Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
22309z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont kaplicy parafialnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont kaplicy parafialnej

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta
ul. Olsztyńska 32
11-001 Dywity
powiat: olsztyński
tel. 89 524-76-54
ajakcp@o2.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Dywity
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89 524-76-54
Termin składania ofert: 2024-10-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE
na realizację inwestycji p.n.: ,,Remont kaplicy parafialnej p.w. św. Rozalii w Kieźlinach"
1Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
Rzymskokatolicka Parafia p.w. św. Rozalii w Kieźlinach
działając na
podstawie uchwały Nr IV/36/24 Rady Gminy w Dywitach z dnia 28 sierpnia 2024r. w sprawie
udzielenia dotacji z budżetu Gminy Dywity z przeznaczeniem na dofinansowanie prac
konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym w
Kieźlinach oraz uchwały nr IV/33/24 z dnia 28 sierpnia 2024r. w sprawie uchwalenia zmiany
Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dywity na lata 2024-2033. W związku z uchwałą
Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022r. w sprawie ustanowienia Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków oraz § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o
dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
OGŁASZA POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE
na realizację inwestycji p.n.: ,,Remont kaplicy parafialnej p.w. św. Rozalii w Kieźlinach"
Ogłoszenie postępowania następuje w konsekwencji otrzymanej Wstępnej Promesy
dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków udzielonej przez
Bank Gospodarstwa Krajowego Nr Edycja2RPOZ/2023/2542/PolskiLad oraz uchwały Nr
IV/36/24 Rady Gminy w Dywitach z dnia 18 kwietnia 2024r. i uchwały nr IV/33/24 z dnia 28
sierpnia 2024r. w sprawie uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy
Dywity na lata 2024-2033.
Ogłoszenie postępowania nastąpiło za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej parafii
https://parafiakiezliny.blogspot.com/
oraz Gminy Dywity
https://bip.ugdywity.pl/10116/Zamowienia_publiczne_ponizej_130_tys__zl/
Sekcja II: Przedmiot postępowania zakupowego
1. Opis inwestycji (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie złożony przez Gminę Dywity
w dniu 10.08.2023r. do Banku Gospodarstwa Krajowego): Rzymskokatolicka Parafia
p.w. św. Rozalii w Kieźlinach, Ul. Ks. Jagałły 26, 10-371 Kieźliny, NIP:739-34-10-312;
REGON:040117834, w ramach zadania pn. ,,Remont kaplicy parafialnej p.w. św.
Rozalii w Kieźlinach".
2. Przedmiotem inwestycji są prace konserwatorskie elewacji kaplicy oraz prace
konserwatorskie i restauratorskie ławek znajdujących się w kaplicy. Zakres prac
obejmuje równie odtworzenie bruku przed kaplicą. Wykonane prace nie wchodzą w
zakres dofinansowania z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków. Szczegółowy
opis inwestycji jest określony w Programie Prac Konserwatorskich (Załącznik nr 5 do
ogłoszenia) oraz dokumentacji (Załącznik nr 6 do ogłoszenia).
4. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane.

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: 4. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2024r. roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego,
bryła C, Sala Konferencyjna - parter.

Składanie ofert:
1. Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać lub dostarczyć na adres:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta, Ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
w zamkniętej kopercie opisanej: odpowiedź na zapytanie ofertowe pn. ,,Remont kaplicy
parafialnej p.w. św. Rozalii w Kieźlinach" nie otwierać przed dniem
08.10.2024r. godz. 10:30
2. Ofertę należy złożyć do dnia 08.10.2024r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Sekcja III: Termin realizacji inwestycji
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zadanie do dnia 31.12.2025r.

Wymagania:
2Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
2. Rodzaj inwestora: Związek wyznaniowy/kościelna osoba prawna, zgodnie z art. 7 ust.
1 pkt. 5 ustawy z dnia 17 maja 1989r. o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w
Rzeczypospolitej Polskiej kościelne osoby prawne nie są Zamawiającymi, a zatem nie
stosują ustawy Prawo zamówień publicznych.
5. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Inwestor i
Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres
zp1@ugdywity.pl
7. Wykonawca może zwrócić się do Inwestora o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach, tj. poniedziałki - 8 00 -16 00 , wtorki-piątki 8 00 -15 30 .
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym
dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z
weryfikacją oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców.
9. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania
ofert. Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść zapytania ofertowego.
Sekcja IV: Warunki udziału w postępowaniu zakupowym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie
3Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwa zadania
polegające na konserwacji i/lub renowacji i/lub restauracji obiektów zabytkowych
wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków - w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami.
2. dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie
do wykonywania prac w ramach zadania następujących osób:
1) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnej
funkcji technicznej w budownictwie - minimalne wymagane uprawnienia
budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie obowiązujących przepisów
ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające i uprawnienia
otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego, oraz
która zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych
prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza
muzeum będącego instytucją kultury,
2) kierownik robót do kierowania pracami konserwatorskimi - osoba spełniająca
wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami - osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia
lub jednolite studia magisterskie w zakresie konserwacji i restauracji dzieł stuki lub
konserwacji zabytków oraz która po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub po
zakończeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co
najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach
restauratorskich lub badaniach konserwatorskich prowadzonych przy zabytkach
wpisanych do rejestru zabytków, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ww. ustawy.
oraz przynależące do odpowiedniej izby zawodowej,
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika
prac konserwatorskich przez jedną osobę, która spełni powyższe warunki.
Sekcja V Kryteria oceny ofert
1. Cena - 100% - ilość punktów zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Zamawiający przyjmuje, że 1% odpowiada 1 pkt.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium
w 100 %.
3. Kryterium określone w ust. 2 pkt 1) oceniane będzie według poniższego wzoru:
4Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
C w =
Gdzie: C w
C n
C bo
C n
x 100 pkt
C bo
cena wykonania zamówienia,
najniższa cena oferowana brutto spośród badanych ofert,
cena brutto badanej oferty.
4. Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę zostaną
zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę punktów
w określonych przez Zamawiającego kryteriach.
6. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez
Zamawiającego.
Sekcja VI: Forma oraz sposób złożenia oferty
1. Składanie oferty:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
2.
3.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
Inwestor nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie,
dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny wypełniony w sposób
niebudzący wątpliwości,
koszty opracowania i dostarczenia oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają Wykonawcę
Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo wynika z reprezentacji nie wynika
z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono
pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub
złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający
nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
4. Oferta powinna zawierać:
1) formularz ofertowy sporządzony w oparciu o załącznik nr 1 do ogłoszenia,
2) wykaz osób sporządzony na podstawie załącznika nr 2 do ogłoszenia wraz z kopią
dokumentów potwierdzających uprawnienia tych osób wraz z zaświadczeniem o
przynależności do właściwej izby zawodowej,
5Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie załącznika nr 3 do
ogłoszenia wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzanymi że
roboty/usługi zostały należycie wykonane.,
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami
reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze/ ewidencji działalności gospodarczej lub
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,
3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
5. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle
Wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego wniosek.
Sekcja VIII: Informacja o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi inwestorowi harmonogram rzeczowo
- finansowy wykonania poszczególnych etapów prac.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.

Uwagi:
Sekcja IX: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
6Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: ,,RODO" informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Rzymskokatolicka Parafia p.w. św. Rozalii w
Kieźlinach, ul. Ks. Jakuba Jagałły 26, 10-371 Kieźliny
2) możliwy kontakt pod adresem poczty elektronicznej: ajakcp@o2.pl lub numer telefonu:
89 513 50 45
3) Inwestor informuje, iż będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach dołączonych do
oferty,
4) Przetwarzanie danych osobowych przez Inwestora jest niezbędne dla celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Inwestora i wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane prze okres prowadzenia przedmiotowego
postępowania zakupowego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane
począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy (wliczając okres rękojmi lub
gwarancji),
6) Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na
przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania
i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie i dokumentach
złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność wykonawca złoży pisemne oświadczenie.

Kontakt:
6. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest Justyna Rogowska - Kierownik Referatu Zamówień
Publicznych Urzędu Gminy w Dywitach tel. 89 524-76-54

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.