Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1100z dziś
7275z ostatnich 7 dni
25884z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa budynku mieszkalnego, budynku gospodarczego, ogrodzenia, nawierzchni

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa budynku mieszkalnego, budynku gospodarczego, ogrodzenia, nawierzchni

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice"
ul. Dworcowa 1
44-190 Knurów
powiat: gliwicki
tel.: 32 718 50 47, 32 718 54 43, 32 718 52 68
adylag@jsw.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Knurów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 32 718 50 47,
Termin składania ofert: 2024-09-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Nazwa aukcji:
1) Naprawa budynku mieszkalnego, budynku gospodarczego, ogrodzenia, nawierzchni - Knurów, Ul. Wilsona 119 dla JSW S. A. KWK ,,Knurów -Szczygłowice".
2) Naprawa budynku mieszkalnego, ogrodzenia - Knurów, Ul. Wilsona 131 dla JSW S. A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice".
6. Lista produktów
Lp. Nazwa produktu Jednostka miary
1 Naprawa budynku mieszkalnego, budynku gospodarczego, ogrodzenia, nawierzchni -Knurów, Ul. Wilsona 119 dla JSW S. A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice". 1 zadanie Uwagi
2 Naprawa budynku mieszkalnego, ogrodzenia - Knurów, Ul. Wilsona 131 dla JSW S. A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice". 1 zadanie

Dokument nr: 225/2024/KSz

Otwarcie ofert: Data i godz. rozpoczęcia licytacji: 20.09.2024 r. godz. 11:00

Specyfikacja:
Ogłoszenie o aukcji elektronicznej oraz wszelkie informacje i dokumenty publikowane są na platformie zakupowej dostępnej na stronie internetowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/aktualneaukcje.html oraz na stronie Zamawiającego pod poniższym linkiem: https://www.jsw.pl/dla-kontrahentow/przetargi/

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 13.09.2024r. godz. 11:00
Ofertę można złożyć w jednej z następujących form: - w formie pisemnej - przez przesłanie oferty w zaklejonej kopercie z dopisanym numerem aukcji oraz nazwą aukcji tj. oferta do postępowania 225/2024/KSz pn.
1) Naprawa budynku mieszkalnego, budynku gospodarczego, ogrodzenia, nawierzchni - Knurów, Ul. Wilsona 119 dla JSW S. A. KWK ,,Knurów -Szczygłowice".
2) Naprawa budynku mieszkalnego, ogrodzenia - Knurów, Ul. Wilsona 131 dla JSW S. A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice".
Wykonawca przesyła ofertę wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami na adres: JSW SA KWK ,,Knurów - Szczygłowice" Ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów, Wydział Zamówień i Umów pokój nr 102.
- w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej wraz ze wskazanymi powyżej załącznikami w formie skanów pdf. Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: adylag@jsw.pl
Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć : oferta do postępowania 225/2024/KSz
- w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych
kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykonawca przesyła ofertę na adres skrzynki mailowej: adylag@jsw.pl
Tytuł wiadomości e-mail winien brzmieć : oferta do postępowania 225/2024/KSz

Miejsce i termin realizacji:
15. Termin dostawy/wykonania
Termin wykonania usługi: od daty zawarcia umowy do 20 grudnia 2024 r.

Wymagania:
Języki
Język polski
2. Opis
Podczas licytacji elektronicznej japońskiej zniżkowej wyświetlane są automatycznie następujące po sobie malejące poziomy cenowe. Złożenie oferty przez Wykonawcę oznacza akceptację danego poziomu cenowego, widocznego podczas licytacji. Wykonawca posiada określoną ilość czasu na każdorazowe podjęcie decyzji o akceptacji danego poziomu cenowego. Brak akceptacji pierwszego lub kolejnych postąpień w wyznaczonym czasie, powoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego udziału w licytacji. O wyborze oferty i podjętej decyzji Wykonawca zostanie poinformowany po zatwierdzeniu wyników postępowania.
Ceny podczas licytacji należy podawać za jednostkę miary w PLN bez VAT (NETTO).
Prosimy o zalogowanie się do aukcji z odpowiednim wyprzedzeniem uwzględniając ewentualne problemy sprzętowe oraz techniczne (np. problemy z logowaniem). UWAGA!!! Czas trwania sesji na platformie Operatora aukcji wynosi 5 minut. Zalogowanie się na więcej niż 5 minut przed rozpoczęciem aukcji bez wykonywania jakichkolwiek akcji (stan bezczynności) wymaga odświeżenia strony i ponownego zalogowania się.
3. Informacje dodatkowe
Aukcja elektroniczna prowadzona jest na podstawie zgody Pełnomocników JSW S.A. KWK ,,Knurów - Szczygłowice" Uwaga !
Na jeden dzień przed terminem licytacji elektronicznej do godz. 13:00 Wykonawca powinien uzyskać informację o dopuszczeniu do licytacji lub o ewentualnym przesunięciu terminu licytacji.
Informację w tym zakresie można uzyskać pod numerem telefonu +48 32 718 59 03
Wnioski o wyjaśnienie treści ogłoszenia należy przesyłać na skrzynkę mailową o adresie: adylag@jsw.pl
Łączna objętość plików, które Wykonawcy przesyłają każdorazowo do zamawiającego pocztą elektroniczną na skrzynkę mailową o adresie: adylag@jsw.pl (załączają do wiadomości mailowej) nie może przekroczyć 50 MB. Jeśli objętość przesyłanych plików wyniesie 50 MB, pozostałe pliki Wykonawca zobowiązany jest przesłać w następnej wiadomości mailowej.
Postanowienia wzoru umowy/IPU znajdują zastosowanie w zakresie, w jakim nie są modyfikowane lub uchylane przez postanowienia Ogłoszenia o aukcji oraz Wymagań Technicznych w niniejszym postępowaniu.
4. Waluta
PLN
7. Kryteria oceny
Lp. Nazwa kryterium
1- Cena
8. Reguły
Aukcja japońska
Aukcja otwarta
Aukcja zniżkowa
Cena dotyczy całego kontraktu
Czas na decyzję (w sekundach): 60
10. Widok
Wykonawca nie widzi nazw pozostałych Wykonawców
11. Informacje o ofertach
1. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert równoważnych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwości powierzenia całości lub części przedmiotu Zamówienia podwykonawcom.
5. Oferta musi zawierać propozycję ceny według formuły określonej przez prowadzącego postępowanie w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2.
6. Kryterium oceny- najniższa cena: 100 %. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną.
7. Jeżeli w aukcji licytowana jest pozycja, której jednostką miary jest pakiet Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu, ponadto po zakończeniu aukcji Wykonawcy będą zobowiązani (na wniosek prowadzącego postępowanie) do rozpisania cen jednostkowych pakietu zgodnie z wartością uzyskaną w wyniku aukcji. Łączna wartość pakietu po rozpisaniu cen jednostkowych nie może przekroczyć wartości wylicytowanej w aukcji. Nierozpisanie pakietu w wyznaczonym terminie jest równoznaczne z wycofaniem oferty.
14. Warunki płatności
1. Zapłata ceny nastąpi w terminie do 60 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT.
2. Fakturę za realizację przedmiotu umowy należy wystawić na adres: Jastrzębska Spółka Węglowa S.A. KWK ,,Knurów-Szczygłowice" ul. Dworcowa 1, 44-190 Knurów.
3. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe zgodnie z wyszczególnionymi pozycjami poszczególnych zadań wskazanych w § 5 ust. 1 niniejszej Umowy.
4. Podstawą wystawienia faktury VAT będą protokoły odbioru zatwierdzone przez upoważnione przez uprawnione osoby ze strony Zamawiającego
5. W przypadku gdy cena (wynagrodzenie - w zależności od rodzaju umowy) lub jej (jego) część, wynikająca z faktury VAT, wskazanej w ust. 1 przekroczy kwotę 15 000 złoty brutto, Zamawiający dokona zapłaty faktury VAT mechanizmem podzielonej płatności, przewidzianym w art. 108a ustawy o podatku od towarów i usług. Zamawiający uprawniony będzie do zapłaty ceny lub jej części, wynikającej z faktury VAT, której wartość nie będzie przekraczała kwoty 15 000 zł brutto mechanizmem podzielonej płatności.
6. Nie dopuszcza się stosowania zaliczek i przedpłat bez zgody Zarządu JSW S.A..
16. Sposób dostawy/wykonania
Zgodnie z Wymaganiami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 1 do ogłoszenia o aukcji.
17. Warunki udziału
I. Wykonawca, który zamierza wziąć udział w Aukcji elektronicznej musi posiadać profil (konto) na platformie zakupowej o adresie: https://zakupy.jsw.pl
Wykonawca nieposiadający profilu (konta) zobowiązany jest dokonać rejestracji na platformie pod adresem internetowym: https://zakupy.jsw.pl/rejestracja/rejestracja.html Rejestracja oraz udział w aukcji są bezpłatne.
II. Złożenie przez Wykonawcę oferty zawierającej:
1. Wypełniony formularz ofertowy będący załącznikiem nr 2.
2. Oryginał lub kserokopię, poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej należy dołączyć umowę Spółki.
W przypadku braku rejestracji w KRS lub CEIDG lub Wykonawcę zagranicznego -wystawiony zgodnie z obowiązującymi przepisami oryginał lub kopię odpisu z innego odpowiedniego rejestru handlowego obejmujący informację o zasadach reprezentacji razem z tłumaczeniem na język polski potwierdzonym przez Wykonawcę.
3. Jeśli Wykonawca działa przez Pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa lub kopię notarialnie poświadczoną za zgodność z oryginałem, a w przypadku złożenia oferty:
- w formie wiadomości e-mail - jako skan (pdf) oferty sporządzonej uprzednio w formie pisemnej ze wszystkimi koniecznymi elementami - skan pełnomocnictwa
- w formie elektronicznej - w formie plików pdf obejmujących treść oferty i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym - pełnomocnictwo.
4. Wykonawca (w przypadku oferty złożonej przez konsorcjum firm, lider bądź jeden z uczestników/członków konsorcjum) przedstawi wykaz wykonanych co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto, w tym jedna robota o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 zł brutto - wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od terminu składania ofert.
Ww. wykaz winien zawierać wartość oraz przedmiot wykonanych robót budowlanych, daty ich wykonania i dane podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane.
Wykonawca przedstawi referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego wskazane w wykazie roboty budowlane były wykonane, potwierdzone przez upoważnione osoby potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty budowlane zostały wykonane należycie.
5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie
dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca korzystający z doświadczenia (referencji) podmiotu trzeciego musi wskazać ów podmiot jako podwykonawcę zakresu. 6. Przed złożeniem oferty wykonawca winien odbyć wizję lokalną u Zamawiającego, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym terminu - pod nr telefonu: 32 718 52 68 lub przesyłając informację e-mailem na adres: krzepka@jsw.pl. Stosowny dokument (wzór dokumentu stanowi załącznik do niniejszych Wymagań) podpisany przez przedstawiciela Kopalni potwierdzający odbycie ww. wizji należy dołączyć do oferty.
Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być sporządzone w języku polskim, pismem lub drukiem czytelnym i trwałym.
Oferta jak i wszystkie załączniki do oferty przygotowane w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, prowadzonym przez Wykonawcę poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcę wiąże w tym przypadku treść tłumaczenia, a nie oryginał w języku Wykonawcy.
Wszystkie strony oferty jak również wszystkie strony załączników należy kolejno ponumerować. Zaleca się ,aby oferta posiadała spis treści z uwzględnieniem numeracji stron.
Ofertę należy opracować i złożyć w sposób uporządkowany uniemożliwiający jej naruszenie (zszyta, zbindowana, złożona w skoroszycie itp.) oraz zabezpieczona w zamkniętej kopercie.
Na kopercie Wykonawca umieszcza informację : ,,Oferta do postępowania nr ... na ....(nazwa postępowania) - nie otwierać przed ....(dzień otwarcia ofert, godzina). Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę na końcu treści obejmującej ofertę. Jeżeli podpis jest nieczytelny musi być dodatkowo opatrzona pieczątką imienną lub drukowanym wyraźnym opisem obejmujący imię i nazwisko.
Ofertę i wszystkie załączniki podpisują osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
Wszystkie dokumenty - załączniki do oferty opisane w Ogłoszeniu Wykonawca składa w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku, gdy oferta będzie zawierać informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca wskazuje w ofercie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa. Informacje te winy zostać oznaczone i umieszczone w osobnej, wewnętrznej kopercie z napisem ,,Tajemnica Przedsiębiorstwa".
Wykonawca związany jest ofertą minimum do dnia zakończenia procedury postępowania.
18. Prawa i obowiązki zamawiającego
1. Zamawiającemu przysługuje prawo odwołania aukcji lub zmiany jej warunków.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do swobodnego wyboru ofert lub unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
3. Oferty złożone w toku Aukcji elektronicznej przestają wiązać, gdy Wykonawca złoży kolejną, korzystniejszą ofertę, zawarto umowę albo Aukcję unieważniono.
4. Zawarcie umowy następuje w formie pisemnej.
5. Reklamacje związane z przebiegiem licytacji należy składać na adres e-mail: adylag@jsw.pl do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po dniu, gdy zakończono licytację.
6. Zamawiający nie jest zobowiązany do zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą.
19. Dokumenty wymagane od wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę w aukcji elektronicznej Zgodnie z załącznikiem nr 2 - Wymagania Techniczne
Informacje i dokumenty Wykonawca przesyła na adres e - mail: adylag@jsw.pl W tytule wiadomości Wykonawca podaje numer postępowania
20. Dokumenty wymagane przy pierwszej i kolejnych dostawach
--
21. Wymagane warunki techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia
Zgodnie Wymaganiami Technicznymi stanowiącymi załącznik nr 2 do ogłoszenia o aukcji
22. Dodatkowe warunki i wymagania techniczne
-

Uwagi:
Operator aukcji:
JSW IT SYSTEMS Spółka z o.o. ul. Armii Krajowej 56 44-330 Jastrzębie-Zdrój NIP: 633-19-81-130 www.jswits.pl

Kontakt:
Pomoc techniczna dla uczestników aukcji:
(+48) 71 787 35 34 helpdesk@logintrade.net
12. Kontakt w sprawach formalnych
Wydział Zamówień i Umów KWK ,,Knurów - Szczygłowice" Anna Dyląg nr tel.: 32 718 50 47: e-mail: adylag@jsw.pl
13. Kontakt w sprawach przedmiotu zamówienia
Osoba kontaktowa w sprawach technicznych:
Mateusz Zdziebło tel. 32 718 54 43 ; e-mail: mzdzieblo@jsw.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.