dolnośląskie (Wałbrzych)
dolnośląskie (Boguszów-Gorce)
wielkopolskie (Poznań)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Miejska Człuchów al. Wojska Polskiego 1 77-300 Człuchów powiat: człuchowski sekretariat@czluchow.eu https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Człuchów |
Wadium: | 50 000,00 zł |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-24 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn. ,,Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie", tj. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń dla budowy hali sportowej z zapleczem oraz jej wyposażeniem przy istniejącej Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, zlokalizowanej na działkach nr 37/7 i 41/17 obręb 0002-64, jednostka ewidencyjna 220301_1-CZŁUCHÓW - MIASTO, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych i dostaw wraz z instalacją wyposażenia, a także sporządzenie wymaganej dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie wymagane przepisami prawa. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SWZ część IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA § 1. Opis przedmiotu zamówienia a oraz za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający zastrzega, że 50 % wartości przedmiotu zamówienia ma być wykonane do 20.12.2024 r. CPV: 45000000-7, 71000000-8 Dokument nr: 2024/BZP 00488394, RI.271.13.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-24 11:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow Komunikacja o udzielenie zamówienia publicznego odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, znajdują się w SWZ część III. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA oraz część VIII. PROCEDURA PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej znajdują się w SWZ część III. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA oraz część VIII. PROCEDURA PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązek informacyjny w dokumentach zamówienia (SWZ część XI. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH). Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-24 11:00 Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/um_czluchow Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.13.2024 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak 4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule ,,zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania pn. ,,Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie", tj. wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z nadzorem autorskim zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń dla budowy hali sportowej z zapleczem oraz jej wyposażeniem przy istniejącej Szkole Podstawowej nr 1 im. Przyjaciół Ziemi w Człuchowie, zlokalizowanej na działkach nr 37/7 i 41/17 obręb 0002-64, jednostka ewidencyjna 220301_1-CZŁUCHÓW - MIASTO, a następnie wykonanie na jej podstawie robót budowlanych i dostaw wraz z instalacją wyposażenia, a także sporządzenie wymaganej dokumentacji powykonawczej, przeprowadzenie wszystkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeśli będzie wymagane przepisami prawa. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SWZ część IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA § 1. Opis przedmiotu zamówienia a oraz za pomocą programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. Zamawiający zastrzega, że 50 % wartości przedmiotu zamówienia ma być wykonane do 20.12.2024 r. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisano w SWZ część IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA § 7. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości co najmniej 5 000 000,00 zł; 2) zdolności technicznej i zawodowej warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca: a) wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 zł brutto każda polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie hali sportowej; b) oraz skieruje do realizacji zamówienia co najmniej: - kierownika budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - kierownika robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, - projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności architektonicznej, - projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - projektanta z uprawnieniami do projektowania w specjalności drogowej. Szczegółowo warunki opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 3. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: - oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; - odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu opisano szczegółowo w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 4. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują: - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem; - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - wykaz robót budowlanych wymaganych przez zamawiającego wykonanych w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu opisano szczegółowo w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 4. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Informacje dotyczące wadium szczegółowo opisano w SWZ część VI. WARUNKI ZAMÓWIENIA § 6. Wymagania dotyczące wadium. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisano w SWZ część V. KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW § 9. Wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz w projektowanych postanowieniach umowy (wzór umowy) stanowiących załącznik nr 6 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert opisano w SWZ część IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA § 7. Opis kryteriów oceny ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów, i sposobu oceny ofert. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024