lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie odcinków sieci wodociągowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Stanisławów ul. Rynek 32 05-304 Stanisławów powiat: miński tel. +48 25 757 58 58, +48 25 757 57 07, +48 25 757 50 90, fax: +48 25 757 58 57 urzad.gminy@stanislawow.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Stanisławów |
Wadium: | 10 000,00 zł |
Nr telefonu: | tel. +48 25 757 58 5 |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Wykonanie odcinków sieci wodociągowych w miejscowości Pustelnik, Gmina Stanisławów - Ul. Sosnowa, Ul. Szkolna, Ul. Klonowa" 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakres zadania obejmuje: 1. Budowę odcinka sieci wodociągowej w Ul. Sosnowej w miejscowości Pustelnik - PE 100 ?110×10,00mm, SDR11, PN16 o długości L?69,5mb 2. Budowę odcinka sieci wodociągowej w Ul. Szkolnej w miejscowości Pustelnik - PE 100 ?125×11,40mm, SDR11, PN16 o długości L?113,00mb 3. Budowę odcinka sieci wodociągowej w Ul. Klonowej w miejscowości Pustelnik - PE 100 ?125×11,40mm, SDR11, PN16 o długości L?134,20mb wraz z włączeniem się do istniejącego wodociągu i montażem 2 hydrantów nadziemnych DN80. Do zadań wykonawcy należy także przekazanie pełnej dokumentacji powykonawczej: 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 kpl. dokumentacji nagranej na nośnik CD/pendrive. UWAGA: Wykonawca ma obowiązek wykonać i uzgodnić projekt czasowej organizacji ruchu, jeśli będzie to niezbędne do wykonania inwestycji. Dokument nr: RIiOŚ.2710.23.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert: 12:30. Składanie ofert: 13. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 20.09.2024r. do godz. 12:00 lub za pomocą poczty elektronicznej do dnia 20.09.2024r. do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: 6. Termin realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 15 listopada 2024r. Wymagania: o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł netto, do których nie stosuje się ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) 2. Tryb udzielenia zamówienia: Postępowanie jest prowadzone w trybie zapytania ofertowego, którego wartość nie przekracza 130 000 zł netto. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert uzupełniających. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych. 7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień składania ofert wykażą, ze spełniają warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej - sieci wodociągowe i kanalizacyjne, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 8. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: - kopię dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej - sieci wodociągowe i kanalizacyjne, - kopię aktualnego zaświadczenia z właściwej izby inżynierów budownictwa o przynależności do izby. Zamawiający żąda od Wykonawcy: a) wykazu usług oraz osób skierowanych do realizacji zadania (załącznik nr 2) wykonanych w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę o podobnym charakterze w ramach jednej umowy, w zakresie przedstawionym w Zapytaniu ofertowym wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, 8.2. Parafowanego wzoru umowy (załącznik nr 3). 8.3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Nie przedstawienie dokumentów wskazanych w pkt. 8 będzie skutkowało odrzuceniem oferty przez Zamawiającego. UWAGA: Wybrany w wyniku zapytania ofertowego oferent przed podpisaniem umowy o roboty budowlane ma obowiązek dostarczenia kosztorysu ofertowego na przedstawione roboty. 9. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami: Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informację Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie na adres Urząd Gminy ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów, faksem na nr 25 757 58 57 lub e-mailem: urzad.gminy@stanislawow.pl Zamawiający dopuszcza możliwość porozumiewania się faksem lub drogą elektroniczną. 10. Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł; 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Mińsku Mazowieckiem Oddział Stanisławów nr konta 91 1020 4476 0000 8102 0499 0620 z dopiskiem ,,Wadium - nr postępowania". UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 11. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty 12. Opis sposobu przygotowywania ofert: Ofertę należy przygotować w języku polskim. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę. Ofertę należy przesłać na adres mailowy: urzad.gminy@stanislawow.pl lub dostarczyć do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy Stanisławów ul. Rynek 32, 05-304 Stanisławów Przesłane oferty drogą mailową po tej godzinie nie będą rozpatrywane. 14. Opis sposobu obliczenia ceny: Cena oferty musi być wyrażona w polskich złotych. Cenę należy podać w kwocie netto, brutto i wyszczególnić stawkę i wartość podatku VAT. 15. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Cena (C) - waga kryterium 80%; 2) Gwarancja i rękojmia ponad okres 36 miesięcy na roboty budowlane - waga 20% Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1) Cena (C) - waga 80% - spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. a) Podstawą przyznania punktów w kryterium ,,cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym. b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 2) Gwarancja i rękojmia:RIiOŚ.2710.23.2024 Stanisławów, 05.09.2024r. - do 36 miesięcy - 0% - 48 miesięcy - 10% - 60 miesięcy - 20% Okres gwarancji i rękojmi na całość zamówienia udzielony ponad 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowany, natomiast za zaoferowanie wymaganego minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca otrzyma 0 pkt. 3) Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. 3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny. 4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą 16. Informacje dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1. Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 3% ceny ofertowej brutto podanej w ofercie za wykonanie całości przedmiotu zamówienia. 2. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formie określonej w art. 450 ust. 2 ustawy Pzp. 5. Zabezpieczenie winno zostać wniesione przed zawarciem umowy z zastrzeżeniem, iż zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu uznaje się za wniesione, jeżeli pieniądze wpłyną na rachunek Zamawiającego przed zawarciem umowy. 6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. 7. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji lub poręczenia zabezpieczenie musi być bezwarunkowe, nieodwołalne, niepodlegające przeniesieniu na rzecz osób trzecich i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. Gwarancje /poręczenia powinny zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej formy, określonych przepisami prawa): a) nazwę i adres Zamawiającego; b) nazwę i adres Wykonawcy; c) oznaczenie (numer referencyjny postępowania); d) określenie przedmiotu zamówienia; e) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem; f) termin ważności gwarancji/poręczenia (nie krótszy niż termin realizacji umowy oraz okres rękojmi za wady) 8. W przypadku składania przez Wykonawcę zabezpieczenia w formie gwarancji lub poręczenia, Zamawiający nie uzna dokumentów które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt 7. 9. Zamawiający zwróci zabezpieczenie na zasadach i w terminie określonym we wzorze umowy. 17. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: Wybrany oferent zostanie poinformowany pisemnie o terminie i miejscu podpisania umowy. Kontakt: Osobą ze strony Zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Monika Krupa tel. (25) 757 58 43, monika.krupa@stanislawow.pl, Agnieszka Getka tel. (25) 757-58-51, e-mail: agnieszka.getka@stanislawow.pl, w godzinach pracy urzędu tj. pon. 9.00 - 17.00, wt.- pt. 8.00 - 16.00. |
© eurobudowa.pl 2004-2024