małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Remont zabytkowego kościoła |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Rzymskokatolicka Parafia p.w. Marii Magdaleny we Frączkach Frączki 26 11-001 Dywity powiat: olsztyński tel. 89 524-76-54 zp1@ugdywity.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Dywity |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 89 524-76-54 |
Termin składania ofert: | 2024-10-08 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Rzymskokatolicka Parafia p.w. Marii Magdaleny we Frączkach reprezentowana przez Księdza Mariusza Dąbrowskiego - proboszcza parafii działając na podstawie uchwały Nr IV/37/24 Rady Gminy w Dywitach z dnia 28 sierpnia 2024r. w sprawie udzielenia dotacji z budżetu Gminy Dywity z przeznaczeniem na dofinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku nieruchomym we Frączkach oraz uchwały nr IV/33/24 z dnia 28 sierpnia 2024r. w sprawie uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dywity na lata 2024-2033. W związku z uchwałą Rady Ministrów nr 232/2022 z dnia 23 listopada 2022r. w sprawie ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz § 8 ust. 6 Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków OGŁASZA POSTĘPOWANIE ZAKUPOWE na realizację inwestycji p.n.: ,,Remont zabytkowego kościoła we Frączkach" Ogłoszenie postępowania następuje w konsekwencji otrzymanej Wstępnej Promesy dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków udzielonej przez Bank Gospodarstwa Krajowego Nr Edycja2RPOZ/2023/2383/PolskiLad oraz uchwały IV/37/24 Rady Gminy w Dywitach z dnia 28 sierpnia 2024r. i uchwały nr IV/33/24 z dnia 28 sierpnia 2024r. w sprawie uchwalenia zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dywity na lata 2024-2033. Sekcja II: Przedmiot postępowania zakupowego 1. Opis inwestycji (zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie złożony przez Gminę Dywity w dniu 10.08.2023r. do Banku Gospodarstwa Krajowego): Rzymskokatolicka Parafia p.w. Marii Magdaleny we Frączkach, Frączki 26, 11-001 Dywity NIP: 739 341 74 26, REGON: 040054022, w ramach zadania pn. ,,Remont zabytkowego kościoła we Frączkach". 2. Przedmiotem inwestycji jest remont elewacji oraz dachu wieży kościoła pod wezwaniem Marii Magdaleny we Frączkach. Szczegółowy opis inwestycji jest określony w Programie Prac Konserwatorskich (Załącznik nr 5 do ogłoszenia) oraz dokumentacji (Załącznik nr 6 do ogłoszenia). Dokument nr: 1/2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.10.2024r. roku o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, bryła C, Sala Konferencyjna - parter. Składanie ofert: Termin oraz miejsce złożenia oferty 1. Ofertę wraz z załącznikami należy przesłać lub dostarczyć na adres: Urząd Gminy Dywity, Biuro Obsługi Interesanta, Ul. Olsztyńska 32, 11-001 Dywity w zamkniętej kopercie opisanej: odpowiedź na zapytanie ofertowe pn. ,,Remont zabytkowego kościoła we Frączkach" nie otwierać przed dniem 08.10.2024r. godz. 10:30 2. Ofertę należy złożyć do dnia 08.10.2024r. do godz. 10:00 Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zadanie do dnia 31.07.2025r. Wymagania: Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Inwestor i Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres zp1@ugdywity.pl 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia z zapytaniem dotyczącym dodatkowych informacji, dokumentów lub wyjaśnień w szczególności w związku z weryfikacją oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. 9. W uzasadnionych wypadkach, w każdym czasie, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może modyfikować lub uzupełnić treść postępowania zakupowego. Sekcja IV: Warunki udziału w postępowaniu zakupowym O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli co najmniej dwa zadania polegające na konserwacji i/lub renowacji i/lub restauracji obiektów zabytkowych wpisanych do rejestru zabytków prowadzonego przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. 3Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w 2. dysponują kadrą niezbędną do realizacji zamówienia, przez co rozumie się skierowanie do wykonywania prac w ramach zadania następujących osób: 1) kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - minimalne wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wydane na podstawie obowiązujących przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadające i uprawnienia otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów Prawa budowlanego, oraz która zgodnie z art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, 2) kierownik robót do kierowania pracami konserwatorskimi - osoba spełniająca wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami - osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie w zakresie konserwacji i restauracji dzieł stuki lub konserwacji zabytków oraz która po ukończeniu studiów drugiego stopnia lub po zakończeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 ww. ustawy. oraz przynależące do odpowiedniej izby zawodowej, Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy i kierownika prac konserwatorskich przez jedną osobę, która spełni powyższe warunki. Sekcja V Kryteria oceny ofert 1. Cena - 100% - ilość punktów zostanie obliczona na podstawie poniższego wzoru: Zamawiający przyjmuje, że 1% odpowiada 1 pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w 100 %. 3. Kryterium określone w ust. 2 pkt 1) oceniane będzie według poniższego wzoru: C n C w = x 100 pkt C bo Gdzie: C w C n cena wykonania zamówienia, najniższa cena oferowana brutto spośród badanych ofert, 4Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w C bo cena brutto badanej oferty. 4. Punkty wynikające z algorytmu matematycznego, uzyskane przez Wykonawcę zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku. 5. Za najkorzystniejszą uważa się ofertę, która otrzymała najwyższą liczbę punktów w określonych przez Zamawiającego kryteriach. 6. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. Sekcja VI: Forma oraz sposób złożenia oferty 1. Składanie oferty: 1) 2) 3) 4) 5) 6) 2. 3. 4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, Inwestor nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych; Oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie, dokumenty składające się na ofertę mogą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny wypełniony w sposób niebudzący wątpliwości, koszty opracowania i dostarczenia oraz uczestnictwa w postępowaniu obciążają Wykonawcę Osoba podpisująca ofertę w imieniu Wykonawcy musi być upoważniona do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku, jeśli prawo wynika z reprezentacji nie wynika z publicznych rejestrów jak CEIDG albo KRS, oferta do której nie dołączono pełnomocnictwa będzie uznana za nieważną. Oferty niekompletne (tj. niezawierające wszystkich obowiązkowych elementów) lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą brały udziału w postępowaniu. Zamawiający nie ma obowiązku wezwania oferenta do uzupełnienia oferty o brakujące dokumenty. Oferta powinna zawierać: 1) formularz ofertowy sporządzony w oparciu o załącznik nr 1 do ogłoszenia, 2) wykaz osób sporządzony na podstawie załącznika nr 2 do ogłoszenia wraz z kopią dokumentów potwierdzających uprawnienia tych osób wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby zawodowej, 3) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony na podstawie załącznika nr 3 do ogłoszenia wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzanymi że roboty/usługi zostały należycie wykonane., Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę, zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze/ ewidencji działalności gospodarczej lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, 5Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 5. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, Zamawiający prześle Wykonawcy informację z otwarcia ofert na jego wniosek. Sekcja VIII: Informacja o formalnościach 1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wyniku postępowania. 2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą. 3. Przed podpisaniem umowy Wykonawca przedstawi inwestorowi harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania poszczególnych etapów prac. 4. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. Uwagi: Informacja o przetwarzaniu danych osobowych: Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: ,,RODO" informuję, że: 1) Administratorem Państwa danych jest Rzymskokatolicka Parafia p.w. Marii Magdaleny we Frączkach, Frączki 26, 11-001 Dywity 6Postępowanie wspo łfinansowane jest ze s rodko w: Rządowego Programu Odbudowy Zabytko w 2) możliwy kontakt pod adresem poczty elektronicznej: xmarius0@gmail.com lub numer telefonu: 539 965 555 3) Inwestor informuje, iż będzie przetwarzał dane osobowe uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach i dokumentach dołączonych do oferty, 4) Przetwarzanie danych osobowych przez Inwestora jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Inwestora i wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, 5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane prze okres prowadzenia przedmiotowego postępowania zakupowego oraz realizacji umowy, a następnie będą przechowywane począwszy od dnia zakończenia okresu obowiązywania umowy (wliczając okres rękojmi lub gwarancji), 6) Wykonawca przystępując do postępowania jest obowiązany do wyrażenia zgody na przetwarzanie informacji zawierających dane osobowe oraz do pisemnego poinformowania i uzyskania zgody każdej osoby, której dane osobowe będą podane w ofercie i dokumentach złożonych w postępowaniu. Na tę okoliczność wykonawca złoży pisemne oświadczenie. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania jest Justyna Rogowska - Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Urzędu Gminy w Dywitach tel. 89 524-76-54 Wykonawca może zwrócić się do Inwestora o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach, tj. poniedziałki - 8 00 -16 00 , wtorki-piątki 8 00 -15 30 |
© eurobudowa.pl 2004-2024