dolnośląskie (Wałbrzych)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
śląskie (Bytom)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego Przebudowa drogi gminnej |
Data zamieszczenia: | 2024-09-09 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Sławno Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 26-332 Sławno powiat: opoczyński tel. 44 755 18 50, fax 44 755 18 51, tel. (44) 755 - 18 - 57, (44) 755 - 18 - 53 sekretariat@ugslawno.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Sławno |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 44 755 18 50, f |
Termin składania ofert: | 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozenin" Wójt Gminy Sławno zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozenin" 2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozenin" 2. Zakres nadzorowanej realizacji: 1) Przebudowywana droga znajduje się w miejscowości Kozenin na działce o nr. ewid. 156 obręb Kozenin . Obecnie jest to droga o nawierzchni szutrowej . Przebudowywany odcinek drogi jest o długości 750 mb o przekroju daszkowym o szerokości jezdni 4,5m . Spadek poprzeczny daszkowy wielkości 2%. Spadek podłużny drogi zmienny w granicach dopuszczalnych normatywnie: 3%. Rozwiązanie geometryczne przebudowywanej drogi przedstawiono na rysunkach w skali 1:2000- Projekt zagospodarowania terenu. Plan sytuacyjno-wysokościowy skala 1:1000 . 2) Przedmiotowy odcinek remontowanej drogi przewidziano dla kategorii ruchu KR1-KR2. 3) Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni przebudowywanej drogi: Odcinek 750 mb długości - wykonanie robót pomiarowych - tyczenie geodezyjne trasy drogi w terenie - wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna i górna o grubości po zagęszczeniu 10cm wykonana z kruszywa gr. 0/31,5mm - wykonanie mechanicznego oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową na zimno podbudowy tłuczniowej na długości całego odcinka - wykonanie wyrównania nawierzchnią z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o grubości 5cm (warstwa wiążąca) - wykonanie mechanicznego oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową na zimno podbudowy asfaltowej na długości całego odcinka - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm (warstwa ścieralna) - wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod ułożenie warstwy poboczy gr. warstwy ponad 20cm - pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm - montaż oznakowania pionowego - opracowanie stałej organizacji ruchu - wykonanie regulacji 4szt studni kanalizacyjnych Łączna grubość projektowanej nawierzchni wynosi 19 cm. 3. Zakres rzeczowy L.p. Wyszczególnienie zakresu rzeczowego 1. Roboty przygotowawcze 2.Podbudowa 3.Nawiarzchnia 4.Pobocza 3.Wykaz obowiązków i zakresu czynności związanych z pełnieniem nadzoru inwestorskiego Zadania i obowiązki dotyczą kompleksowej obsługi realizacji inwestycji, w tym organizowania, realizacji i koordynacji robót budowlanych przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im czytelnymi zakresami obowiązków i odpowiedzialności. Pełniący w/w funkcję działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót. 1) Koordynacja wykonania robót; 2) Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową; 3) Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek; 4) Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi pracownikami ze strony Zamawiającego; 5) Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego; 6) Kontrola harmonogramu wykonawcy robót pod kątem identyfikacji i monitorowania jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia budowy; 7) Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających /ulegających zakryciu/ i odbiorów etapowych/; 8) Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramu wykonawcy robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, uzgodnień właściwych organów oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje inwestycji; 9) Obecność przy dostarczeniu kompletu świadectw, atestów, oraz innych dokumentów odbioru uzyskanych od wykonawcy; 10) Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z terminami ich usunięcia; 11) Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot; 12) Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją. 4. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie: stosownie do art. 25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.) 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.); 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy. 5. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: 1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem do dziennika budowy (jeżeli dotyczy), dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.), a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych; 2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem. Dokument nr: OśiP 2151.38.2024 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2024 r o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego. Składanie ofert: MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT 1. Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w terminie do dnia 12.09.2024 r. do godz. 11:00. Urząd Gminy Sławno ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31 pokój Nr 13 - sekretariat z dopiskiem: Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozenin" ,,Nie otwierać przed dniem 12.09.2024 r do godz. 11.30" Miejsce i termin realizacji: TERMIN REALIZACJI UMOWY 1. Terminy realizacji przedmiotu umowy (pełnienia nadzoru inwestorskiego): 1) rozpoczęcie wykonywania przedmiotu umowy - z dniem podpisania umowy, 2) zakończenie wykonywania przedmiotu umowy - do dnia zakończenia robót tj. do dnia podpisania protokołu końcowego robót budowlanych nad którymi sprawowany był nadzór inwestorski, a których zakończenie planowane jest 21 dni od dnia podpisania umowy na roboty budowlane. Wymagania: Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł. netto 3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY ICH SPEŁNIANIA 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: ? zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie. ? uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie ? sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie ? zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować następującą osobą, które po stronie Wykonawcy będzie nadzorować wykonanie zamówienia posiadająca uprawnienia i doświadczenie zawodowe w sprawowaniu tej funkcji co najmniej 3 letnie 1) 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - drogowej Wyżej wymieniona osoba powinna legitymować się uprawnieniami budowlanymi wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r. poz. 682 ze zm.) ( lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami we właściwej branży i zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów tj. przed 01.01.1995 r. ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831). 2. Złożą ofertę zgodną z zakresem zamówienia oraz terminem jej złożenia. 3. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy - do niniejszego zapytania ofertowego. 4. INFORMACJA O KONIECZNOŚCI WSKAZANIA PRZEZ WYKONAWCÓW W SKŁADANYCH PRZEZ NICH OFERTACH TYCH INFORMACJI, KTÓRE OBJĘTE SĄ TAJEMNICĄ PRZEDSIĘBIORSTWA Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), w celu utrzymania w poufności tych informacji, Wykonawca przekazuje je wydzielone od pozostałych (jawnych) dokumentów z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku składania oferty za pomocą Bazy Konkurencyjności zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa należy dokonać zgodnie z wymogami przewidzianymi dla składania ofert w Bazie Konkurencyjności. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". 5. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY 1.Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny ważnych ofert: - najniższa cena - waga - 100 % Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą: Wg kryterium ceny: Px = N : W x Z Px - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto ) N - najniższa cena ( brutto ) z zaoferowanych W - cena ( brutto ) z badanej oferty Z - znaczenie czynnika (100 %) Kryterium oceny oferty jest obowiązująca wykonawcę cena brutto. 2. Proponowana cena winna obejmować wszystkie koszty i składniki niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi będącej przedmiotem zamówienia. 3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz ofert częściowych. 4. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych. 5.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 3. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca składając ofertę, jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty: a) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany, przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego; b) Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej przez pełnomocnika. c) Dokumenty potwierdzające zdolności techniczne lub zawodowe określone w sekcji 3. 4. Oferty, muszą zawierać jednoznaczną informację, od jakiego Wykonawcy pochodzą. 5. Oferta musi być kompletna, tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym i być zgodna z jego treścią. 6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. 7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia pisemnych wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania oferty. 9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 11. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane. 12. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom postępowania. 13. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który: a) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego, b) złoży ofertę niekompletną, tj.: nie złoży dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, c) przedstawi nieprawdziwe informacje, d) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, e) nie złoży w wyznaczonym terminie i w sposób wskazany przez Zamawiającego dokumentów, dodatkowych wyjaśnień, poprawek, uzupełnień do złożonej oferty, 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a) zmiany terminu składania ofert; b) wezwania Wykonawcy do uzupełniania dokumentów i oświadczeń w przypadku nie złożenia ich z ofertą, c) poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, d) odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego. 18. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych. 19. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sławno do zawarcia umowy. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez podania przyczyny unieważnienia oraz do podjęcia decyzji o niewybraniu żadnego wykonawcy - postępowanie może zakończyć się bez wyboru żadnej oferty. W takim przypadku wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 21. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona w BIP Urzędu Gminy Sławno. 22. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny. 23. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie poprzedzona zawarciem umowy w zakresie przedmiotu zamówienia. 24. Wykonawca będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, w cenie usługi musi uwzględnić koszty zatrudnienia, które Zamawiający będzie musiał ponieść w przypadku, gdy oferta takiego Wykonawcy wybrana zostanie jako najkorzystniejsza. 2. W przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych, umowa na nadzór inwestorski ulega przedłużeniu do dnia zakończenia robót. Analogicznie w przypadku wcześniejszego zakończenia robót budowlanych, umowa na nadzór ulega skróceniu. Obie te zmiany nie wymagają konieczności zawierania aneksu do umowy. 8. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY 1. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia uzyskania przez niego wiedzy o okoliczności uzasadniającej odstąpienie, jeżeli: 1) Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie wykonuje umowę nienależycie i pomimo pisemnego wezwania do należytego wykonywania umowy w wyznaczonym terminie, nie zadośćuczyni żądaniu Zamawiającego, 2) Wykonawca nie rozpoczął wykonywania przedmiotu umowy w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji o zawarciu umowy ona realizację prac lub przerwał wykonywanie przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy przez okres co najmniej 7 dni i pomimo dodatkowego pisemnego wezwania Zamawiającego nie podjął go w wyznaczonym terminie, 3) Wykonawca skierował, bez akceptacji Zamawiającego, do wykonywania umowy inne osoby niż wskazane w umowie, 4) umowa na realizację prac, nad którą nadzór inwestorski ma być sprawowany, uległa rozwiązaniu, 5) ogłoszono upadłość Wykonawcy. 10. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWARCIA UMOWY 1. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na zasadach określonych w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego - Projekcie umowy. 2. Wykonawca przed zawarciem umowy winien dopełnić następujących formalności: - wskazać osoby umocowane do zawarcia umowy; - wyznaczyć osoby uprawnione do utrzymywania kontaktów w trakcie realizacji umowy. 3. W dniu podpisania umowy Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu: Kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej - drogowej wymienionych w sekcji 3 zapytania ofertowego w przedmiotowym postępowaniu i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w działającej w granicach umocowania określonego przepisami ustawy Prawo Budowlane. Zatwierdził: Wójt Gminy Sławno mgr Tadeusz Wojciechowski Kontakt: OSOBY DO KONTAKTÓW W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAPYTANIA: Łukasz Jakóbczyk tel. (44) 755 - 18 - 57 w godz. od 9.00 - 14.00 - przedmiot zamówienia Alina Rajska tel. (44) 755 - 18 - 53 w godz. od 8.00 - 15.00 - sprawy formalne |
© eurobudowa.pl 2004-2024