Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
22309z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usługa dzierżawy włókien światłowodowych jednomodowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usługa dzierżawy włókien światłowodowych jednomodowych

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Apelacyjny w Lublinie
ul. Obrońców Pokoju 1
20-950 Lublin
powiat: Lublin
tel. 81- 45-23-444
zakupy-it@lublin.sa.gov.pl
Województwo: lubelskie
Miasto: Lublin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 81- 45-23-444
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sąd Apelacyjny w Lublinie

zaprasza do składania ofert na: ,,Usługa dzierżawy włókien
światłowodowych jednomodowych".
III. NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy włókien światłowodowych jednomodowych
pomiędzy serwerownią Sądu Apelacyjnego w Lublinie zlokalizowaną w siedzibie Sądu Okręgowego
w Lublinie Ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin a głównym punktem dystrybucyjnym
zlokalizowanym w wynajmowanym budynku przy Ul. Witosa 18, 20-315 Lublin w okresie od dnia
30 września 2024 roku do dnia 30 września 2026 roku.

CPV: 32562300-3

Dokument nr: IT.262.12.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 12 września 2024 roku o godz. 11:00 w Sądzie
Apelacyjnym w Lublinie, Ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin, w sali konferencyjnej na I piętrze.

Składanie ofert:
Oferty w formie pisemnej należy składać na Biurze Podawczym Sądu Apelacyjnego w Lublinie
(ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin) lub wysłać za pośrednictwem operatora pocztowego
(firmy kurierskiej) na adres: Sąd Apelacyjny w Lublinie, 20-950 Lublin, Ul. Obrońców Pokoju 1
do dnia 12 września 2024 roku do godz. 10:00. Oferty składane w postaci elektronicznej (przez
podpisanie oferty wraz z ewentualnymi dokumentami, np. z pełnomocnictwem i załącznikami)
należy przesłać na adres: zakupy-it@lublin.sa.gov.pl do dnia 12 września 2024 roku do godz.
10:00.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa dnia 12 września 2024 roku o godz.: 10:00.

Wymagania:
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. -
Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.).
Każdy Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia
do składania ofert. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jeżeli ,,zapytanie" wpłynie
co najmniej na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści
Zaproszenia do składania ofert wpłynie po upływie tego terminu, Zamawiający może pozostawić
wniosek bez rozpoznania. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami (nie ujawniając
źródła zapytania) jednocześnie wszystkim Wykonawcom umieszczając wyjaśnienia na swojej stronie
internetowej.
V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT I WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Oferta winna być sporządzona w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, w języku polskim
i podpisana (imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,
zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze
Sądowym (KRS) albo zaświadczeniem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej (CEiIDG) lub udzielonym pełnomocnictwem.
2. Zamawiający uznaje, że podpisem jest odpowiednio:
? złożony własnoręcznie znak, z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten
znak jest nieczytelny lub nie zawiera pełnego imienia i nazwiska to znak musi być uzupełniony
napisem (np. w formie pieczęci), z którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego,
? podpis elektroniczny: zaufany, osobisty (e-dowód) lub kwalifikowany.
3. Zamawiający - w przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej - wymaga dla jej ważności
aby oferta została podpisana podpisem zaufanym, osobistym lub kwalifikowanym podpisem
elektronicznym.
4. Oferta złożona w postaci skanu bez podpisu, o którym mowa w ust. 3 zostanie odrzucona.
5. W przypadku złożenia oferty w postaci elektronicznej, oferta powinna zostać zaszyfrowana.
Instrukcja szyfrowania plików stanowi Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia. Kod
do odszyfrowania oferty Wykonawca podaje w treści wiadomości e-mail.
6. Oferty złożone w postaci elektronicznej, które nie zostaną zaszyfrowane lub do których nie
zostanie przekazany kod do odszyfrowania, nie będą brane pod uwagę, w tym nie będą podlegały
ocenie i badaniu.
7. Oferta powinna być rzetelna, kompletna i odpowiadać wszystkim warunkom zawartym
w niniejszym Zaproszeniu oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany i
poprawki w treści oferty muszą być parafowane i datowane przez osobę/osoby podpisującą/e
ofertę. Zamawiający nie przewiduje możliwości uzupełnienia oferty.
8. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
A) Formularz Ofertowo - Cenowy - Załącznik nr 3 do Zaproszenia;
B) w przypadku pełnomocnictwa - pełnomocnictwo sporządzone w języku polskim i podpisane
(imieniem i nazwiskiem) przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie
z aktualnym odpisem z właściwego rejestru przedsiębiorców KRS albo zaświadczenia o wpisie
do CEiIDG (jeżeli dotyczy),
C) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo zaświadczenia o wpisie do CEiIDG dotyczące
Wykonawcy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku nie dołączenia do oferty dokumentu, o którym mowa w ust. 8 lit. C):
? w odniesieniu do odpisu z rejestru przedsiębiorców z KRS - w formie wydruku informacji pobranej
w trybie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (t.j. Dz.
U. z 2024 r., poz. 979);
? w odniesieniu do zaświadczenia z CEiIDG - w formie wydruku ze strony internetowej CEiIDG,
zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 541 ze zm.);
Zamawiający sam pobierze ww. dokument odpowiednio ze strony https://ekrs.ms.gov.pl/ lub
https://prod.ceidg.gov.pl/ceidg.cms.engine/
b) wymienione w ust. 8 lit. A) dokumenty należy złożyć w formie oryginału;
c) wymienione w ust. 8 lit. B) pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub
kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notariusza.
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać zaszyfrowany plik w formacie pdf
opatrzony podpisem zaufanym lub osobistym lub kwalifikowanym:
a) koperta powinna być zaadresowana na Zamawiającego z dopiskiem:
,,Oferta na:- Dzierżawę włókien
Sprawa: IT.262.12.2024
Nie otwierać przed dniem 12 września 2024 r. godz. 11.00"
b) zaszyfrowany plik zatytułowany:
Oferta na:- Dzierżawę włókien
Sprawa: IT.262.12.2024
należy przesłać na adres e-mail: zakupy-it@lublin.sa.gov.pl do dnia 12 września 2024 roku do godziny
10:00 wraz z podaniem w treści wiadomości e-mail kodu do jej odszyfrowania.

10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niedoręczenie oferty w terminie lub wcześniejsze
otwarcie ofert oznaczonych w inny sposób niż wskazany w ust. 9 lub ofert niezaszyfrowanych.
11. Oferty, które wpłyną do Zamawiającego po terminie wyznaczonym na składanie ofert lub bez
kodu niezbędnego do ich odszyfrowania, nie będą brane pod uwagę, a złożone w formie pisemnej
zostaną niezwłocznie odesłane.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
13. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
VI. KRYTERIA OCENY OFERT:
1. Kryteriami oceny ofert jest cena - 100%.
2. W przypadku zastosowania ceny, jako jedynego kryterium wyboru oferty, maksymalną liczbę
punktów (100) otrzyma Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę przy jednoczesnym spełnieniu
wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu, a w przypadku uchylenia się
tego Wykonawcy od zawarcia umowy - następny Wykonawca w kolejności oferujący najniższą
cenę.
3. W przypadku zastosowania ceny i innego kryterium wyboru, maksymalną liczbę punktów (100)
otrzyma Wykonawca, który przedstawi najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów przy
jednoczesnym spełnieniu wszystkich innych wymagań określonych w niniejszym zaproszeniu,
a w przypadku uchylenia się tego Wykonawcy od zawarcia umowy - Wykonawca, który uzyskał
kolejne miejsce w rankingu.
4. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że złożono oferty,
które uzyskały taką samą punktację, Zamawiający wezwie Wykonawców postępowania, którzy
złożyli oferty o takiej samej punktacji do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego
dodatkowych ofert cenowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować
ceny wyższej niż zaoferowane w pierwotnie złożonych ofertach. Zamawiający ma prawo wzywać
Wykonawców wielokrotnie do czasu złożenia przez nich różnych cen. Brak złożenia oferty
dodatkowej w terminie jest równoznaczny z oświadczeniem o utrzymaniu dotychczasowej ceny.
VII. NOWE PODTAWY WYKLUCZENIA
1. Zamawiający informuje, że wykluczeniu podlega Wykonawca(y) w okolicznościach wskazanych
w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507 ze zm.), z uwzględnieniem początku okresu wykluczenia
wskazanego w art. 22 pkt 1 tej ustawy.
2. Zamawiający informuje również, że osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art.
7 ust. 1, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub
biorą udział w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej
w wysokości do 20 000 000,00 zł.
3. Wykonawca składając ofertę potwierdza jednocześnie, że znane są mu przepisy ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji
na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, w szczególności art. 7 oraz art.
22 tej ustawy oraz potwierdza, że nie zachodzą wobec niego przesłanki wykluczenia wskazane
w art. 7 tej ustawy.
VIII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Termin, do którego Wykonawcy będą związani złożoną ofertą ustala się na 30 dni licząc
od dnia upływu terminu do składania ofert.
3. Zarówno oferty złożone w formie pisemnej, jak i oferty składane w postaci elektronicznej będą
zakwalifikowane do postępowania pod warunkiem, że wpłyną do Zamawiającego nie później niż
do dnia i godziny wskazanej w ust. 1 i 2 powyżej.
4. Z zawartością ofert nie można zapoznać się przed upływem terminu otwarcia ofert
6. Oferty nie spełniające wymogów określonych w postępowaniu będą odrzucane, po jednokrotnym
bezskutecznym wezwaniu do uzupełnienia lub wyjaśnienia, za wyjątkiem sytuacji, o których mowa
w pkt V ust. 4 i 6, z zastrzeżeniem zdania następnego. Procedurze uzupełnienia, o której mowa w
zdaniu poprzedzającym, nie podlega informacja o oferowanej cenie.
7. Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert udostępni na stronie internetowej Zamawiającego
informacje o: nazwach albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania Wykonawców, których oferty zostały
otwarte, a także o cenach zawartych w ofertach oraz innych elementach oferty, które mają
znaczenie dla oceny w ramach wskazanych kryteriów oceny ofert.
8. Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętego kryterium oceny
ofert.
X. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Pod pojęciem ceny rozumieć należy cenę brutto za całość przedmiotu zamówienia, o którym
mowa w Załączniku nr 1a i Załączniku nr 1b do Zaproszenia.
2. W cenie winny być uwzględnione wszystkie inne koszty, jakie powstaną w związku z
wykonywaniem zamówienia, w tym m. in. opłaty ubezpieczeniowe, opakowania oraz koszty
dostawy.
3. Zamawiający poprawia w ofercie oczywiste omyłki rachunkowe i pisarskie zawiadamiając o tym
fakcie Wykonawcę.
XI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi
Wykonawców, o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę
albo miejsce zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawcy, którego
ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo
miejsce zamieszkania, jeżeli są miejscami wykonywania działalności Wykonawców, którzy złożyli
oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest podpisać umowę w miejscu
i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w odrębnym piśmie.
3. W przypadku nie podpisania umowy przez wybranego Wykonawcę w terminie określonym w ust.
2, Zamawiający ma prawo dokonania wyboru kolejnej oferty z rankingu ofert.
XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych Umową dotyczącą niniejszego postępowania mają zastosowanie
przepisy Kodeksu cywilnego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odwołania niniejszego postępowania, zamknięcia
postępowania bez dokonania wyboru oferty lub modyfikacji warunków niniejszego postępowania
określonych w Zaproszeniu i załącznikach, w każdym czasie bez podania przyczyny.
3. Sądem właściwym dla rozpoznawania wszelkich sporów wynikających z niniejszego postępowania,
jest sąd powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
4. Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.

Uwagi:
Godziny pracy Sądu:
- od 7:30 do 18:00 (w poniedziałki),
- od 7:30 do 15:30 (od wtorku do piątku)
XIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH - KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO
1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1),
Zamawiający informuje Wykonawcę będącego osobą fizyczną, Wykonawcę będącego osobą
fizyczną prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika Wykonawcy
będącego osobą fizyczną oraz będącego osobą fizyczną członka organu zarządzającego
Wykonawcy, że:
? Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego jest Sąd Apelacyjny w Lublinie reprezentowany przez
Dyrektora Sądu Apelacyjnego w Lublinie, ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin; e-mail:
sekretariat.dyrektora@lublin.sa.gov.pl,
? Administrator Danych powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się
pisemnie na adres korespondencyjny: ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin bądź pod adresem
e-mail: iod@lublin.sa.gov.pl,
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego
zamówienia, prowadzonym na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 pzp, tj. którego wartość szacunkowa
nie przekroczy kwoty 130 000 zł;
? Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę o dostępie do informacji publicznej,
gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne;
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych
danych wynikają z ustawy;
? w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosownie do art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
? posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych prawo dostępu do danych
osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych prawo do sprostowania
Pani/Pana danych osobowych1;
? na podstawie art. 18 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych prawo żądania od
administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o
których mowa w art. 18 ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych2;
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego
rozporządzenia o ochronie danych;
? nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e ogólnego rozporządzenia o ochronie danych prawo
do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych;
? na podstawie art. 21 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych prawo sprzeciwu, wobec
przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych
osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
1 Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności prowadzonej dokumentacji.
2 Wyjaśnienie: w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia
przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego.
2. Zamawiający zwraca uwagę, że Wykonawca biorący udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego jest administratorem danych osobowych względem osób fizycznych, od
których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności: osoby fizycznej
skierowanej do realizacji zamówienia, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą
fizyczną, podwykonawcy/podmiotu trzeciego będącego osobą fizyczną prowadzącą
jednoosobową działalność gospodarczą, pełnomocnika podwykonawcy/podmiotu trzeciego
będącego osobą fizyczną oraz będącego osobą fizyczną członka organu zarządzającego
podwykonawcy/podmiotu trzeciego, zaś podwykonawca/podmiot trzeci jest administratorem
danych osobowych względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał.

Kontakt:
Komórka realizująca i osoba do kontaktów:
Oddział Informatyczny:
- Pan Piotr Sawa
tel. 81- 45-23-444, e-mail: piotr.sawa@lublin.sa.gov.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.