dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Bytom)
świętokrzyskie (Kazimierza Wielka)
zachodniopomorskie (Szczecin)
mazowieckie (Warszawa)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż dźwigów osobowych oraz dźwigu towarowego wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Zakład Aktywności Zawodowej ul. Żeromskiego 8 82-400 Sztum powiat: sztumski sekretariat@zazsztum.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/978213 |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Sztum |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA i montaż dźwigów osobowych oraz dźwigu towarowego wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w siedzibach Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie Krótki opis przedmiotu zamówienia Wymiana wewnętrznego dźwigu osobowego w siedzibie głównej Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie przy Ul. Żeromskiego 8. Wymiana wewnętrznego dźwigu towarowego w siedzibie działu gastronomiczno - cateringowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie w Barlewiczkach." ,,Montaż nowego dźwigu osobowego zewnętrznego dla działu gastronomiczno-cateringowego Zakładu Aktywności Zawodowej z siedzibą w Barlewiczkach (Sztum)." CPV: 45313100-5, 45453000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00489277, DA.251.24.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-23 08:30 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum/proceedings 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum/proceedings 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej są ujęte w rozdziale II, IX,X,XIV SWZ. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum/proceedings 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Zakład Aktywności Zawodowej w Sztumie, Ul. Żeromskiego 8, 82-400 Sztum.; b) dane kontaktowe inspektora ochrony danych w Zakładzie Aktywizacji Zawodowej to sekretariat@zazsztum.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,DOSTAWA i montaż dźwigów osobowych oraz dźwigu towarowego wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w siedzibach Zakładu Aktywności Zawodowej w Sztumie"nr sprawy: DA.251.24.2024 prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych dalej ,,ustawa Pzp"; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; i) nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978213 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-23 08:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_sztum/proceedings Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024