małopolskie (Kraków)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Ułożenie nawierzchni asfaltowej grubości na drodze rowerowej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie ul. Za Dworcem 3a 77-400 Złotów powiat: złotowski (67) 2633483 pzd@pzd-zlotow.pl |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Złotów |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | (67) 2633483 |
Termin składania ofert: | 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
wykonanie robót budowlanych polegających na ułożeniu 2.000m2 nawierzchni asfaltowej grubości 4 cm na drodze rowerowej z m. Stawnica (wysypisko) do Ul. Chojnickiej w Złotowie gdzie przygotowana jest podbudowa. 1.Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na ułożeniu 2.000m2 nawierzchni asfaltowej grubości 4 cm na drodze rowerowej z m. Stawnica (wysypisko) do ul. Chojnickiej w Złotowie, na przygotowanej podbudowie. 2) Zamówienie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz normami. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prowadzone roboty i jakość zastosowanych materiałów, jak również zabezpieczenie terenu robót zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów. 4) Zamawiający nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za materiały składowane i pozostawione na jego terenie przez Wykonawcę lub osoby działające w jego imieniu. Zapewnienie bezpiecznego składowania oraz zabezpieczenia materiałów znajduje się po stronie Wykonawcy i nie może powodować utrudnień i zagrożeń. 5) Zamawiający zastrzega sobie obowiązek zabezpieczenia przez Wykonawcę miejsca robót przed działaniem niekorzystnych czynników środowiska. Składanie ofert: 5.Miejsce i termin złożenia oferty: 1) Ofertę cenową należy złożyć na adres e-mail: pzd@pzd-zlotow.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 września 2024 r. do godz. 15:00, podając cenę netto i brutto za całość zamówienia. Miejsce i termin realizacji: 2.Termin wykonania zamówienia, gwarancja i płatność: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia do 20 października 2024 roku. Oferta winna zawierać wskazanie terminu realizacji zamówienia. Wymagania: Postępowanie prowadzone będzie bez stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 tej ustawy. 2) Wymagana jest minimum 36 miesięczna gwarancja na wykonanie robót budowlanych. W ofercie należy podać czas, na jaki udzielana jest gwarancja na wykonanie robót. 3) Płatność przelewem po wykonaniu przedmiotu zamówienia w terminie 21 dni od otrzymania faktury. 3.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym (informacja z KRS lub CEiDG); b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia; c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów metodą warunku - spełnia lub nie spełnia - treść oświadczenia w formularzu oferty załącznik nr 1 do zapytania ofertowego. 3) W przypadku niespełniania przez Wykonawcę ww. warunków, jego oferta będzie odrzucona i nie będzie oceniana. 4.Kryterium oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium; Cena - 100% 2) Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. 3) Oferta cenowa winna być sporządzona w języku polskim i musi obejmować całość zamówienia. 4) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. 7. Inne informacje: 1) Przed sporządzeniem oferty wskazane jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej celem ustalenia szczegółowego zakresu robót i obmiaru przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie będzie respektował żadnych zarzutów wynikających z nieznajomości przez Wykonawców specyfiki i charakteru robót, jeżeli okoliczności te możliwe były do ustalenia przy przeprowadzonej z należytą starannością wizji lokalnej. 2) Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa na realizację zamówienia. 3) W przypadku uchylania się Wykonawcy od podpisania umowy, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podpisania umowy z następnym w kolejności z rankingu ofert Wykonawcą. 4) Wybrany Wykonawca zostanie poinformowany pisemnie lub telefonicznie o miejscu i terminie podpisania umowy. 5) Zamawiający ma prawo zwrócić się do Wykonawcy o wyjaśnienie treści złożonej oferty. 6) Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli: a. nie złożono żadnej oferty; b. wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu; c. cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty; d. zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie; e. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć; f. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość negocjacji z Wykonawcami, przy czym cena wynegocjowana nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie. 8) W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki odwoławcze. 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny. Uwagi: Klauzula obowiązku informacyjnego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - dotyczy Wykonawcy będącego osobą fizyczną W wykonaniu obowiązku określonego w art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej ,,RODO") Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie reprezentowany przez Dyrektora PZD w Złotowie informuje: 1. Administratorem danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Powiatowy Zarząd Dróg w Złotowie będący jednostką budżetową 2. Dane kontaktowe Administratora: ul.Za Dworcem 3a, 77-400 Złotów, tel.: (67) 2633483, adres e- mail: pzd@pzd-zlotow.pl, strona internetowa: www.pzd-zlotow.pl. 3. W sprawach dotyczących danych osobowych mogą się Państwo kontaktować z: 1) Sekretariatem PZD w Złotowie tel. (67) 2633483, adres e-mail: pzd@pzd-zlotow.pl. 4. Podane dane osobowe we wszelkich dokumentach składanych przez Wykonawcę będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych polegających ułożeniu 2.000m2 nawierzchni asfaltowej grubości 4 cm na drodze rowerowej z m. Stawnica (wysypisko) do ul. Chojnickiej w Złotowie (dane identyfikujące postępowanie/przedmiot zamówienia).5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla potrzeb uczestnictwa w postepowaniu o udzielenie zamówienia. Konsekwencją niepodania określonych danych może być nierozpatrzenie złożonej oferty. 6. W ramach przetwarzania danych osobowych Administrator nie stosuje zautomatyzowanego przetwarzania, w tym profilowania (zgodnie z art. 22 RODO). 7. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o regulacje dotyczące udzielania informacji publicznej. 8. Dane przetwarzane przez administratora przechowywane będą przez okres 5 lat zgodnie z odpowiednimi symbolami obowiązującego w PSSE w Krakowie jednolitego rzeczowego wykazu akt określającymi kategorię archiwalną. 9. Wykonawcy przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych (w zakresie zgodnym z art. 15 RODO), wnioskowania o ich sprostowanie1 (w zakresie zgodnym z art. 16 RODO), ograniczenia ich przetwarzania2 (w zakresie zgodnym z art. 18 RODO). 10. Wykonawcy nie przysługuje prawo do: 1) usunięcia danych osobowych (w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO), 2) prawo do przenoszenia danych osobowych (o którym mowa w art. 20 RODO), 3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych (na podstawie art. 21 RODO), gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 11. Wykonawcy przysługuje prawo do wniesienia skargi do organu nadzorującego przestrzeganie przepisów ochrony danych osobowych to jest do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 1. Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. 2. Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Kontakt: 6. Kontakt z Zamawiającym: Informacji w sprawach dotyczących postępowania udziela Pan Mirosław Jaskólski pod numerem telefonu (67) 2633483 lub za pośrednictwem poczty e-mail: pzd@pzd-zlotow.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024