Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5663z ostatnich 7 dni
22124z ostatnich 30 dni

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Regulacja stanu prawnego nieruchomości

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Regulacja stanu prawnego nieruchomości

Data zamieszczenia: 2024-09-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiat Lubliniecki
Paderewskiego 7
42-700 Lubliniec
powiat: lubliniecki
Telefon: 343510500
sekretariat@lubliniec.starostwo.gov.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Lubliniec
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 343510500
Termin składania ofert: 2024-09-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Regulacja stanu prawnego nieruchomości położonej w Lublińcu przy Ul. Cmentarnej
Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych
I.
1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest regulacja stanu prawnego nieruchomości położonej w Lublińcu przy
ul. Cmentarnej.
2.Regulacja stanu prawnego dotyczy nieruchomości położonej w gminie Lubliniec, obrębie Lubliniec, arkusz
mapy ewidencyjnej 6, działka ewidencyjna nr 2617/204, opisanej w księdze wieczystej CZ1L/00020613/7,
stanowiąca własność Skarbu Państwa.
3.W ramach zamówienia należy wydzielić części stanowiące pas drogi gminnej zgodnie z realizacją roszczeń do
części nieruchomości Gminy Lubliniec w trybie art. 95 pkt 4) ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce
nieruchomościami.
4.Wykonawca zobowiązany jest doręczyć przedmiot zamówienia w sześciu egzemplarzach, w postaci mapy
z projektem podziału nieruchomości oraz w jednym egzemplarzu, w postaci kopii protokołów granicznych,
szkiców polowych oraz protokołów granicznych podpisanych przez geodetę uprawnionego, z klauzulą nadaną
przez Wydział Geodezji i Kartografii w Starostwie Powiatowym w Lublińcu, zgodnie z pkt. 3 ppkt 2) załącznika
Wzory klauzul urzędowych do Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 02 kwietnia 2021
r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
II. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, standardami, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
2. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć kierownika prac geodezyjnych, który posiada uprawnienia,
określone w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne do realizacji
powierzonych mu czynności.
3. Wykonawca udziela rękojmi za wady i usterki w przedmiocie zamówienia na okres 36 miesięcy licząc od daty
ostatecznego protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia.

Dokument nr: RZP.272.1.41.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.09.2024 r. o godz. 10:10 poprzez odszyfrowanie wczytanych w Systemie
e-ZP ofert.

Składanie ofert:
SPOSÓB ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Ofertę należy złożyć do dnia 11.09.2024 r. do godz. 10:00.
Sposób składania ofert za pośrednictwem Systemu e-ZP: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/

Miejsce i termin realizacji:
IV.TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
W terminie 55 dni od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
III. KRYTERIA OCENY OFERTY:
1. Cena - 100 %
Cena oferty to całkowita cena brutto wyrażona w PLN i uwzględniająca podatek od towarów i usług oraz inne
koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Cena powinna być podana liczbowo z dokładnością
do drugiego miejsca po przecinku i zapisana słownie, określona wyłącznie w walucie polskiej.
Maksymalna liczba punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium: 100,00 pkt.
2. Waga - 100%
Sposób obliczania punktów:
Najniższa cena pośród ofert nieodrzuconych
Wartość punktowa P1 = ----------------------------------------------------------------------------- x 100 x waga
Cena (brutto) badanej oferty
Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez wykonawców
w zakresie kryterium. Oferta z najniższą ceną otrzyma maksymalną liczbę punktów (100 pkt). Pozostałym
wykonawcom, przypisana zostanie proporcjonalnie mniejsza liczba punktów (zgodnie z przedstawionym
powyżej sposobem obliczania punktów).
1.SPOSÓB POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej: Systemu e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego,
zwanego dalej Systemem e-ZP dostępnym pod adresem: https://pzlubliniec.e-zp.finn.pl/.
Wykonawca w celu złożenia oferty rejestruje się w Systemie e-ZP. Rejestracja i korzystanie z Systemu e-ZP
jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania.
Dokonując rejestracji wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu e-ZP.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych
kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z Systemu e-Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego.
W Systemie e-ZP znajduje się także instrukcja dla wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-
Zamówienia Publiczne Powiatu Lublinieckiego) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe
czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie
oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/.
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych
Systemu e -ZP:
1) format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8;
2) komunikacja pomiędzy przeglądarką wykonawcy, a serwerem jest wykonywana przy użyciu
bezpiecznego protokołu HTTPS;
3) oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny
serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie,
zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące
specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania
danych):
1) stały dostęp do sieci internet i minimalna prędkość połączenia internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s;
2) zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla Firefox w wersji
63 i późniejsze;
3) system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze;
4) korzystanie z wbudowanej w System e-ZP funkcjonalności składania podpisu elektronicznego możliwe
jest pod warunkiem, że system teleinformatyczny, z którego korzysta wykonawca, wyposażony jest
w jeden z poniższych komponentów:
a) wirtualna maszyna Java firmy Oracle w wersji co najmniej 1.8.0_221 (Java SE JRE 8 Update 221)
z obsługą technologii Java Web Start (JavaWS) lub
b) wirtualna maszyna OpenJDK w wersji co najmniej 1.8.0_222 z zainstalowanym rozszerzeniem
IcedTea Web Start,
c) powyższe wymagania nie ograniczają możliwości korzystania przez wykonawcę z zewnętrznego
oprogramowania do składania podpisu elektronicznego;
5) kwalifikowany podpis elektroniczny (dopuszczalne formaty podpisów: PaDES - format.pdf, XaDES -
pozostałe formaty);
6) dopuszczalne formaty danych: .pdf, .csv, .txt, .xls, .xml, .html, .jpg, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt, (zalecany .pdf);
7) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji (wiadomości) wynosi 150 MB;
W zakresie dotyczącym kodowania i czasu odbioru danych zamawiający informuje, że złożona przez
wykonawcę za pomocą Systemu e-ZP oferta jest widoczna w systemie, jako zaszyfrowana, a możliwość jej
odszyfrowania i otworzenia przez zamawiającego możliwa jest po upływie terminu składania ofert.
Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę wystawienia
Urzędowego Poświadczenie Przedłożenia (UPP).
Oferta powinna zawierać formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do niniejszego zapytania
ofertowego.
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z formą
reprezentacji wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy
organizacyjnej wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy.
W przypadku, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca,
który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa
obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.
Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
ISTOTNE WARUNKI ZAMÓWIENIA:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.
Termin płatności za realizację przedmiotu zamówienia: do 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury.
Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania ofertowego. Złożenie oferty jest jednoznaczne
z akceptacją przez wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
Wykonawca powinien przetwarzać dane osobowe, tak by przetwarzanie spełniło wymogi Rozporządzenia
Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Wykonawca wyraża zgodę na udostępnienie treści umowy. W szczególności przedmiot zamówienia
i wysokości wynagrodzenia stanowią informację publiczną w rozumieniu art. 1 ust. 1 ustawy z dnia 6 września
2001 r. o dostępie do informacji publicznej, która podlega udostępnieniu w trybie przedmiotowej ustawy.
UWAGI:
Zamawiający może wezwać wykonawcę do złożenia wyjaśnień bądź uzupełnień formalnych w wyznaczonym
przez siebie terminie, a w szczególności w przypadku:
1) niezgodności danych pomiędzy poszczególnymi dokumentami złożonymi w toku postępowania;
2) konieczności uzupełnienia brakujących załączników potwierdzających zawarte w formularzu ofertowym
informacje dotyczące kryteriów oceny ofert i/lub spełniania warunków przystąpienia do zapytania
ofertowego. W przypadku niezastosowania się wykonawcy do wezwania sformułowanego przez
zamawiającego, oferta nie będzie podlegać dalszej ocenie.
Zamawiający może dokonać poprawy w ofercie:
1) oczywistych omyłek pisarskich;
2) oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek;
innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących
istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została
poprawiona.
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni od dnia jej złożenia.
Zamawiający może unieważnić postępowanie w każdej chwili bez podania przyczyny, a w szczególności jeśli:
1) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę przeznaczoną na zadanie
i nie ma możliwości zwiększenia środków na zadanie;
2) nie złożono żadnej oferty w odpowiedzi na zapytanie ofertowe;
3) wszystkie złożone oferty są niezgodne z treścią zapytania ofertowego i opisem przedmiotu zamówienia;
4) wszystkie złożone oferty są nieważne na podstawie odrębnych przepisów.
Wykonawcom nie przysługuje prawo odwołania od wyniku zapytania ofertowego.

Kontakt:
10. Osoba wskazana do porozumiewania się z wykonawcami:
1) w sprawach merytorycznych - Adam Berych, tel. 530 308 379, Jacek Cieplik, tel. 530 286 318;
2) w sprawach formalnych - Agnieszka Klimas, Dorota Wilk, Adrianna Mańka, Ewelina Szkamruk,
tel. 34 35 10 500 wew. 9.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.