Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1187z dziś
6584z ostatnich 7 dni
25097z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rewitalizacji placu - przeniesienie, umiejscowienie i odrestaurowanie bunkra

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rewitalizacji placu - przeniesienie, umiejscowienie i odrestaurowanie bunkra

Data zamieszczenia: 2024-09-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Miejski w Lublińcu Centrum Obsługi Mieszkańców
ul. Paderewskiego 7A
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
tel +48 (34) 353-01-00 wew. 502, wew. 503
zielen2@lubliniec.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel +48 (34) 353-01-
Termin składania ofert: 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Rewitalizacji placu im. Pawła Golasia - przeniesienie,
umiejscowienie i odrestaurowanie bunkra obronnego z września 1939 r.", w ramach VIII edycji
Budżetu Obywatelskiego Miasta Lublińca.
I. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przygotowanie terenu pod osadzenie schronu na placu im. Pawła Golasia (działka o numerze
ewidencyjnym 179/3 w obrębie ewidencyjnym Lubliniec, gmina Lubliniec), m.in. utwardzenie
terenu (pow. ok. 20 m2) przez wykonanie podbudowy z kruszywa kamiennego 0/31,5 na
głębokość ok. 50 cm.
2. Przygotowanie schronu do transportu, który aktualnie znajduje się na skarpie nieruchomości
o nr ewid. 931/189, arkusz mapy 5, obręb Lubliniec, gmina Lubliniec (załącznik nr 8),
obejmujące jego wyjęcie i załadowanie na platformę transportową przy użyciu specjalistycznego
dźwigu.
3. Transport nienormatywny schronu na plac im. Pawła Golasia w Lublińcu.
4. Osadzenie schronu na placu im. Pawła Golasia na wykonanej podbudowie - lokalizacja zgodnie
z załącznikiem nr 5.
5. Wykonanie zagospodarowania terenu wokół schronu wraz z wydzieleniem dojścia do
przyległych ciągów komunikacyjnych w formie alei spacerowych, tj. ułożenie nawierzchni
utwardzonej mineralnej na pow. ok. 46 m2; warstwy nawierzchni:
- nawierzchnia mineralna gr. 12 cm,
- kruszywo gr. 12 cm,
- podsypka żwirowa gr. 20 cm,
- grunt rodzimy.
6. Wykonanie wokół nawierzchni utwardzonej obrzeża betonowo - trawnikowego 6x20x100 cm
na warstwie oporu z betonu C12/15 o średnicy 30 cm i długość ok. 70 mb.
7. Zakup, dostarczenie i montaż ławki z oparciem, kosza na śmieci oraz tablicy informacyjnej (treść
ustalona przez Zamawiającego).
8. Wykonanie iluminacji świetlnej (należy uzgodnić z Zamawiającym).
9. Wykonanie prac modernizacyjnych schronu (m.in. wyczyszczenie betonu od strony zewnętrznej
oraz wewnętrznej schronu, wykonanie otuliny betonowej widocznego zbrojenia, zabezpieczenie
betonu środkiem hydrofobowym w kolorze bezbarwnym).
10. Zabezpieczenie otworów schronu (okienko strzelnicze, wejście), kratą bądź siatką ochronną,
z możliwością wejścia oraz przy zachowaniu dobrej widoczności do wnętrza schronu.
11. Po stronie Wykonawcy jest uporządkowanie terenu po wykonanych pracach polegające na
zebraniu i wywiezieniu wszystkich odpadów powstałych w wyniku prowadzonych prac,
wyrównanie terenu zielonego, zniszczonego podczas wykonywanych prac wraz z obsianiem
trawy, w zakresie i na koszt Wykonawcy.
13. Po stronie Wykonawcy jest wykonanie wszelkich koniecznych projektów i uzyskanie
odpowiednich zgód na wykonanie prac związanych z realizacja przedmiotowego zadania
(Zamawiający wykonał zgłoszenia budowy lub wykonania innych robót budowlanych w
Starostwie Powiatowym w Lublińcu).
14. Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie odpowiednich pozwoleń i uiszczenie odpowiednich
opłat związanych z realizacją zadania np. pozwolenia na transport nienormatywny.
15. Wykonawca zapewni właściwą organizację robót w tym, kierowanie i stały nadzór nad
przygotowaniem oraz wykonywaniem przedmiotu zamówienia oraz przestrzeganie przepisów
bhp i p.poż..
16. Wykonawca we własnym zakresie odpowiednio zabezpieczy miejsce prac, w taki sposób, aby
przebieg prac był bezpieczny dla osób trzecich oraz mienia osób postronnych.
17. W trakcie prowadzonych prac do Wykonawcy należy powiadomienie o utrudnieniach
właścicieli posesji przyległych do terenu prowadzonych robót, zabezpieczenie przed
zniszczeniem ogrodzeń, zapewnienie jak najmniejszej uciążliwości prowadzonych robót dla
okolicznych mieszkańców, itp..
18. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami
współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz normami i z materiałów
własnych.
19. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt narzędzia
i specjalistyczny sprzęt niezbędny do realizacji zadania.
20. Materiały lub urządzenia zastosowane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu
zamówienia winny być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie
oraz posiadać właściwości użytkowe umożliwiające prawidłowo wykonanym obiektom
spełnienie wymagań podstawowych określonych we właściwych przepisach. Na każde
żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych
materiałów lub urządzeń: certyfikat bezpieczeństwa, deklaracje zgodności z polską normą lub
aprobatę techniczną.
21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo robót, mienia i osób oraz za
porządek na terenie realizacji przedmiotu zamówienia.
22. Wykonawca ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za wszelkie szkody osobowe i/lub
rzeczowe w stosunku do Zamawiającego oraz wyrządzone osobom trzecim wynikłe podczas
wykonywania prac.

Dokument nr: WZ.7021.5.00007.2024

Składanie ofert:
IV. TERMIN SKŁADANIA OFERT
W nieprzekraczalnym terminie do dnia 16.09.2024 r. roku (liczy się data wpływu do urzędu).
V. MIEJSCE SKŁADANIA OFERT
Oferty należy składać:
1. W formie pisemnej na dzienniku podawczym w Urzędzie Miejskim w Lublińcu,
w Centrum Obsługi Mieszkańców (parter budynku) przy Ul. Paderewskiego 7A
42-700 Lubliniec, od poniedziałku do piątku, w godz. pracy urzędu, za pośrednictwem Poczty
Polskiej, kuriera, osobiście.
2. Istnieje również możliwość przesłania oferty drogą elektroniczna - skan wypełnionych i
podpisanych dokumentów, na adres e-mail: zielen2@lubliniec.pl.

Miejsce i termin realizacji:
IX. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Termin wykonania zamówienia: w okresie od podpisania umowy do dnia 09.12.2024 r.

Wymagania:
Zamówienie o wartości nie przekraczającej 130.000 zł nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień
Publicznych.
12. Przed złożeniem oferty, zalecane jest dokonanie wizji lokalnej terenu przez Oferenta, na
którym należy przeprowadzić ww. prace, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu
z pracownikiem Wydziału Planowania Zieleni, Sportu i Turystyki, Urzędu Miejskiego
w Lublińcu, pod nr 34 3530100 wew. 503, 502. Każdy z Wykonawców ponosi pełną
odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego
zamówienia.
23. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości wykonywania usługi.
24. Obowiązkiem Wykonawcy jest natychmiastowe wykonanie poprawek w przypadku
stwierdzenia wadliwego wykonania usługi.
25. Współpraca z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego w sprawie realizacji
przedmiotu zamówienia.
II. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie nw.
warunków:
1. Prace powinny być przeprowadzone przez firmę specjalistyczną posiadającą uprawnienia,
kwalifikacje (zgodnie z obowiązującymi przepisami).
2. Oferent oświadcza, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
3. Posiadają opłaconą polisę w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia.
4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Oferent nie może dokonać zmian w złożonej ofercie, ale może przed upływem terminu
składania ofert wycofać swoją ofertę w formie pisemnego powiadomienia, bez możliwości
ponownego złożenia kolejnej oferty. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone
według takich samych zasad jak składana oferta.
4. Poprawki w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane przez osobę/osoby
upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
5. Oferta powinna być podpisana i opieczętowana przez osobę/osoby upoważnione do
reprezentowania Wykonawcy.
6. Ofertę cenową należy sporządzić w formie pisemnej wyłącznie na Formularzu ofertowym
Zamawiającego (Załącznik nr 1), w języku polskim.
7. Skalkulowane ceny winny zawierać wszystkie istotne elementy składające się na cenę
wpisaną do formularza ofertowego. Zamawiający nie dopuszcza wskazania cen w przedziale
od-do. Oferta, która zawierać będzie ceny sprecyzowane w taki sposób zostanie odrzucona.
8. Oferta powinna zawierać:
1) dokładny adres i nazwę oferenta;
2) wypełniony Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
ceny powinny być podane liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku,
określone wyłącznie w walucie polskiej;
3) oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych - Załącznik nr 2 do
zapytania ofertowego;
4) oświadczenie w sprawie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę - Załącznik
nr 3 do zapytania ofertowego;
9. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert.
Oferta powinna znajdować się w zamkniętej
kopercie/opakowaniu zaadresowanym do Zamawiającego, opatrzona napisem:
,,Rewitalizacja placu im. Pawła Golasia - przeniesienie, umiejscowienie i odrestaurowanie
bunkra obronnego z września 1939 r. - Nr zamówienia: WZ.7021.5.00007.2024"oraz nazwą
i dokładnym adresem Wykonawcy.
VI. ZAMAWIAJĄCY NIE UWZGLĘDNI OFERT
1. Złożonych po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu.
2. Wykonawców, którzy złożyli więcej niż jedną ofertę.
3. Do których nie załączono wszystkich wymaganych dokumentów wymienionych
w pkt III ust. 8.
4. Które nie są zgodne z wymaganiami wynikającymi z zapytania ofertowego.
VII. KRYTERIA WYBORU OFERT
Spośród złożonych ofert uznanych za ważne i spełniające wymogi formalne, zostanie
wybrana najkorzystniejsza oferta z punktu widzenia następujących kryteriów i ich wag:
Cena brutto za jaką zostanie zrealizowane zamówienie - 100%.
Wg Zamawiającego cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w jednostkach pieniężnych -
tylko w PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz inne koszty związane z wykonaniem
przedmiotu zamówienia. Cena oferty obejmuje zatem wszystkie czynności niezbędne do
prawidłowego wykonania umowy, nawet jeśli czynności te nie zostały wprost wyszczególnione w
treści niniejszego zapytania, czy umowy. Wykonawca, mając możliwość uprzedniego ustalenia
wszystkich warunków technicznych związanych z realizacją umowy, nie może żądać podwyższenia
oferowanych cen, nawet jeżeli z przyczyn od siebie niezależnych nie mógł przewidzieć wszystkich
czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Cena powinna być podana
liczbowo z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku i zapisana słownie, określona wyłącznie
w walucie polskiej.
VIII. WYNIK POSTĘPOWANIA
1. Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty najkorzystniejszej albo po zamknięciu
postępowania bez dokonania wyboru, powiadomi Wykonawców o jego wyniku w formie
ogłoszenia publikowanego na BIP miasta Lublińca albo o zamknięciu postępowania bez
dokonania wyboru.
2. Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Wykonawcę, który
złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli Wykonawca nie zawrze umowy
lub uchyli się od wykonania zadania, Zamawiający może zawrzeć umowę z Wykonawcą,
którego oferta była następna w kolejności.
3. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo
do skontaktowania się z Wykonawcami, w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
4. Złożenie oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia.
5. Złożenie odpowiedzi na niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów
Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień
publicznych, która nie ma zastosowania do niniejszego postępowania (art. 2 ust. 1 pkt. 1 Pzp)
i nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, a tym samym nie stanowi podstawy
roszczenia Oferenta do zawarcia umowy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania w każdej
chwili, bez podania przyczyny, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
W takim przypadku Wykonawcom, którzy złożyli oferty nie przysługuje roszczenie o zwrot
kosztów uczestnictwa w zapytaniu, w tym kosztów przygotowania oferty.

Uwagi:
XI. ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW
ZAPYTANIA OFERTOWEGO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016) zwanego dalej ,,RODO"
Zamawiający uprzejmie informuje, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców jest Burmistrz Miasta Lubliniec
z siedzibą w Urzędzie Miasta Lubliniec przy ul. Paderewskiego 5, 42-700 Lubliniec. Adres e-
mail: um@lubliniec.pl , tel. 343530100.
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: inspektor@lubliniec.pl, adres do korespon-
dencji: 42-700 Lubliniec ul. Paderewskiego 5.
3) Dane osobowe Wykonawcy będą przetwarzane w celu realizacji procedur związanych ze
składaniem ofert dla Urzędu Miejskiego w Lublińcu, których wartość nie przekracza kwoty
130.000,00 zł. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność podjęcia
działań w celu zawarcia i wykonania umowy oraz prowadzenia rozliczeń finansowych (art. 6
ust. 1 lit. b i c RODO).
4) Odbiorcą danych osobowych mogą być wyłącznie podmioty uprawnione na podstawie
przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub zawartych umów powierzenia
przetwarzania danych osobowych.
5) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres realizacji procedury zapytanie ofertowego, a
następnie będą przechowywane przez okres czasu wskazany w Rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych
rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów
zakładowych, zgodnie z JRWA kategoria archiwalna B5, tj. minimum 5 lat.
6) Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, sprostowania
(poprawiania) danych oraz ograniczenia przetwarzania danych. Przysługuje Pani/Panu prawo
do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony danych
Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7) Podanie danych osobowych jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu, w tym do
złożenia oferty, a także do zawarcia i realizacji umowy.
8) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

Kontakt:
X. OSOBY WYZNACZONE DO KONTAKTÓW:
Wioleta Smołucha: tel +48 (34) 353-01-00 wew. 503, Adrianna Krajewska: tel +48 (34) 353-01-00
wew. 502, - w zakresie przedmiotu zamówienia i procedury.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.