Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
5938z ostatnich 7 dni
23400z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego Przebudowa drogi gminnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego Przebudowa drogi gminnej

Data zamieszczenia: 2024-09-09
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Sławno
Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
26-332 Sławno
powiat: opoczyński
tel. 44 755 18 50, fax 44 755 18 51, tel. (44) 755 - 18 - 57, (44) 755 - 18 - 53
sekretariat@ugslawno.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Sławno
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 44 755 18 50, f
Termin składania ofert: 2024-09-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapytanie ofertowe
na
pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
pn. ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozenin"
Wójt Gminy Sławno
zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na pełnienie funkcji inspektora nadzoru
inwestorskiego nad realizacją zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości
Kozenin"
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ ZAKRES ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad
realizacją zadania pn. ,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozenin"
2. Zakres nadzorowanej realizacji:
1) Przebudowywana droga znajduje się w miejscowości Kozenin na działce o nr. ewid. 156
obręb Kozenin . Obecnie jest to droga o nawierzchni szutrowej .
Przebudowywany odcinek drogi jest o długości 750 mb o przekroju daszkowym o szerokości
jezdni 4,5m . Spadek poprzeczny daszkowy wielkości 2%. Spadek podłużny drogi zmienny w
granicach dopuszczalnych normatywnie: 3%. Rozwiązanie geometryczne przebudowywanej
drogi przedstawiono na rysunkach w skali 1:2000- Projekt zagospodarowania terenu. Plan
sytuacyjno-wysokościowy skala 1:1000 .
2) Przedmiotowy odcinek remontowanej drogi przewidziano dla kategorii ruchu KR1-KR2.
3) Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni przebudowywanej drogi:
Odcinek 750 mb długości
- wykonanie robót pomiarowych - tyczenie geodezyjne trasy drogi w terenie
- wykonanie mechanicznego profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne
nawierzchni
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna i górna o grubości po
zagęszczeniu 10cm wykonana z kruszywa gr. 0/31,5mm
- wykonanie mechanicznego oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową na zimno
podbudowy tłuczniowej na długości całego odcinka
- wykonanie wyrównania nawierzchnią z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych o
grubości 5cm (warstwa wiążąca)
- wykonanie mechanicznego oczyszczenia i skropienia emulsją asfaltową na zimno
podbudowy asfaltowej na długości całego odcinka
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4cm
(warstwa ścieralna)
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod ułożenie warstwy poboczy gr. warstwy
ponad 20cm
- pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10
cm
- montaż oznakowania pionowego
- opracowanie stałej organizacji ruchu
- wykonanie regulacji 4szt studni kanalizacyjnych
Łączna grubość projektowanej nawierzchni wynosi 19 cm.
3. Zakres rzeczowy
L.p.
Wyszczególnienie zakresu rzeczowego
1. Roboty przygotowawcze
2.Podbudowa
3.Nawiarzchnia
4.Pobocza
3.Wykaz obowiązków i zakresu czynności związanych z pełnieniem nadzoru
inwestorskiego
Zadania i obowiązki dotyczą kompleksowej obsługi realizacji inwestycji, w tym
organizowania, realizacji i koordynacji robót budowlanych przez osoby o odpowiednich
kwalifikacjach zawodowych i z przypisanymi im czytelnymi zakresami obowiązków i
odpowiedzialności.
Pełniący w/w funkcję działa w imieniu Zamawiającego i odpowiada za realizację Inwestycji
zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą
robót.
1) Koordynacja wykonania robót;
2) Bieżąca kontrola zgodności wykonania robót z zatwierdzoną dokumentacją projektową;
3) Prowadzenie kontroli jakości wszystkich wykonanych prac na budowie oraz sporządzanie
i przekazywanie wykonawcom list wad i usterek;
4) Koordynacja działań nadzoru inwestorskiego z odpowiednimi pracownikami ze strony
Zamawiającego;
5) Ustalanie zakresu ewentualnych robót dodatkowych, opracowanie protokołów
konieczności wykonania tych robót wraz z odpowiednim uzasadnieniem, w celu uzyskania
akceptacji ze strony Zamawiającego;
6) Kontrola harmonogramu wykonawcy robót pod kątem identyfikacji i monitorowania
jakichkolwiek zmian w kolejności wykonywania prac, zaangażowania odpowiedniej
fachowej siły roboczej i środków techniczno - organizacyjnych, kontrola terminów
rozpoczęcia i zakończenia wykonywania poszczególnych prac i ostatecznego zakończenia
budowy;
7) Przeprowadzanie odbiorów robót zanikających /ulegających zakryciu/ i odbiorów
etapowych/;
8) Organizowanie i prowadzenie regularnych spotkań z wykonawcami, podwykonawcami i
innymi uczestnikami realizacji inwestycji w celu omówienia i ustalenia procedur
organizacyjnych, omówienia postępu robót i ich jakości, harmonogramu wykonawcy
robót, zaangażowanego potencjału siły roboczej i problematyki BHP, zgodności
wykonywania robót z przepisami prawa miejscowego, uzgodnień właściwych organów
oraz przepisami normatywnymi, wpływu czynników zewnętrznych na realizacje
inwestycji;
9) Obecność przy dostarczeniu kompletu świadectw, atestów, oraz innych dokumentów
odbioru uzyskanych od wykonawcy;
10) Organizowanie i dokonywanie odbiorów końcowych wykonanych robót przy udziale
Zamawiającego; przygotowywanie dokumentacji odbioru oraz list wad i usterek z
terminami ich usunięcia;
11) Nadzór nad usuwaniem wad i usterek oraz koordynacja zwolnień zatrzymanych kwot;
12) Występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji w zakresie
przedmiotowym związanym z prowadzoną inwestycją.
4. Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie:
stosownie do art. 25 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021r. poz.
2351 ze zm.)
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej
realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy
technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu
tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.
U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.);
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających,
uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i
przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych
obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie
inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
5. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo:
1) wydawać kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem
do dziennika budowy (jeżeli dotyczy), dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub
zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów
zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz
informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót
budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (
Dz. U. z 2021r. poz. 2351 ze zm.), a także informacji i dokumentów potwierdzających
dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych;
2) żądać od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego
wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych
w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować
niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem.

Dokument nr: OśiP 2151.38.2024

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.09.2024 r o godz. 11:30 w siedzibie Zamawiającego.

Składanie ofert:
MIEJSCE, SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Ofertę w zamkniętej kopercie należy złożyć w terminie do dnia 12.09.2024 r. do godz. 11:00.
Urząd Gminy Sławno
ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 31
pokój Nr 13 - sekretariat
z dopiskiem:
Oferta w postępowaniu o udzielenie zamówienia na:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.
,,Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kozenin"
,,Nie otwierać przed dniem 12.09.2024 r do godz. 11.30"

Miejsce i termin realizacji:
TERMIN REALIZACJI UMOWY
1. Terminy realizacji przedmiotu umowy (pełnienia nadzoru inwestorskiego):
1) rozpoczęcie wykonywania przedmiotu umowy - z dniem podpisania umowy,
2) zakończenie wykonywania przedmiotu umowy - do dnia zakończenia robót tj. do dnia podpisania
protokołu końcowego robót budowlanych nad którymi sprawowany był nadzór inwestorski, a
których zakończenie planowane jest 21 dni od dnia podpisania umowy na roboty budowlane.

Wymagania:
Do niniejszego zamówienia nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawa
zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), ponieważ szacunkowa wartość zamówienia nie
przekracza 130 000 zł. netto
3. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY
ICH SPEŁNIANIA
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu dotyczące:
? zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
? uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile to wynika z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
? sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
? zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający określa minimalne warunki dotyczące:
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować następującą
osobą, które po stronie Wykonawcy będzie nadzorować wykonanie zamówienia posiadająca
uprawnienia i doświadczenie zawodowe w sprawowaniu tej funkcji co najmniej 3 letnie
1) 1 osoba posiadająca: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w
specjalności inżynieryjnej - drogowej
Wyżej wymieniona osoba powinna legitymować się uprawnieniami budowlanymi
wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2023r.
poz. 682 ze zm.) ( lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane do kierowania
robotami we właściwej branży i zakresie, które zostały wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów tj. przed 01.01.1995 r. ) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra
Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019r. poz. 831).
2. Złożą ofertę zgodną z zakresem zamówienia oraz terminem jej złożenia.
3. Ofertę należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy -
do niniejszego zapytania ofertowego.
4. INFORMACJA O KONIECZNOŚCI WSKAZANIA PRZEZ WYKONAWCÓW W SKŁADANYCH PRZEZ
NICH OFERTACH TYCH INFORMACJI, KTÓRE OBJĘTE SĄ TAJEMNICĄ PRZEDSIĘBIORSTWA
Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U.
z 2022 r. poz. 1233), w celu utrzymania w poufności tych informacji, Wykonawca przekazuje je
wydzielone od pozostałych (jawnych) dokumentów z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia
,,Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa". Wykonawca zobowiązany jest, wraz z
przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w ustawie z dnia 16
kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przypadku składania oferty za pomocą Bazy
Konkurencyjności zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa należy dokonać zgodnie z wymogami
przewidzianymi dla składania ofert w Bazie Konkurencyjności.
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233),
Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i
odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia ,,Załącznik stanowiący
tajemnicę przedsiębiorstwa".
5. RODZAJE I OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY
WYBORZE OFERTY
1.Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował jednym kryterium oceny ważnych ofert:
- najniższa cena - waga - 100 %
Ocena punktowa kryterium dokonana zostanie zgodnie z formułą:
Wg kryterium ceny:
Px = N : W x Z
Px - ilość punktów przyznanych danej ofercie za cenę ( brutto )
N - najniższa cena ( brutto ) z zaoferowanych
W - cena ( brutto ) z badanej oferty
Z - znaczenie czynnika (100 %)
Kryterium oceny oferty jest obowiązująca wykonawcę cena brutto.
2. Proponowana cena winna obejmować wszystkie koszty i składniki niezbędne do realizacji
zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny netto usługi będącej przedmiotem
zamówienia.
3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych oraz ofert
częściowych.
4. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. Nie
dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
5.Wykonawca otrzyma wynagrodzenie tylko za zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
3. Informacje dodatkowe:
1) Wykonawca składając ofertę, jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
a) Formularz ofertowy, wypełniony i podpisany, przez osobę lub osoby upoważnione do
podpisywania, stanowiący załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;
b) Pełnomocnictwo w przypadku oferty składanej przez pełnomocnika.
c) Dokumenty potwierdzające zdolności techniczne lub zawodowe określone w sekcji 3.
4. Oferty, muszą zawierać jednoznaczną informację, od jakiego Wykonawcy pochodzą.
5. Oferta musi być kompletna, tj. zawierać wszystkie elementy wymagane w zapytaniu ofertowym i
być zgodna z jego treścią.
6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień
dotyczących treści złożonej oferty. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia pisemnych
wyjaśnień w terminie określonym przez Zamawiającego.
8. Oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do podpisywania oferty.
9. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od
wyniku postępowania.
10. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
11. Oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
12. Oferta jest jawna, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w
odniesieniu do tych informacji, że nie mogą one być udostępnione innym uczestnikom
postępowania.
13. W niniejszym postępowaniu zostanie odrzucona oferta Wykonawcy, który:
a) złoży ofertę niezgodną z treścią niniejszego zapytania ofertowego,
b) złoży ofertę niekompletną, tj.: nie złoży dokumentów wymaganych przez Zamawiającego,
c) przedstawi nieprawdziwe informacje,
d) nie spełnia warunków udziału w postępowaniu,
e) nie złoży w wyznaczonym terminie i w sposób wskazany przez Zamawiającego dokumentów,
dodatkowych wyjaśnień, poprawek, uzupełnień do złożonej oferty,
14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) zmiany terminu składania ofert;
b) wezwania Wykonawcy do uzupełniania dokumentów i oświadczeń w przypadku nie złożenia ich z
ofertą,
c) poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych,
d) odrzucenia ofert niezgodnych z założeniami zapytania ofertowego.
18. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień
publicznych.
19. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sławno do zawarcia umowy.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania na każdym jego etapie, bez
podania przyczyny unieważnienia oraz do podjęcia decyzji o niewybraniu żadnego wykonawcy -
postępowanie może zakończyć się bez wyboru żadnej oferty. W takim przypadku wykonawcy nie
przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
21. Informacja o wyniku postępowania zostanie umieszczona w BIP Urzędu Gminy Sławno.
22. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający
może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich
ponownej oceny.
23. Realizacja przedmiotu zamówienia zostanie poprzedzona zawarciem umowy w zakresie
przedmiotu zamówienia.
24. Wykonawca będący osobą fizyczną, nieprowadzącą działalności gospodarczej, w cenie usługi musi
uwzględnić koszty zatrudnienia, które Zamawiający będzie musiał ponieść w przypadku, gdy oferta
takiego Wykonawcy wybrana zostanie jako najkorzystniejsza.
2. W przypadku przedłużenia terminu realizacji robót budowlanych, umowa na nadzór inwestorski
ulega przedłużeniu do dnia zakończenia robót. Analogicznie w przypadku wcześniejszego
zakończenia robót budowlanych, umowa na nadzór ulega skróceniu. Obie te zmiany nie wymagają
konieczności zawierania aneksu do umowy.
8. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY
1. Wszelkie zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem
nieważności.
2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w
interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający
może odstąpić od umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
3. Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni od dnia uzyskania przez
niego wiedzy o okoliczności uzasadniającej odstąpienie, jeżeli:
1) Wykonawca z przyczyn leżących po jego stronie wykonuje umowę nienależycie i pomimo
pisemnego wezwania do należytego wykonywania umowy w wyznaczonym terminie, nie
zadośćuczyni żądaniu Zamawiającego,
2) Wykonawca nie rozpoczął wykonywania przedmiotu umowy w terminie 7 dni od dnia otrzymania
informacji o zawarciu umowy ona realizację prac lub przerwał wykonywanie przedmiotu umowy z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy przez okres co najmniej 7 dni i pomimo dodatkowego
pisemnego wezwania Zamawiającego nie podjął go w wyznaczonym terminie,
3) Wykonawca skierował, bez akceptacji Zamawiającego, do wykonywania umowy inne osoby niż
wskazane w umowie,
4) umowa na realizację prac, nad którą nadzór inwestorski ma być sprawowany, uległa rozwiązaniu,
5) ogłoszono upadłość Wykonawcy.
10. INFORMACJE DOTYCZĄCE ZAWARCIA UMOWY
1. Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta w miejscu i terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego na zasadach określonych w załączniku nr 2 do Zapytania ofertowego - Projekcie
umowy.
2. Wykonawca przed zawarciem umowy winien dopełnić następujących formalności:
- wskazać osoby umocowane do zawarcia umowy;
- wyznaczyć osoby uprawnione do utrzymywania kontaktów w trakcie realizacji umowy.
3. W dniu podpisania umowy Wykonawca winien przedłożyć Zamawiającemu:
Kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności
inżynieryjnej - drogowej wymienionych w sekcji 3 zapytania ofertowego w przedmiotowym
postępowaniu i zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w
działającej w granicach umocowania określonego przepisami ustawy Prawo Budowlane.
Zatwierdził:
Wójt Gminy Sławno
mgr Tadeusz Wojciechowski

Kontakt:
OSOBY DO KONTAKTÓW W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAPYTANIA:
Łukasz Jakóbczyk tel. (44) 755 - 18 - 57 w godz. od 9.00 - 14.00 - przedmiot zamówienia
Alina Rajska tel. (44) 755 - 18 - 53 w godz. od 8.00 - 15.00 - sprawy formalne

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.