Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5976z ostatnich 7 dni
23527z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Usuwanie awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych oraz pełnienie roli...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Usuwanie awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych oraz pełnienie roli pogotowia technicznego

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Pleszewskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o
ul. Malinie 6/25
63-300 Pleszew
powiat: pleszewski
telefon/faks +48 62 74 28 365
arturstanczyk@ptbs.pleszew.pl
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Pleszew
Wadium: ---
Nr telefonu: telefon/faks +48 62
Termin składania ofert: 2024-09-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiot zamówienia: usuwanie awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych oraz pełnienie roli pogotowia technicznego w zasobach mieszkaniowych stanowiących własność oraz zarządzanych przez PTBS Sp. z o.o.

III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) dla branży elektrycznej: usuwanie awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych, w szczególności roboty obejmujące wymianę fragmentów instalacji elektrycznej, wymianę i naprawę osprzętu elektrycznego, naprawę lub wymianę zabezpieczeń elektrycznych oraz ich konserwację;
2) dla branży stolarki okiennej i drzwiowej: usuwanie awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych, w szczególności naprawa stolarki aluminiowej i plastikowej polegająca w szczególności na wymianie zużytych elementów (okuć, klamek, zawiasów, elektrozaczepów, itp.) oraz regulacja drzwi i okien w częściach wspólnych;
3) dla branży stolarskiej: usuwanie awarii oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i remontowych, w szczególności naprawa drewnianej stolarki okiennej, drzwiowej i podłóg, wykonywania drobnych robót stolarskich i naprawa lub wymiana drewnianych elementów klatek schodowych;
4) dla branży sanitarnej: roboty związane z wymianą fragmentów instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej i gazowej oraz wymiana armatury;
5) dla branż sanitarnej, ogólnobudowlanej, dekarskiej przedmiotem zamówienia jest pełnienie roli pogotowia technicznego na zasadach opisanych w ust. 2 i w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik 2b do Zapytania.
2. W skrócie usługa pogotowia technicznego polega na tym, że:
1) Wykonawca otrzymywał będzie co miesiąc wynagrodzenie ryczałtowe w równej wysokości, będącej iloczynem średniej miesięcznej liczby dni wolnych od pracy oraz kwoty 150,00 zł netto, to jest 9 dni x 150,00 zł netto/dzień = 1 350,00 zł netto/miesiąc;
2) w zamian za to wynagrodzenie Wykonawca będzie zobowiązany pełnić dyżur telefoniczny i być dostępnym w każdy dzień tygodnia przez 24 godz. na dobę, w tym także w dni ustawowo wolne od pracy;
3) Wykonawca wskaże numer telefonu, za pośrednictwem którego przekazywane będą mu zgłoszenia o awariach w zasobie mieszkaniowym;
4) przez awarie należy rozumieć zdarzenia które mogą zagrażać życiu, zdrowiu lub mieniu Zamawiającego lub jego klientów, w szczególności mogą to być awarie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych oraz sytuacje związane z koniecznością natychmiastowej reakcji na zgłoszenie klienta, w tym związane z zalewaniem mieszkania - także z powodu nieszczelności dachu, oraz związanych z koniecznością zabezpieczenia mienia w wyniku sytuacji kryzysowych, takich jak huraganowy wiatr, nawałnica lub deszcz nawalny;
5) w zakres usługi wchodzi w szczególności powstrzymanie awarii przed rozprzestrzenianiem się oraz usunięcie awarii, jeżeli jej usunięcie nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień lub specjalistycznego sprzętu;
6) Wykonawca zobowiązany będzie do reakcji na zgłoszoną awarię w terminie czterech (4) godzin od chwili zgłoszenia i usunięcia awarii w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od chwili zgłoszenia;
7) zarząd wspólnoty mieszkaniowej albo Zamawiający mogą zaakceptować inne terminy reakcji lub usunięcia awarii, jeżeli jest to uzasadnione i zostanie potwierdzone w zgłoszeniu awarii przesłanym do Wykonawcy na adres e-mail;
8) po stronie Wykonawcy leży prawidłowe udokumentowanie wykonanej usługi, w tym upewnienie się, że protokół odbioru został podpisany przez właściwą osobę, tj. osobę spośród personelu Zamawiającego, zarząd wspólnoty mieszkaniowej bądź zainteresowanego użytkownika lokalu;
9) nie jest objęte zakresem umowy usuwanie awarii w lokalach, komórkach lokatorskich i garażach, jeżeli usunięcie awarii leży po stronie właściciela albo najemcy; w przypadku takiej awarii Wykonawca obciąża kosztami usługi właściciela albo najemcę według własnych stawek;
10) na podstawie prawidłowo sporządzonego protokołu odbioru, ze wskazaniem liczby roboczogodzin, Wykonawcy będzie przysługiwać wynagrodzenie w oparciu o stawkę roboczogodz. netto podaną w Formularzu oferty (Załącznik 1 do Zapytania) - zwane dalej wynagrodzeniem dodatkowym;
11) wynagrodzenie dodatkowe przysługuje Wykonawcy także, gdy wystąpią w danym miesiącu koszty materiałów lub koszty sprzętu (wysięgnik lub koparka); koszty materiałów Wykonawca powiększa o przyjęty współczynnik kosztów zakupu wynoszący 10%, a koszty wykorzystania wysięgnika lub koparki rozlicza według rzeczywistego kosztu netto;
12) Wykonawca będzie zobowiązany do posiadania ubezpieczenia OC;
13) w przypadku zweryfikowania, że nowy model obsługi awarii w zasobie mieszkaniowym się sprawdził, będzie istniała możliwość wydłużenia okresu obowiązywania zawartej umowy do 30 września 2025 r., w innym wypadku umowa skończy się z końcem bieżącego roku, a Zamawiający zmodyfikuje zapisy zapytania ofertowego na podstawie zdobytego doświadczenia.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na pięć części, to jest:
1) obsługa w zakresie branży elektrycznej;
2) obsługa w zakresie branży stolarki okiennej i drzwiowej;
3) obsługa w zakresie branży stolarskiej;
4) obsługa w zakresie branży sanitarnej;
5) pełnienie roli pogotowia technicznego.

Dokument nr: L.Dz.PTBS/ 3837 /2024

Otwarcie ofert: 3. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzania publicznego otwarcia ofert.

Składanie ofert:
VIII. Miejsce oraz termin składania ofert
1. Oferty należy złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej, na adres arturstanczyk@ptbs.pleszew.pl, do dnia 16 września 2024 r.
2. W drodze wyjątku Wykonawca może złożyć ofertę w formie pisemnej. Wówczas należy dostarczyć ofertę w nieprzejrzystej kopercie do siedziby Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego albo osobiście do sekretariatu Zamawiającego.

Miejsce i termin realizacji:
IV. Termin wykonywania zamówienia: od 1.10.2024 r. do 30.09.2025 r.

Wymagania:
II. Tryb udzielenia zamówienia
Do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ,,Pzp"). Podstawa prawna: art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
V. Informacje o dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
3. Wypełniony ,,Formularz oferty".

VI. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz wyjaśnienia treści Zapytania ofertowego
1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną - dalej u.ś.d.e.
2. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Pytania Wykonawców muszą być sformułowane na piśmie ze wskazaniem, jakiego elementu Zapytania dotyczą oraz przesłane na adres poczty elektronicznej arturstanczyk@ptbs.pleszew.pl.
3. Wykonawca składając ofertę, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu u.ś.d.e., czyli w formie dokumentu elektronicznego.
4. Zaleca się przesłanie oferty w formacie PDF. Wykonawca powinien wykorzystać dowolne narzędzie do konwersji plików tekstowych do formatu .pdf, na przykład funkcję ,,Microsoft Print to PDF" wbudowaną w system operacyjny Windows 10 i Windows 11.
5. Zaleca się przesyłanie dokument elektroniczny na adres poczty elektronicznej arturstanczyk@ptbs.pleszew.pl.
6. Wielkość pliku nie może przekraczać 20MB.
VII. Termin związania ofertą: Wykonawcy pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu ostatecznego terminu do składania ofert.

IX. Opis sposobu obliczenia ceny
1. Cena oferty uwzględnia wszystkie zobowiązania.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna.
4. Cena nie ulega zmianie.

X. Kryteria oceny ofert
1. Złożone w częściach nr 1-4, niepodlegające odrzuceniu oferty, Zamawiający oceni na podstawie poniższych kryteriów oceny ofert:
1) Kryterium ,,Cena roboczogodziny netto", maksymalnie 70 pkt

Punkty obliczone zostaną według wzoru:

CR = CRmin / CRx x 70 %

gdzie:
CR - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Cena roboczogodziny netto"
CRmin - minimalna cena roboczogodziny netto zaoferowana w przetargu
CRx - cena netto roboczogodziny rozpatrywanej oferty.

UWAGA! Pod pojęciem ,,cena roboczogodziny netto" Zamawiający rozumie stawkę roboczogodziny z narzutami, tj. kosztami pośrednimi oraz zyskiem, bez podatku od towarów i usług. Zaoferowana ,,cena roboczogodziny netto" musi uwzględniać koszty dojazdu.

2) Kryterium ,,Koszty zakupu", maksymalnie 30 pkt

Punkty obliczone zostaną według wzoru:

Kz = Kzmin / Kzx x 30 %

gdzie:
Kz - ilość punktów przyznanych danej ofercie w kryterium ,,Koszty zakupu"
Kzmin - najniższy współczynnik kosztów zakupu zaoferowana w przetargu
Kzx - współczynnik kosztów zakupu zaoferowany w rozpatrywanej ofercie.

UWAGA! Pod pojęciem ,,Koszty zakupu" Zamawiający rozumie wyrażony w procentach współczynnik narzutu kosztów zakupu.

Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba punktów w przyjętych kryteriach. Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, z uwzględnieniem zasady, że cyfrę 5 i większe od niej zaokrągla się w górę, a pozostałe cyfry odcina się.

2. W części nr 5 (pogotowie techniczne) niepodlegające odrzuceniu oferty Zamawiający oceni na podstawie jedynego kryterium oceny ofert, jakim jest cena netto roboczogodziny, którą Wykonawca podaje w ofercie.

3. Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, którego oferta nie podlega odrzuceniu oraz została uznana za najkorzystniejszą, według przyjętych kryteriów oceny ofert.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawców o wyniku postępowania za pośrednictwem poczty elektronicznej.
5. Do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający będzie stosował zasady analogiczne do określonych w art. 255 ustawy Pzp.

XI. Pozostałe informacje:
1. Jeżeli koniec terminu wyznaczonego w niniejszym postępowaniu przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następującego po dniu lub dniach wolnych od pracy.
2. Zamawiający ma prawo do wyjaśniania treści złożonej oferty oraz dokonywania w niej poprawek omyłek w sposób analogiczny do opisanego w art. 223 ustawy Pzp, a także do wezwania do złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w zakresie dokumentów i oświadczeń składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, analogicznie do procedur opisanych w ustawie Pzp.
3. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4. Jeżeli zaoferowana cena lub jej istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzą wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. W zakresie dowodów dotyczących wyliczenia ceny Zamawiający będzie wymagał spełnienia obowiązków analogicznych do wskazanych w ustawie Pzp.
5. Wykonawca, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą jest zobowiązany do zawarcia umowy.
6. W przypadku, gdy okaże się, że Wykonawca, którego oferta została wybrana będzie uchylał się od zawarcia umowy na warunkach wynikających z Zapytania, Zamawiający wybierze tę spośród pozostałych ofert, która została najwyżej oceniona.
7. Postanowienia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego zawarto w projekcie umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
8. Uczestnikom niniejszego postępowania nie przysługują środki ochrony prawnej.
9. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający będzie przetwarzał Państwa dane osobowe. Klauzula RODO stanowi załącznik do niniejszego zapytania.

Kontakt:
7. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
a) w sprawach merytorycznych: Paulina Agata, pagata@ptbs.pleszew.pl;
b) w sprawach proceduralnych: Artur Stańczyk, arturstanczyk@ptbs.pleszew.pl.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.