świętokrzyskie (Kielce)
zachodniopomorskie (Koszalin)
dolnośląskie (Wałbrzych)
małopolskie (Stryszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Kompleksowy remont wybranych pomieszczeń sanitarnych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Szkoła Podstawowa nr 48 im. prof. Demela w Gdyni ul. Jowisza 60 81-382 Gdynia powiat: Gdynia tel. 58 621 40 34, 507 203 102 kier.administracyjny@sp48.edu.gdynia.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdynia |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 58 621 40 34, 5 |
Termin składania ofert: | 2024-09-18 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Kompleksowy remont wybranych pomieszczeń sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdyni przy Ul. Jowisza 60 ZAPYTANIE OFERTOWE ( dot. zamówienia publicznego o wartości poniżej 130.000,00 złotych) Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdyni zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest wykonanie: Kompleksowy remont wybranych pomieszczeń sanitarnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 48 w Gdyni przy Ul. Jowisza 60 Opis przedmiotu zamówienia: Kompleksowy remont pomieszczeń sanitarnych zgodnie z załączoną dokumentacją remontową, obmiarem i projektem. Wymóg dostosowania się do wszystkich informacji zawartych na dołączonych dokumentach .Wszystkie nieokreślone i wątpliwe elementy projektu wnętrz oraz sugerowane rozwiązania zamienne należy konsultować z Zleceniodawcą, który skonsultuje to z projektantem. Wykonawcy nie mają prawa dokonywania istotnych zmian w projekcie , które mogą w wyraźny sposób zmienić charakter realizacji wnętrz bez uprzedniej konsultacji z kierownikiem administracyjnym szkoły. Zakres prac wchodzących w realizację powyższego zadania: 1. Skłucie istniejących okładzin ściennych, posadzkowych, ścianek działowych kabinowych oraz likwidacja progów do kabin 2. Zerwanie warstw farby z sufitów i ścian, wyrównanie podłoża pod glazurę i terakotę 3. Wykonanie niezbędnych przyłączy, wymiana odwodnieni, kranów, syfonów, pryszniców 4. Wykonanie izolacji powłokowej systemem mapei na całej powierzchni posadzki we wszystkich pomieszczeniach oraz ścian kabin) z użyciem taśm narożnych i delatacyjnych( zwrócić należy szczególna uwagę na doszczelnienie podejść do urządzeń prysznicowych) 5. Dokładne uszczelnienie wokół przycisków i wypływek ściennych (prysznice) 6. Demontaż istniejących drzwi 7. Przygotowanie podłoża pod wykładziny ściernie PCV, szpachlowanie, malowanie farbami zmywalnymi 8. Montaż nowych opraw oświetleniowych 9. Wywóz i utylizacja odpadów po remoncie 10. Narożniki zewnętrzne zabezpieczyć należy systemową listwą PCV w kolorze kafli 11. W pomieszczeniach kabin zastosować należy fugę epoksydową 12. Zamontowanie haczyków na drzwiach kabin 13. Drzwi do kabin należy zamontować na solidne i odporne zawiasy i zamknięcia 14. Zamontowanie nowych kratek wentylacyjnych 3. Warunki realizacji zamówienia :wykonanie zlecenia we wskazanym terminie, okres gwarancji minimum 24 miesiące na wymienione/naprawione części CPV: 45211310-5 Składanie ofert: 5. Oferty należy złożyć w naszym sekretariacie osobiście w formie papierowej lub przesłać oferty drogą elektroniczną na adres: kier.administracyjny@sp48.edu.gdynia.pl, najpóźniej do dnia 18 września 2024 do godz. 12.00 Miejsce i termin realizacji: 1. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy - 10 tygodni 2. Miejsce wykonania zamówienia: Szkoła Podstawowa nr 48 w Gdyni Wymagania: 4. Termin związania ofertą 14 dni. 6. Kryteria wyboru oferty: najniższa cena 7. Złożona oferta powinna zawierać: - wypełniony formularz ofertowy o treści odpowiadającej zał.l; - kosztorys uproszczony - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8. Oferta winna być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta. Dokumenty nie będące oryginałami powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby właściwe do reprezentowania Oferenta. 9. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie przekazana telefonicznie lub mailowo Wykonawcy, który złożył najkorzystniejsza ofertę. 11. Złożenie oferty powinno być poprzedzone oględzinami - wizją lokalną. Uwagi: 12. Klauzula dotycząca Ochrony Danych Osobowych: Zgodnie z art. 13 ust.l i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyska w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, jest Szkoła Podstawowa nr 48 ul. Jowisza 60, 81-601 Gdynia, sekretariat@sp48.edu.gdynia.pl, tel.: 58 621 40 34 reprezentowana przez Dyrektora. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Inspektorem Ochrony danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail:iod@edu.gdynia.pl. Dane osobowe będą przetwarzane podstawie art. 6 ust.l lit.c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na :remont łazienki prowadzonym, na podstawie zapytania ofertowego. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.8 oraz art.96 ust.3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz.2019 z późn.zm.). Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art.97 ust. 1 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających, przekracza 4 lata, okres [przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, jej rozliczenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń z niej wynikających. Obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. Niepodania danych osobowych może uniemożliwić Zamawiającemu dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, co skutkować może wykluczeniem wykonawcy z postępowania lub odrzucenia jego oferty. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; osoby, których dane osobowe dotyczą, posiadają- na podstawie art. 15 RODPO prawo dostępu do danych osobowych;- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;-na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu ochrony danych osobowych, gdy uzna się, że przetwarzanie danych osobowych tej osoby dotyczących narusza przepisy RODO; Osobie, których dane osobowe dotyczą, nie przysługuje- w związku z art. 17 ust.3 lit.b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20 RODO;- na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawa prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.6 ust.l lit.c RODO. Kontakt: 10. Osobą upoważnioną do kontaktów z Oferentami jest Kierownik administracyjny Pani Katarzyna Freiberg (507 203 102, e-mail: kier.administracyjny@sp48.edu.gdynia.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024