Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
24627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie konstrukcji oraz lekkiej obudowy hali serwisu obsługi samochodów z zapleczem...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie konstrukcji oraz lekkiej obudowy hali serwisu obsługi samochodów z zapleczem socjalno-biurowym wraz z dostawą i montażem

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: KLENART Spółka Jawna
Rybnicka 251
44-240 Żory
powiat: Żory
przetargi@klenart.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/195156
Województwo: śląskie
Miasto: Żory
Wadium: 50.000,00 zł
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2024-09-26 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Wykonanie konstrukcji oraz lekkiej obudowy hali serwisu obsługi samochodów z zapleczem socjalno-biurowym wraz z dostawą i montażem
Powstaje w kontekście projektu
FESL.10.03-IP.01-020B/23 - Automatyzacja procesu kompleksowej obsługi pojazdów

Część 1
Wykonanie konstrukcji oraz lekkiej obudowy hali serwisu

Przedmioty zamówienia
Roboty budowlane
Roboty budowlane
Opis
Przedmiotem zamówienia (dalej zwanego również Zadaniem) jest wykonanie konstrukcji oraz lekkiej obudowy hali serwisu obsługi samochodów z zapleczem socjalno-biurowym wraz z dostawą i montażem w Żorach przy Ul. Raciborskiej na działkach nr 540/28, 1388/30, 914/28, 1391/93, 911/28, 864/33, 841/26.
Informacje ogólne
Halę zaprojektowano w konstrukcji stalowej, ramowej - ramy w osiach 2-8 i szkieletowej ze stężeniami pionowymi - ramy w osiach 1 i 9.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie innej konstrukcji pod warunkiem spełnienia wymagań dotyczących obciążeń śniegowych i ogniowych określonych w dokumentacji technicznej.
Rama szczytowa w osi 1 - jednospadowa, o szerokości liczonej po zewnętrznym licu stali słupów 13,90 m (słupów skrajnych).
Rama główna w osi 2 - jednospadowa o szerokości liczonej po licu zewnętrznych pasów słupów 13,825 m.
Ramy główne w osiach 3-5 - dwunawowe, dwuspadowe, o szerokości liczonej po licu zewnętrznych pasów słupów 27,65 m.
Rama główna w osi 6 - dwunawowa, dwuspadowa, o szerokości liczonej po licu zewnętrznych pasów słupów 27,65 m.
Ramy główne w osiach 7-8 - jednonawowe, dwuspadowe, o szerokości liczonej po licu zewnętrznych pasów słupów 27,65 m
Rama szczytowa w osi 9 - dwuspadowa, o szerokości liczonej po licu zewnętrznych pasów słupów 27,65m (słupów skrajnych).
Antresola w osiach 1-2B między osiami B1-D1 oraz w osiach 5A-6 między osiami A1-D2 - konstrukcja zaprojektowana z kształtowników walcowanych na gorąco IPE/HEA.
Zakres dostaw i robót:
1. DOSTAWA elementów mocujących (gwintowane pręty kotwiące) na podstawie
wytycznych projektu technicznego zgodnie z terminem realizacji płyty fundamentowej
2. Konstrukcja hali
3. Stężenia
4. Konstrukcja drugorzędna dachu;
5. Konstrukcja ścian zewnętrznych hali;
6. Obudowa hali;
7. Obudowa części murowanej zaplecza socjalno-biurowego;
8. Obudowa antresoli;
9. Ochrona antykorozyjna stalowej konstrukcji nośnej;
10. Zabezpieczenie ppoż.
Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z dokumentacją projektową oraz prawomocnym pozwoleniem na budowę.
Wykonanie posadowienia budynku (płyty fundamentowej) serwisu obsługi samochodów z zapleczem socjalno-biurowym oraz wykonanie części socjalno-biurowej w technologii murowanej realizowane są wg odrębnego tomu projektu technicznego w ramach oddzielnego postępowania i nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia.
Parametry obiektu oraz opis przedmiotu zamówienia zostały zamieszczone w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 2/2024.
Zamawiający zapewni Wykonawcy możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej placu budowy w celu oceny trudności i możliwości wykonania robót tak, aby wyceny ujęte w ofercie Wykonawcy ujmowały pełny komplet robót niezbędnych do wykonania.
Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia z własnych materiałów zgodnie z:
1. Projektem budowlanym i projektem technicznym,
2. Pozwoleniem na budowę,
posiadanych przez Zamawiającego.
Powyższa dokumentacja zostanie dostarczona Wykonawcy (zwanemu dalej również Oferentem), tj. udostępniona w wersji elektronicznej po podpisaniu i dostarczeniu Umowy o zachowaniu poufności, której wzór zamieszczono w Załączniku nr 3 niniejszego Zapytania.
Okres gwarancji
co najmniej 60 miesięcy

CPV: 44000000-0, 45000000-7, 45200000-9, 45223000-6, 45223100-7

Dokument nr: 2024-73160-195156, 2/2024

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-09-26
4. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami w tym zakresie wraz z wszystkimi wymaganymi załącznikami.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2024-10

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Żory
Gmina
Żory
Miejscowość
Żory

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Istnieje możliwość udzielenia dotychczasowemu Wykonawcy zamówień dodatkowych dostaw lub usług, nieobjętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeśli staną się one niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia i zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Warunki zmiany umowy
Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia robót o okres trwania okoliczności, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia robót, w następujących sytuacjach:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności, za które wyłączną odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności okoliczności takich jak nieterminowe przekazanie Terenu budowy, czy też konieczność dokonania zmian w Dokumentacji Projektowej, w zakresie, w jakim wyżej wymienione okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia robót,
b) gdy wystąpi konieczność wykonania Robót dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy,
c) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania Robót z powodu niedopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
d) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami - maksymalnie o czas jej występowania,
e) zmian przepisów i innych dokumentów, w tym dokumentów programowych wpływających na warunki realizacji Umowy oraz zmian umowy o dofinansowanie projektu (zmian zakresu projektu i harmonogramu),
f) zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa po zawarciu Umowy, w zakresie niezbędnym do dostosowania Umowy do zmian przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
g) zmian terminu wykonania Umowy w związku z pojawieniem się okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy - maksymalnie o czas ich występowania,
h) zmian w organizacji prac i zakresie prac wymuszonych sytuacją epidemiologiczną w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-Cov-2 lub długofalowymi następstwami pandemii na świecie.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Ofertę należy sporządzić na druku ,,Formularz ofertowy" stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, w języku polskim, w formie pisemnej, czytelnie, wypełniając nieścieralnym atramentem lub długopisem, maszynowo lub komputerowo. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy (dopuszcza się skan oferty podpisanej własnoręcznie lub ofertę podpisaną podpisem elektronicznym).
2. ,,Formularz ofertowy" nie może być modyfikowany przez Wykonawcę, pod rygorem odrzucenia oferty.
3. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z Formularzem ofertowym:
A. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.
B. Oświadczenia Wykonawcy na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
C. Referencje lub inne dokumenty, potwierdzające wykonanie prac, zgodnie z wymaganiami określonymi w punkcie Wiedza i doświadczenie.
D. Dokumenty finansowe za lata 2022 i 2023 potwierdzające osiągnięty obrót.
E. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą ogłoszenia postępowania.
F. Zaświadczenie z właściwej jednostki organizacyjnej ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą ogłoszenia postępowania.
G. Aktualny odpis lub informacja z KRS lub CEIDG, nie starsze niż jeden miesiąc przed datą ogłoszenia postępowania.
H1. Kopia (skan) polisy OC wraz z dowodem zapłaty ostatniej składki.
H2. Oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia w wysokości 1 mln PLN w przypadku wybrania jego oferty i dostarczenia Zamawiającemu polisy OC najpóźniej do dnia podpisania Umowy (jeśli dotyczy).
I. Jeśli Wykonawca działa przez pełnomocnika - stosowne pełnomocnictwo/ upoważnienie.
J. Harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji przedmiotu zamówienia.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza granicami Polski, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenia lub dokumenty analogiczne pod względem treści merytorycznej wobec dokumentów wskazanych powyżej w punktach E, F, G obowiązujące w kraju, w którym ma siedzibę wraz z tłumaczeniem na język polski.

Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy posiadają stosowną wiedzę i doświadczenie, polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert 3 (trzech) realizacji obiektów przemysłowych o powierzchni co najmniej 1400 m2.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu robót zrealizowanych przez Wykonawcę, zamieszczonego w Oświadczeniu Wykonawcy, złożonym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, oraz na podstawie referencji lub innych dokumentów, potwierdzających wykonanie tych prac.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:
1. Kierownik Budowy lub Kierownik Robót, który posiada:
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń wydane na podstawie przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy lub wcześniej obowiązujących przepisów;
- co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe;
- w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w swojej specjalności, podczas realizacji prac budowlanych obiektu przemysłowego o powierzchni zabudowy wynoszącej co najmniej 1400 m2.
Przez doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami rozumie się lata zawodowo przepracowane przy realizacji robót budowlanych jako osoba pełniąca jedną z samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu zapisów Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie wykazu osób, zamieszczonego w Oświadczeniu Wykonawcy, złożonym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:
1. nie zalegają z opłacaniem składek do ZUS lub KRUS
2. nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat,
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie zaświadczeń z Urzędu Skarbowego i ZUS lub KRUS, wydanych nie wcześniej niż 3 miesiące przed dniem ogłoszenia postępowania.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę poza granicami Polski, Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenia lub dokumenty analogiczne pod względem treści merytorycznej wobec dokumentów wskazanych powyżej, obowiązujące w kraju, w którym ma siedzibę, wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. osiągnęli obrót netto w wysokości co najmniej 4 000 000,00 (cztery miliony) złotych w każdym z dwóch ostatnich lat (tj. 2022 i 2023),
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie informacji zamieszczonych w Oświadczeniu Wykonawcy złożonym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania ofertowego oraz na podstawie załączonych dokumentów finansowych potwierdzających powyższe.
4.A. posiadają opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 (jeden milion) złotych.
4.B. W przypadku, gdy wartość polisy Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej opiewa na kwotę niższą niż wymagana przez Zamawiającego, Wykonawca składa dodatkowo Oświadczenie o zobowiązaniu się do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia w wysokości 1 000 000,00 (jeden milion) złotych w przypadku wybrania jego oferty i zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu polisy od odpowiedzialności cywilnej najpóźniej do dnia podpisania Umowy.
Weryfikacja spełnienia powyższego warunku zostanie przeprowadzona na podstawie informacji na temat posiadanej polisy OC, zamieszczonej w Oświadczeniu Wykonawcy, złożonym na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego oraz załączonej kopii (skanu) polisy OC wraz z dowodem zapłaty ostatniej składki.
W przypadku, o którym mowa w punkcie 4.B. powyżej weryfikacja przeprowadzona zostanie również na podstawie złożonego przez Wykonawcę Oświadczenia o zobowiązaniu się do zawarcia przedmiotowego ubezpieczenia w wysokości 1 000 000,00 (jeden milion) złotych w przypadku wybrania jego oferty i dostarczenia Zamawiającemu polisy OC najpóźniej do dnia podpisania Umowy.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
I. WYMAGANIA PODSTAWOWE
1. Wykonawca musi uzyskać od Zamawiającego dokumentację projektową.
2. Warunkiem przekazania dokumentacji projektowej jest przesłanie przez Wykonawcę Umowy o zachowaniu poufności, na wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania.
3. Umowa o zachowaniu poufności musi zostać dostarczona w oryginale do siedziby Zamawiającego lub jako dokument opatrzony podpisem elektronicznym kwalifikowanym, wysłanym na adres mailowy przetargi@klenart.pl
4. Umowa o zachowaniu poufności musi być podpisana przez osobę/osoby upoważnioną/e do reprezentowania przedsiębiorstwa Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestrowym.
5. Po otrzymaniu ww. Umowy dokumentacja projektowa zostanie udostępniona w wersji elektronicznej na wskazany w niej adres poczty elektronicznej Wykonawcy.
II. WADIUM
1. Warunkiem przystąpienia do postępowania jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych) w formie:
- pieniężnej na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 22 1050 1070 1000 0090 8129 5207 prowadzony w banku ING BANK ŚLĄSKI S.A., lub
- gwarancji bankowej, lub
- gwarancji ubezpieczeniowej,
dołączając do oferty stosowny dokument potwierdzający powyższe.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
3. W przypadku niewniesienia wadium we wskazanym powyżej terminie, oferta zostaje odrzucona, jako niespełniająca warunków udziału w postępowaniu.
4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym
5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:
a) upływu terminu związania ofertą,
b) zawarcia umowy z wybranym Wykonawcą,
c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 21 dni od dnia złożenia wniosku o zwrot, zwraca Wadium Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
b) którego oferta została odrzucona,
c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji występuje do gwaranta z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie realizacji zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
III. WYKLUCZENIA
1. Nie dopuszcza się składania ofert przez podmioty powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji (o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa), pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
b) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia, lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z wykonawcą, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia,
c) pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835) oraz w rozporządzeniu (UE) 2022/576.
3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, wobec którego otwarto proces likwidacyjny lub upadłościowy.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę który naruszył obowiązki w dziedzinie ochrony środowiska:
a) będącego osobą fizyczną, skazanego prawomocnie za przestępstwo przeciwko środowisku, o którym mowa w rozdziale XXII Kodeksu karnego lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego,
b) będącego osobą fizyczną, prawomocnie ukaranego za wykroczenie przeciwko środowisku, jeżeli za jego popełnienie wymierzono karę aresztu, ograniczenia wolności lub karę grzywny,
c) wobec którego wydano ostateczną decyzję administracyjną o naruszeniu obowiązków wynikających z prawa ochrony środowiska, jeżeli wymierzono tą decyzją karę pieniężną,
d) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo lub ukarano za wykroczenie przeciwko środowisku.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2024-09-09
Data ostatniej zmiany
2024-09-09 13:56:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Kryterium 1 - Cena - 90%
Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 2/2024.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 2 - Okres gwarancji - 8%
Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 2/2024.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Kryterium 3 - Zastosowanie rozwiązań proekologicznych w procesie realizacji zamówienia - 2%
Szczegółowy opis metody wyliczenia punktów uzyskanych przez Wykonawcę w ramach kryterium został zamieszczony w załączonym Zapytaniu ofertowym nr 2/2024.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jan Klenart
tel.:
e-mail: przetargi@klenart.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.