mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Świętochłowice)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa luster drogowych i baterii do lamp drogowych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zarząd Dróg Miejskich ul. Wilczak 17 61-623 Poznań powiat: Poznań telefon 61 64 77 210 oferty@zdm.poznan.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | telefon 61 64 77 210 |
Termin składania ofert: | 2024-09-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA luster drogowych i baterii do lamp drogowych 2. Nazwa postępowania: DOSTAWA luster drogowych i baterii do lamp drogowych 5. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: ? luster drogowych akrylowych U-18a fi 600 - 25 szt. ? luster drogowych akrylowych U-18b (1000 x 800) - 10 szt. ? bateria 4RV25 6V7Ah do lamp drogowych - 50 szt. ? bateria 4RV25 6V50Ah do lamp drogowych - 50 szt. Zgodnie z załączoną dokumentacją, tj.: 1. Opis przedmiotu zamówienia 2. Formularz ofertowy 3. Opis materiałów 4. Wzór umowy 5. Wzór protokołu odbioru Rozładunek każdej dostawy leży po stronie wykonawcy zamówienia (HDS, wózek widłowy). Do zamawianego asortymentu należy załączyć książkę gwarancyjną, certyfikat oraz protokół odbioru (2 egz.). Dokument nr: RO.342.48.2024 Otwarcie ofert: 12. Data, godz. otwarcia ofert: siedziba ZDM Poznań, Wilczak 17, 11.09.2024 roku, godz. 10:00 Składanie ofert: 10. Oferty należy złożyć: W siedzibie Zamawiającego na ulicy Wilczak 17 w Poznaniu (sekretariat/ biuro podawcze/ adres email oferty@zdm.poznan.pl). 11. TERMIN SKŁADANIA ofert: do dnia 11.09.2024 r. do godz. 8:00 Miejsce i termin realizacji: Miejsce dostawy: Centrum Operacyjne Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego Ul. Górecka 15 w Poznaniu w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 - 8.00. 8. Termin wykonania: 15 października 2024 roku. Wymagania: 4. Adres pod którym zamieszczony jest szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: www.zdm.poznan.pl - zamówienia publiczne 7. Nie dopuszcza się złożenia oferty częściowej. 8. Warunki uczestnictwa. a. oferenci są związani ofertą przez okres 30 dni roboczych od terminu składania ofert; b. przy wyborze i ocenie ofert, Zamawiający kierować się będzie kryterium ceny oferty, które rozpatrywane będzie na podstawie wycenionego przez oferenta kosztorysu; za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę (suma ofert częściowych dla poszczególnych zadań). c. oferent składając ofertę w postępowaniu akceptuje wzór umowy stanowiący załącznik do niniejszego ogłoszenia; d. wykonawca musi być przedsiębiorcą lub osobą prawną; e. wykonawca powinien podpisać umowę w terminie 14 dni od jego wyboru, pod rygorem wybrania kolejnego oferenta; f. zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od przeprowadzenia lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyny; g. kary umowne zgodnie z załączonym wzorem umowy. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem ,,, RO.342.48.2023 NIE OTWIERAĆ PRZED 11.09.2024 r. / godz. 10:00 ". Oferty w zależności od preferencji wykonawców mogą być dostarczane do ZDM w różny sposób np. osobiście lub pocztą tradycyjną w zamkniętej kopercie. Uwaga: Nie wyklucza się możliwości składania ofert np. drogą elektroniczną na adres oferty@zdm.poznan.pl, z zaznaczeniem w temacie wiadomości nazwy zadania, nazwy wydziału lub/i numeru postępowania. Wykorzystując tę drogę dostarczenia oferty, oferent powinien być świadomy, że nie ma możliwości zachowania tajności jego oferty do momentu łącznego otwarcia wszystkich ofert. Kontakt: 3. Nazwa komórki organizacyjnej, numer telefonu osoby do kontaktu: Wydział Organizacji i Bezpieczeństwa Ruchu, Monika Metera, telefon 61 64 77 210 (mmetera@zdm.poznan.pl). |
© eurobudowa.pl 2004-2024