świętokrzyskie (Kielce)
warmińsko-mazurskie (Sorkwity)
lubuskie (Zielona Góra)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wykonanie usług geodezyjnych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Starostwo Powiatowe w Kielcach ul. Wrzosowa 44 25-211 Kielce powiat: Kielce tel.: 41 200-13-22, tel.: 41 200- 14-10 zamowienia@powiat.kielce.pl |
Województwo: | świętokrzyskie |
Miasto: | Kielce |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel.: 41 200-13-22, |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Wykonanie usług geodezyjnych związanych z realizacją bieżących zadań. I. Przedmiot zamówienia: 1. Wykonanie opracowania geodezyjnego, w celu realizacji wniosku o nieodpłatne przyznanie gruntu na własność, w trybie przepisów art. 118 ustawy z dnia 20 grudnia 1990r. o ubezpieczeniu społecznym rolników, mające na celu podział nieruchomości położonej w obrębie geodezyjnym 0016 Pułaczów gm. Raków, oznaczonej jako działka nr 314/2 o pow. 3,7100 ha. Szczegółowy opis i zakres prac został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania. 2. Przedmiot zamówienia powinien zostać wykonany według wymagań określonych w obowiązujących przepisach prawnych ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.) Dokument nr: SR-II.272.2.273.2024 Składanie ofert: X. Miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy przesłać do dnia 12.09.2024 r. pocztą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl jako skan podpisanych dokumentów. Miejsce i termin realizacji: III. Termin realizacji zamówienia: Ustalony termin realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia we wszystkich Zadaniach: do 60 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: prowadzona bez stosowania ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach z dnia 29 grudnia 2022 roku z późn. zm. II. Warunki udziału: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, a także art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 507). Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku Wykonawca składa: 1) Oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia - Załącznik nr 5 do niniejszego Zapytania; 2) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, tj. dysponują lub będą dysponowali: 1) co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt 2) ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1151 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca przedstawi Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszego Zapytania. Do oferty należy dołączyć kserokopię posiadanych uprawnień dla wskazanej osoby; 2) wiedzą i doświadczeniem, niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę geodezyjną, której celem było opracowanie mapy z projektem podziału, którą Wykonawca wykonał na zamówienie organu administracji publicznej właściwego do gospodarowania nieruchomościami. Aby niniejszy warunek został uznany za spełniony, Wykonawca winien dołączyć do oferty Wykaz usług, zgodnie z Załącznikiem nr 4 do niniejszego Zapytania oraz potwierdzenie należytego wykonania ww. usług w postaci referencji lub innych dowodów, że usługi zostały wykonane należycie (wydanych przez organ, prowadzący państwowy zasób geodezyjny i kartograficzny nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy i współdziałania z Zamawiającym, celem prawidłowej i sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. IV. Kryterium oceny ofert i sposób oceny ofert: Kryterium przyjętym przez Zamawiającego przy wyborze najkorzystniejszej oferty jest najniższa cena brutto - 100% (100 pkt). W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych, zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach. V. Opis sposobu przygotowania oferty: 1. Ofertę należy złożyć na załączonym Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Wymaga się, aby oferta była przygotowana na piśmie w języku polskim, w formie zapewniającej pełną czytelność jej treści. 4. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) Wykaz osób - Załącznik nr 3 wraz z dokumentem, potwierdzającym uprawnienia, o których mowa w rozdz. II ust. 2 pkt 1), 2) Wykaz usług - Załącznik nr 4 wraz z referencjami, 3) Oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia - Załącznik nr 5, 4) Odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, 5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 5. Z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zostanie podpisana Umowa zgodnie ze wzorem, stanowiącym Załącznik nr 6 do niniejszego Zapytania. 6. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za nieterminową realizację przedmiotowego zamówienia. 7. Płatność za wykonany przedmiot zamówienia nastąpi przelewem w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT, po pozytywnym odbiorze wykonanego przedmiotu zamówienia. VI. Opis sposobu obliczenia ceny: 1. Cena przedstawiona przez Wykonawcę w ofercie jest ceną ryczałtową brutto, obejmującą wszystkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty transportu, koszty materiałów i przyrządów oraz koszty związane z dojazdami do niezbędnych miejsc. Cena oferty jest stała i nie ulega zmianie przez cały okres realizacji zamówienia. 2. Wyliczoną cenę oferty brutto, tj. łącznie z należnym podatkiem VAT, Wykonawca podaje liczbowo i słownie w złotych polskich. W przypadku rozbieżności w obu zapisach, cena wyrażona liczbowo będzie brana pod uwagę w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. 3. Wykonawcy są zobowiązani do bardzo starannego zapoznania się z przedmiotem zamówienia i wszystkimi czynnikami, mogącymi mieć wpływ na wycenę przedmiotu zamówienia. 4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wszelkich wyjaśnień, dotyczących treści złożonych ofert. VII. Kwalifikacja podmiotowa Wykonawców: 1. Zamawiający na podstawie § 10 ust. 4 Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Kielcach, w związku z art. 274 ustawy Pzp wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie dokumentów, o których mowa w rozdz. V ust. 4 powyżej, jeżeli nie zostaną dostarczone wraz z ofertą. 2. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza będzie uchylał się od zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. IX. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 11.10.2024 r. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. XI. Postanowienia końcowe: We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu, mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisy Kodeksu cywilnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewyłonienia Wykonawcy po przeprowadzeniu niniejszego Zapytania ofertowego. W związku z powyższym, Wykonawca w Formularzu oferty, stanowiącym Załącznik nr 2 do dokumentacji Zapytania ofertowego, składa stosowne oświadczenie. Uwagi: XII. Klauzule informacyjne o ochronie danych osobowych: 1. W zawiązku z faktem, ze realizacja umowy związana jest z dostępem do danych osobowych na podstawie oraz w związku z realizacją niniejszej umowy, w celu wywiązania się z obowiązku udzielenia informacji o przetwarzaniu danych osobowych wynikającego z realizacji wymogów art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), Administrator informuje: a) Administratorem danych osobowych jest Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach, z siedzibą przy ul. Wrzosowej 44, 25 - 211 Kielce, reprezentowane przez Starostę Kieleckiego. b) W przypadku pytań o swoje dane osobowe, można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD), do którego kontakt znajduje się na stronie internetowej Starostwa Powiatowego w Kielcach. c) Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych przez Administratora do celów realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowej umowy jest ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny jak i zawarta rzeczona umowa cywilnoprawna między Stronami. d) Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z ww. podstawy prawnej jest niezbędne, aby Podmiot przetwarzający mógł uczestniczyć w realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowej umowy. e) Dane osobowe będą przetwarzane w celu właściwej realizacji zadań związanych z zawarciem i zrealizowaniem przedmiotowej Umowy. f) Osobom, których dane dotyczą, przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, kopii danych oraz ich usunięcia po okresie nie krótszym niż przewidują przepisy prawa. g) Dane osobowe będą przetwarzane nie dłużej niż do końca zakończenia realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowej umowy, z zastrzeżeniem, iż okres przechowywania danych osobowych może zostać każdorazowo przedłużony o okres przewidziany przez przepisy prawa. h) Dane osobowe zgromadzone w celu realizacji zadań związanych z wykonaniem przedmiotowej umowy będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa, wynikającymi z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt, tj. przez okres 5 lat. i) W przypadku powzięcia informacji o niewłaściwym przetwarzaniu danych osobowych przez Administratora, przysługuje osobom, których dane dotyczą prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania do Administratora. j) Odbiorcami danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz osoby lub podmioty, którym na wniosek, w przypadkach przewidzianych przepisami prawa, udostępniona będzie dokumentacja postępowania. Dane osoby której dotyczą, będą publikowane na stronie BIP Zamawiającego zgodnie z przepisami prawa. Organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z prawem Unii lub prawem państwa członkowskiego, nie są uznawane za odbiorców. 2. Wykonawca, ubiegając się o zamówienie jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków związanych z udziałem w postępowaniu, wynikających z RODO, tj.: a) obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane bezpośrednio pozyskał (chyba, że dysponuje już tymi informacjami - art. 13 ust. 4 RODO), b) obowiązek informacyjny, wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiającemu (administratorowi danych osobowych) i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO, c) w celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany do złożenia stosownego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. Kontakt: VIII. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: a) w sprawie przedmiotu zamówienia oraz wszelkich uzgodnień - Kinga Sitarska, tel.: 41 200- 14-10, e-mail: sitarska.k@powiat.kielce.pl, b) w sprawie procedury rozeznania rynku - Katarzyna Skuza, tel.: 41 200-13-22, e-mail: zamowienia@powiat.kielce.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024