lubuskie (Zielona Góra)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2024-09-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
WÓJT GMINY STARY BRUS Stary Brus 47A 22-244 Stary Brus powiat: włodawski tel. (82) 571 01 25; fax. (82) 571 01 26 projekty@starybrus.pl |
Województwo: | lubelskie |
Miasto: | Stary Brus |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. (82) 571 01 25; |
Termin składania ofert: | 2024-09-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
ZAPYTANIE OFERTOWE Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę placu zabaw w Kołaczach Przedmiot zapytania ofertowego: Zapytanie ofertowe dotyczy wyboru wykonawcy na dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw na działce ewidencyjnej nr 174 w miejscowości Kołacze, w ramach projektu ,,Rozwój infrastruktury rekreacyjnej poprzez budowę placu zabaw w Kołaczach" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego PROW na lata 2014-2020. VIII. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zamawiający zamierza dokonać wyboru Wykonawcy, który zrealizuje zamówienie objęte niniejszym zapytaniem ofertowym na dostarczenie i montaż placu zabaw w miejscowości Kołacze - zgodnie z wyszczególnieniem w załączniku nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego. W ramach dostawy Wykonawca: - dostarczy i zamontuje dostarczony plac zabaw; Przedmiot zamówienia musi być nowy, wykonany fabrycznie z nowych materiałów, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, w tym nieużytkowany do prezentacji. Dostarczone i zamontowane wyposażenie musi posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania. Wszystkie elementy dotyczące placu zabaw powinny być w jednej kolorystyce uzgodnionej z zamawiającym. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla każdego asortymentu) gwarancję nie krótszą, niż na 24 miesiące. Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny oraz atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej, w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument gwarancyjny winien określać warunki serwisowania, gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego. Ilekroć w Załączniku nr 4, występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach nie gorszych niż przyjęto w opisie przedmiotu zamówienia. CPV: 37535200-9 Dokument nr: IT.2710.13.1.2024.MS Składanie ofert: II. TERMIN SKŁADANIA OFERT 11.09.2024 r. do godz. 10:00 III. MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT W formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres: Gmina Stary Brus Stary Brus 47A, 22-244 Stary Brus W zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na dostawę i montaż placu zabaw w Kołaczach". Dostarczenie osobiste możliwe jest od pn. do pt. w godz.ch 7:30 -15:30. Dnia 11.09.2024 r. do godz. 10:00. Lub W formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu poprzez Bazę Konkurencyjności lub na adres: projekty@starybrus.pl gdzie w tytule wiadomości powinien być ,,Oferta na dostawę i montaż placu zabaw w Kołaczach". Wszelkie kopie dokumentów znajdujące się wewnątrz oferty składanej w formie papierowej, winny być opatrzone: a) zapisem ,,za zgodność z oryginałem" od strony.... do strony....., b) datą, c) czytelnym podpisem osoby upoważnionej, d) pieczęcią firmową. Wiążąca jest data wpływu oferty do Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. TERMIN SKŁADANIA wszystkich ofert upływa 11.09.2024 r. o godz. 10.00. Miejsce i termin realizacji: Miejsce realizacji zamówienia: Lubelskie, powiat włodawski, gmina Stary Brus. Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605) zwana dalej ustawą. Zgodnie z art 2 ust 1 pkt 1 ww. ustawy niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania przepisów ustawy. I. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Zamawiający wymaga, aby zamówienie było zrealizowane w terminie do 23 września 2024 roku od daty podpisania umowy. Wymagania: V. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE Zamawiający nie dopuszcza zamówień uzupełniających. VI. WARUNKI ZMIANY UMOWY 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli spełniony zostanie jeden lub dwa z poniższych warunków: a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć; b) zmiana będzie korzystna dla zamawiającego; 2. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności, oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć. VII. OFERTA CZĘŚCIOWA Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. X. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udziale zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu. XI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 11.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące ostateczne potwierdzenie, że Wykonawca: Nie podlega wykluczeniu. 11.2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą. 11.3. Jeżeli złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa powyżej wzbudzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się do Wykonawcy lub bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. XII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY 12.1. Cena oferty rozumiana jest jako całkowite wynagrodzenie Wykonawcy brutto, określona w formularzu ofertowym. 12.2. Cena oferty powinna obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, w tym wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia. Cena brutto będzie podlegała ocenie w ramach przyjętego kryterium oceny ofert. 12.3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) z uwzględnieniem obwiązującego podatku VAT, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 12.4. Prawidłowe ustalenie podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi, należy do obowiązków Wykonawcy. 12.5. Jeżeli złożona zostanie oferta, której wybór prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru i usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku. XIII. KRYTERIA OCENY OFERT 13.1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert: Cena (Q-100 %=max. 100 pkt a] Kryterium ,,Cena" (C): Kryterium ,,Cena" będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę na Formularzu Oferty. Zamawiający ofercie o najniżej cenie przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru: cena oferty najtańszej C=--------x 100 cena oferty badanej 13.2. 12.2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych ofert 13.3. 12.3. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania terminów pośrednich. 13.4. 12.4. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma najwyższą ilość punktów. 13.5. Jeżeli wybór oferty najkorzystniejszej będzie niemożliwy z uwagi na fakt, iż złożone zostaną oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych. XIV. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 14.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia niniejszego postępowania bez podania przyczyn. 14.2. Zamawiający odrzuci ofertę, jeśli jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego. 14.3. Warunki umowy określone zostały w projekcie umowy, stanowiący załącznik do niniejszego zapytania ofertowego. 14.4. Integralnymi załącznikami niniejszego zapytania są: o Wzór formularza ofertowego, o Projekt umowy, o Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o Dokumentacja projektowa. Kontakt: IV. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW Osobą uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest: Magdalena Sawczuktel. 82 571 03 55, projekty@starybrus.pl. |
© eurobudowa.pl 2004-2024