Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
23400z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Dębica
ul. Stefana Batorego 13
39-200 Dębica
powiat: dębicki
tel. 14 680 33 23
ggawle@ugdebica.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Dębica
Wadium: nie wymaga
Nr telefonu: tel. 14 680 33 23
Termin składania ofert: 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O PRZETARGU

- organizowanym na zasadach określonych w KODEKSIE CYWILNYM, Zgodnie z Zarządzeniem Wójta Gminy Dębica NR 2A/WI/2021 z dnia 11 stycznia 2021 r.

2. Przedmiot przetargu - usługi:
Pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na
zadaniu:
,,Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębica" - Polski Ład Edycja 8
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiot zamówienie obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego na realizacją przedsięwzięcia pn. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębica. Zamówienie zostało podzielone na części tożsame jak w zamówieniu dot. robót budowlanych:
Część 1 - nadzór inwestorski nad zadaniem: Rozbudowa drogi w m. Zawada
Część 2 - nadzór inwestorski na zadaniem: Rozbudowa drogi w m. Brzeźnica
Część 3 - nadzór inwestorski na zadaniem: Przebudowa dróg w m. Braciejowa, Brzeźnica, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Paszczyna, Pustków-Osiedle

Opis inwestycji:

Część 1: Rozbudowa drogi w m. Zawada
W ramach inwestycji pn. ,,Rozbudowa dróg gminnych nr 106313R oraz 133109R w m. Zawada wraz budową
i przebudową infrastruktury technicznej" jest inwestycja drogowa przygotowana i realizowana w oparciu
o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity do aktu Dz. U. 2022 poz. 176).
Zakres inwestycji obejmuje w szczególności Etap I:
- rozbudowę drogi gminnej nr 106313R - do parametrów klasy D charakterystycznych dla drogi jednojezdniowej, dwukierunkowej na odcinku o długości 825 m, w km roboczym 0+000 ÷ 0+825.

Część 2: Rozbudowa drogi w m. Brzeźnica
W ramach inwestycji pn. ,,Rozbudowa dróg gminnych nr 106281R i nr 106289R, budowa nowych dróg gminnych wraz z budową oświetlenia ulicznego, budową kanału technologicznego, budową kanalizacji deszczowej i przebudową niezbędnej infrastruktury w ramach zadania pn. ,,Budowa dróg gminnych w miejscowości Brzeźnica - od drogi powiatowej 1287R do drogi serwisowej autostrady A4" jest inwestycja drogowa przygotowana i realizowana w oparciu o ustawę z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (tekst jednolity do aktu Dz. U. 2022 poz. 176).
Zakres robót obejmuje:
zakres według planu sytuacyjnego Etap I:
-odcinek DP 1287R Południowa km 8+301,00-8+393,00
-odcinek A-B-km 0+000,00-0+305,31
-odcinek B-D-km 0+000,00-0+346.94
- odc. C-E km 0+000.00 km 0+010.00
zgodnie z dokumentacją projektową.

Cześć 3: Przebudowa dróg w m. Braciejowa, Brzeźnica, Głobikowa, Gumniska, Latoszyn, Paszczyna, Pustków-Osiedle
Obejmuje 9 odcinków dróg - na każdym z odcinków zostanie wykonana gruntowna przebudowa istniejącej podbudowy i zostanie wykonana nawa nawierzchnia asfaltowa.
Przedmiotem inwestycji jest przebudowa dróg gminnych o nawierzchni żwirowej i asfaltowej na terenie miejscowości:

Paszczyna -na Lichonia (2,75 km)
Braciejowa Na Stożki (0,99 km)
Paszczyna (do FOGR-u) (0,13 km)
Brzeźnica Osiedlowa (0,23 km)
Głobikowa - Słotwinówka (1,67 km)
Latoszyn Kopaliny Pod Dębice (0,35 km)
Gumniska na cmentarz (0,385 km)
Paszczyna (granica) (0,15 km)
Pustków-Osiedle (Ring) (0,18 km)

Link do postępowania o roboty budowlane, gdzie jest zamieszczona dokumentacja projektowa: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dd4c7c8-7f4f-48cb-9576-71e83f1adf7c

Zakres zamówienia obejmuje:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024r. poz. 725 ), a w szczególności:
Koordynacja i Nadzór nad realizacją zadania zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, przepisami polskiego prawa oraz zgodnie z postanowieniami odpowiednich decyzji, pozwoleń na realizację inwestycji i umowy z wykonawcą;
Wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i rozliczeniowych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego;
Zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego;
Inspektor nadzoru w granicach posiadanego umocowania niniejszą umową reprezentuje Zamawiającego w stosunku do Wykonawcy
Nadzorowanie realizacji całego przedmiotu zamówienia;
Nadzorowanie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów zgodnie z wymaganiami dokumentacji postępowania , specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych,
Wymagana obecność Inspektora Nadzoru na budowie minimum 2 razy w tygodniu oraz na każde wezwanie kierownika budowy lub Zamawiającego,
Podczas pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek dokonania bieżącego przeglądu dziennika budowy i dokonania stosownych wpisów,
Kontrolowanie przestrzegania na budowie zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku;
Wstrzymywanie robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą robót i niezwłocznego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o tym fakcie;
Reprezentowanie Zamawiającego na jego wniosek w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z realizacją inwestycji;
Zatwierdzanie materiałów przewidzianych przez wykonawcę robót do wbudowania;
Kontrola dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, atestów w celu niedopuszczenia do zastosowania materiałów wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie w Polsce. Ocena ich zgodności z dokumentacją postępowania a w przypadku zastosowania przez wykonawcę robót materiałów równoważnych ocena ich równoważności z przewidzianymi w dokumentacji przetargowej w uzgodnieniu z Inwestorem;
Sprawdzanie autentyczności wymienionych powyżej dokumentów oraz certyfikatów, zabezpieczeń, gwarancji;
Informowanie Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót oraz podejmowanych działaniach zapobiegawczych i naprawczych;
W razie potrzeby organizowanie narad technicznych, sporządzanie protokołów z tych narad oraz przekazywanie ich Zamawiającemu i wykonawcy robót;
Bieżące egzekwowanie ustaleń z narad dotyczących postępu prac;
Monitorowanie postępu robót pod względem technicznym, finansowym, organizacyjnym i czasowym;
Nakazywanie wykonawcy robót budowlanych wykonanie dodatkowych badań, prób lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości po uprzedniej akceptacji Zamawiającego;
Udzielanie wszystkich niezbędnych informacji na potrzeby sprawozdawczości z realizacji projektu w całym okresie jego realizacji;
Kontrola prawidłowości zafakturowanych robót zgodnie z umową zawartą z Wykonawcą robót,
Kontrola terminowości wykonywania robót,
Dokonywanie bez zbędnej zwłoki odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu i dokumentowanie tych czynności;
Sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienia wykonawcy robót o wykrytych wadach, określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
Przeprowadzenie odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru;
Sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów i innych dokumentów przygotowanych przez wykonawcę robót po zakończeniu robót;
Doradzanie Zamawiającemu w zakresie roszczeń i sporów z wykonawcą robót oraz w zakresie problemów mogących się pojawić podczas realizacji inwestycji, prowadzenia robót budowlanych oraz po wykonaniu przez cały okres gwarancji i rękojmi,
Powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach wykonawcy robót oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy;
Rozliczenie umowy o roboty budowlane w przypadku jej zakończenia lub w przypadku wypowiedzenia jej wykonawcy robót;
Zweryfikowanie i zatwierdzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej,
W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub innych zmian umowy, przesunięcia lub wydłużenia terminu realizacji zadania, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego do czasu jego zakończenia i rozliczenia, bez dodatkowego wynagrodzenia.
Współuczestniczenie z Zamawiającym i Wykonawcą w przeprowadzanych przez służby zewnętrzne i nadzór budowlany kontrolach.
W przypadku wystąpienia konieczności wykonania zamówienia dodatkowego, zamiennego lub innych zamian umowy na roboty budowlane Inspektor Nadzoru jest upoważniony i zobowiązany do:
a) Bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych lub innych zmian umowy,
b) Przygotowania dla Zamawiającego protokołu sporządzonego przy udziale przedstawicieli wykonawcy robót, zawierającego opis powstałych problemów technicznych, uzasadnienie koniecznych zmian w dokumentacji przetargowej, opis i uzasadnienie robót niezbędnych do zamówień dodatkowych, zamiennych lub innych zmian umowy.
c) Przedstawienie Zamawiającemu sprawdzonej kalkulacji kosztów wykonawcy robót na wykonanie zamówień dodatkowych, zamiennych lub innych zmian umowy oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania.
d) Inspektor Nadzoru wyda polecenie wykonania zamówień dodatkowych, zamiennych wyłącznie po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
Jeżeli w trakcie wykonywania robót budowlanych zajdzie konieczność natychmiastowego przeprowadzenia robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo albo zabezpieczenie przed awarią, Inspektor nadzoru jest upoważniony do zlecenia Wykonawcy realizacji tych robót i dokonania stosownego wpisu do dziennika budowy oraz niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu.
Uczestnictwa w odbiorze robót i sporządzenie protokołu odbioru robót częściowego i końcowego;
Przygotowania rozliczenia rzeczowego częściowego i końcowego z realizacji umowy z wykonawcą;
Dokonywania inspekcji i nadzoru nad robotami zaległymi oraz robotami związanymi z usunięciem wad przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi robót budowlanych;
Odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad i pisemne poświadczenie tego faktu przez cały okres trwania gwarancji i rękojmi robót budowlanych;
Uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych - bez oddzielnego wynagrodzenia. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu.

Dokument nr: WI.7013.15.2.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 13.09.2024r. o godz. 9:15. Otwarcie ofert jest publiczne, zainteresowane strony mogą w nim uczestniczyć.

Składanie ofert:
7. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica, Ul. Stefana Batorego 13 - Sekretariat,
Termin: do 13.09.2024 r. godz. 9:00

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin realizacji zamówienia:
Termin wykonania zamówienia ustala się na okres: długości wykonywanych robót budowlanych przedmiotowej inwestycji przez Wykonawcę wydłużony o czas niezbędny do wykonania czynności odbiorowych zakończonych bezusterkowym protokołem odbioru. Przewidywany czas trwania robót
budowlanych: 14 miesięcy od daty podpisania Umowy z Wykonawcą robót.

Wymagania:
W razie wystąpienia czynników niezależnych od Wykonawcy robót budowlanych oraz Zamawiającego Umowa z Wykonawcą robót budowlanych może zostać aneksowana a czas realizacji wydłużony. W tej sytuacji Zamawiający przewiduje również aneksowanie Umowy z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.

Po zakończeniu ww. okresu, w jakim zostaną wykonane roboty budowlane Inspektor Nadzoru Inwestorskiego winien wywiązywać się z obowiązków w zakresie nadzoru w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, tj. 96 miesięcy od protokolarnego odbioru robót budowlanych.
5. Warunki udziału w postępowaniu
Zamawiający stawia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, który spełniając następujące warunki:

1). Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu złożenia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował co najmniej dwie usługi nadzoru inwestorskiego w branży drogowej nad wykonaniem robót polegających na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł brutto każda z tych robót budowlanych.
Weryfikacja warunku nastąpi w oparciu o dane wskazane w Załączniku Nr 2 wraz z referencjami potwierdzającymi posiadane doświadczenie.
2). Wykonawca powinien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane
w specjalności drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, a także wskaże podstawę do dysponowania tymi osobami - zgodnie z załącznikiem Nr 3

6. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi
kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 80 % = 80 pkt
2) Doświadczenie Inspektora Nadzoru (D) - waga kryterium 20 % = 20 pkt
Ocena =C+D
Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 80 %

C = pkt

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto
podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca
poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Doświadczenie Inspektora Nadzoru (D):
Zamawiający przyzna punkty w tym kryterium zgodnie z poniższymi zasadami.
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w nadzorowaniu robót budowlanych
w zakresie branży drogowej:
- 2 - 3 nadzory - 10 pkt.;
- 4 i więcej nadzorów - 20 pkt..

Wymagane jest zamieszczenie oferty w kopercie, która będzie zaadresowana na adres Zamawiającego:
Urząd Gminy Dębica, 39-200 Dębica ul. Stefana Batorego 13 i oznaczona jako:
Oferta na usługę:
,,Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu:
,,Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębica" - Polski Ład Edycja 8"
Nie otwierać przed dniem 13.09.2024r. godz. 9:15
Poza oznaczeniami podanymi powyżej, wskazane jest, aby koperta posiadała nazwę i adres Wykonawcy.
Informacja z otwarcia ofert zostanie zamieszczona na stronie https://bip.ugdebica.pl/ w zakładce: zamówienia publiczne udzielane na podstawie ustawy Kodeks cywilny.
9. Ocena ofert:
1. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 5
2. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
a) będzie złożona w niewłaściwej formie,
b) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
c) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić.
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Przez rażąco niską cenę zamawiający rozumie cenę, za którą nie da się prawidłowo zrealizować zamówienia i jest ona niższa o co najmniej 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dokumentów potwierdzających warunki udziału
w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia (jednokrotnie). Może również poprawić oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe.
10. Organizator przetargu zastrzega, że warunki przetargu mogą zostać zmienione a przetarg może zostać odwołany bez podania przyczyny również po otwarciu ofert.
11. Organizator przetargu nie wymaga wniesienia wadium.

Uwagi:
13. Klauzula informacyjna RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe Zamawiającego/; Gmina Dębica reprezentowana przez Wójta Gminy ,
adres: ul. Stefana Batorego 13, 39-200 Dębica, tel. 14 680 33 10, e-mail: urzad@ugdebica.pl
2) inspektorem ochrony danych w Gminie Dębica /nazwa zamawiającego/ jest Pani/Pani /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *; Pani Joanna Kurgan, kontakt: iod@ugdebica.pl , telefon: 14 680 33 10.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego /dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer: WI.7013.15.2024 :
Pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych na zadaniu: ,,Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębica" - Polski Ład Edycja 8
3) Zadanie prowadzone na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Dębica z dnia11 stycznia 2021 r. Nr 2A/WI/2021
w sprawie zasad i trybu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1) ustawy - Prawo zamówień publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych jest/będą: każdy uzyskujący wgląd w dokumentację postępowania
o udzielenie zamówienia - zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej. Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą opublikowane na stronie internetowej i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dębicy zgodnie z Procedurą postępowania w sprawie udzieleni zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej równowartości kwoty określonej w art. 2 ust. 1 pkt. 1) ustawy prawo zamówień publicznych, stosowaną w Urzędzie Gminy w Dębicy.
5) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 5 lat - przez cały czas trwania umowy. Po tym czasie dokumentacja zostanie przekazana do archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującą Procedurą Urzędu Gminy w Dębicy.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) Nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Podanie danych osobowych jest dobrowolne w celu zawarcia i wykonywania umowy łączącej Zamawiającego z wykonawcą, aczkolwiek odmowa ich podania uniemożliwia podjęcie współpracy pomiędzy w/w stronami.

* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
12. Osobą do kontaktu ze strony Zamawiającego w sprawach merytorycznych jest Pan Grzegorz Gawle
nr tel. 14 680 33 23, e-mail: ggawle@ugdebica.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.