym;
c)
gwarancjach bankowych;
d)
gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formie określonej w
art. 450 ust. 2 ustawy Pzp.
5. Zabezpieczenie winno zostać wniesione przed zawarciem umowy z zastrzeżeniem, iż
zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli pieniądze
wpłyną na rachunek Zamawiającego przed zawarciem umowy.
6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na
oprocentowanym rachunku bankowym.
7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania
umowy w formie gwarancji lub poręczenia zabezpieczenie musi być bezwarunkowe,
nieodwołalne, niepodlegające przeniesieniu na rzecz osób trzecich i płatne na pierwsze
żądanie Zamawiającego. Gwarancje /poręczenia powinny zawierać (oprócz
elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa):
a) nazwę i adres Zamawiającego;
b) nazwę i adres Wykonawcy;
c) oznaczenie (numer referencyjny postępowania);
d) określenie przedmiotu zamówienia;
e) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem;
f) termin ważności gwarancji/poręczenia (nie krótszy niż termin realizacji umowy oraz
okres rękojmi za wady)
8. W przypadku składania przez Wykonawcę zabezpieczenia w formie gwarancji lub
poręczenia, Zamawiający nie uzna dokumentów które nie spełniają wymagań, o
których mowa w pkt 7.
9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie na zasadach i w terminie określonym we wzorze
umowy.
17. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w
celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Wybrany oferent zostanie poinformowany pisemnie o terminie i miejscu podpisania umowy.

Kontakt:
Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:
Monika Krupa tel. (25) 757 58 43, monika.krupa@stanislawow.pl, Agnieszka Getka
tel. (25) 757-58-51, e-mail: agnieszka.getka@stanislawow.pl, w godzinach pracy urzędu
tj. pon. 9.00 - 17.00, wt.- pt. 8.00 - 16.00.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.