Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Wińsko pl. Wolności 2 56-160 Wińsko powiat: wołowski sekretariat@winsko.pl https://platformazakupowa.pl/transakcja/978613 |
Województwo: | dolnośląskie |
Miasto: | Wińsko |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2024-09-17 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu ,,Przedszkolaki - Bystrzaki w Gminie Wińsko!" Krótki opis przedmiotu zamówienia Część 1 - Oddział przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Świętego Mikołaja z Miry w Krzelowie (Krzelów 125, 56-160 Wińsko) Część 2 - Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Jana Markiewicza w Orzeszkowie (Orzeszków 9, 56-160 Wińsko) Część 3 - Przedszkole Samorządowe w Wińsku (ul. Na Piaski 10, 56-160 Wińsko) Część 4 - Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej im. Jana Adama de Garnier w Głębowicach (Głębowice 10, 56-160 Wińsko) CPV: 39162100-6, 39162200-7,31710000-6,30190000-7 Dokument nr: 2024/BZP 00490227, IZR.271.26.2024 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 09:05 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://platformazakupowa.pl/pn/winsko 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/winsko 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wniosków, oświadczeń oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem: http://platformazakupowa.pl/pn/winsko, zwanej dalej ,,platformą". 2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert. 3. Wykonawca za pośrednictwem platformy i formularza ,,Wyślij wiadomość do zamawiającego" może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. 4. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępni, bez ujawniania źródła zapytania na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 5. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść niniejszej SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania. 6. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem http://platformazakupowa.pl/pn/winsko. 7. Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę Zamawiającego. 8. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformie. 9. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 1) akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowe https://platformazakupowa.pl, w zakładce ,,Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, 2) zapoznał się i stosuje do instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. 10. Sposób sporządzania oraz sposób i tryb przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów przekazywanych w postępowaniu szczegółowo określił Prezes Rady Ministrów w drodze rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2023 r. poz. 57 ze zm.), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 11. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 Kb/s (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe), - komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta, - wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge, - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub innych obsługujący format plików .pdf. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): W związku z realizacją Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanym dalej ,,RODO" informuję, że: Administrator Danych Osobowych: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Wińsko, Plac Wolności 2, 56-160 Wińsko Inspektor Danych Osobowych: W sprawach związanych z ochroną danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Wińsko może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Danych Osobowych - Gminie Wińsko: iod@winsko.pl 71 380 42 18 lub pisemnie: na adres siedziby Administratora danych. Podstawa prawna i zakres przetwarzania danych osobowych: Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są obowiązujące przepisy prawa, zawarte umowy lub udzielona przez Pana/Panią zgoda. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w celu/celach: wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO), wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO). w pozostałych przypadkach Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie na podstawie wcześniej udzielonej zgody w zakresie i celu określonym w treści zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Odbiorcy danych osobowych: Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz w celu realizacji zadań, o których mowa w pkt. 3. Okres przechowywania danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, do których zostały zebrane, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. Prawa osób, których dane dotyczą: W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do treści swoich danych osobowych, w tym do uzyskania kopii tych danych, - sprostowania/poprawienia swoich danych osobowych, - usunięcia swoich danych osobowych, - ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, - przenoszenia swoich danych osobowych - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych. Prawo do cofnięcia zgody: Jeżeli przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, ma Pan/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Gdy przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacja o wymogu / dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych: W sytuacji, gdy przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie udzielonej zgody, podanie przez Pana/Panią danych osobowych Administratorowi ma charakter dobrowolny. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji, gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa lub zawarta między stronami umowa. W przypadku nie podania przez Pan/Panią danych osobowych wymaganych przepisami prawa, nie będziemy mogli zrealizować zadania ustawowego, co może skutkować pozostawieniem sprawy bez rozpatrzenia lub nie będzie możliwe zawarcie umowy. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/978613 TERMIN SKŁADANIA ofert: 2024-09-17 09:00 Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/winsko Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024