wielkopolskie (Poznań)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
ZAKŁAD WODOCIĄGÓW, KANALIZACJI I OCZYSZCZALNIA ŚCIEKÓW "WOD-KAN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ul. Płocka 106 06-500 Mława powiat: mławski 236546070 sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Mława |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | 236546070 |
Termin składania ofert: | 2024-09-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji dla Zakładu ,,Wod-Kan" Sp. z o.o. w Mławie w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 zamówienia - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla punktów poboru bez instalacji fotowoltaicznych 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 16 szt. 2. Wymaga się zawarcia umów kompleksowych. 3. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a do SWZ. 4. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) - 95,0 MWh, z tego: Szczyt 35,11 MWh Poza szczytem 59,89 MWh Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-20%). 5. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. 6. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw i nie wymagają wypowiedzenia. Część 2 zamówienia - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji dla punktów poboru z istniejącą instalacją fotowoltaiczną (w tym rozliczenia net-metering i net-biling, zgodnie z pkt. 1 ppkt 2) 1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 8 szt. 2. Wymaga się zawarcia umów kompleksowych. 3. Wymagane rozliczenia dwukierunkowe tj. rozliczenie zarówno energii wytworzonej przez instalacje (energia wprowadzona do sieci) oraz energii pobieranej z sieci dystrybucyjnej. a. Dla punktów 1, 2, 3 załącznika 1b z istniejącą już instalacją fotowoltaiczną rozliczenia będą odbywać się na zasadzie net-meteringu, b. Dla pozostałych 5 punktów wymienionych w załączniku 1b z instalacjami fotowoltaicznymi rozliczenia będą odbywać się według systemu net-billing według rynkowej ceny energii elektrycznej - miesięcznej (dalej RCEm) - ogłaszanej przez operatora krajowego systemu elektroenergetycznego - PSE (Polskie Sieci Elektroenergetyczne) na stronie https://www.pse.pl/oire/rcem-rynkowa-miesieczna-cena-energii-elektrycznej, obowiązującej w dniu wytworzenia tej energii. 4. Szczegółowy opis punktów poboru (PPE) zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1b do SWZ. 5. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy (12 miesięcy) 1225,0 MWh, z tego: Szczyt 342,4 MWh Poza szczytem 882,6 MWh Moc instalacji fotowoltaicznych podano w Załączniku nr 1b dla każdego punktu. Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić możliwe wahania poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-20%). 6. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. 7. Obowiązujące obecnie umowy na dostawy energii elektrycznej wygasną ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw i nie wymagają wypowiedzenia. CPV: 09300000-2, 09310000-5 Dokument nr: 2024/BZP 00488581, KT-1180 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-20 12:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-945d6e8e-3bbd-423b-99af-0c772e1079c3 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 2. Wykonawca składa ofertę, przy pomocy interaktywnego ,,Formularza ofertowego" udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczonego w podglądzie postępowania w zakładce ,,Informacje podstawowe" lub na formularzu udostępnionym w wersji WORD lub PDF. 3. W celu zadawania pytań komunikacja przez "Formularz do komunikacji" - https://ezamowienia.gov.pl, lub email: przetargi@wod-kan-mlawa.com.pl 4. W sprawach technicznych a) 23 654 60 74; email: kt2@wod-kan-mlawa.com.pl b) 23 654 60 72; email: dt@wod-kan-mlawa.com.pl, 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca może złożyć jedną Ofertę: na Część 1 i/lub na Część 2 zamówienia. Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Ofertę, pod rygorem nieważności składa się w oryginale w postaci elektronicznej i opatruje: kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu, zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest: Zakład Wodociągów, Kanalizacji i Oczyszczalnia Ścieków ,,Wod-Kan" Sp. z o.o. z siedzibą Ul. Płocka 106, 06-500 Mława, sekretariat@wod-kan-mlawa.com.pl, tel. 23 654 60 70. 2. W sprawach związanych z ochroną Państwa danych osobowych proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych: iod@wod-kan-mlawa.com.pl 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na zamawiającym - w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do Pzp. 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp. 5. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. 7. Państwa dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą podlegały profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO. 8. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych jesteście Państwo uprawnieni do: 1) dostępu do swoich danych osobowych - na podstawie art. 15 RODO, 2) sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych - na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 3) żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO. 3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Państwu: 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Państwu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-20 12:00 Miejsce składania ofert: 5. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki ,,Oferty/wnioski", widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku ,,Złóż ofertę" system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola ,,drag&drop" (,,przeciągnij" i ,,upuść") służące do dodawania plików Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024