Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
22309z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont zabytkowego kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont zabytkowego kościoła

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rzymskokatolicka Parafia p.w. Marii Magdaleny we Frączkach
Frączki 26
11-001 Dywity
powiat: olsztyński
tel. 89 524-76-54
zp1@ugdywity.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Dywity
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89 524-76-54
Termin składania ofert: 2024-10-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Rzymskokatolicka Parafia p.w. Marii Magdaleny we Frączkach
reprezentowana przez Księdza Mariusza Dąbrowskiego - proboszcza parafii działając na
podstawie uchwały Nr IV/37/24 Rady Gminy w Dywitach z dnia 28 sierpnia 2024r. w sprawie
udzielenia dotacji z budżetu Gminy Dywity z przeznaczeniem na dofinansowanie prac
konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym we
Frączkach oraz uchwały nr IV/33/24 z dnia 28 sierpnia 2024r. w sprawie uchwalenia zmiany
Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dywity na lata 2024-2033. W związku z uchwałą
Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022r. w sprawie ustanowienia Rządowego
Programu Odbudowy Zabytków oraz § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o
dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków
OGŁASZA POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE
na realizację inwestycji p.n.: ,,Remont zabytkowego kościoła we Frączkach"
Ogłoszenie postępowania następuje w konsekwencji otrzymanej Wstępnej Promesy
dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków udzielonej przez
Bank Gospodarstwa Krajowego Nr Edycja2RPOZ/2023/2383/PolskiLad oraz uchwały
IV/37/24 Rady Gminy w Dywitach z dnia 28 sierpnia 2024r. i uchwały nr IV/33/24 z dnia 28
sierpnia 2024r. w sprawie uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy
Dywity na lata 2024-2033.
Sekcja II: Przedmiot postępowania zakupowego
1. Opis inwestycji (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie złożony przez Gminę Dywity
w dniu 10.08.2023r. do Banku Gospodarstwa Krajowego): Rzymskokatolicka Parafia
p.w. Marii Magdaleny we Frączkach, Frączki 26, 11-001 Dywity NIP: 739 341 74 26,
REGON: 040054022, w ramach zadania pn. ,,Remont zabytkowego kościoła we
Frączkach".
2. Przedmiotem inwestycji jest remont elewacji oraz dachu wieży kościoła pod
wezwaniem Marii Magdaleny we Frączkach. Szczegółowy opis inwestycji jest
określony w Programie Prac Konserwatorskich (Załącznik nr 5 do ogłoszenia) oraz
dokumentacji (Załącznik nr 6 do ogłoszenia).

Dokument nr: 1/2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2024r. roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego,
bryła C, Sala Konferencyjna - parter.

Składanie ofert:
Termin oraz miejsce złożenia oferty
1. Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać lub dostarczyć na adres:
Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta, Ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity
w zamkniętej kopercie opisanej: odpowiedź na zapytanie ofertowe pn. ,,Remont
zabytkowego kościoła we Frączkach" nie otwierać przed dniem 08.10.2024r. godz. 10:30
2. Ofertę należy złożyć do dnia 08.10.2024r. do godz. 10:00

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji inwestycji
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zadanie do dnia 31.07.2025r.

Wymagania:
Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Inwestor i
Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres
zp1@ugdywity.pl
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym
dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z
weryfikacją oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców.
9. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania
ofert Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść postępowania zakupowego.
Sekcja IV: Warunki udziału w postępowaniu zakupowym
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwa zadania
polegające na konserwacji i/lub renowacji i/lub restauracji obiektów zabytkowych
wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora
Zabytków - w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami.
3Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
2. dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie
do wykonywania prac w ramach zadania następujących osób:
1) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnej
funkcji technicznej w budownictwie - minimalne wymagane uprawnienia
budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności
konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie obowiązujących przepisów
ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające i uprawnienia
otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego, oraz
która zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece
nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych
prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza
muzeum będącego instytucją kultury,
2) kierownik robót do kierowania pracami konserwatorskimi - osoba spełniająca
wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie
zabytków i opiece nad zabytkami - osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia
lub jednolite studia magisterskie w zakresie konserwacji i restauracji dzieł stuki lub
konserwacji zabytków oraz która po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub po
zakończeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co
najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach
restauratorskich lub badaniach konserwatorskich prowadzonych przy zabytkach
wpisanych do rejestru zabytków, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury
lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ww. ustawy.
oraz przynależące do odpowiedniej izby zawodowej,
Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika
prac konserwatorskich przez jedną osobę, która spełni powyższe warunki.
Sekcja V Kryteria oceny ofert
1. Cena - 100% - ilość punktów zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru:
Zamawiający przyjmuje, że 1% odpowiada 1 pkt.
Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium
w 100 %.
3. Kryterium określone w ust. 2 pkt 1) oceniane będzie według poniższego wzoru:
C n
C w =
x 100 pkt
C bo
Gdzie: C w
C n
cena wykonania zamówienia,
najniższa cena oferowana brutto spośród badanych ofert,
4Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
C bo
cena brutto badanej oferty.
4. Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę zostaną
zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
5. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę punktów
w określonych przez Zamawiającego kryteriach.
6. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez
Zamawiającego.
Sekcja VI: Forma oraz sposób złożenia oferty
1. Składanie oferty:
1)
2)
3)
4)
5)
6)
2.
3.
4.
Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
Inwestor nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych;
Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie,
dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii
potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny wypełniony w sposób
niebudzący wątpliwości,
koszty opracowania i dostarczenia oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają Wykonawcę
Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do
reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo wynika z reprezentacji nie wynika
z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono
pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną.
Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub
złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający
nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty.
Oferta powinna zawierać:
1) formularz ofertowy sporządzony w oparciu o załącznik nr 1 do ogłoszenia,
2) wykaz osób sporządzony na podstawie załącznika nr 2 do ogłoszenia wraz z kopią
dokumentów potwierdzających uprawnienia tych osób wraz z zaświadczeniem o
przynależności do właściwej izby zawodowej,
3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie załącznika nr 3 do
ogłoszenia wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzanymi że
roboty/usługi zostały należycie wykonane.,
Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami
reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze/ ewidencji działalności gospodarczej lub
upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy,
5Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
5. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle
Wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego wniosek.
Sekcja VIII: Informacja o formalnościach
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich
Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wyniku postępowania.
2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia
o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi inwestorowi harmonogram rzeczowo
- finansowy wykonania poszczególnych etapów prac.
4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy,
Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez
przeprowadzania ich ponownej oceny.

Uwagi:
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: ,,RODO" informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Rzymskokatolicka Parafia p.w. Marii Magdaleny
we Frączkach, Frączki 26, 11-001 Dywity
6Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w
2) możliwy kontakt pod adresem poczty elektronicznej: xmarius0@gmail.com lub numer
telefonu: 539 965 555
3) Inwestor informuje, iż będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania,
a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach dołączonych do
oferty,
4) Przetwarzanie danych osobowych przez Inwestora jest niezbędne dla celów wynikających z
prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Inwestora i wypełnienia obowiązku
prawnego ciążącego na administratorze,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane prze okres prowadzenia przedmiotowego
postępowania zakupowego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane
począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy (wliczając okres rękojmi lub
gwarancji),
6) Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na
przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania
i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie i dokumentach
złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność wykonawca złoży pisemne oświadczenie.

Kontakt:
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień
dotyczących postępowania jest Justyna Rogowska - Kierownik Referatu Zamówień
Publicznych Urzędu Gminy w Dywitach tel. 89 524-76-54
Wykonawca może zwrócić się do Inwestora o wyjaśnienie istotnych warunków
udzielenia zamówienia w godzinach, tj. poniedziałki - 8 00 -16 00 , wtorki-piątki 8 00 -15 30

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.